Parašė Xedos
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A11] Šiauliai - Palanga
Collapse
X
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąMaksimalus greitis ties šviesoforinėmis sankryžomis gali būti tik iki 70 km/h. Tokiuose keliuose, norint užtikrinti didesnį greitį reiktų įrengti arba skirtingų lygių sankryžas, arba palikti apsisukimus.
Esmė yra ta, kad jų ten išvis neturėtų būti. Tame ruože įrengti viadukus/skirtingų lygių sankryžas būtų visiškai logiška, nes rekonstruojant A9 atkarpą Radviliškis - Šiauliai, kurios eismo intensyvumas (kaip ir pėsčiųjų srautai) yra mažesnis, buvo įrengti viadukai, tuneliai, bei požeminės pėsčiųjų perėjos.
O A11 Šiauliai - Kužiai atveju, Kelių direkcija paprasčiausiai sugalvojo pataupyti ir tiek .Paskutinis taisė Xedos; 2014.08.25, 22:17.
Comment
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąKalba eina ne apie maksimalų greitį prie šviesoforų. Tai neesminis dalykas (kaip ir tai, jog yra meluojama apie "gerokai paspartėsiančią kelionę" ).
Esmė yra ta, kad jų ten išvis neturėtų būti. Tame ruože įrengti viadukus/skirtingų lygių sankryžas būtų visiškai logiška, nes rekonstruojant A9 atkarpą Radviliškis - Šiauliai, kurios eismo intensyvumas (kaip ir pėsčiųjų srautai) yra mažesnis, buvo įrengti viadukai, tuneliai, bei požeminės pėsčiųjų perėjos.
O A11 Šiauliai - Kužiai atveju, Kelių direkcija paprasčiausiai sugalvojo pataupyti ir tiek .
Comment
-
Parašė Xmaster Rodyti pranešimąPagal eismo intensyvumą, tai Radviliškis - Šiauliai labiau apkrautas kelias: http://www.lakd.lt/files/zemelapiai/EI_2012_bendras.jpg. A11 kelyje tik prie pat Šiaulių skaičius didesnis, o prie Kršėnų tik 5k automobilių per parą, kai tuo tarpu Šiauliai - Radviliškis ruožo viduryje 7k.
Šie skaičiai net nėra reikšmingi. Reikšminga yra tai, kad A11 eismo intensyvumas yra didesnis arba labai panašus, tačiau A11 bus pristatyta šviesoforų, kai tuo tarpu A9 buvo paverstas pilnaverčiu greitkeliu. Keistas požiūris, kai eismo intensyvumas keliuose labai panašus .
Na, turint menyje, kad 7 km Kairių aplinkelis kainavo 128 mln. Lt, tai rimta Šiauliai - Kuršėnai rekonstrukcija, kelią paverčiant į greitkelį atsieitų išties daug.
Comment
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąTik labai trumpa atkarpa tarp Kairių ir Šiaulių yra intensyvesnė. Bendra tendencija rodo, kad didesnis intensyvumas yra Šiauliai - Kuršėnai atkarpoje. "5k" automobilių per parą yra atkarpoje, kuri yra tik 1+1. Tuo tarpu jei atkreipsite dėmesį visas ruožas tarp Šiaulių ir Kuršėnų yra vienodo "storumo" (intensyvumo), kuris yra didesnis . Pagal 2013 metų duomenis A11 Šiauliai - Kuršėnai 9171, A9 Šiauliai - Radviliškis - 7966.
Šie skaičiai net nėra reikšmingi. Reikšminga yra tai, kad A11 eismo intensyvumas yra didesnis arba labai panašus, tačiau A11 bus pristatyta šviesoforų, kai tuo tarpu A9 buvo paverstas pilnaverčiu greitkeliu. Keistas požiūris, kai eismo intensyvumas keliuose labai panašus .
Ir Šiauliai - Radviliškis kainavo daug, išviso 228 mln. Lt ir ? Kažkodėl šioms atkarpoms taikomi skirtingi standartai.
P.S. Tik dabar įsigilinau pilnai į brėžinius ir pakraupau pamatęs, kad magistraliniame kelyje įrengiamos šviesoforinės pėsčiųjų perėjos. Dar dėl sankryžų su šviesoforais tai tarkim, bet kai pėsčiųjų perėjos įrenginėjamos viename lygyje su magistraliniu keliu taisavotiškaiPaskutinis taisė Xmaster; 2014.08.26, 20:14.
Comment
-
Parašė mersiukas Rodyti pranešimąTai kaip į ''Smaku smaką'' reiks privažiuoti?
Comment
-
Parašė mersiukas Rodyti pranešimąO kai kelio remontas prasidės tai kaip tada.
Comment
-
Parašė mersiukas Rodyti pranešimąKelio rekonstrukcijos darbai jau prasidėjo.
A11 Šiauliai–Palanga
Medžių, krūmų šalinimas. Darbų metu ribojamas greitis.
3,70 – 4,48 km iki 2014-09-26 ribojamas greitis iki 50 km/val.
Iš kelių direkcijos tinklapio:
Pėsčiųjų ir dviračių tako valstybinės reikšmės magistralinio kelio A11 Šiauliai-Palanga 3,708-4,480 km ruože projektavimas ir tiesimas
772 metrai kainuos 605 tūkst. Lt. Dviračių tako vieta: žemėlapis
Manau, kad šis dviračių takas susijęs ir su kelio rekonstrukcija, nes nutiesus šį taką ir rekonstravus kelią, dviračių tako trūks tik atkarpoje tarp degalinės prieš dobilą ir sodų esančių jau už dobilo. Bet ten vis tiek reikėtų dviračių tako.....Paskutinis taisė Xedos; 2014.09.28, 15:00.
Comment
-
Pradėtas tiesti prieš kelias dienas minėtas dviračių takas:
A11 Šiauliai–Palanga
● Pėsčiųjų ir dviračių tako įrengimas. Darbų metu ribojamas greitis.
3,71 – 4,45 km iki 2014-10-17 ribojamas greitis iki 50 km/val.
Link sankryžos su A18/Kuršėnų.
Comment
-
Kelios nuotraukos iš neseniai pradėto rekonstruoti A11 ruožo tarp A11/A18 sankryžos ir viaduko per geležinkelį esantį tarp Kužių ir Kuršėnų.
Taigi, ruožo pradžia, čia rekonstrukcija dar neprasidėjo.
Vaizdas atgal link A11/A18 sankryžos
Važiuojame toliau, už Lukšių, vaizdas link Kuršėnų.
Atgal link Šiaulių. Keistas jausmas, kai visas kelias toks tuščias .
Išardoma pralaida, kelias perkastas.
Paskutinis taisė Xedos; 2014.10.05, 17:35.
Comment
-
Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimąNudauž kokį 10 pėsčiųjų tose perėjose ir gims dar vienos rekonstrukcijos planas
Comment
Comment