Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A11] Šiauliai - Palanga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Čia ne pats projektas, bet bent projektiniai duomenys. Nežinia kiek jie atitinka realybę, nes projektas buvo koreguojamas.



    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...6883&LID=63752

    Dėl koregavimo ir galėjo nusitęsti rekonstrukcija: (Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A11 Šiauliai‒Palanga ruožo nuo 5,49 iki 16,30 km rekonstravimo projekto koregavimas (papildymas))
    Paskutinis taisė Xedos; 2014.06.10, 15:00.

    Comment


      #22
      Paskelbti išankstiniai A11 rekonstrukcijos tarp Šiaulių ir Kuršėnų viešojo pirkimo dokumentai: „Transeuropinio tinklo kelio E272 (Vilnius–Panevėžys–Šiauliai–Palanga) plėtra. Dangos rekonstravimo III etapas. Kelio A11 Šiauliai–Palanga ruožo nuo 5,49 iki 16,30 km rekonstravimas

      https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...905&LID=211402

      Kol kas dar nėra paskelbti brėžiniai, bet artimiausiu metu turėtų būti paskelbti ir jie. Tada bus galima susidaryti pilną vaizdą to kas ten bus daroma.

      Trasos ilgis 10,81 km. Rekonstruojamas ruožas prasideda 5,49 km už sankryžos su keliu A18 Šiaulių aplinkkelis ir baigiasi 16,30 km prieš viaduką per geležinkelį. Pagal 2011 m. duomenis vidutinis metinis paros eismo intensyvumas – 8369 aut./parą, iš jų sunkusis 13,0 proc. – 1090 aut./parą. Rekonstruojamo kelio ruožo kategorija – I.
      Rekonstruojamo kelio ruože platinama žemės sankasa ir kelio važiuojamoji dalis – išlyginama sankasa, vietomis atliekamas ašies perstūmimas susiaurinant esamą skiriamąją juostą, įrengiama asfalto danga, sutvarkomi kelkraščiai, rengiamas pokonstrukcinis kelio drenažas, rekonstruojamos pralaidos.
      Kai kuriuose kelio ruožuose žemes sankasa stabilizuojama kalkėmis; pašalinamos durpės. Atliekamas nuovažų, autobusų sustojimo aikštelių rekonstravimas, rengiami pėsčiųjų ir dviračių bei pėsčiųjų takai: šalia kairiosios kelio juostos, atskiruose kelio ruožuose, rengiami pėsčiųjų takai, sujungiant autobusų sustojimo aikšteles ir sankryžas bei pėsčiųjų perėjas, o Kužiuose nuo 12,52 iki 13,45 km rengiamas pėsčiųjų ir dviračių takas.
      Šalia dešiniosios kelio juostos, visame rekonstruojamo ruožo ilgyje tiesiamas pėsčiųjų ir dviračių takas. Šalia pėsčiųjų ir dviračių tako įrengiamos poilsio aikštelės. Įrengiami nauji apsauginiai atitvarai, signaliniai stulpeliai, tvorelė pėsčiųjų ir dviračių eismui reguliuoti, neregių vedimo sistemos; atliekamas apstatymas kelio ženklais, dangos ženklinimas; įrengiamos šviesoforais reguliuojamos sankryžos.
      Maniau, kad bus rekonstruojama tik kairė pusė, nes ji tikrai baisoka, ("kairioji" pusė, vaizdas link Šiaulių)



      bet atrodo, kad ten "viską vers":
      13,0–13,2 km ir 13,6–13,9 km uždaromas eismas dešiniąja puse, atliekant durpyno išdurpinimo, užpylimo, sankasos, pagrindų, naujos dangos įrengimo, pėsčiųjų ir dviračių tako įrengimo, dangos įrengimo darbai.
      Kairėje kelio pusėje iš esamų 9 autobusų sustojimo aikštelių tose pačiose vietose paliekamos ir rekonstruojamos pagal reikalavimus trys aikštelės. Šešios iš jų naikinamos, dvi įrengiamos naujai.
      Dešinėje kelio pusėje iš esamų 8 autobusų sustojimo aikštelių tose pačiose vietose paliekamos ir rekonstruojamos pagal reikalavimus trys aikštelės. Penkios iš jų naikinamos, dvi įrengiamos naujai.
      U-formos apsisukimai:

      Visame rekonstruojamame ruože yra įrengta daug apsisukimų vietų, dėl kurių įvyksta nemažai nelaimingų eismo įvykių. 14 apsisukimų vietų naikinama, o eismas organizuojamas per tris (7,34 km, 12,52 km ir 14,59 km) rengiamas šviesoforais reguliuojamas sankryžas. Jose numatyti šviesoforais reguliuojami pėsčiųjų praėjimai. Rekonstruojamo ruožo 5,79 km ir 9,24 km įrengiamos dvi šviesoforu reguliuojamos pėsčiųjų perėjos.
      Na, gana neblogai, dviračių takai visame ruože nuo A18 iki geležinkelio viaduko (tik kažin kur jis ves, negi pasibaigs vidury laukų ), uždarys nemažai U apsisukimų, tik tos šveisoforinės sankryžos šiek tiek gadina vaizdą. Matyt bus kažkas panašaus į A6 tarp Kauno ir Jonavos, kur šviesoforinės sankryžos stovi vidury miško .
      Paskutinis taisė Xedos; 2014.06.10, 15:10.

      Comment


        #23
        Ką ten tie šviesoforai reguliuos, tai nelabai įsivaizduoju. Stabdys eismą magistralėje, kad trys mašinos išvažiuotų iš Kužių?

        Dėl apsisukimų naikinimo pateisinu, jei būtų padidintas leistinas greitis bent iki 100 km/h.
        O dabar tik bereikalingi važinėjimai ne taip intensyviame kelyje.
        O greitis tikrai nebus padidintas, dėl įrengiamų net 3 šviesoforinių sankryžų.

        Dviračio takas labiausiai džiuginantis dalykas šioje rekonstrukcijoje. Tik įdomu ar jis bus sujungas su dviračiu taku nuo Kadagių g. ir kur jis baigsis kitoje pusėje....

        Žodžiu milijonai investuojami, o pralaidumas dar mažinamas. Bent tada dviračio taką padarytų iki galo...

        Comment


          #24
          Parašė copper Rodyti pranešimą
          Ką ten tie šviesoforai reguliuos, tai nelabai įsivaizduoju. Stabdys eismą magistralėje, kad trys mašinos išvažiuotų iš Kužių?

          Dėl apsisukimų naikinimo pateisinu, jei būtų padidintas leistinas greitis bent iki 100 km/h.
          O dabar tik bereikalingi važinėjimai ne taip intensyviame kelyje.
          O greitis tikrai nebus padidintas, dėl įrengiamų net 3 šviesoforinių sankryžų.

          Dviračio takas labiausiai džiuginantis dalykas šioje rekonstrukcijoje. Tik įdomu ar jis bus sujungas su dviračiu taku nuo Kadagių g. ir kur jis baigsis kitoje pusėje....

          Žodžiu milijonai investuojami, o pralaidumas dar mažinamas. Bent tada dviračio taką padarytų iki galo...
          Duodu 99 % garantiją, kad dviračių takas prasidės nuo A18 su niekuo nesujungtas, o "kitoje pusėje" pasibaigs prieš geležinkelio viaduką vidury laukų . Greitai turėtume sužinoti kaip viskas ten atrodys, kai paskelbs brėžinius.

          Comment


            #25
            Parašė Xedos Rodyti pranešimą
            Paskelbti išankstiniai A11 rekonstrukcijos tarp Šiaulių ir Kuršėnų viešojo pirkimo dokumentai: „Transeuropinio tinklo kelio E272 (Vilnius–Panevėžys–Šiauliai–Palanga) plėtra. Dangos rekonstravimo III etapas. Kelio A11 Šiauliai–Palanga ruožo nuo 5,49 iki 16,30 km rekonstravimas

            https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...905&LID=211402

            Kairėje kelio pusėje iš esamų 9 autobusų sustojimo aikštelių tose pačiose vietose paliekamos ir rekonstruojamos pagal reikalavimus trys aikštelės. Šešios iš jų naikinamos, dvi įrengiamos naujai.

            Citata: Dešinėje kelio pusėje iš esamų 8 autobusų sustojimo aikštelių tose pačiose vietose paliekamos ir rekonstruojamos pagal reikalavimus trys aikštelės. Penkios iš jų naikinamos, dvi įrengiamos naujai.
            Įdomu, kuo remiantis nuspręsta, kad šitiek stotelių reikia naikinti?
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              #26
              Parašė copper Rodyti pranešimą
              Žodžiu milijonai investuojami, o pralaidumas dar mažinamas.
              Jei sumažės pralaidumas, tai milijonai bus ne investuojami, o tik "įsisavinami".

              Comment


                #27
                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                Jei sumažės pralaidumas, tai milijonai bus ne investuojami, o tik "įsisavinami".
                Kelio praplatinimas ir dangos rekonstravimas, bei dviračių tako nutiesimas visame ruože, yra tikrai geros investicijos. Na, bet tie šviesoforai......

                Comment


                  #28
                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                  Įdomu, kuo remiantis nuspręsta, kad šitiek stotelių reikia naikinti?
                  Kai kurios iš jų yra laukuose ar ties vienkiemiais. Niekas jomis nesinaudoja. Tarpmiestiniai nestoja ten nestoja, o Kuršėnų krypties mikrobai, jei labai reikės, sustos bet kur.

                  Comment


                    #29
                    Pagaliau paskelbė rekonstrukcijos pirkimo skelbimą, o kartu ir brėžinius: Transeuropinio tinklo kelio E272 (Vilnius–Panevėžys–Šiauliai–Palanga) plėtra. Dangos rekonstravimo III etapas. Kelio A11 Šiauliai–Palanga ruožo nuo 5,49 iki 16,30 km rekonstravimas Visi brėžiniai

                    Trasos planas (paspaudus visi brėžiniai padidės)





                    Ruožo pradžia pravažiavus sankryža su A18. Pirmoji šviesoforinė pėsčiųjų perėja. (Dviračių takas prasideda su niekuo nesujungtas, tik su kažkokiu "šunkeliu").



                    Pirmoji šviesoforinė sankryža ties Lukšiais. Beje, šviesoforai bus įrengti pagal naująjį standartą.



                    Kelio vingis už Lukšių. Čia kairė kelio pusė bus pastumta arčiau dešiniosios, susiaurinta skiriamoji juosta, sušvelnintas posukis. Taip pat, toje atkarpoje bus įrengtas trumpas jungiamasis kelias




                    Antroji šviesoforinė perėja ir nauja poilsio aikštelė kairėje kelio pusėje link Šiaulių.

                    Paskutinis taisė Xedos; 2016.02.17, 19:59.

                    Comment


                      #30
                      Antroji šviesoforinė sankryžą ties Kuržiais.



                      Ir paskutinė, trečioji šviesoforinė sankryžą, jau už Kužių, su keliu 4018.



                      Ruožo pabaiga prieš "kuršenkelio" viaduką per geležinkelį. Dviračių takas pasibaigia laukuose !



                      Turbūt pats liūdiniausias dalykas yra tas, kad prie šviesoforų ne tik teks sustoti užsidegus raudonam signalui , bet net ir degant žaliam signalui prie kiekvieno iš jų teks sulėtinti iki 70 km/h. Dviračių takas, žinoma, super, kaip ir tai kad sutvarkys kairiąją kelio pusę, tačiau už taupymą (šviesoforų įrengimą) teks sumokėti kainą (70 km/h, ech....), kad ir kaip juokingai tai beskambėtų, Terminas pateikti paraišką iki 05-09, nors stebint kiek paskutiniu metu užtrunka tokių sutarčių pasirašymas, labai nustebčiau jei gegužės pabaigoje ar pirmoje biržėlio pusėje ten prasidėtų rekonstrukcija, jei konkursas išvis įvyks iš pirmo karto.
                      Paskutinis taisė Xedos; 2014.10.03, 22:13.

                      Comment


                        #31
                        Šiaip dar reiktų plot katutem, kad ne 50 km/h padarė gi čia aplink Šiaulius įprasta taip daryti

                        Iš vis galėtų įvesti 70 km/h greitį keliuose vietoje 90 km/h susitaupytų skardų ženklams kiek, stabdžių kaladėles mažiau dėvėtųsi, kuras taupytųsi, aplinka švaresnė būtų, nei dabar kad kas 200 m keičias greičio apribojimai. Aišku ir dabar gali įsimesti kruizą ir atsipalaiduoti Tik vat klausimas ar avaringumas nepadidėtų dėl užmigimo, atsipalaidavimo

                        Čia beje visiems rekonstruotiems magistraliniams keliams galioja

                        Comment


                          #32
                          Paklausiau LAKD, apie "Kelio A11 Šiauliai–Palanga ruožo nuo 5,49 iki 16,30 km rekonstravimas" projektą. Jei nenutiks kokių nors netikėtumų (jei...), panašu, kad vasaros pabaigoje jau galima tikėtis realių darbų pradžios:

                          Laba diena, norėčiau paklausti apie projektą "Transeuropinio tinklo kelio E272 (Vilnius–Panevėžys–Šiauliai–Palanga) plėtra. Dangos rekonstravimo III etapas. Kelio A11 Šiauliai–Palanga ruožo nuo 5,49 iki 16,30 km rekonstravimas". Kovo mėn. buvo paskelbtas viešojo pirkimo konkursas, o pagal viešųjų pirkimų tinklapio informaciją gegužės 9-ą dieną turėjo būti atplėšti vokai su pasiūlymais vykdyti projektą. Taigi mano klausimas būtų, ar artimiausiu metu bus pradėta kelio rekonstrukcija ar visgi konkursas buvo nesėkimngas ir jis bus skelbiamas iš naujo ? ( 2014-06-01 )

                          Sutarties "Transeuropinio tinklo kelio E272 (Vilnius–Panevėžys–Šiauliai–Palanga) plėtra. Dangos rekonstravimo III etapas. Kelio A11 Šiauliai–Palanga ruožo nuo 5,49 iki 16,30 km rekonstravimas" vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūra įvyko 2014-05-09. Šiuo metu vyksta gautų pasiūlymų vertinimas. Užbaigus pasiūlymų vertinimo procedūras, planuojama, kad darbai bus pradėti š.m. rugpjūčio-rugsėjo mėn.
                          http://www.lakd.lt/lt.php/klausimai/129

                          Comment


                            #33
                            Prasidės rekonstrukcija:

                            Transeuropinio tinklo kelio E272 (Vilnius–Panevėžys–Šiauliai–Palanga) plėtra. Dangos rekonstravimo III etapas. Kelio A11 Šiauliai–Palanga ruožo nuo 5,49 iki 16,30 km rekonstravimas

                            2014 m. gegužės 9 d. įvyko atviras darbų „Transeuropinio tinklo kelio E272 (Vilnius–Panevėžys–Šiauliai–Palanga) plėtra. Dangos rekonstravimo III etapas. Kelio A11 Šiauliai–Palanga ruožo nuo 5,49 iki 16,30 km rekonstravimas“ pirkimo konkursas, kuriame dalyvavo 4 tiekėjai: UAB „Šiaulių plentas“, UAB „Alkesta“, UAB „Žemaitijos keliai“ ir Latvijos įmonė CBF SIA „Binders“.

                            Išnagrinėjusi gautus pasiūlymus, Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos viešųjų pirkimų komisija pripažino UAB „Šiaulių plentas“ pasiūlymą laimėjusiu atvirą konkursą ir nutarė pirkimo sutartį sudaryti su šia įmone. Kadangi pasiūlymai buvo vertinami pagal ekonominį naudingumą, kurio vienas iš kriterijų buvo darbų atlikimo terminas, darbų trukmė sutrumpėjo nuo 24 mėn. iki 12 mėn.

                            2014 m. rugpjūčio 14 d. su UAB „Šiaulių plentas“ buvo pasirašyta rangos sutartis, kurios kaina be PVM yra 70,1 mln. Lt, PVM, sumokamas Valstybinei mokesčių inspekcijai, sudaro 14,7 mln. Lt. Planuojama, kad apie 85 % sutarties vertės bus finansuojama ES struktūrinės paramos lėšomis. Darbai bus vykdomi Šiaulių regione.

                            Pagal minėtą sutartį bus rekonstruotas valstybinės reikšmės magistralinio kelio A11 Šiauliai–Palanga ruožas nuo 5,49 iki 16,30 km, įrengtas apšvietimas, šviesoforinė signalizacija, 13,8 km rekonstruotas tiltas per Amalę, nutiesti pėsčiųjų, pėsčiųjų ir dviračių takai. Planuojama darbų pabaiga – 2015 m. rugsėjo mėn.

                            Minėtų darbų techninę priežiūrą vykdys AB „Problematika“, su kuria Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos sutartį pasirašė š.m. rugpjūčio 18 d.
                            http://www.lakd.lt/lt.php/naujienos/...travimas/18603

                            Comment


                              #34
                              Įdomu, kad po abejotinos kokybės darbų Šiauliai - Radviliškis ruože Šiaulių plentas ir toliau laimi konkursus. Nejaugi kokybės reikalavimai dalyviams nekeliami?

                              Comment


                                #35
                                Parašė vėkas Rodyti pranešimą
                                Įdomu, kad po abejotinos kokybės darbų Šiauliai - Radviliškis ruože Šiaulių plentas ir toliau laimi konkursus. Nejaugi kokybės reikalavimai dalyviams nekeliami?
                                Keliami, bet panašu, kad jie nepakankamai griežti. Nieko nuostabaus, kad Šiaulių plentas toliau laimi konkursus, juk mažiausia kaina yra svarbiausias kriterijus.

                                Bet, visgi, atmetus mažiausios kainos kriterijų, šiek tiek stebina tai, kad yra ignoruojamas faktas, jog Šiaulių plento vykdyti projektai turi broko.

                                O kalbant apie Šiauliai - Radviliškis ruožą, jie nuolatos kovoja su užsikemšančiu drenažu Bertužių sankryžoje, vanduo po to pradeda bėgti per dviračių tako viršų ir plauna jo pagrindą. Šiemet ta problema buvo tvarkoma turbūt jau tris kartus (bent kiek aš pastebėjau).

                                Belieka tik tikėtis, kad su A11 rekonstrukcija nepasišiukšlins......

                                Comment


                                  #36
                                  Parašė Xedos Rodyti pranešimą

                                  O kalbant apie Šiauliai - Radviliškis ruožą, jie nuolatos kovoja su užsikemšančiu drenažu Bertužių sankryžoje, vanduo po to pradeda bėgti per dviračių tako viršų ir plauna jo pagrindą. Šiemet ta problema buvo tvarkoma turbūt jau tris kartus (bent kiek aš pastebėjau).

                                  Belieka tik tikėtis, kad su A11 rekonstrukcija nepasišiukšlins......
                                  nepamirškit, kad panašaus pobūdžio problemos beveik visada būna projektavimo klaidos, o ne statybos brokas.

                                  Comment


                                    #37
                                    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                                    Keliami, bet panašu, kad jie nepakankamai griežti. Nieko nuostabaus, kad Šiaulių plentas toliau laimi konkursus, juk mažiausia kaina yra svarbiausias kriterijus.

                                    Bet, visgi, atmetus mažiausios kainos kriterijų, šiek tiek stebina tai, kad yra ignoruojamas faktas, jog Šiaulių plento vykdyti projektai turi broko.

                                    O kalbant apie Šiauliai - Radviliškis ruožą, jie nuolatos kovoja su užsikemšančiu drenažu Bertužių sankryžoje, vanduo po to pradeda bėgti per dviračių tako viršų ir plauna jo pagrindą. Šiemet ta problema buvo tvarkoma turbūt jau tris kartus (bent kiek aš pastebėjau).

                                    Belieka tik tikėtis, kad su A11 rekonstrukcija nepasišiukšlins......
                                    Aš irgi norėčiau pastebėti, kad viskas susiveda į techninį projektą. Visada galima techniniame projekte tinkamai specifikuoti naudojamas medžiagas, aiškiai aprašyti reikalavimus (lygumui, sutankinimui ar pan.), tuomet ir galimybių palikti broką ar pasiekti pernelyg prastą rezultatą liks tikrai nedaug. Tačiau dažnai tenka susidurti su projektais, kuriuose akivaizdu, kad tokiems esminiams dalykams skiriama nepakankamai dėmesio (bent jau ne kelių statyboje).
                                    Aprašytos problemos dėl užsikimšimo iš tiesų panašu, kad tai projekto problema, kuriame ne viskas buvo tinkamai apskaičiuota ir įvertinta. Vargu ar tą sąlygoja statybos darbų kokybė. Nebent techninis prižiūrėtojas skaičiavo debesis ir nepamatė, kad pvz. sumontavo gerokai siauresnį vamzdį nei buvo numatyta (tačiau tas mažai tikėtina).

                                    Kitas dalykas, kad nelabai pavyktų iš konkurso eliminuoti rangovo, vien pasakius - tavo anksčiau statytas projektas kelia abejonių dėl kokybės.

                                    Comment


                                      #38
                                      Parašė Arunas Rodyti pranešimą
                                      Nepamirškit, kad panašaus pobūdžio problemos beveik visada būna projektavimo klaidos, o ne statybos brokas.
                                      Ne į temą, bet....

                                      Tame gali būti tiesos, bet čia tik vienas pavyzdys. Gerokai labiau į akis krenta tai, kodėl Šiauliai - Radviliškis ruože, Šiaulių plento tiesta atkarpa yra juntamai nelygesnė nei Panevėžio kelių. Tas pats galioja ir kai kurioms jungiamojo kelio atkarpoms. Be to, Šiaulių plento atkarpoje, dangą jau reikėjo taisyti užtaisant atsiradusius plyšius siūlėmis. Tuo tarpu Panevėžio kelių ruože viskas kol kas puiku . Drenažas tik lašas jūroje.

                                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                      Nebent techninis prižiūrėtojas skaičiavo debesis ir nepamatė, kad pvz. sumontavo gerokai siauresnį vamzdį nei buvo numatyta (tačiau tas mažai tikėtina).
                                      Tai ne vamdžio problema, drenažo angą užneša išplaunamas smėlis. Šiuo atveju gal ir galima suversti kaltę projektuotojams, kurie netiksliai apskaičiavimo šlaitų ar griovių nuolydžius, bet ne tuomet kai kalba eina apie kelio dangą.

                                      Na, bet yra kaip yra, gal geriau baigiame offtopic'ą .

                                      O kalbant į temą, panašu, kad nuo šiol mažiausia kaina nebėra vienintelis kriterijus nustatant konkurso nugalėtoją:

                                      Kriterijai / Lyginamasis svoris
                                      1. Kaina / 80
                                      2. Darbų atlikimo terminas mėnesiais / 15
                                      3. Papildoma statinio garantinio termino trukmė metais / 5
                                      https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...d4e.html&B=PPO

                                      Anksčiau šio projekto įgyvendinimo terminas buvo 19 mėn., dabar jis (kaip LAKD teigia, dėl to, kad vienas iš kriterijų buvo darbų atlikimo terminas) sutrumpėjo iki 12 mėn. Objektas, visgi, gana nemažas, kelininkams (Šiaulių plentui) teks sparčiai suktis norint tilpti į šį terminą.

                                      Bet, visgi, mano nuomone ši naujovė yra tikrai puiki, ypač garantinio aptarnavimo įtraukimas tarp kriterijų nustatančių konkurso nugalėtoją, nors ir su nedideliu "lyginamuojuo svoriu".

                                      Puiku, kad pagaliau sutvarkys kairiąją kelio pusę, ypač super dėl dviračių tako (nors jis ir baigsis vidury laikų , bet tikiuosi, kad tik laikinai), bet tie šviesoforai.......
                                      Paskutinis taisė Xedos; 2014.10.03, 22:15.

                                      Comment


                                        #39
                                        „Šiaulių plentas“ imasi pirmojo kelių projekto iš naujo ES paramos laikotarpio. Bendrovė už 84,809 mln. Lt rekonstruos tarptautinės reikšmės kelio Šiauliai–Palanga ruožą, nurodoma jos pranešime.

                                        http://vz.lt/article/2014/8/22/siaul...os-laikotarpio
                                        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                        Comment


                                          #40
                                          Kelio ruožas Šiauliai–Palanga bus rekonstruojamas už 84 mln. litų

                                          Planuojama, kad užbaigus šį projektą kelias taps saugesnis ir vairuotojams, ir pėstiesiems, o kelionė į Palangą šiaurės Lietuvos miestų gyventojams gerokai paspartės.
                                          http://www.15min.lt/naujiena/gazas/s...itu-787-448757

                                          Tai - absoliutus melas. Rekonstruojamame ruože bus pastatyti penki šviesoforai. Prie jų maksimalus leidžiamas greitis - 70 km/h, kai anksčiau trijose iš tų penkių atkarpų buvo galima važiuoti 90 km/h. Aš jau net nekalbu apie tai, jei pavyks "pataikyti" ant raudono šviesoforo signalo.

                                          Tiesa, viename ruože, kuriame bus įrengtas šviesoforas, greitis ir dabar yra apribotas iki 70 km/h, o ties Kužiais tik iki 60 km/h (padidės iki 70 km/h), tačiau aišku kaip dieną, kad kelionė į Palangą tikrai "gerokai" nepasparatės. Priešingai - tik sulėtės.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X