Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[EU] Iš Londono į Vilnių automobiliu (fotoreportažas)
Collapse
X
-
Parašė JohnĮdomu, kad žvyro sustoti sugedus kažkodėl reikia tik Lietuvoje. Vokietijoje, UK, Lenkijoje ar bet kur kitur to kažkodėl nereikia.
Comment
-
Parašė JohnPasienio punktas. Stebina, kad iki šiol neišmontuota visa infrastruktūra, o prie to gargaro stovi pasieniečių (ar kas jie tokie?) visureigis, kuris lyg ir kažką saugo ar kažko laukia. Kaip suprantu, jie vis dar gali stabdyti mašinas? Įdomu, kokios to priežastys, nes užuot tuščiai leidę laiką prie "pasienio punkto" galėtų dirbti ką nors naudingesnio.
Comment
-
Metropolis
Keli pastebėjimai: patiko reportažas, nors nuotraukų gal ir daugoka... Tačiau kokiais 120 proc. pritariu nuomonėms, išsakytoms dėl Lietuvos kelių ženklinimo - jo (ženklinimo) ir per mažai, ir jis iki šiol netikęs. Iš foto Nyderlanduose ar Vokietijoje aiškiai matyti, kaip reikia ženklinti kelius - ženklai turi būti VIRŠ greitkelių, turi stovėti iš anksto (1-2 km prieš būsimą sankryžą), būti matomi ir kelis kartus pasikartojantys. Labai pageidautina, kad iš anksto būtų nuorodos į didžiuosius miestus. Tikiuosi, kad kelininkai paskaitinėja forumą, pavarto nuotraukas - gal tai padės judėti reikalams šioje srityje - kodėl nutiesti kelią sugebame, o normalių ženklų pastatyti - ne? Taip pat pritariu pastaboms dėl žvyro pakelėse - čia kažkoks mūsų nacionalinis išradimas? Negi jau taip sunku paasfaltuoti metrą kelkraščio?
Bent jau Vilniaus-Kauno (A1) atkarpoje dėl intensyvaus eismo taip pat l. reikalingi dinaminiai kelio ženklai.
Comment
-
Normalūs tie ženklinimai pagrindinėse arterijose, kuriomis naudojasi užsieniečiai. Su regijoniniais keliais prasčiau, bet koks keliautojas dbr be navigacijos keliauja? Štatuose mane net nervindavo keturis kartus parašyta tas pats per tą patį, lyg glušiams kokiems. Ok, kai du kartus ir iš ankščiau yra nurodoma kaip ir kur, bet ir nereikia persistengti.You've got one life! Live it!
Comment
-
Bet Jonai tu nori pasakyti, kad važiuodamas iš Suwalkų iki Kauno nedavažiuosi, kad ir pirmą kartą važiuosi? Prie Marijampolės yra daug nuorodų kiek iki Kauno lieka, kur pasukti į Kaliningradą ir kur nuo Kauno lėkti, ar į Klaipėdą ar į Vilnių ar į Panevėžį. Suprantu, kad kaimuose ragas, bet ar toj pačioj Lenkijoje lenkiant pro kaimus (ne pro tuos kuriuose tu lėkei ) visada jau taip ten viskas suženklinta?You've got one life! Live it!
Comment
-
Metropolis
Parašė fredis Rodyti pranešimąNormalūs tie ženklinimai pagrindinėse arterijose, kuriomis naudojasi užsieniečiai. Su regijoniniais keliais prasčiau, bet koks keliautojas dbr be navigacijos keliauja? Štatuose mane net nervindavo keturis kartus parašyta tas pats per tą patį, lyg glušiams kokiems. Ok, kai du kartus ir iš ankščiau yra nurodoma kaip ir kur, bet ir nereikia persistengti.
Dėl navigacijos: galbūt dauguma ją turi. O ką daryti jai sugedus, nebeveikiant ar pan.? Pasikliauti vien ja neužtenka.
Comment
-
Iš tiesų, dauguma mato ir supranta, kad Lietuvoje su kelių ženklinimu nelabai gerai, kaip ir su tuo žvyru šalia asfalto kelkraščiuose. Dar be čia jau išsakytų pastabų apie mūsų kelių ir krypčių ženklinimą verta pastebėti, kad važiuojant iš Lietuvos bet kuria kryptimi kažkur į užsienį, beveik niekur nerasime krypties su paskutiniu Lietuvos miestelio / kaimo pavadinimu. Pas mus kryptis į kažkurį užsienio miestą apibūdinama tik kryptimi į tą užsienio miestą, o John nuotraukose puikiai matosi, kad užsienyje artėjant link sienos kryptyse nurodomas ir paskutinis tos šalies miestas / kaimas ir/arba kitos šalies miestas...
Paskutinis taisė HSV; 2010.04.30, 14:44.
Comment
-
Parašė fredis Rodyti pranešimąBet Jonai tu nori pasakyti, kad važiuodamas iš Suwalkų iki Kauno nedavažiuosi, kad ir pirmą kartą važiuosi? Prie Marijampolės yra daug nuorodų kiek iki Kauno lieka, kur pasukti į Kaliningradą ir kur nuo Kauno lėkti, ar į Klaipėdą ar į Vilnių ar į Panevėžį. Suprantu, kad kaimuose ragas, bet ar toj pačioj Lenkijoje lenkiant pro kaimus (ne pro tuos kuriuose tu lėkei ) visada jau taip ten viskas suženklinta?
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąDėl žvyruotų kelkraščių: žinoma, kad žymiai gražiau būtų žolyte apsodinti kelkraščiai, tačiau kai pas mus tiek druskos varo ant kelių žiema, nelabai nori kažkas augti ir žaliuoti šalia kelių.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Superinis tikslas galiu pasakyti Tikrai smagi kelionė turėjo būti, šiemet tikiuosi ir aš panašią distanciją įveiksiu tik, kad maršrutas iš Lietuvos į apačią bus.
Dėl kelkraščių tai aš irgi senokai jau pastebėjau ir nesuprantu kodėl mes taip garbinam žvyrą ir smėlį? Šiaip va kuom man patinka kelias į Druskininkus, kad didžioji dalis kelio turi žole apsodintus kelkraščius. Mano nuomone tokie kelkraščiai yra ir gražiau ir praktiškiau. Paprasčiausiai juk elementariai mažiau purvo pasikelia ant kelio. Fūros jei lekia prie pat kelkraščio, tai pakelia dulkių kamuolius, o paskui pradėjus lyti mašinos momentaliai tampa purvinos kada tiek purvo ant kelio. Taip pat jei mašina sugedo tai manau jau patogiau ant šlapios žolės, o ne šlapio žvyro.
John, ten SSC mačiau rašai, kad nėra ženklų į Vilnių, bet juk jūs zig-zagą darėt ir iš pradžių lėkete į Vilnių, tai manau ten ženklų todėl ir nėra, juk visai kryptis ne ta
Comment
-
Puikus reportažas
Vat kaip keista ))) Kiek nustebino pasieniečių automobilis Lietuvos/Lenkijos pasienyje . Ar jus stabdė ? Ar jų džipas tuščias buvo ? Nežinau ko galima bijoti dviejų panašaus lygio šalių pasienyje.. Štai, galvojau, Lenkijos/Vokietijos pasienyje stabdo visus iš eilės (čia tai suprantama ko vokiečiai bijotų ), bet kaip supratau, tą sieną kirtote be jokių problemų (sakykim, kad ES jau sienos patikrinimas yra problema )
PS: kelis kartus teko važiuoti į Latviją. Ačiū Dievui, nieko panašaus į pasieniečius nesutikau
Comment
-
Kiek kartų važiavau į Varšuvą (kokius 6 kartus), tai visada tame pasienio poste stovėjo džipas. Taip pat lenkai stovėdavo dar kartais ir kokius 10 km už sienos savo pusėje, pasislėpę miškuose ir stebėdavo judančius. Vienąkart tai mane praleido, o už manęs važiavusį Honda Accord lietuviškais numeriais susistabdė. Tikrai keista.
Berods prieš du metus mane tai susistabdė Saločių punkte kada važiavau į Rygos oro uostą. Matyt, kad vienas mašinoje sėdėjau, bet vistiek keista kai Šengenas ir stabdosi.
Beje, kai dabar važiavau į Vokietiją ir kirtau sieną kelyje Varšuva-Berlynas, tai pasieniečiai nieko nestabdė. Šiaip manau ten jie tikrai nestabdo tiek daug, kiek nupasakojai
Comment
-
Parašė Xmaster Rodyti pranešimąKiek kartų važiavau į Varšuvą (kokius 6 kartus), tai visada tame pasienio poste stovėjo džipas. Taip pat lenkai stovėdavo dar kartais ir kokius 10 km už sienos savo pusėje, pasislėpę miškuose ir stebėdavo judančius. Vienąkart tai mane praleido, o už manęs važiavusį Honda Accord lietuviškais numeriais susistabdė. Tikrai keista.
Berods prieš du metus mane tai susistabdė Saločių punkte kada važiavau į Rygos oro uostą. Matyt, kad vienas mašinoje sėdėjau, bet vistiek keista kai Šengenas ir stabdosi.
Beje, kai dabar važiavau į Vokietiją ir kirtau sieną kelyje Varšuva-Berlynas, tai pasieniečiai nieko nestabdė. Šiaip manau ten jie tikrai nestabdo tiek daug, kiek nupasakojai
O šiaip ir Vokietijoj tikrino, kai traukinys sustojo pirmoj stoty po NL/DE sienos.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
Comment