Įdomu, kad žvyro sustoti sugedus kažkodėl reikia tik Lietuvoje. Vokietijoje, UK, Lenkijoje ar bet kur kitur to kažkodėl nereikia.
Na žvyras manau geriau nei žolė, žiemą mažesnė tikimybė įklimpti ar paslysti. Juk žvyrkeliu gali gana neblogai važiuoti, o štai pievomis daug sunkiau jau.
Pasienio punktas. Stebina, kad iki šiol neišmontuota visa infrastruktūra, o prie to gargaro stovi pasieniečių (ar kas jie tokie?) visureigis, kuris lyg ir kažką saugo ar kažko laukia. Kaip suprantu, jie vis dar gali stabdyti mašinas? Įdomu, kokios to priežastys, nes užuot tuščiai leidę laiką prie "pasienio punkto" galėtų dirbti ką nors naudingesnio.
Taip stabdo, tikrina pasus, ir dar surauktais snukiais pasitinka tautiečius
Keli pastebėjimai: patiko reportažas, nors nuotraukų gal ir daugoka... Tačiau kokiais 120 proc. pritariu nuomonėms, išsakytoms dėl Lietuvos kelių ženklinimo - jo (ženklinimo) ir per mažai, ir jis iki šiol netikęs. Iš foto Nyderlanduose ar Vokietijoje aiškiai matyti, kaip reikia ženklinti kelius - ženklai turi būti VIRŠ greitkelių, turi stovėti iš anksto (1-2 km prieš būsimą sankryžą), būti matomi ir kelis kartus pasikartojantys. Labai pageidautina, kad iš anksto būtų nuorodos į didžiuosius miestus. Tikiuosi, kad kelininkai paskaitinėja forumą, pavarto nuotraukas - gal tai padės judėti reikalams šioje srityje - kodėl nutiesti kelią sugebame, o normalių ženklų pastatyti - ne? Taip pat pritariu pastaboms dėl žvyro pakelėse - čia kažkoks mūsų nacionalinis išradimas? Negi jau taip sunku paasfaltuoti metrą kelkraščio?
Bent jau Vilniaus-Kauno (A1) atkarpoje dėl intensyvaus eismo taip pat l. reikalingi dinaminiai kelio ženklai.
Normalūs tie ženklinimai pagrindinėse arterijose, kuriomis naudojasi užsieniečiai. Su regijoniniais keliais prasčiau, bet koks keliautojas dbr be navigacijos keliauja? Štatuose mane net nervindavo keturis kartus parašyta tas pats per tą patį, lyg glušiams kokiems. Ok, kai du kartus ir iš ankščiau yra nurodoma kaip ir kur, bet ir nereikia persistengti.
Bet Jonai tu nori pasakyti, kad važiuodamas iš Suwalkų iki Kauno nedavažiuosi, kad ir pirmą kartą važiuosi? Prie Marijampolės yra daug nuorodų kiek iki Kauno lieka, kur pasukti į Kaliningradą ir kur nuo Kauno lėkti, ar į Klaipėdą ar į Vilnių ar į Panevėžį. Suprantu, kad kaimuose ragas, bet ar toj pačioj Lenkijoje lenkiant pro kaimus (ne pro tuos kuriuose tu lėkei ) visada jau taip ten viskas suženklinta?
Normalūs tie ženklinimai pagrindinėse arterijose, kuriomis naudojasi užsieniečiai. Su regijoniniais keliais prasčiau, bet koks keliautojas dbr be navigacijos keliauja? Štatuose mane net nervindavo keturis kartus parašyta tas pats per tą patį, lyg glušiams kokiems. Ok, kai du kartus ir iš ankščiau yra nurodoma kaip ir kur, bet ir nereikia persistengti.
Manau, kad kelių ženklinimas turi būti LABAI GERAS. Tai ne kažkokia užgaida, bet noras neatsidurti kvailoje situacijoje, ypač ne dėl savo kaltės. T.p. kelio ženklai turi būti informatyvūs, o ne bereikšmiai, tarkim iš anksto prieš sankryžą, turi būti aišku, kuria juosta vykti norint pasiekti n miestą, o kuria - persirikiuoti į y miestą (žinant, kad Lietuvoje visada trumpokos lėtėjimo juostos). Nepamirškite, kad geras kelių ženklinimas - t.p. ir valstybės įvaizdžio dalis.
Dėl navigacijos: galbūt dauguma ją turi. O ką daryti jai sugedus, nebeveikiant ar pan.? Pasikliauti vien ja neužtenka.
Iš tiesų, dauguma mato ir supranta, kad Lietuvoje su kelių ženklinimu nelabai gerai, kaip ir su tuo žvyru šalia asfalto kelkraščiuose. Dar be čia jau išsakytų pastabų apie mūsų kelių ir krypčių ženklinimą verta pastebėti, kad važiuojant iš Lietuvos bet kuria kryptimi kažkur į užsienį, beveik niekur nerasime krypties su paskutiniu Lietuvos miestelio / kaimo pavadinimu. Pas mus kryptis į kažkurį užsienio miestą apibūdinama tik kryptimi į tą užsienio miestą, o John nuotraukose puikiai matosi, kad užsienyje artėjant link sienos kryptyse nurodomas ir paskutinis tos šalies miestas / kaimas ir/arba kitos šalies miestas...
Bet Jonai tu nori pasakyti, kad važiuodamas iš Suwalkų iki Kauno nedavažiuosi, kad ir pirmą kartą važiuosi? Prie Marijampolės yra daug nuorodų kiek iki Kauno lieka, kur pasukti į Kaliningradą ir kur nuo Kauno lėkti, ar į Klaipėdą ar į Vilnių ar į Panevėžį. Suprantu, kad kaimuose ragas, bet ar toj pačioj Lenkijoje lenkiant pro kaimus (ne pro tuos kuriuose tu lėkei ) visada jau taip ten viskas suženklinta?
Taip, Lenkijoje kryptys žymiai geriau pažymėtos kelių ženkluose, mums nėra ko lygintis, deja....
Dėl žvyruotų kelkraščių: žinoma, kad žymiai gražiau būtų žolyte apsodinti kelkraščiai, tačiau kai pas mus tiek druskos varo ant kelių žiema, nelabai nori kažkas augti ir žaliuoti šalia kelių.
Kur nakvojot? (idomu nes panasi kelione nusimato greit)
You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Dėl žvyruotų kelkraščių: žinoma, kad žymiai gražiau būtų žolyte apsodinti kelkraščiai, tačiau kai pas mus tiek druskos varo ant kelių žiema, nelabai nori kažkas augti ir žaliuoti šalia kelių.
Na, manyčiau, kelkraščiai tai mizernas dalykas visame Lietuvos kelių kontekste. Bet ženklinimas ir pasienio vaiduoklinė infrastruktūra tai tikrai reikalauja reformų.
Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Superinis tikslas galiu pasakyti Tikrai smagi kelionė turėjo būti, šiemet tikiuosi ir aš panašią distanciją įveiksiu tik, kad maršrutas iš Lietuvos į apačią bus.
Dėl kelkraščių tai aš irgi senokai jau pastebėjau ir nesuprantu kodėl mes taip garbinam žvyrą ir smėlį? Šiaip va kuom man patinka kelias į Druskininkus, kad didžioji dalis kelio turi žole apsodintus kelkraščius. Mano nuomone tokie kelkraščiai yra ir gražiau ir praktiškiau. Paprasčiausiai juk elementariai mažiau purvo pasikelia ant kelio. Fūros jei lekia prie pat kelkraščio, tai pakelia dulkių kamuolius, o paskui pradėjus lyti mašinos momentaliai tampa purvinos kada tiek purvo ant kelio. Taip pat jei mašina sugedo tai manau jau patogiau ant šlapios žolės, o ne šlapio žvyro.
John, ten SSC mačiau rašai, kad nėra ženklų į Vilnių, bet juk jūs zig-zagą darėt ir iš pradžių lėkete į Vilnių, tai manau ten ženklų todėl ir nėra, juk visai kryptis ne ta
Vat kaip keista ))) Kiek nustebino pasieniečių automobilis Lietuvos/Lenkijos pasienyje . Ar jus stabdė ? Ar jų džipas tuščias buvo ? Nežinau ko galima bijoti dviejų panašaus lygio šalių pasienyje.. Štai, galvojau, Lenkijos/Vokietijos pasienyje stabdo visus iš eilės (čia tai suprantama ko vokiečiai bijotų ), bet kaip supratau, tą sieną kirtote be jokių problemų (sakykim, kad ES jau sienos patikrinimas yra problema )
PS: kelis kartus teko važiuoti į Latviją. Ačiū Dievui, nieko panašaus į pasieniečius nesutikau
Kiek kartų važiavau į Varšuvą (kokius 6 kartus), tai visada tame pasienio poste stovėjo džipas. Taip pat lenkai stovėdavo dar kartais ir kokius 10 km už sienos savo pusėje, pasislėpę miškuose ir stebėdavo judančius. Vienąkart tai mane praleido, o už manęs važiavusį Honda Accord lietuviškais numeriais susistabdė. Tikrai keista.
Berods prieš du metus mane tai susistabdė Saločių punkte kada važiavau į Rygos oro uostą. Matyt, kad vienas mašinoje sėdėjau, bet vistiek keista kai Šengenas ir stabdosi.
Beje, kai dabar važiavau į Vokietiją ir kirtau sieną kelyje Varšuva-Berlynas, tai pasieniečiai nieko nestabdė. Šiaip manau ten jie tikrai nestabdo tiek daug, kiek nupasakojai
Kiek kartų važiavau į Varšuvą (kokius 6 kartus), tai visada tame pasienio poste stovėjo džipas. Taip pat lenkai stovėdavo dar kartais ir kokius 10 km už sienos savo pusėje, pasislėpę miškuose ir stebėdavo judančius. Vienąkart tai mane praleido, o už manęs važiavusį Honda Accord lietuviškais numeriais susistabdė. Tikrai keista.
Berods prieš du metus mane tai susistabdė Saločių punkte kada važiavau į Rygos oro uostą. Matyt, kad vienas mašinoje sėdėjau, bet vistiek keista kai Šengenas ir stabdosi.
Beje, kai dabar važiavau į Vokietiją ir kirtau sieną kelyje Varšuva-Berlynas, tai pasieniečiai nieko nestabdė. Šiaip manau ten jie tikrai nestabdo tiek daug, kiek nupasakojai
Rygon sykį variau autobusu, tai stabdė Saločiuos ir tikrino keleivius.
O šiaip ir Vokietijoj tikrino, kai traukinys sustojo pirmoj stoty po NL/DE sienos.
Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment