Pats dėl skrydžių sutrikimų važiavau Lietuvon praėjusią savaitę automobiliu iš Vokietijos beveik tuo pačiu maršrutu. Skyrėsi tik maršrutas Lietuvoje Vilniaus link.Ties Lazdijais visgi yra nuoroda į Vilnių (tiesiai, per Alytų), nes pasukus dešinėn link Druskininkų tikrai "gūdi giria" su "miško lygio keliuku"...
O kaip kelias nuo Alytaus? Šiaip, nuo Druskininkų kelias tikrai puikus. Bene geriausias magistralinis kelias Lietuvoje, neskaičiuojant autostradų ir kitų 2+2 kelių.
Ačiū už reportažą, tikiuosi tai dar ne jo pabaiga.
Norėčiau tik atkreipti dėmesį, jog tik važiuojant tokį maršrutą gali pasirodyti, jog Lietuvoje keliai yra prasčiau prižiūrimi ar įrengti nei Lenkijoje. Tai grynai specifinis to krašto bruožas. Apskritai, bent kol kas, kelių išvystymą Lietuvoje galima lyginti greičiau su Vokietija nei su Lenkija (grynai techniškai, kiek kilometrų greitkelių milijonui gyventojų yra šalyse)...
Jei neklystu, tai Belgija vienintelė Europos šalis, kurios visuose greitkeliuose įrengtas apšvietimas.
O, dėl reportažo, tai nekantriai laukiu tęsinio.
Ačiū už reportažą, tikiuosi tai dar ne jo pabaiga.
Norėčiau tik atkreipti dėmesį, jog tik važiuojant tokį maršrutą gali pasirodyti, jog Lietuvoje keliai yra prasčiau prižiūrimi ar įrengti nei Lenkijoje. Tai grynai specifinis to krašto bruožas. Apskritai, bent kol kas, kelių išvystymą Lietuvoje galima lyginti greičiau su Vokietija nei su Lenkija (grynai techniškai, kiek kilometrų greitkelių milijonui gyventojų yra šalyse)...
Nereikia lietuviam užmigti ant laurų, va kame cinkelis, o tai greitai galėsim tas savo autostradas į muziejų dėt. Pvz, kelias Kaunas - Alytus prašosi naujų techninių sprendimų, šitiek km stovi ženklai, ribojantys greitį iki 70 km/h, o eismo srautas tikrai nemažas. Na, čia jau kitos temos ir kalbėta yra nemažai.
Toliau Nyderlandai
Ypatingų pastebėjimų lyg ir nėra. Kelias visąlaik buvo +- idealus, nepriekaištingas ženklinimas, dangos zymėjimas ir visa kita. Pavyzdinga šalis kelių (tikriausiai ne tik) atžvilgiu.
Manau, tikrai pavyzdinga dviračių takų, žemės ūkio, visuomeninio transporto, šiaip "gerbūvio" ir žinoma hidrotechnikos prasmėmis
Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Šiek tik monotoniška - Autostrados, autostrados, tvoros ir tie patys mašinų užpakaliai.
Turėjo tas vaizdas nusibosti, kol parsibeldėt namo...
Kiek įdomiau, kai į kadrą patenka koks mazgas (Olandijoje) ar kelio remontas (Vokietijoje)
Taip tikrai daug ko trūksta. Visų pirma daugiau normalių ženklų. Vienintelė paguoda ta, kad eismo intensyvumas Lietuviškuose greitkeliuose labai mažas, palyginus su Vokietijos (ar daugumos kitų Europos šalių), dėl ko įvairūs techniniai trūkumai ne taip išryškėja. Jei automobilių skaičius Lietuvos A1 ar A2 siektų 20000+ per parą, manau kiltų problemų su greitkelio statuso išlaikymu, nes tokie sprendimai, kaip U formos apsisukimas ar autobusų stotelės neatskirtos nuo važiuojamosios dalies, tikrai sunkiai derinasi su tokio tipo keliais.
Jei iš techninės kelių pusės (turiu omeny pačią kelio dangą, aplinkkelius ir t.t.) situacija Lietuvoje yra pekenčiama, tai tokios sritys kaip ženklinimas, estetinis apipavidalinimas ir standartizavimas atrodo kraupiai. Kontrastas žiaurus net įvažiavus iš Lenkijos. Įdomu, kaip tai paaiškintų LRA ar kitos atsakingos institucijos?
Kodėl kraupus? Pagrindiniai keliai tikrai gerai prižiūrimi, šienaujama žolė aplink, renkamos šiukšlės, visur jau yra tvoros prie miškų, danga taip pat beveik visur jau nauja, pvz. dažnai važinėju A2, tai dauuma viadukų perstatyti ar suremontuoti pastaraisiais metais. O dėl tų stotelių ir apsisukimų, tai kaip ir minėjai, kai eismas ne toks intensyvus, jos netrugdo. Beto ir greitis ribojamas iki 110km/h ties tais apsisukimais. Pagal Lietuvos dydį, visą ekonomiką, keliai tikrai labai geri.
Kodėl kraupus? Pagrindiniai keliai tikrai gerai prižiūrimi, šienaujama žolė aplink, renkamos šiukšlės, visur jau yra tvoros prie miškų, danga taip pat beveik visur jau nauja, pvz. dažnai važinėju A2, tai dauuma viadukų perstatyti ar suremontuoti pastaraisiais metais. O dėl tų stotelių ir apsisukimų, tai kaip ir minėjai, kai eismas ne toks intensyvus, jos netrugdo. Beto ir greitis ribojamas iki 110km/h ties tais apsisukimais. Pagal Lietuvos dydį, visą ekonomiką, keliai tikrai labai geri.
Zoles nereikia sienauti, ja reikia uzsodinti visus smeletus kelkrascius, kurie del neaiskiu priezasciu paliekami net naujuose ka tik irengtuose keliuose. Tas labai krenta i akis pavazinejus po kitas Europos salis. Iskur ta meile smeliui, zvyrui, dulkems musu salyje sunku suvokti.
Pritariu Jonui kad su keliu zenklinimu Lietuvoje tikrai labai prasta padetis. Karta pervziavus puse Europos su zemelapiu rankose tik vieninteli karta teko nuklysti i sona ir tai ivyko Lietuvoje del zenklu nebuvimo.
Gera spastebėjimas dėl smėlio kelkraščiuose. Niekur kitur neteko to matyti. aprastai Europos šalių keliuose kelkraščiai arba asfaltuoti (pvz. kai kuriuose pagrindiniuose Lenkijos keliuose) arba žolė auga iškart pasibaigus asfaltui. Jei platūs kelkraščiai - per brangu - tuomet galima rasti kompromisą: daryti siauresnius (tarkim, apie 1m) kelkraščius iš abiejų kelio pusių, kas suteiktų pakankamai erdvės išsitekti kelyje nenumatytose situacijose.
Man patinka visi tie krumoksniai Vokietijos greitkeliu kelkrasciuose ir skiriamosiose juostose. Labai estetiskai atrodo.
Zoles nereikia sienauti, ja reikia uzsodinti visus smeletus kelkrascius, kurie del neaiskiu priezasciu paliekami net naujuose ka tik irengtuose keliuose. Tas labai krenta i akis pavazinejus po kitas Europos salis. Iskur ta meile smeliui, zvyrui, dulkems musu salyje sunku suvokti.
Pritariu Jonui kad su keliu zenklinimu Lietuvoje tikrai labai prasta padetis. Karta pervziavus puse Europos su zemelapiu rankose tik vieninteli karta teko nuklysti i sona ir tai ivyko Lietuvoje del zenklu nebuvimo.
Tai ar žolės nereikia šienauti ar kelkraščius reikia apsėti žole?
Žvyras tam, kad būtų kur sustoti sugedus. Ant krūmų juk nesustosi.
Man patinka visi tie krumoksniai Vokietijos greitkeliu kelkrasciuose ir skiriamosiose juostose. Labai estetiskai atrodo.
Kame čia ta estetika, kad viskas paliekama augti kaip papuola ir dar užstoja tuos kuolelius su atšvaitais? Nebent privalumas, kad užstoja krūmai žibintus priešais atvažiuojančių automobilių.
Comment