Į Vilniaus gatves išriedės lietuviški troleibusai
Bendrovė „Vilniaus troleibusai“ pradeda savarankišką troleibusų surinkimą. Jei viskas vyks sklandžiai, jau lapkritį Vilniaus gatvėmis riedės pirmieji lietuviški troleibusai „Amber 204T“.
Tai DELFI patvirtino „Vilniaus troleibusų“ generalinis direktorius Vidmantas Striška.
„Procesas eina į galutinę stadiją. Ateina kėbulai, ateis visos elektrinės detalės per mėnesį. Norime surinkti (troleibusus – DELFI) lapkričio gale“, - sakė V. Striška.
Pasak jo, sostinėje važinės du 100 vietų 3 durų troleibusai, kurių ilgis sieks 12 metrų. Tiesa, garantijos, kad jie jau bus paruošti eksploatacijai lapkritį, nėra.
„Nenoriu būti pažaduku, bet lapkritis – ilgas mėnuo. Nebus vieno mazgo – supraskit, mašina nevažiuos“, - pridūrė pašnekovas.
„Vilniaus troleibusų“ vadovo skaičiavimais, Lietuvoje surinkti troleibusai turėtų kainuoti pastebimai pigiau nei tie, kuriuos Vilniaus ir Kauno savivaldybės perka iš užsienio kompanijų. Tiesa, tikslios kainos nurodyti kol kas neįmanoma. Anot V. Striškos, tiksli vieno troleibuso pagaminimo savikaina galėtų paaiškėti kitąmet, jei sostinės savivaldybė skirtų lėšų dar maždaug dviejų dešimčių „Amber 204T“ surinkimui.
Kaip atrodys naujieji troleibusai – transporto įmonės vadovas kol kas neatskleidžia. Didžiausios jų dalys – kėbulai – jau keliauja į sostinę.
Projektui pasiteisinus, galbūt bus svarstoma galimybė eksportuoti „Amber 204T“.
„Domisi ir kitos pasaulio šalys. Galėtume surinkinėti kitiems užsakovams. Atsiveria šiokios tokios perspektyvos“, - atsargiu optimizmu dalijosi V. Striška, pažymėdamas, kad troleibusų eksportas jo vadovaujamai įmonei galėtų gerokai palengvinti skolų naštą.
Vilniaus troleibusų parką dar šiemet turėtų papildyti būrys naujų transporto priemonių, pagamintų užsienyje. Naujus troleibusus sostinei tiekti pasisiūlė kompanijos „Škoda“ ir „MAZ“. Kuri iš jų laimės tarptautinį konkursą – paaiškės maždaug po mėnesio.
Tai DELFI patvirtino „Vilniaus troleibusų“ generalinis direktorius Vidmantas Striška.
„Procesas eina į galutinę stadiją. Ateina kėbulai, ateis visos elektrinės detalės per mėnesį. Norime surinkti (troleibusus – DELFI) lapkričio gale“, - sakė V. Striška.
Pasak jo, sostinėje važinės du 100 vietų 3 durų troleibusai, kurių ilgis sieks 12 metrų. Tiesa, garantijos, kad jie jau bus paruošti eksploatacijai lapkritį, nėra.
„Nenoriu būti pažaduku, bet lapkritis – ilgas mėnuo. Nebus vieno mazgo – supraskit, mašina nevažiuos“, - pridūrė pašnekovas.
„Vilniaus troleibusų“ vadovo skaičiavimais, Lietuvoje surinkti troleibusai turėtų kainuoti pastebimai pigiau nei tie, kuriuos Vilniaus ir Kauno savivaldybės perka iš užsienio kompanijų. Tiesa, tikslios kainos nurodyti kol kas neįmanoma. Anot V. Striškos, tiksli vieno troleibuso pagaminimo savikaina galėtų paaiškėti kitąmet, jei sostinės savivaldybė skirtų lėšų dar maždaug dviejų dešimčių „Amber 204T“ surinkimui.
Kaip atrodys naujieji troleibusai – transporto įmonės vadovas kol kas neatskleidžia. Didžiausios jų dalys – kėbulai – jau keliauja į sostinę.
Projektui pasiteisinus, galbūt bus svarstoma galimybė eksportuoti „Amber 204T“.
„Domisi ir kitos pasaulio šalys. Galėtume surinkinėti kitiems užsakovams. Atsiveria šiokios tokios perspektyvos“, - atsargiu optimizmu dalijosi V. Striška, pažymėdamas, kad troleibusų eksportas jo vadovaujamai įmonei galėtų gerokai palengvinti skolų naštą.
Vilniaus troleibusų parką dar šiemet turėtų papildyti būrys naujų transporto priemonių, pagamintų užsienyje. Naujus troleibusus sostinei tiekti pasisiūlė kompanijos „Škoda“ ir „MAZ“. Kuri iš jų laimės tarptautinį konkursą – paaiškės maždaug po mėnesio.
Comment