Parašė andyour
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Uosto pramonė
Collapse
X
-
2010-09-07, 12:54
Klaipėdoje statyti keltai sėkmingai atlaikė štormą
http://www.jura24.lt/lt/naujienos/uz...-storma-297759
Comment
-
AB „Baltijos“ laivų statykla baigė unikalaus žvejybinio tralerio statybas
http://www.baltijos.lt/lt/naujienos/...erio_statybas/
Comment
-
Atsigaunančioje laivų statybos rinkoje konkuruos nauja įmonė Klaipėdoje
Pasak UAB "Vakarų Baltijos laivų statykla" direktoriaus Jevgenijaus Petrovo, ateina intensyvaus darbo laikotarpis. Visi nauji laivų statybos projektai bus vystomi naujai įsteigtoje kompanijoje, o laivų statyba bus sutelkta "Baltijos" laivų statyklos teritorijoje, kur laivų statybai yra tinkamesnės sąlygos. "Startuojame su keliais dideliais laivų statybos projektais - pradedame statyti sausakrūvį laivą bei didžiausią pasaulyje dujomis varomą keltą", - teigia J. Petrovas, naujosios įmonės vadovas.
Dar vienas rudenį startuosiantis projektas - dviejų naujos kartos vilkikų statyba Danijos kompanijai "Svitzer A/S". Pagal šių metų gegužę su Danijos užsakovu pasirašytą sutartį bus statomi du uosto vilkikai, tačiau didelė tikimybė, jog pastačius juos bus pasirašyta sutartis dėl dar dviejų tokių pat laivų statybos. Statant juos daug dėmesio bus skiriama ekologiniams aspektams, kuro sąnaudų mažinimui. Naujųjų vilkikų dizainas panašus į anksčiau buvusioje "Baltijos" laivų statykloje statytų, tačiau jie bus ilgesni ir aprūpinti naujoviška įranga.
Šiuo metu derybos vedamos ir dėl naujų "Vakarų Baltijos laivų statyklos"užsakymų. Klaipėdoje, šioje naujoje įmonėje, bus koncentruotas laivų statybos verslas ir Estijos koncerno "BLRT Grupp" mastu. Visi laivai bus statomi pilnai įrengti. Naujoji įmonė bus vienintelė tokia laivų statykla Baltijos šalyse ir tikimasi, kad ji sėkmingai konkuruos rinkoje specializuodamasi mažų ir vidutinių, o ypač sudėtingų, specializuotų laivų statybos srityje. Danų atliktų didžiulių investicijų į gamybos procesų tobulinimą, aukštų cechų, galingų kranų, specializuotų linijų dėka įmonėje galima statyti apie 100 m ilgio ir 19 m pločio laivus uždarame elinge.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąAtsigaunančioje laivų statybos rinkoje konkuruos nauja įmonė Klaipėdoje
http://www.ve.lt/naujienos/jura/atsi...pedoje-484509/Paskutinis taisė zajcik; 2010.09.30, 10:23."Jeigu žemės ūkyje dirba 80 proc. žmonių - šalyje badas, o kur žemę dirba iki 5 proc. gyventojų - maisto produktų perteklius"
Comment
-
2010-10-04, 08:31
Laivų statytojai atrado Norvegiją
http://www.jura24.lt/lt/naujienos/uz...a-302776/psl-1
Comment
-
2010-10-05, 10:00
"Klaipėdos laivų remontas" dar metus dirbs miesto centre
http://www.jura24.lt/lt/naujienos/ju...-centre-303093
Comment
-
Pašventintas į žvejybą išplaukiantis laivas "Kovas"
http://www.ve.lt/naujienos/jura/pasv...-kovas-491535/
Comment
-
Didžiausias darbdavys gimsta skausmingai
http://www.ve.lt/naujienos/jura/didz...494238/,page.1
Comment
-
2010-10-25, 07:00
Vakarų Baltijos laivų statyklai programuojamas augimas
http://www.jura24.lt/lt/naujienos/ju...s-306580/psl-1
Comment
-
Klaipėdoje bus statomas 41,5 mln. Lt vertės keltas
http://www.ve.lt/naujienos/jura/klai...keltas-496582/
Comment
-
"Vakarų laivų gamykla"
2010 10 05
Geležinkelio keltas "Ambal" (ex. Runer). Rosmorport nusipirko iš suomių, bus antrasis geležinkelio keltas linijoje Ust'-Luga - Baltijsk.
Šitam turbūt galas, nes išorė išduoda nemažą amžių
Remontuojamas balkeris ir naujai pastatytas keltas
Balkeris
Dokai ir įmonės vilkikas "Perkūnas", vienas iš keleto senųjų likusių uoste
Comment
-
„Vakarų Baltijos laivų statykla“ statys dar vieną keltą
Pagal pasirašytą sutartį, dukterinė „Vakarų laivų gamyklos“ įmonė – „Vakarų Baltijos laivų statykla“ – per 8 mėnesius statys visiškai įrengtą automobilių ir keleivių keltą, plaukiosiantį tarp Norvegijos fiordų. Keltas nebus itin didelis – apie 66 metrų ilgio, beveik 14 pločio, jame tilps 50 automobilių ir pusantro šimto keleivių.
Comment
-
2010-11-08, 08:32
Dokų duobių išvalymas – tarsi užkeikimas
Vis nusikelia uosto dokų duobių valymas. Dabar jau nurodoma valymo darbų pradžia 2012 metais.
„Vakarų laivų gamyklai neišvalytos dokų duobės yra didžiulė verslą stabdanti problema“, - teigė šios bendrovės vadovas Arnoldas Šileika.
Šviežiausias pavyzdys - neseniai remontuojant didelį automobilių gabenimo laivą nuleistas dokas netgi buvo įsisiurbęs į gruntą.
„Kai statėme laivą į doką vandens lygis uoste buvo plius 27 centimetrai. Kai suremontavome laivą ir jį reikėjo išplukdyti iš doko vandens lygis buvo minus 30 centimetrų. Negalėjome laukti, nes „degė“ laivo fraktas, turėjome rizikuoti. Teko pažeminti kylio takelį, nuleistas dokas įsisiurbė į gruntą“, - didžiulę problemą prisiminė A.Šileika.
Comment
-
2010-11-24, 13:57
Klaipėdoje statomas aplinkos neteršiantis keltas
129,9 metrų ilgio ir 19,2 metrų pločio kelto „Fjord1“ statyba yra ir vienas didžiausių laivų statybos projektų Lietuvoje. Jo vertė 163,6 mln. litų.
Keltas bus naudojamos plukdyti keleiviams ir automobiliams Norvegijos Bokna fiorduose. Jis galės priimti 600 keleivių ir 242 lengvuosius automobilis.
Comment
Comment