Parašė Eimantas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Uosto pramonė
Collapse
X
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąYra temoje ir straisnių nuorodos apie rekonstrukciją. Gegužės pradžioje rašė, kad deramasi dėl konversijos, jei susitars, rekonstruos, jei ne tai į metalo laužą. Turėjo iki gegužės vidurio paaiškėti, bet iki šiol naujienų nebebuvo, tik mažėjantis korpusas.
Cia 'Laivityje'? Ar kur kitur?
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimą"Laivitės" uoste nebėra, dabar tai aptverta miesto teritorija su visokiais smulkiais objektėliais vietoj pridėtinės vertės kūrimo. Šitas stovi "vakaruškėj".
Comment
-
2011-11-14, 11:33
Parduodamas sudegusios „Lisco Gloria“ korpusas
http://www.jura24.lt/lt/naujienos/ju...orpusas-389171
Comment
-
Į Klaipėdos uostą atplauks specializuotos paskirties laivas
Rolldock Sun“ bus švartuojamas prie LKAB „Klaipėdos Smeltė“ nuomojamų krantinių Nr. 82–89. Prišvartavus šį specializuotos paskirties laivą, pasitelkus porą vilkikų, žemsiurbė „Goliath“ bus nuleidžiama į vandenį, o vėliau nuplukdyta į bedrovę „Vakarų laivų gamykla“ remonto darbams.
Comment
-
Žemsiurbės modernizacija kainuos per 4 mln. Lt
http://www.ve.lt/naujienos/jura/zems...mln-lt-661531/
Comment
-
Statys žvejybinį laivą už 110 milijonų
UAB "Vakarų Baltijos laivų statykla" ir Danijos bendrovė "Gitte Henning A/S" pasirašė sutartį dėl 110 mln. litų vertės žvejybinio laivo statybos ir visiško įrengimo.
Užsakyto laivo ilgis sieks 86,3 m, plotis - 17,6 m, laivo korpuso svoris - 2200 tonų. Laive bus įrengta trylika atšaldyto jūros vandens rezervuarų (RSW), kurių bendra talpa - 3200 kubinių metrų.
AB "Vakarų laivų gamykla" priklausančios "Vakarų Baltijos laivų statyklos" specialistai žvejybiniame traleryje sumontuos visą reikiamą, dokumentacijoje numatytą įrangą. Laive bus sumontuotas hibridinis variklis, kurio bendra galia - 7500 kW: dyzelinio variklio - 5220 kW ir elektrinio - 2280 kW. Laivo greitis sieks 17 mazgų, maksimalią laivo įgulą sudarys14 žmonių. Laivo statybos priežiūrą atliks bendrovė "Det Norske Veritas".
"Vakarų Baltijos laivų statyklos" direktoriaus Jevgenijaus Petrovo teigimu, tai bus pirmasis po Sovietų Sąjungos žlugimo Lietuvoje pastatytas ir visiškai įrengtas žvejybinis laivas.
Comment
-
Gamyba augo dėl metalo konstrukcijų ir laivų statybos
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...tatybos-400757
Comment
-
Be kita ko, jis patikino, kad toje teritorijoje, kur liks veikti Baltijos laivų statykla, nėra numatyta jokių naujų statinių. Atvirkščiai, yra planų iškelti modernią dažymo kamerą į Vakarų laivų gamyklos teritoriją.
Išlieka dar vienas neišspręstas klausimas - kur iškelti dalį Klaipėdos laivų remonto gamybos. Pasak šios įmonės vadovo Alvydo Butkaus, iki šiol tokios vietos taip ir neatsirado, todėl artimiausiu metu žadama vėl sėsti deryboms su Valstybinio jūrų uosto direkcijos vadovybe.
Comment
-
"Laivitės" dokas aptiktas Banginių įlankoje
http://www.ve.lt/naujienos/jura/laiv...ankoje-679681/
Comment
-
Iš sudegusio kelto „Lisco Gloria“ liks tik metalo laužo krūva
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...o-kruva-405606
Comment
-
Į Daniją iškeliavo naujos kartos vilkikas „Gaia“
Savaitės pradžioje iš UAB Vakarų Baltijos laivų statyklos (VBLS) išplaukė pirmasis pasaulyje dyzelinis–elektrinis aplinkai nekenksmingas (angl. environmentally friendly) vilkikas „Gaia“. Laivas pastatytas Danijos kompanijai „Svitzer A/S“, kuri yra viena iš žinomiausių pasaulio kompanijų, teikiančių vilkimo paslaugas.
Vilkikas „Gaia“ iš UAB Vakarų Baltijos laivų statyklos išplaukė į Daniją. Frederisijos uoste bus atlikti traukos jėgos bandymai. Šių bandymų Klaipėdoje atlikti neįmanoma, nes nėra nejudančios atramos, kuri galėtų išlaikyti didesnę nei 65 tonų trauką. Pagal sutartinius įsipareigojimus laivo traukos jėga turi siekti 65 tonas, tačiau, įvertinę jau atliktus bandymus ir atlikę preliminarius skaičiavimus, VBLS specialistai teigė, jog laivo traukos jėga sieks apie 70 tonų. Pagal sutartyje numatytus reikalavimus, maksimalus laivo greitis turi būti ne mažesnis nei 12,5 mazgo, tačiau manoma, jog paskutinieji eigos bandymai parodys gerokai didesnį laivo greitį – apie 14 mazgų.
Anot UAB Vakarų Baltijos laivų statyklos direktoriaus Jevgenijaus Petrovo (Jevgenij Petrov), paskutiniuosius laivo patikrinimus atlikę užsakovo atstovai negailėjo pagyrų laivo kokybei.
„Paskutinieji laivo eigos bandymai buvo atlikti esant itin sudėtingoms oro sąlygoms, tačiau tai nesutrukdė pasiekti sutartyje numatytų rodiklių. Dėl laivo kokybės iš užsakovo išgirdome tik teigiamus atsiliepimus. Kompanijos „Svitzer A/S“ atstovai pažymėjo, jog net ir pasikeitus laivų statyklos savininkui, produkcijos kokybė ne tik nenukentėjo, bet netgi pagerėjo“, – sakė direktorius J. Petrovas.
Vilkiko ilgis – 31,5 m, plotis –11,5 m. Generatorius suka trys „Wartsila“ 1600 kW galios varikliai, azimutinių stūmos įrenginių galia – 2 x 2100 kW. Laive sumontuota išorinė gaisro gesinimo sistema. Laivo statybą prižiūrėjo klasifikacinė bendrovė „Lloyd‘s Register“.
Kitas naujos kartos vilkikas „Geo“ užsakovui bus perduotas balandį.
UAB Vakarų Baltijos laivų statyklą ir kompaniją „Svitzer A/S“ sieja ilgametis bendradarbiavimas. Prieš dešimtmetį šiai kompanijai pastatyti 3 jūriniai eskorto laivai, o 2004 m.–2006 m. pastatyta 10 gaisrinių uosto vilkikų.
AB „Vakarų laivų gamykla” informacija
2012-02-08
Comment
-
Klaipėdos uoste - laivų naikinimo vajus
Klaipėdoje šiemet planuojama į metalo laužą supjaustyti daugiau laivų nei būdavo iki šiol. Ekonominės krizės pasekmė – vis daugiau senesnių, mažesnio efektyvumo laivų virsta metalo laužu.
Laivų pjaustymu ir metalo parengimu metalo laužui Klaipėdos uoste užsiima bendrovė „Vakarų Refonda“. Jos vadovas Laurynas Trilikauskas minėjo, kad pjaustomų laivų kiekis priklausys nuo to, kaip pavyks laimėti konkursus Skandinavijos šalyse. Žvalgomasi ir į Vokietijos rinką, kur į metalo laužą nurašoma daug senų karinių laivų.
Comment
-
Klaipėdoje gimė didžiausia jachta
23 metrų ilgio ir net 60 tonų sverianti jachta "Fokus" bendrovėje "Laivitė" statyta kelerius metus. Palyginti - garsiosios jachtos "Lietuva" ilgis - 16,54 m, "Ambersail" - 19 m.
Comment
-
Klaipėdoje modernizuojama olandų kompanijos žemsiurbė
Uostų gilinimo darbams skirtą žemsiurbę „Goliath“ į Klaipėdos uostą atplukdė unikalios konstrukcijos laivas „Rolldock sun“. Didžiausių pasaulyje gilinimo ekskavatorių kategorijai priskirtai, 2008-ais metais pastatytai žemsiurbei „Goliath“ AB „Vakarų laivų gamykla“ dukterinė kompanija UAB „Vakarų laivų remontas“ atliko modernizaciją, kurios metu buvo praplatintas ir prailgintas laivo korpusas.66,85 metrų ilgio žemsiurbėje „Goliath“ buvo sumontuota apie 250 tonų plieninių konstrukcijų, suremontuotos atramines konstrukcijas bei jų viduje esančios hidraulinės sistemos, pakeista dalis vamzdynų sistemų, suremontuotas ekskavatorius, atlikti dažymo darbai. Atliekant „Van Oord“ kompanijos remonto ir modernizacijos darbus buvo pajungtos visos VLG įmonių grupės.
Comment
-
2012-06-04, 16:17
Estams Lietuvoje bus statomi nauji keltai
http://www.jura24.lt/lt/naujienos/ju...-keltai-430415
Comment
Comment