Parašė Sula
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Energetika
Collapse
X
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTaip, vasarą karštas gyvatukas vonioje yra nereikalinga prabanga ir resursų švaistymas.
- 1 patinka
Comment
-
Švedijoje gresia elektros trūkumas jei staigiai nesugalvos kur dėti AE atliekas po 3 metų. Tiksliau vyriausybė tempia gumą ir nesuteikia leidimo atliekų laidojimui.
https://lenta.ru/news/2021/08/25/yadoth/
https://www.bloomberg.com/news/artic...premium-europeNepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Elektromobilių įkrovimo stotelės išbandomos balansuojant elektros sistemą https://www.vz.lt/transportas-logist...ektros-sistema
Bandomojo projekto metu dvi „Ignitis ON“ įkrovimo tinklo stotelės – 50 kW ir 22 kW galios – bus prijungtos prie „Fusebox“ virtualios elektrinės sistemos nuotoliniu ryšiu. Tuo metu minėtose stotelėse bus įkraunama po vieną elektromobilį, o šio proceso metu per nuotolį trumpiems periodams bus sumažinama įkrovimo galia. Elektros sistemos balansavimo metu realiu laiku užtikrinamas balansas tarp elektros gamybos ir jos suvartojimo. Nuo 2021 m. balansavimo paslaugas gali teikti ne tik elektros gamintojai, bet ir nepriklausomi paklausos telkėjai, prireikus už tam tikrą mokestį galintys sumažinti vartojimą. „Contrarian Ventures“ valdomas „Ignitis inovacijų fondas“ fondas į Estijos startuolį „Fusebox“ nuo 2018 m. iš viso investavo 150.000 eurų.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąTai dabar Igničio stotelės ne pakraus, bet iškraus, jeigu rinkoje bus trūkumas? Nes norint kad vyktū balansavimas tai tada automobilį reikia naudotį kaip bateriją pakraunant kada yra perteklius ir iškraunant kada yra trūkumas. Įdomu ką apie tai galvotų automobilių sąvininkai.
Comment
-
Parašė transpondster Rodyti pranešimąne čia skirta kai tarkim sminga NordBaltas kad komensuot trukūmą kol Kruonis startuoja, bent jau taip turėtų būt o ka čia Ignitis žaidžia tai sunku pasakyt nes galia tai juokinga.
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąTai dabar Igničio stotelės ne pakraus, bet iškraus, jeigu rinkoje bus trūkumas? .
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąNes norint kad vyktū balansavimas tai tada automobilį reikia naudotį kaip bateriją pakraunant kada yra perteklius ir iškraunant kada yra trūkumas.
Galbūt tai ir ne pats geriausias sprendimas visokiuose superchargeriuose, kur žmonės kraunasi kelionės metu, bet destination charger kodėl gi ne. Jei vidutinis elektromobilis prie darbo stovi 9h (daugiabučio aikštelėje ir ilgiau), o kraunasi kasdien vidutiniškai tik valandą ar kelias, tai protinga sistema galėtų parinkti tinkamiausią krovimo laiką kuomet elektra pigiausia.
Aišku elektromobilis turi būti pastoviai ant laido, bet aš taip ir įsivaizduoju jog būtų, tik kelios vietos dalintųsi vienu chargeriu (arba geriau jų klasteriu), nuo kurio ateitų po laidą į kiekvieną vietą ir tuomet elektromobiliai krautųsi paeiliui pagal kažkokį prioritetą automatizuotai switchinant laidus prie laisvų chargerių.Paskutinis taisė themanual; 2021.08.27, 20:10.
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Ne, tokios net techninės galimybės dauguma elektromobilių neturi. Tesla ketino (rodos nebeketina) kažką panašaus pasiūlyti bet tik vieno namų ūkio balansavimo poreikiams.
Netiesa, balansuoti gali ne tik per gamybą su vartojimu, bet ir tik per gamybą arba tik per vartojimą. Šiuo atveju bus padidinamas arba sumažinamas vartojimas keičiant įkrovimo galią.
Aišku elektromobilis turi būti pastoviai ant laido, bet aš taip ir įsivaizduoju jog būtų, tik kelios vietos dalintųsi vienu chargeriu (arba geriau jų klasteriu), nuo kurio ateitų po laidą į kiekvieną vietą ir tuomet elektromobiliai krautųsi paeiliui pagal kažkokį prioritetą automatizuotai switchinant laidus prie laisvų chargerių.
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimąNetiesa, balansuoti gali ne tik per gamybą su vartojimu, bet ir tik per gamybą arba tik per vartojimą. Šiuo atveju bus padidinamas arba sumažinamas vartojimas keičiant įkrovimo galią.
Galbūt tai ir ne pats geriausias sprendimas visokiuose superchargeriuose, kur žmonės kraunasi kelionės metu, bet destination charger kodėl gi ne. Jei vidutinis elektromobilis prie darbo stovi 9h (daugiabučio aikštelėje ir ilgiau), o kraunasi kasdien vidutiniškai tik valandą ar kelias, tai protinga sistema galėtų parinkti tinkamiausią krovimo laiką kuomet elektra pigiausia.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąTai jokio balansavimo vadinas čia net techniškai negali būti.
Vartojimo sumažinimas nėra balansavimas, tai yra tik varotjimo sumažinimas (reakcija į trūkumą). Balansavimui reikai kad kai elektros perdaug pakrautum į baterijas o kai jos trūksta pateiktum atgal į tinklą.
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Tai kokia tada automobilio mobilumo prasmė? Jau negana krovimo laikas jau ribos mobilumo galimybes, tai turėsi dar vieną kintamajį įsivertinti. Nakties metu iš dalies gal taip teoriškai įmanoma, bet dieną be jokių šansų. Prijungdamas elektromobilį krautis aš tikiuosi, kad jis kuo greičiau pasikrautų ir neribotų mano galimybės bet kada pajudėti esant butinybei. Kokia nauda, jei tarkim ryte pajungus man prireiks išvažiuoti per pietus, o stotelė bus suplanavusi krauti po pietų? Tokiu atveju tinklo operatorius dar turėtų kažkuo mane apdovanoti, kad sutikčiau atlikti tokią paslaugą save ribodamas.
Tai netaikoma mažumai, kuriems automobilis yra darbo įrankis, tam bus skirtos greitos įkrovos stotelės.
Kaip ir minėjau beveik garantuotai bus kintama kaina ir lanksčius varotojus bus galima apdovanoti nuolaida. Nori krautis iškart maksimalia galia kuomet išaugusi paklausa? Susimokėk didesnę kainą. Tavo krovimąsi atsvers kiti, kuriems nedega krautis dabar ir tai gali padaryti vėliau, o imant visą regioną dėl to pavyks lengviau subalansuoti tinklą ir bus išvengta paklausos šuolių. Rinkos ekonomikaPaskutinis taisė themanual; 2021.08.30, 16:24.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimąAbsoliuti dauguma per dieną nuvažiuoja ženkliai mažesnį atstumą nei elektromobilio range'as, todėl lankstumas krovimuisi yra didelis, jau nekalbant apie tuos atvejus kai bus galimybė krautis ir prie namų, ir prie darbo.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKiek metų mums teks laukti Iki "prie kiekvieno daugiabučio visada bus bent keli laisvi laidai"? Ir kokia bus elektromobilio praktinė nauda, kai "pakrovei automobilį, bet tuo metu išjungė vėją, todėl tavo akumas buvo panaudotas sistemos balansui" - ką man tada daryti?
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimąPriklausys nuo žmonių užsakančių muziką, bet manau jog protingi žmonės viskuo pasirūpins taip kaip pasirūpina dabar, jog galėtumėte užsipilti kuro
Parašė themanual Rodyti pranešimądabar įsivaizduodami patogumą ir laisvę užsipilti degalų pamirštame, jog esame visiškai priklausomi nuo globalių tendencijų, kurios gali nužudyti įprastą automobilį itin staigiai.
O gyventi nuosavame name yra savęs negerbimas ir energetinių resursų švaistymas.
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąMan atrodo, daugiabuciai daugiau svaisto energijos, negu siuolaikinis nuosavas namas
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Balansavimas vyksta realiu laiku, vartojimo sumažinimas gali būti balansavimas, balansuojant gali būti net priverstinai atjungiami vartotojai. Nereikia painioti balansavimo su gamybos ir vartojimo planavimu. Straipsnis buvo apie tai kad įkovimo stotelės bus naudojamos balansavimui ir būtent tam jos bus naudojamos, tik kažkodėl jums tai užkliuvo
Parašė themanual Rodyti pranešimąPasižiūrėkit vaizdus kaip amerikiečiai šiais metais pylėsi benziną į plastikinius maišus
Parašė liutass Rodyti pranešimąMan atrodo, daugiabuciai daugiau svaisto energijos, negu siuolaikinis nuosavas namas
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąapie sovietinius kalbu, kuriu dauguma
Comment
Comment