Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Europos bei Lietuvos energetinis suverenumas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Kaip suprantu, kalba eina apie LNG terminala.

    Tokiems tanklaiviams:
    Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
    Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

    Comment


      #22
      Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
      Rygoje jau seniai toks terminalas yra. Aisku ir mums butu labai naudinga toki tureti. Nors biski kompensuoti del IAE uzdarymo prarasta energetine nepriklausomybe.
      Rygoje tokio terminalo nėra. Jei būtų Baltijos valstybėse, niekas nesvarstytų statyti antro, čia kaip ir su požemine dujų saugykla, neapsimoka tokiom mažom valstybėm turėti po atskirą.

      Comment


        #23
        /\
        Latvijas propāna gāze,
        Zilā iela 20, Rīga, Latvija

        Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
        Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

        Comment


          #24
          Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
          /\
          Latvijas propāna gāze,
          Zilā iela 20, Rīga, Latvija
          http://www.lpg.lv

          Latvijas propāna gāze LLP offers the following services:
          - Gas fuel wholesale
          - Sale and leasing of equipment for gas fuel stations
          - Maintenance and repair of gas fuel filling columns (GFFC) and gas modules
          - GFFC verification
          - Fittings for GFFCs and gas modules
          - Spare parts for GFFCs and gas modules.
          ...
          Latvijas propāna gāze LLP offers maintenance inspection services for 5 l, 27 l and 50 l gas LPG tanks. Latvijas propāna gāze LLP offers the following maintenance services: Valve replacement, Gas tank painting
          Su gamtinių dujų (LNG), kurių pagrindinė sudėtinė dalis yra metanas, o ne propanas, terminalu tai neturi nieko bendro.

          Comment


            #25
            Parašė r08n Rodyti pranešimą
            Su gamtinių dujų (LNG), kurių pagrindinė sudėtinė dalis yra metanas, o ne propanas, terminalu tai neturi nieko bendro.
            Bet strapsny apie tai nei zodzio. Niekur nepamineta LPG, ar LNG terminalas planuojamas statybai.
            Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
            Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

            Comment


              #26
              Išvada viena: Lubys patenkis savo poreikius, o paprastiems gyventojams špyga - mokėsim kaip ir mokėję.
              Reikėtų 3 kartus didesnių pajėgumų, galima ir Baltarusiją į projektą įtraukti, žinoma dar Latviją ir Estiją. Aišku klausimas dėl magistralinių dujotiekių galimybių.

              Lietuva per metus suvartoja apie 3 mlrd. kubinių metrų dujų.

              "..building a terminal with a capacity of 1.5 billion to 2.0 billion cubic meters of LNG.."
              "Jeigu žemės ūkyje dirba 80 proc. žmonių - šalyje badas, o kur žemę dirba iki 5 proc. gyventojų - maisto produktų perteklius"

              Comment


                #27
                Parašė zajcik Rodyti pranešimą
                Išvada viena: Lubys patenkis savo poreikius, o paprastiems gyventojams špyga - mokėsim kaip ir mokėję.
                Reikėtų 3 kartus didesnių pajėgumų, galima ir Baltarusiją į projektą įtraukti, žinoma dar Latviją ir Estiją. Aišku klausimas dėl magistralinių dujotiekių galimybių.

                Lietuva per metus suvartoja apie 3 mlrd. kubinių metrų dujų.

                "..building a terminal with a capacity of 1.5 billion to 2.0 billion cubic meters of LNG.."
                Matyt nelabai supranti, kaip veikia rinka. Net jei per tą terminalą dujas įsivežtų tik Lubys, tai vistiek būtų naudinga kitiems vartotojams. Juk jeigu Lubys dujas įsivežtų per tą terminalą, tai automatiškai tiek pat rusiškų dujų liktų laisvų rinkoje, kas koreguotų jų kainą žemyn.
                Post in English - fight censorship!

                Comment


                  #28
                  index,
                  Gazprom - monopolistas, o monopolistui jokia rinka negalioja. Jeigu dujų paklausa išaugs iki 5 mlrd. kub. per metus, o projektuojami importo pajėgumai bus 1,5 mlrd. kub. Tada monopolistui neapsimokes leisti kainos per puse, kad neprarasti 30% rinkos. Juk pajamos kristų 50%, o faktinės produkcijos reikėtų patiekti analogišką kiekį.
                  Paskutinis taisė zajcik; 2010.03.02, 22:07.
                  "Jeigu žemės ūkyje dirba 80 proc. žmonių - šalyje badas, o kur žemę dirba iki 5 proc. gyventojų - maisto produktų perteklius"

                  Comment


                    #29
                    Parašė zajcik Rodyti pranešimą
                    index,
                    Gazprom - monopolistas, o monopolistui jokia rinka negalioja. Jeigu dujų paklausa išaugs iki 5 mlrd. kub. per metus, o projektuojami importo pajėgumai bus 1,5 mlrd. kub. Tada monopolistui neapsimokes leisti kainos per puse, kad neprarasti 30% rinkos. Juk pajamos kristų 50%, o faktinės produkcijos reikėtų patiekti analogišką kiekį.
                    Na, esant terminalui, gazprom nebebūtų monopolininkas, o jam pasisekus, terminalas, galbūt, plėstųsi ar būtų statomas antras ir t.t. Ir net ir esant nedideliems terminalo pajėgumams, gazpromas turės mažinti kainas, tikrai ne dvigubai, bet kaina mažės.
                    Post in English - fight censorship!

                    Comment


                      #30
                      index,
                      priversi?
                      "Jeigu žemės ūkyje dirba 80 proc. žmonių - šalyje badas, o kur žemę dirba iki 5 proc. gyventojų - maisto produktų perteklius"

                      Comment


                        #31
                        Parašė zajcik Rodyti pranešimą
                        index,
                        priversi?
                        Ką priversiu? Adam'o Smith ranka privers.
                        Post in English - fight censorship!

                        Comment


                          #32
                          NordBalt gets go ahead

                          Lietuvos Energija director general Aloyzas Koryzna and Affaersverket Svenska Kraftnaet head Mikael Odenberg signed a cooperation agreement on Thursday for the NordBalt project.

                          <...>

                          The joint construction of the infrastructure will depend on individual countries. Lietuvos Energija is responsible for half of the cable and the facilities near Klaipeda. Likewise the Swedes are responsible for their side.

                          The agreement also outlined the financing arrangements where the EU will pay 131 million euros in support out of the total 552 million euros needed.

                          <...>

                          The cable should be ready by 2016.
                          Įžvalgos.lt - FB - G+

                          Comment


                            #33
                            Ačiū. perkėliau.
                            Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                            Comment

                            Working...
                            X