Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Logistika Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Parašė ilestmort Rodyti pranešimą
    pasaulinėje arenoje egzistuoja tendencija: tie miestai, kurie (dėl įvairiausių priežąsčių) netenka savo pramoninės galios persiorientuoja į kultūros-mokslo lopšius. ir visiems būna gerai. taigi (čia tik svarstymas) - gal kaunui ir nereikia taip siekti išsvajoto pasaulio "kryžkelės" įvaizdžio (juo labiau, kad miestas kolkas to ir nesugeba padaryti). nieko gi neatsitiks globaliai jei VLC nebus kaune. juk iš tiesų tasai VLC nepadarys kauno ekonominiu edenu.
    Nežinau, ar verta klausti, Kaunas neturės kito pasirinkimo, kaip tik tai padaryti. Seniau, kai savotiškai ir „skirsčiau“ prioritetus Lietuvos miestams (ir Kaunui neskyriau visų, kaip deep'as mano), Kaunui radau du esminius, logistiką ir mokslą (jo dalį, KTU, KMU, Technopolio, išlikusių institutų pagrindu). Tad kas ir belieka atmetus logistiką. O kultūra-mokslas nėra taip blogai, atvirkščiai, man tai pati mieliausia niša miestui. Jei tik pavyktų tai išvystyti...

    Aš tik manau, kad Kauno logistikos privalumai buvo akivaizdesni, nė jo moksliniai. Tad, jei negebam išnaudoti to, ar išnaudosim šį.
    Paskutinis taisė ; 2008.04.04, 14:18.
    Įžvalgos.lt - FB - G+

    Comment


      #42
      Parašė Linas Rodyti pranešimą
      Čia esmė atsiduria ar neatsiduria Vilniuje, bet tiesiog trukdoma Kaunui vystytis ir klestėti. Marijampolė niekada nebus konkurentu Vilniui, o Kaunas kai kurios srityse konkuruoti gali. Be abejo, matom, kad centrinė valdžia trukdo, tavo nuomone, "nelogiškiems" sprendimams, leisiantiems vystytis Kaunui.
      prašom neiškraipyti mano nuomonės. o šiaip tai nėra ko verkšlenti. miestai gyvuoja ne vien ekonominiu pagrindu, o miesto vystymasis tiesiogiai priklauso nuo miestą administruojančių institucijų sugebėjimo. taip kad...inaf

      Comment


        #43
        Parašė Rodyti pranešimą
        Nežinau, ar verta klausti, Kaunas neturės kito pasirinkimo, kaip tik tai padaryti. Seniau, kai savotiškai ir „skirsčiau“ prioritetus Lietuvos miestams (ir Kaunui neskyriau visų, kaip deep'as mano), Kaunui radau du esminius, logistiką ir mokslą (jo dalį, KTU, KMU, Technopolio, išlikusių institutų pagrindu). Tad kas ir belieka atmetus logistiką. O kultūra-mokslas nėra taip blogai, atvirkščiai, man tai pati mieliausia niša miestui. Jei tik pavyktų tai išvystyti...

        Aš tik manau, kad Kauno logistikos privalumai buvo akivaizdesni, nė jo moksliniai. Tad, jei negebam išnaudoti to, ar išnaudosim šį.
        puikios mintys apie kultūrą-mokslą. aš tai labai norėčiau, kad kaunas stiprindamas šias sritis nušluostytų kitiems LR miestams nosis. juk potencialas yra ir laaabai nemenkas. juolab, kad tai nėra neįmanoma - pasaulyje pavyzdžių yra ne vienas ir ne šimtas.

        Comment


          #44
          Jeigu galima aš norėčiau įsiterpti į diskusiją Kaunas vs. Marijampolė

          TIk norėčiau paliesti ekonominį klausimą čia. Kodėl tarkim Kaunas ne Marijampolė. Kaune yra susikoncentravusi iki 25 procentų Lietuvos pramonės dalis. Taipogi tiesiai iš Jonavos veda kelias A6 iki pačios Karmėlavos. Būtent Kauno pramonė ir dalinai Jonavos būtų vieni Kauno VLC klientų. Koks Marijampolės pranašumas? Mano žiniomis ten iki 5 procentų Lietuvos pramonės sukoncentruota. Beje, kas siūlė daryti Kazlų Rūdoje VLC, tai nesuprantu logikos visai.
          Kopenhaga/Roskildė / Stokholmas I II III IV
          Dordrechtas/Haarlemas
          Nesebaras/Plovdivas
          Kiolnas

          Comment


            #45
            Parašė tivoli Rodyti pranešimą
            Jeigu galima aš norėčiau įsiterpti į diskusiją Kaunas vs. Marijampolė

            TIk norėčiau paliesti ekonominį klausimą čia. Kodėl tarkim Kaunas ne Marijampolė. Kaune yra susikoncentravusi iki 25 procentų Lietuvos pramonės dalis. Taipogi tiesiai iš Jonavos veda kelias A6 iki pačios Karmėlavos. Būtent Kauno pramonė ir dalinai Jonavos būtų vieni Kauno VLC klientų. Koks Marijampolės pranašumas? Mano žiniomis ten iki 5 procentų Lietuvos pramonės sukoncentruota. Beje, kas siūlė daryti Kazlų Rūdoje VLC, tai nesuprantu logikos visai.
            Lietuvoje negalioje logikos principas.

            Comment


              #46
              Aš tai manau, kad visa šita informacija apie Kauno VLC Marijampolėje yra skirta žemės spekuliantams. Dabar visi patikės, kad statys palei Marijampolę , tada valdžia pigiau išsipirks sklypus prie Kauno , nu ir dės ten terminalą .

              Comment


                #47
                Viešasis logistikos centras būtinas tarptautinių transporto srautų sankirtos vietoje
                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                Comment


                  #48
                  o taip:

                  Viltys įkurti Kauno logistikos centrą blėsta

                  Rūta Stankevičiūtė, "Kauno diena"
                  2008 balandžio mėn. 17 d. 11:15

                  Susisiekimo ministerija griežtina toną dėl Kauno miesto ketinimų statyti viešąjį logistikos centrą Karmėlavoje. Planuojama Vyriausybei siūlyti objektą įkurti tarp Marijampolės ir Kazlų Rūdos.

                  Susisiekimo ministerija vakar pranešė ketinanti teikti siūlymą Vyriausybei Kauno viešąjį logistikos centrą statyti kitoje vietoje, negu tikėjosi laikinosios sostinės vadovai. Vyriausybės strateginio planavimo komiteto posėdyje bus svarstoma galimybė statyti centrą ties europinės vėžės geležinkelio „Rail Baltica“ ir tarptautinės automagistralės „Via Baltica“ sankirta.


                  Ministerijos pranešimas patvirtino „Kauno dienos“ prognozes, kad strateginis objektas atsidurs kažkur tarp Marijampolės ir Kazlų Rūdos.

                  Susisiekimo ministerijos nuomone, logistikos centras neturėtų tapti priemone regiono problemoms spręsti. Viešąjį logistikos centrą steigiant Karmėlavoje, kaip siūlo Kauno miesto ir Kauno apskrities vadovai, išlaidos šiam objektui vien dėl žemės išpirkimo padidėtų šimtais milijonų litų.

                  Ministerijos sekretoriaus Arvydo Vaitkaus teigimu, svarių argumentų, kodėl būtent Karmėlavoje, o ne piečiau Kauno turėtų būti kuriamas toks objektas, iki šiol nėra pateikta, o ekonominiai skaičiavimai rodo, kad jis turėtų būti šalia tarptautinių transporto koridorių.

                  „To nepadarius laiku ir reikiamoje vietoje gali būti padaryta esminė žala valstybei, nes tai ne kurio nors miesto ar regiono, o valstybinės svarbos objektas, kuris turi integruotis į tarptautinių transporto koridorių darbą ir bendrą Europos transporto sistemą“, – sakė A.Vaitkus.

                  Anot jo, neabejotina, kad perspektyviausia ir labiausiai ekonomiškai pagrįsta tokį viešąjį logistikos centrą kurti ten, kur susikirs didžiausi tarptautinių krovinių srautai.

                  Šią žinią išgirdęs Kauno miesto savivaldybės mero pavaduotojas Rimantas Mikaitis neslėpė apmaudo: „Liūdna, bet jeigu reikalai krypsta tokia linkme, nieko padaryti nebegalime, belieka apgailestauti.“ Jis pabrėžė, kad Kauno miesto ir apskrities vadovai siekė, kad šis strateginis objektas atsidurtų kuo arčiau Kauno, tačiau viešajam logistikos centrui vietą renkanti Susisiekimo ministerija jų argumentų svariais nelaikė.

                  Vienintelis Kaunas iki šiol nenusprendė dėl logistikos centro vietos, Vilniuje ir Klaipėdoje jos jau yra parinktos.

                  Comment


                    #49
                    Užuojauta tiems, kas prisipirko žemių ir tikėjosi lengvai prisikimšti kišenes. Teks dabar Saridoną saujomis valgyti.
                    gera gyventi gerai

                    Comment


                      #50
                      Parašė Kema Rodyti pranešimą
                      Užuojauta tiems, kas prisipirko žemių ir tikėjosi lengvai prisikimšti kišenes. Teks dabar Saridoną saujomis valgyti.
                      bet kaip gerai tiems, kurie prisipirko ten, kur ir stumia dabar projektą.

                      Comment


                        #51
                        O ten dirbs Marijampolėje, ar Kazlų rūdoje išauginti logistikos specialistai?

                        Comment


                          #52
                          Parašė somis Rodyti pranešimą
                          O ten dirbs Marijampolėje, ar Kazlų rūdoje išauginti logistikos specialistai?
                          Ten dirbs tokio A. Žvaliausko giminės

                          Comment


                            #53
                            Na vieta ten taip "tinkama" logistikai, kad pono Algio giminėms darbo daug tai tikrai nebus.

                            Comment


                              #54
                              Parašė sirrolaz Rodyti pranešimą
                              Na vieta ten taip "tinkama" logistikai, kad pono Algio giminėms darbo daug tai tikrai nebus.
                              Bet jis ten žemelių turi oiiiii...jojoi..

                              Comment


                                #55
                                Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                Bet jis ten žemelių turi oiiiii...jojoi..
                                Bet matyt kainą konkurencingą siūlo ir dosniai dalinasi su kuom reikia
                                gera gyventi gerai

                                Comment


                                  #56
                                  Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                  Bet jis ten žemelių turi oiiiii...jojoi..
                                  Tai va ir perleis šiek tiek už prieinamą kainą viešoms logistikos reikmėms. Ir sostinė soti liks

                                  Comment


                                    #57
                                    Parašė Kema Rodyti pranešimą
                                    Bet matyt kainą konkurencingą siūlo ir dosniai dalinasi su kuom reikia
                                    truputį tik patikslinsiu: dalinasi su kuom reikia.

                                    Comment


                                      #58
                                      Parašė somis Rodyti pranešimą
                                      O ten dirbs Marijampolėje, ar Kazlų rūdoje išauginti logistikos specialistai?
                                      o kiek specialistų reikia logistikos centrui?
                                      Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                                      Comment


                                        #59
                                        Dėl logistikos centro – ministerijų ginčas

                                        Eglė Kasperavičiūtė

                                        Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos ketinimas pietinėje miesto dalyje statyti logistikos centrą sukėlė aštrias dviejų ministerijų diskusijas.

                                        Susisiekimo ministerijai tokie planai atrodo logiški ir netgi būtini, tačiau jiems nepritaria Aplinkos ministerija.

                                        Vakar dienos Vyriausybės nutarimu ketinama 336 ha žemės plotą, esantį tarp Kairių gatvės, Stragnų kaimo ir Vilhelmo kanalo vandenvietės, paskelbti uosto rezervine teritorija. Tai reikštų, kad šiame plote nebus galima privatizuoti žemės, kiekvieną statinį reikės suderinti su atitinkamomis institucijomis. Uosto direkcija nori šioje teritorijoje statyti logistikos centrą.

                                        Pasak Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos infrastruktūros direktoriaus Algirdo Kamarausko, logistikos centro vieta pasirinkta neatsitiktinai – tai valstybinė žemė, šalia žemės įsigiję verslininkai taip pat žada užsiimti logistika. Infrastruktūros direktorius mano, kad tai žymiai padidintų ro ro krovinių, konteinerių srautą.

                                        Aplinkos ministerija nepritaria šiam projektui. Numatoma teritorija pusiau užsodinta miškais. Ministerijos atstovai mano, kad prie Kuršių marių esantys miškai turi ypatingą apsauginę, ekologinę reikšmę ir neturėtų būti atiduoti uostui, kaip rezervinė teritorija.

                                        Susisiekimo ministerijos sekretorius Arvydas Vaitkus prieštaravo tokiai nuomonei. „Tik pusė teritorijos yra užsodinta miškais. Mišką paskelbus rezervine uosto teritorija, dar nereiškia, kad čia bus iškirsti medžiai. Uostas turi rezervinių teritorijų, kuriose yra namų, bet niekas jų nepuola griauti“,– kalbėjo A.Vaitkus.

                                        Sekretorius kartojo, kad Lietuvai Klaipėdos uostas labai svarbus ekonomiškai. „Ar geriau, kad mes tą žemę paliksime niekieno nenaudojamą, kaip yra dabar? Pusė teritorijos tiesiog apžėlusi krūmais, žolėmis, net žemės ūkiui ji netinkama. O Klaipėdos uosto krova didėja sparčiais tempais. Krovinių sandėlių, intermodalinio terminalo ir kelių tinklui kitos tokios patogios vietos nėra“,– tvirtino Susisiekimo ministerijos atstovas.

                                        Pasak jo, šioje teritorijoje įrengus logistikos centrą būtų išvengta sunkiųjų automobilių srauto mieste.

                                        www.kl.lt
                                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                        Comment


                                          #60
                                          Parašė aesde Rodyti pranešimą
                                          o kiek specialistų reikia logistikos centrui?
                                          kaip lietuviškam, tai užteks ir keletos iš Kazlų Rūdos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X