Parašė Aš
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Logistika Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Aš Rodyti pranešimąStulbina mane, už galvos galima susiimt, o po to pasijust bejėgiškai Kaip paaiškint idiotui, kad 2*2 != 5.
Nes idiotizmas Lietuvoje gajesnis nė pavienės protingos mintys ir jis jas užgožia...gera gyventi gerai
Comment
-
ilestmort
Parašė Aš Rodyti pranešimąMarijampolė? O kurio miesto ir jo regiono subjektai sudarys didžiąją dalį VLC klientūros? Marijampolės? Kokiu principu vyksta plėtra šiame sektoriuje?
Comment
-
Parašė Kema Rodyti pranešimąNe idiotai čia ir ne idiotizmas, o interesai. Pas ką stipresnis užnagaris, tas ir "koldrą" į savo pusę labiau tempia.
Comment
-
Parašė ilestmort Rodyti pranešimąprincipas yra labai paprastas: žiūrima kokiame kontekste matome Lietuvos ateitį. jei apsistveriam spygliuotom tvorom nuo išrinio pasaulio ir išstojam iš šengeno, ES ir kt. tada taip - Kaunas būtų tas "centrinis taškas". bet jei svarstom bent jau apie regioninę (baltijos šalių, baltijos jūros šalių, centro rytų europą ar ne kokią postLDK) tai koks skirtumas Marijampolė ar Kaunas? jei yra skirtumas, tai galvą guldau reikia pasidomėti KAM yra tas skirtumas. o dėl galimybių - tai jos visiems lygios, tik ne visi savo pareigas vykdo ir teises žino.
Parašė Nedas Rodyti pranešimąbendro tikslo siekiančioje valstybėje
Visur lenda vienų ar kitų interesai. Čia nėra valstybės, čia yra individai be esminės kuriančios krypties.
Koks tas mūsų drąsios šalies tikslas?Paskutinis taisė Aš; 2008.04.03, 19:08.
Comment
-
ilestmort
Parašė Aš Rodyti pranešimąO aš manau, kad tokių objektų, kaip upių uosto, geležinkelių mazgo, logistikos, LEZ, oro uosto ir magistralinių kelių sankirtos kooperacija yra kur kas naudingesnė, nė jų sklaida.
Comment
-
Susisiekimo ministerija nusprendė pakoreguoti trasą – nuo Marijampolės sukti ją į Kazlų Rūdą.
A.Kupčinsko teigimu, Karmėlavoje vis tiek iškils logistikos centras, tokį objektą statyti pasiryžtų, anot jo, tiek vietos, tiek užsienio transporto įmonės.
Parašė ilestmort Rodyti pranešimąbe jokio abejo. tik sklaida būtų jei šiuos objektus skirtų šimtai kilometrų.
Kaip suprantu, Marijampolės privalumas yra laisva teritorija tokiam objektui, kurios nereikėtų išpirkinėti? RB atšakos į Vilnių ir Klaipėdą taip pat iš Marijampolės eitų?Paskutinis taisė Aš; 2008.04.03, 16:36.
Comment
-
Bet juk Europos Sąjungos institucijų numatyta trasa Varšuva - Kaunas (ne Marijampolė) - Ryga - Talinas ir nemanau, kad kažkokia ministerija galėtų ją pakeisti. Kaip tarpinė stotis Marijampolė, aišku, gali būti, bet logistikos terminalas turi būti prie Kauno, ne taip jau svarbu kurioje pusėje.
Comment
-
Kuomet mokslininkai aiškino, kad Lietuvoj geriausia būtų kurti vieną stiprų mokslo ir technologijų slėnį, kad toks slėnis gali atnešti didelę naudą tik pritraukus labai stambią užsienio kompaniją, vyriausybė išreiškė poziciją, kad reikia stengtis vystyti tolygiai paskirstant investicijas po šalį, ko pasekoje tokie slėniai atsirado ir Kaune ir Klaipėdoje. Vien dėl regioninės politikos rail Baltikos trasa eina per Kauną, o ne per Sostinę.
Man tai keista skaityti paskutinius pranešimus, kuriuose pasisako iki šiol buvę didžiausi "regionų vystymo šalininkai", "Nereikia visko koncentruoti vienoje vietoje, reikia vystytis tolygiai", bet kai pasisuko kalba apie jų miestą, baisus triukšmas dėl sandėlio . Reikia vystytis tolygiai, viską koncentruoti ne Vilniuj, bet Kaune. Kaunas Lietuvos centras čia turi viskas būti. Apgailėtinas veidmainiškumas, kas ir taip iki šiol buvo aišku tik buvo akylai neigiama, o dabar liūdna, bet deja tiesa yra tokia.Paskutinis taisė deep'as; 2008.04.04, 08:40.
Comment
-
ilestmort
Parašė Linas Rodyti pranešimąBet juk Europos Sąjungos institucijų numatyta trasa Varšuva - Kaunas (ne Marijampolė) - Ryga - Talinas ir nemanau, kad kažkokia ministerija galėtų ją pakeisti. Kaip tarpinė stotis Marijampolė, aišku, gali būti, bet logistikos terminalas turi būti prie Kauno, ne taip jau svarbu kurioje pusėje.
Comment
-
Parašė ilestmort Rodyti pranešimąLR vyriausybė yra ES institucija, kuri šalies viduje tą dėžutę gali ir turi teisę pastatyti kaip yra naudingiau čia ir dabar - rezultatas visvien nebus blogesnis apskritai LR kontekste. juo labiau, kad tai ta pati administracinė apskritis. o tamstos pareiškimas, kad "logistikos terminalas turi būti prie kauno" yra gana pavojingai išreikšta mintis. prie kauno jis gali būti. gali būti ir prie marijampolės. o dabar yra laikas sąžiningai kovai. kuris miestas savo veiksmais to nusipelnys tas miestas jį ir gaus.
Comment
-
ilestmort
Parašė Linas Rodyti pranešimąO tau nekyla mintis, kad jei į šią kovą būtų įmaišytas Vilnius, negalėtų būti nė abejonių dėl "laimėtojo". Tarp kita ko, LR Vyriausybės VLC pavadintas Kauno.
Comment
-
Jei jau Kauno prekybos ir pramonės rūmai verslininkų vardu kreipėsi į Vyriausybę dėl dėl pagalių kaišiojimo Kaunui, tai bent šiuo konkrečiu atveju trukdžiai tikrai Vilniuje. Verslininkai nepraleidžia nė menkiausios progos įgelti Kauno valdžiai, jei ši būna kalta ar bent įtariama. Kartoju - šį sykį kaltininkai amžinojoje sostinėje.
Comment
-
Parašė Linas Rodyti pranešimąJei jau Kauno prekybos ir pramonės rūmai verslininkų vardu kreipėsi į Vyriausybę dėl dėl pagalių kaišiojimo Kaunui, tai bent šiuo konkrečiu atveju trukdžiai tikrai Vilniuje. Verslininkai nepraleidžia nė menkiausios progos įgelti Kauno valdžiai, jei ši būna kalta ar bent įtariama. Kartoju - šį sykį kaltininkai amžinojoje sostinėje.
Comment
-
ilestmort
Parašė Linas Rodyti pranešimąJei jau Kauno prekybos ir pramonės rūmai verslininkų vardu kreipėsi į Vyriausybę dėl dėl pagalių kaišiojimo Kaunui, tai bent šiuo konkrečiu atveju trukdžiai tikrai Vilniuje. Verslininkai nepraleidžia nė menkiausios progos įgelti Kauno valdžiai, jei ši būna kalta ar bent įtariama. Kartoju - šį sykį kaltininkai amžinojoje sostinėje.
Comment
-
Man tai keista skaityti paskutinius pranešimus, kuriuose pasisako iki šiol buvę didžiausi "regionų vystymo šalininkai", "Nereikia visko koncentruoti vienoje vietoje, reikia vystytis tolygiai", bet kai pasisuko kalba apie jų miestą, baisus triukšmas dėl sandėlio . Reikia vystytis tolygiai, viską koncentruoti ne Vilniuj, bet Kaune. Kaunas Lietuvos centras čia turi viskas būti. Apgailėtinas veidmainiškumas, kas ir taip iki šiol buvo aišku tik buvo akylai neigiama, o dabar liūdna, bet deja tiesa yra tokia.
Comment
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąMan tai keista skaityti paskutinius pranešimus, kuriuose pasisako iki šiol buvę didžiausi "regionų vystymo šalininkai", "Nereikia visko koncentruoti vienoje vietoje, reikia vystytis tolygiai", bet kai pasisuko kalba apie jų miestą, baisus triukšmas dėl sandėlio . Reikia vystytis tolygiai, viską koncentruoti ne Vilniuj, bet Kaune. Kaunas Lietuvos centras čia turi viskas būti. Apgailėtinas veidmainiškumas, kas ir taip iki šiol buvo aišku tik buvo akylai neigiama, o dabar liūdna, bet deja tiesa yra tokia.
Vilniuje nereikia visko vystyti, tačiau ir Vilniui reikalingi prioritetai. Pavyzdžiui, būtų nelogiška, jei Vilniaus MTP apimtų viską, tada viską apimtų Kauno MTP ir t.t., geriau mažiau dubliuoti ir telktis kažkur konkrečiai.
Kaunas neturi daug prioritetų, o vienas iš jų yra logistika, tam yra ir palankios sąlygos. Bus labai apmaudu, jei miestas to neteks. Bet, lygiai kaip ir Vilniuje, Kaune nesiūlau centralizuotai vystyti visko, tas ir taip nebūtų įmanoma. O kad tu labai mėgsti kritikuot mane „nurašydamas“, turiu galimybę įsitikint ne pirmą kartą.
Manau, kad Marijampolė galėtų turėti atšaką, stotį, tačiau, jei esminė projekto dalis būtų Kaune, taip RB būtų naudojama efektyviau dėl Kauno logistikos intermodalumo.Paskutinis taisė Aš; 2008.04.04, 13:36.
Comment
-
ilestmort
Parašė Aš Rodyti pranešimąKauno ir Vilniaus sąlygos skiriasi. Vilniuje, kaip sostinėje, savaime centralizuojasi tam tikros institucijos, įstaigos. Kaune to nėra ir Kaunui reikalinga viena ar kelios konkrečios nišos, kur jis būtų lyderis, kad galėtų, tų savo vystymosi prioritetų pagrindu, ekonomiškai atsigauti.
Vilniuje nereikia visko vystyti, tačiau ir Vilniui reikalingi prioritetai. Pavyzdžiui, būtų nelogiška, jei Vilniaus MTP apimtų viską, tada viską apimtų Kauno MTP ir t.t., geriau mažiau dubliuoti ir telktis kažkur konkrečiai.
Kaunas neturi daug prioritetų, o vienas iš jų yra logistika, tam yra ir palankios sąlygos. Bus labai apmaudu, jei miestas to neteks. Bet, lygiai kaip ir Vilniuje, Kaune nesiūlau centralizuotai vystyti visko, tas ir taip nebūtų įmanoma. O kad tu labai mėgsti kritikuot mane „nurašydamas“, turiu galimybę įsitikint ne pirmą kartą.
Manau, kad Marijampolė galėtų turėti atšaką, stotį, tačiau, jei esminė projekto dalis būtų Kaune, taip RB būtų naudojama efektyviau dėl Kauno logistikos intermodalumo.
Comment
-
Parašė ilestmort Rodyti pranešimąbet kauno VLC neatsiduria belopolskių hrade (vilniuj ). ar aš klystu? jei neklystu - tai tavo sudėliotam algoritme trūksta kažko. arba kažkas netikslu. bet be jokio abejo vilniuje esanti administracija (tiek miesto tiek respublikos) neleidžia nelogiškiems sprendimams tapti precedentais.
Comment
Comment