Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Naftos verslas Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Na ir ką pasakytumėt, perskaitę štai tokią naujieną?
    http://www.alfa.lt/straipsnis/159851...s#.U0u6lFfRnGg
    Rusija po truputuką perima Lietuvos strategines įmones?

    Comment


      #62
      Parašė J.U. Rodyti pranešimą
      Na ir ką pasakytumėt, perskaitę štai tokią naujieną?
      http://www.alfa.lt/straipsnis/159851...s#.U0u6lFfRnGg
      Rusija po truputuką perima Lietuvos strategines įmones?
      Čia, kiek žinau, tiesiog pykčiai tarp Klaipėdos naftos ir Lietuvos geležinkelių. KNF sudarė sutartį su Lukoilu, kuri naudinga KNF, nes Lukoilas moka nesvarbu vyksta krova ar ne. Tuo tarpu LG pyksta, nes krova paskutiniu metu sumažėjusi ir jie neuždirba už atvežimą iki Klaipėdos ir sako, kad jie geriau sudarytų sutartis su Baltarusijos gamintojais, nes nors sutartis būtų ne tokia palanki KNF, bet jie daugiau realiai perkrautų ir dėl to už atvežimą daugiau uždirbtų LG.
      Post in English - fight censorship!

      Comment


        #63
        Čia irgi į temą:
        „Orlen Lietuva“ – ant finansinės bedugnės krašto
        http://vz.lt/article/2014/4/14/orlen...edugnes-krasto
        Esant "gerai" politikai, pasirodo, galima pasiekti, kad net naftos perdirbimas būtų nuostolingas.

        Comment


          #64
          Dabar pasirodys visos "sekmingo' politinio-ekonominio 20 METU valdymo pasekmes.

          Comment


            #65
            Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
            Esant "gerai" politikai, pasirodo, galima pasiekti, kad net naftos perdirbimas būtų nuostolingas.
            Ką turi omeny?

            Comment


              #66
              Parašė liutass Rodyti pranešimą
              Dabar pasirodys visos "sekmingo' politinio-ekonominio 20 METU valdymo pasekmes.
              Dabar pasirodys visos "sėkmingos' tarybinės okupacijos paveiktų žmonių valdymo pasekmės.

              Comment


                #67
                Parašė andyour Rodyti pranešimą
                Dabar pasirodys visos "sėkmingos' tarybinės okupacijos paveiktų žmonių valdymo pasekmės.
                ribinese situacijose pasirodys kas yra kas ir tikra padetis.

                Comment


                  #68
                  Niekaip nesuprantu, kodėl Mažeikių reikalai papuolė į šitą temą. Su Ukrainos krize ir Rusijos grėsme tai neturi jokio ryšio. Jau pernai pavasarį/vasarą į Europą plūstelėjo "skalūninis benzinas" iš JAV, kuris iki metų gale jau sudarė 15 proc. visos Europos degalų rinkos. O turėdami pigesnę naftą, pigesnes dujas ir pigesnę elektrą JAV gamintojai gali pasiūlyti geresnes degalų kainas nei Europos perdirbėjai, ypač kadangi JAV negali tiesiogiai eksportuoti naftos, o perdirbtų produktų eksportuoti niekas nedraudžia (striuka dabar absoliučiai visiems Europos perdirbėjams, visos Orleno gamyklos dirba nuostolingai, praktiškai visos naftos perdirbimo gamyklos Vokietijoje ir Britanijoje dirba nuostolingai šiu metu). O dar kur naujos naftos perdirbimo gamyklos Persų įlankos šalyse, kurios irgi į nemažą dalį produkcijos nori į Europą tiekti (savo gamykloms jie reikia manyti pasiūlys geresnes žalios naftos kainas).

                  Comment


                    #69
                    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                    Čia irgi į temą:
                    „Orlen Lietuva“ – ant finansinės bedugnės krašto
                    http://vz.lt/article/2014/4/14/orlen...edugnes-krasto
                    Esant "gerai" politikai, pasirodo, galima pasiekti, kad net naftos perdirbimas būtų nuostolingas.
                    Pastairais metais ne viena naftos perdibimo bendrovė Europoje bankrutavo ir užsidarė. Kitos taip pat išgyvena sunkausius laikus ir gera ar bloga politika čia neturi jokio ryšio.

                    Comment


                      #70
                      Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                      Pastairais metais ne viena naftos perdibimo bendrovė Europoje bankrutavo ir užsidarė. Kitos taip pat išgyvena sunkausius laikus ir gera ar bloga politika čia neturi jokio ryšio.
                      Kas pakeitė tą europietišką kurą? Prielaidų nelabai yra dirbti nuostolingai, kuro suvartojimas ir kaina nemažėja, beto regione neturi rimtų konkurentų, visos pagrindinės Baltijos šalių degalinės perka kurą iš MN. Ar čia koją kiša juodoji rinka, kuri Lietuvoje siekia net 50%?
                      Paskutinis taisė Lettered; 2014.04.16, 01:21.
                      Flickr

                      Comment


                        #71
                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                        Kas pakeitė tą europietišką kurą? Prielaidų nelabai yra dirbti nuostolingai, kuro suvartojimas ir kaina nemažėja, beto regione neturi rimtų konkurentų, visos pagrindinės Baltijos šalių degalinės perka kurą iš MN. Ar čia koją kiša juodoji rinka, kuri Lietuvoje siekia net 50%?
                        Koją kiša modernizuotos naftos perdirbimo gamyklos rytuose. Anksčiau jų kuras neatitiko euro standartų. Be to mes neproporcingai vartojame daug dyzelino, benzino perprodukcija gaunasi nuostolinga.
                        Bet kodėl tai Ukrainos temoje???

                        Comment


                          #72
                          „Orlen“ pereis į Lenkijos energetikos ministerijos kontrolę

                          Comment


                            #73
                            Naftos kompanijos visada yra pelningos nės žmonės visada naudos kūra, tai ir stebi kodėl šita pramonė nuspresta pardavimuj užsiėnėčiams. Orlen kas met atneša pelna skaičiuojama miliardais euru [http://www.delfi.lt/verslas/nuomones...d?id=70694038],

                            Mažeikiu kaina tai yra vienu-dvieju metu kompanijos PKN Orlen grynas pelnas. Taigi kodėl tokia višta kuria duoda auksinius kiaušinius atidavinėti i kitas rankas, negu Lietuvos valstybinė įmonė. Nesuprantamas, be argumentu nuosprendis ,buvo pardavimas šios gamyklos, kuri yra ar buvo Lietuvos lobis.
                            Rusu energijos kompanijos yra laikoms tolyn: ir naftos, ir dūju ir elektros - o vakaru kompanijomis net 100 procentu akciju besalygiškai pardavinėjam. Taigi šis sutartis parduoti 100 procent akciju amžinai yra kraštutinai nepalankus Lietuvos interesams. Laikyti energetika savo rankose tūretu būti Lietuvos priorytetas, politika, taikinys. Nes tai duoda kas met didelius pelnus, duoda nepriklausomybė, ir daro iš mus šeimininkus savo turto o dabar tapome tiktai darbininkais arba vartotajais. Sveikinimai. Todel ir reikia pagalvoti apie atpirkima naftos pramonės o skundai ant Lietuvos į Brusieli tiktai pativirtiną tokia nuomonė. Geriau būti šeiminiku, saviniku naftos kompanijos.
                            Paskutinis taisė mellopark; 2016.03.26, 19:39.

                            Comment


                              #74
                              Būtingės naftos terminalo plūduras

                              Nuotraukos darytos iš Ošupio ir Monciškės
                              Foto 2019.07




                              Labiau pritraukus


                              Kitas taškas





                              Kitas laikas








                              Saulėlydis

                              Comment


                                #75
                                „Orlen“ Mažeikiuose investuos daugiau nei 220 mln. Eur
                                Lenkijos naftos koncerno „Orlen“ investicija į naftos perdirbimo gamyklos Mažeikiuose modernizavimą sieks per 1 mlrd. PLN (apie 220 mln. Eur), sako gamyklą valdančios bendrovės „Orlen Lietuva“ vadovas.

                                „Orlen“ skaičiavimais, projekto įgyvendinimui prireiks maždaug ketverių metų, o padidinus produktų perdirbimą nuo beveik 73% iki daugiau nei 86%, gerokai sumažėtų „Orlen Lietuvos“ jautrumas naftos žaliavos kainų svyravimams.

                                M. Rudnickio teigimu, naujas statybas gamykloje norima patikėti Lietuvos įmonėms – jau baigiamos derybos su rangovais. Be to, pasak „Orlen Lietuvos“ vadovo, tai bus didelis iššūkis ir kelininkams – teks paruošti kelius ir tiltus daugiau nei 80 metrų ilgio reaktoriaus pervežimui iš Klaipėdos uosto į Mažeikius.

                                <...>Mažeikių gamykla buvo pastatyta ir suprojektuota taip, kad galėtų perdirbti tik rusišką žaliavą. Nuo 2007-ųjų „Orlen“ investicijų dėka vyksta žaliavos diversifikacija. Kai buvo sumažintas perdirbimas, mes atlikome testus – pavyzdžiui, vieną mėnesį perdirbinėjome vien tik ne rusišką žaliavą. Tai pasisekė ir tai yra labai geras ženklas, kad technologiškai esame pajėgūs perdirbti kuo daugiau ne rusiškos žaliavos. Šiuo metu rusiška žaliava sudaro 79%, bet tas procentas vis mažėja.
                                Paskutinis taisė bato_usai; 2021.04.17, 22:52.

                                Comment


                                  #76
                                  Lietuva per 2021 metus eksportavo į Ukrainą naftos produktų už 657 milijonus dolerių pasak jų muitinės tarnybos, trečioje vietoje po Baltarusijos ir Rusijos.
                                  https://www.15min.lt/verslas/naujien...oc-664-1629730

                                  Comment


                                    #77
                                    „Orlen Lietuva“ už Mockavos terminalą sumokėjo 45 mln. eurų
                                    Lenkijos naftos koncerno „Orlen“ valdoma Lietuvos bendrovė „Orlen Lietuva“ vienintelį Lenkijos-Lietuvos pasienyje veikiantį Mockavos geležinkelio terminalą birželį įsigijo už 45 mln. eurų (202 mln. Lenkijos zlotų). Sandorio vertė nurodoma „Orlen“ šių metų šešių mėnesių veiklos ataskaitoje. Joje taip pat nurodoma, kad terminalo turto buhalterinė vertė yra 10 mln. eurų (38 mln. zlotų).

                                    Mockavos terminalą „Orlen Lietuva“ įsigijo iš Tado Augustausko valdomos Estijos didmeninės prekybos naftos produktais bendrovės „Peranto“. Pastaroji nenaudojamą terminalą 2015 metais už neskelbiamą sumą įsigijo iš koncerno „Achemos grupė“.

                                    Terminalas pradėjo veikti 2017 metais, jis kartu su sklypu užima 40 hektarų, jame galima saugoti 19 tūkst. kubinių metrų produktų bei perkrauti 1,2 mln. tonų šviesiųjų naftos produktų per metus. Mockavos terminale perkraunami „Orlen Lietuvos“ naftos perdirbimo gamykloje Mažeikiuose pagaminti Lenkijos ir Ukrainos rinkoms skirti naftos produktai.

                                    Comment


                                      #78
                                      „Orlen“: „Petrofac“ už 640 mln. eurų modernizuos Mažeikių gamyklą
                                      2022–2024 metais „Orlen Lietuva“ įgyvendins didžiausią investicijų projektą nuo 2006 metų, kai gamyklą įsigijo „Orlen“. „Tai yra didžiulis viso gamybos proceso optimizavimas, (...) kuris yra būtinas norint aprūpinti Lenkijos rinką, nes šalyje turime kuro deficitą ir dalį jo importuojame iš kitų krypčių. Ši didžiulė investicija leis mums optimizuoti naftos perdirbimo gamyklą ir leidžia kurti tam tikrų naftos perdirbimo gamyklų kompetenciją“, – Mažeikiuose spalio pradžioje aiškino „Orlen“ prezidentas Danielis Obajtekas.
                                      „Orlen Lietuvos“ vadovas teigia nematąs kliūčių dirbti su JK bendrove „Petrofac“

                                      „Orlen Lietuvos“ gamykla pavasarį dėl remonto kelias savaites neveiks
                                      Lenkijos naftos koncerno „Orlen“ valdomos „Orlen Lietuvos“ Mažeikių naftos perdirbimo gamykla balandį bus stabdoma maždaug 7 savaičių (daugiau nei 50 dienų) kapitaliniam remontui. Toks gamyklos remontas paprastai atliekamas kas ketverius metus. Kapitalinio remonto biudžetas siekia apie 80 mln. eurų.

                                      Comment


                                        #79
                                        Šią savaitę per Klaipėdą bus gabenamas didžiausias krovinys Lietuvos istorijoje – 1528 tonų svorio ir 50 metrų ilgio reaktorius į „Orlen Lietuva“ bendrovę Mažeikiuose. Pasiruošimas prasidės trečiadienį, pats krovinys keliaus šeštadienį. Dėl jo bus demontuoti kai kurie šviesoforai. Darbai prasidės rugpjūčio 2-osios rytą. Eismo ribojimai numatomi rugpjūčio 1-8 dienomis.

                                        Teigiama, kad dėl šio krovinio gatvės bus klojamos specialia danga, apsaugančia požemines komunikacijas. Krovinys bus vežamas 3-5 km/val. greičiu. Krovinys Mažeikius pasieks per Klaipėdos, Kretingos, Skuodo ir Mažeikių rajonus. Numatytas maršrutas – 145 km.
                                        https://www.15min.lt/naujiena/aktual...mai-56-2090166
                                        https://www.klaipeda.lt/lt/naujienos...ibojimai:4396/ Click image for larger version  Name:	klaipeda-eis.rib.-1.jpg Views:	1 Size:	373.4 KB ID:	2065996

                                        Comment


                                          #80

                                          https://youtu.be/726u8WQDvYw

                                          Comment

                                          Working...
                                          X