Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Suskystintų gamtinių dujų terminalas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Sausio mėnesio naujiena, bet netyčia radau žurnale.

    Wärtsilä, a leading global supplier of power plant and ship power solutions and services, has signed a turnkey contract to supply a liquefied natural gas (LNG) receiving terminal to be built in Tornio, northern Finland. The contract, valued at approximately EUR 100 million.
    The main user of the natural gas from the terminal will be the Outokumpu Tornio steel mill, but industries, mines, and other potential gas consumers in the region will also be served. The terminal may also eventually supply LNG to ships, such as the new icebreaker planned to operate in the Tornio and Bay of Bothnia region.
    LNG terminal in Tornio 2018
    http://www.wartsila.com/en/press-rel...nio-in-finland

    AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

    Comment


      SGD terminalas - vidinių politikos ginčų taikinys?

      Jei Lietuva būtų laukusi kitų šalių pagalbos suskystintų gamtinių dujų (SGD) terminalui, projektas būtų įstrigęs dėl vidaus politikos ginčų, teigia Prezidentės vyriausioji patarėja užsienio politikos klausimais. Jovitos Neliupšienės teigimu, tuomet šalis nebūtų galėjusi užsitikrinti nepriklausomybės nuo rusiškų dujų.

      „Reikia saugotis patiems, jeigu tikiesi kitų pagalbos. Taip ir suskystintų gamtinių dujų terminalas – tai lūžinis metas mūsų energetikoje. Jei būtume laukę kitų pagalbos, tai dar šiandien neturėtume gamtinių dujų terminalo, nes būtume pasiklydę, tikriausiai, vidaus politikos ginčuose ir skeptikų keliamose dulkėse. Bet kada tada Rusija galėtų užsukti kraną taip, kai sienas uždarinėja, be jokių kažkokių paaiškinimų“, – antradienį interviu „Žinių radijui“ sakė prezidentės patarėja.

      Maždaug 500 mln. litų vertės SGD terminalas, kurio projektą įgyvendino bendrovė „Klaipėdos nafta“, oficialiai pradėjo veikti gruodžio pradžioje, o realiai dujas tiekti pradės nuo sausio. Pirmaisiais metais terminalo pajėgumas sieks iki 1 mlrd. kubų, vėliau – apie 4 mlrd. kubų. Pagal dujų prekybos įmonės „Litgas“ ir Norvegijos „Statoil“ sutartį, penkerius metus Lietuvai kasmet bus tiekiama 540 mln. kubų dujų, o, jei bus poreikis, „Litgas“ dujas pirks pagal neįpareigojančias sutartis.

      SGD terminalo projektą narstė socialdemokrato Artūro Skardžiaus vadovaujama Seimo laikinosios energetikos komisija, kuri ketino visą medžiagą perduoti prokurorams. Tačiau premjero Algirdo Butkevičiaus pastangomis šiuos planus pavyko sustabdyti. Komisija šių metų kovą nusprendė teikti vienintelį siūlymą dėl SGD terminalo projekto – Vyriausybei pasiūlyta, įgyvendinus projektą, atlikti nepriklausomą auditą.

      Comment


        Pasiūlė SGD terminalo dujų kainą gamintojams

        "Litgas" Valstybinei kainų ir energetikos kontrolės komisijai (VKEKK) pasiūlė gamtinių dujų kainos 2015 metais nustatymo tvarką energijos gamintojams. Apskaičiuota, kad į Klaipėdos suskystintų dujų terminalą tiekiamų dujų kaina siektų 1078 litus už tūkstantį kubinių metrų.

        Ši kaina galios minimaliai SGD terminalo veiklai būtinam dujų kiekiui - 540 mln. kubinių metrų per metus, kurį įsipareigojo tiekti Norvegijos kompanija "Statoil". Kaina bus taikoma valstybės reguliuojamiems energijos gamintojams. Papildomai prie prognozuojamos 1078 litų kainos bus dedamos su VKEEK suderintos tiekimo išlaidos - apytiksliai 44,2 lito už tūkstantį kubinių metrų. Į šią vertę įeina finansavimo, balansavimo ir kitos veiklos sąnaudos.

        Pagal tvarkos projektą, dujų įsigijimo kainą energijos gamintojams sudarys dvi dalys: gamtinių dujų pirkimo kaina ir technologinės sąnaudos, patirtos išdujinimo metu SGD terminale. Sutarties su "Statoil" kainodara yra susieta su Jungtinės Karalystės gamtinių dujų biržos "National Balancing Point" (NBP) indekso verte. Todėl skaičiuojant prognozuojamą dujų pirkimo kainą bus naudojami 2014 ir 2015 metų faktiniai NBP indekso duomenys, o kur jų nėra - ateities sandorių kainos šioje biržoje.

        "Importuojamų suskystintųjų gamtinių dujų kaina svyruos ir jos nustatyti tiksliai negalime. Tačiau šilumos gamintojams išreiškus pageidavimą žinoti prognozuojamas kitų metų dujų kainas ir siekdami sudaryti kuo geresnes sąlygas jiems prognozuoti savo finansinius srautus, pasiūlėme VKEKK visus metus taikyti vienodą, išlygintą kainą. Ją galime taikyti pasitelkdami įvairias finansavimo bei garantijų galimybes bei prisiimdami šiek tiek daugiau rizikos", - teigė "Litgas" generalinis direktorius Dominykas Tučkus.

        Comment


          /\ Ar nereiktų dabar geriau palaukti dujų kainos kritimo kitais metais, vietoj darant bet kokiusįsipareigojimus pirkimui dabar? Juk nežiūrint į decouplingą, dujų kainas tiesiogiai įtakoja naftos kaina, tik kelių mėnesių vėlavimu.
          There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

          Comment


            Pirmasis komercinis krovinys – jau netoli terminalo

            Artimiausiomis dienomis, jei bus palankūs orai, „Klaipėdos nafta“ turėtų sulaukti pirmojo komercinio krovinio.

            Į suskystintųjų gamtinių dujų terminalą atplauksiantis laivas turėtų atgabenti iki 150 tūkst. kubų suskystintųjų dujų. Jas Lietuva perka iš Norvegijos bendrovės „Statoil“.

            Planuojama, kad suskystintosios dujos bus išdujinamos po sausio 1-osios ir perduodamos į dujotiekį vartotojams.

            Komerciniai kroviniai turėtų atplaukti maždaug kas du mėnesius.

            Sklandžiam terminalo, kuris sumažins priklausomybę nuo monopolininko „Gazprom“, darbui būtinas minimalus dujų kiekis – 540 mln. kubinių metrų per metus.

            Preliminari dujų prekybos įmonės „Litgas“ ir „Statoil“ penkerių metų sutarties vertė siekia iki 3 mlrd. litų.

            Comment


              Kažkaip tie 150 tūkst. ir 540 mln. nelabai susiveda.

              Comment


                Nereikia lyginti obuolio su apelsinu. Transportuojami kubai išdujinus smarkiai išauga, taigi nereikia kreipti dėmesioį žurnalistų nesamoningas(neišprusimo) klaidas.

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą
                  Kažkaip tie 150 tūkst. ir 540 mln. nelabai susiveda.
                  Viskas susiveda kuo puikiausiai. 540 milijonu kubiniu metru duju yra tas kiekis, kuris turi buti paduodamas vartotojams, o atvezamas 150 tukstanciu yra dujos suskystintoj busenoj. Jas isdujinus duju turis padideja koeficiantu 600. Viskas gerai gaunasi

                  Comment


                    Parašė OptimusPrime Rodyti pranešimą
                    Viskas susiveda kuo puikiausiai. 540 milijonu kubiniu metru duju yra tas kiekis, kuris turi buti paduodamas vartotojams, o atvezamas 150 tukstanciu yra dujos suskystintoj busenoj. Jas isdujinus duju turis padideja koeficiantu 600. Viskas gerai gaunasi
                    Tai ir turėjo būti parašyta straipsnyje, nes dabar ir neaišku, ar jie tiesiog supainiojo tūkstančius su milijonais, ar kalbėjo apie skirtingus dalykus.

                    Comment


                      Kaip tik eina LNG tanklaivis
                      http://keltas.lt/cscamera/ragas

                      Comment


                        SGD terminalą pasiekė pirmasis komercinis krovinys

                        Antradienio rytą į Klaipėdos uostą įplaukė dujovežis „Arctic Aurora“, į suskystintųjų gamtinių dujų (SGD) terminalą atgabenęs pirmąjį pilną dujų krovinį. SGD bus pradėtos dujinti ir tiekti į gamtinių dujų sistemą nuo sausio 1 d., kai numatyta SGD terminalo komercinės veiklos pradžia.

                        „Arctic Aurora“ talpyklose atgabenta 141.000 kub. m SGD. Tai prilygsta 80,9 mln. kub. m gamtinių dujų, kurios bus patiektos vartotojams.

                        Krovinio savininkas – paskirtasis gamtinių dujų tiekėjas UAB „Litgas“, kuris pagal sutartį su Novergijos „Statoil“ Lietuvai užtikrins būtinąjį gamtinių dujų kiekį – 0,54 mlrd. kub. m per metus.

                        SGD terminalo operatorė AB „Klaipėdos nafta“ sėkmingai priėmė laivą su dujų kroviniu, kurios per 48 val. bus perpumpuotos iš dujovežio į laivą-saugyklą „Independence“.

                        Iki šiol SGD terminalą pasiekė bandymams skirtos dujos – 100.000 kub. m SGD, kurias spalio pabaigoje atvežė dujovežis „Golar Seal“. Dujos buvo naudojamos terminalo sistemų testavimo metu ir nuo lapkričio 15 d. pradėtos tiekti į gamtinių dujų sistemą.

                        Comment


                          Atgabentas pirmas komercinis dujų krovinys

                          Antradienį 10.42 val. pro Klaipėdos uosto vartus įplaukė laivas- dujovežis „Arctic Aurora‘, atplukdęs suskystintųjų gamtinių dujų(SGD) terminalo laivui saugyklai „Independence“ pirmą komercinį dujų krovinį – 141 tūkst. kub. m SGD, nupirktų iš Norvegijos kompanijos „Statoil“. Tai prilygsta 80,9 mln. kub. m gamtinių dujų, kurios bus patiektos vartotojams.

                          Planuojama, kad dujų krovinys bus iškrautas per 48 valandas. SGD bus pradėtos dujinti ir tiekti į gamtinių dujų sistemą nuo sausio 1 d., kai numatyta SGD terminalo komercinės veiklos pradžia. Laivas dujovežis į Klaipėdos uostą turėtų atplaukti kartą per du mėnesius. Krovinio savininkas – paskirtasis gamtinių dujų tiekėjas UAB „Litgas“, kuris pagal sutartį su Novergijos „Statoil“ Lietuvai užtikrins būtinąjį gamtinių dujų kiekį – 0,54 mlrd. kub. m per metus.

                          Iki šiol SGD terminalą pasiekė bandymams skirtos dujos – 100 000 kub. m SGD, kurias spalio pabaigoje atvežė dujovežis „Golar Seal“. Dujos buvo naudojamos terminalo sistemų testavimo metu ir nuo lapkričio 15 d. pradėtos tiekti į gamtinių dujų sistemą.

                          Mieste vėjo nesijaučia, tačiau stovint ant šiaurinio molo neatrodė, kad sąlygos pačios tinkamiausios įplaukti dujovežiui. Tačiau uosto kapitono sprendimas buvo – leisti įplaukti. Jūroje iš pradžių jį pasitiko AB Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos vilkikai „KLASCO 1“ ir „KLASCO 2“, kiek vėliau išplaukė ir du bendrovės „Towmar Baltic“ vilkikai TAK. Ties uosto vartais budėjo policijos kateris. Įdomu tai, kad, kai dujovežis artėjo prie Klaipėdos uosto, jį labai gražiai buvo apšvietusi saulė. Laivą vilkiką į Klaipėdos uostą vedė locmanai Rimvydas Eitutis ir Maksimas Škurinas.

                          Dujovežio įvedimas į uostą praktiškai nesutrukdė AB „Smiltynės perkėla“ keltų darbo. Antrojoje perkėloje keltas turėjo plaukti 11.10 val., išplaukė 11.20 val., praleidęs dujovežį. „Nematome jokio dujovežio plaukimo išskirtinumo, palyginti su kitais dideliais laivais, atplaukiančiais į Klaipėdos uostą“, - sakė „Smiltynės perkėlos“ generalinis direktorius Darius Butvydas.

                          Comment


                            SGD terminalas ketvirtadienį pradės tiekti dujas

                            Klaipėdos suskystintų gamtinių dujų (SGD) terminalas sausio 1-ąją pradeda tiekti dujas šilumos ir elektros gamintojams. Antras laivas su komerciniu "Statoil" dujų kroviniu į Klaipėdą atplauks vasarį.

                            "Išdujinimas prasidės nuo sausio 1 dienos, kaip ir numatyta", - BNS sakė terminalo operatorės "Klaipėdos naftos" atstovė Indrė Milinienė.

                            Anot jos, šiuo metu SGD laivas-saugykla "Independence" visiškai užpildyta, o gruodžio 23 dieną į terminalą atplaukęs 141 tūkst. kubų pirmasis komercinis SGD krovinys perkrautas per rekordiškai trumpą laiką.

                            "Rekordiškai trumpas laikas - nereikėjo 48 valandų, kaip skaičiuota, o viskas buvo atlikta per maždaug pusantros paros", - tikino bendrovės atstovė.

                            Pasak jos, naujas krovinys atplauks vasarį, tačiau tikslesnės detalės kol kas neaiškios. Dujas šilumos ir elektros gamintojams kol kas tieks tik valstybės valdoma bendrovė "Litgas".

                            Spalio pabaigoje į Klaipėdą atplukdytas pirmasis - bandomasis SGD krovinys - apie 107 tūkst. kubų suskystintų "Statoil" dujų (apie 64 mln. kubų gamtinių dujų), kurių didžioji dalis parduota per dujų biržą.

                            Iš viso per metus į Klaipėdos uostą turėtų atplaukti 6-7 dujovežiai, kurie atgabens 540 mln. kubų dujų. Jei dujų poreikis bus didesnis, Lietuva pirks jų iš kitų tiekėjų, su kuriais yra pasirašyta 12 neįpareigojančių sutarčių.

                            SGD terminalas oficialiai pradėjo veikti gruodžio 3-ąją. Pirmaisiais metais terminalo pajėgumas sieks iki 1 mlrd. kubų, vėliau - apie 4 mlrd. kubų.

                            Comment


                              Pradedama komercinė SGD terminalo veikla

                              Kaip ir numatyta, 2015 m. sausio 1 d. pradėta pirmojo Baltijos šalyse suskystintųjų gamtinių dujų (SGD) terminalo komercinė veikla. Nuo šiol Lietuva bei kaimyninės šalys per SGD terminalą turi galimybę apsirūpinti gamtinėmis dujomis, o dujų rinkos dalyviai gali naudotis SGD perkrovos ir išdujinimo paslaugomis.

                              Lietuvos SGD terminalas, kurio pagrindinis tikslas yra būti alternatyviu dujų tiekimo šaltiniu, yra pirmasis didelis SGD terminalas Baltijos bei Šiaurės šalyse, siūlantis patrauklius SGD išdujinimo veiklos tarifus bei skatinantis dujų rinkos vystymąsi regione.

                              Paskirtasis dujų tiekėjas UAB „Litgas“ pirmaisiais dujų metais įsipareigojo importuoti minimalų gamtinių dujų kiekį, reikalingą terminalo veiklai palaikyti, t.y. 0,54 mlrd. kub. m gamtinių dujų per metus, todėl jis visada bus paruoštas eksploatacijai.

                              Pirmieji dujų metai skaičiuojami nuo 2015 sausio 1 d. iki 2015 rugsėjo 30 d.

                              „Terminalas nuo šiol ima veikti kaip reguliariai Lietuvai tiekiamų dujų šaltinis ir bus nuolat pasirengęs teikti SGD perkrovos bei išdujinimo paslaugas. Tikime, jog prasidėjus pirmiesiems terminalo veiklos metams tarptautinės dujų rinkos dalyviai netruks įsitikinti, kad SGD terminalas veikia tinkamai ir esame pasirengę didinti veiklos apimtis“, - sako Mantas Bartuška, AB „Klaipėdos nafta“ generalinis direktorius.

                              Be paskirtojo gamtinių dujų tiekėjo UAB „Litgas“ rezervuotų pajėgumų, terminalo operatorė AB „Klaipėdos nafta“ nuo 2015 m. sausio 1 d. iki 2015 m. rugsėjo 30 d. periodu turi apie 0,76 mlrd. nm3 laisvų terminalo pajėgumų, kurie gali būti suteikti potencialiems terminalo naudotojams.

                              Pagrindiniai ir sezoniniai terminalo pajėgumai skirstomi prieš kiekvienus dujų metus, tačiau likusiais laisvais pajėgumais rinkos dalyviai galės pasinaudoti ir pateikę paraiškas einamaisiais dujų metais.

                              Comment


                                Energijos išteklių kainų vektorius krypsta žemyn
                                Tačiau įdomiausi dalykai pasaulio dujų sektoriuje, be „Independence“ terminalo Lietuvoje, vyksta Tolimuosiuose Rytuose. Nors SkGD proveržio į rinkas diduma apžvalgininkų tikėjosi iš JAV, tikrąjį sąmyšį dar šiemet sugebėjo sukelti australai ir papuasai. Energetikos, dujų sektoriaus žurnalistų, analitikų interneto bendruomenių forumuose 2014-ųjų pabaigą kažkas siūlė pažymėti simboliu „Ivanas su pistoletu prie smilkinio“. O Michailas Korčemkinas, žymus Rytų ir Vidurio Europos dujų rinkos ekspertas, išplatino fotomontažą su liepsnojančiais dujų tanklaiviais, esą tik taip artimiausiu metu rusai galės kovoti su gausėjančiais ir nelabai valdomais dujų pasiūlos srautais.

                                Reikalas tas, kad, Australijos Kvynslande paleidus dujų skystinimo gamyklą, trys tiekėjai pažadėjo tiesiog užpilti Japoniją SkGD. Du iš jų sakė prie Japonijos krantų neatidėliotinų sandorių rinkai 2015-aisiais atplukdysią 7 mln. ir 4,5 mln. t SkGD. Trečiasis dar šiemet ketina pradėti vežti 8,5 mln. t. Šiemet dujų skystinimo gamykla pradės veikti Papua Naujojoje Gvinėjoje ir galbūt Angoloje.

                                Šių signalų poveikis buvo labiau nei apčiuopiamas. Įprastai tokiu metų laiku SkGD Japonijos neatidėliotinų sandorių rinkoje kainavo nuo 14 USD iki 17 USD už MMBtu. Prieš dvi savaites – tik šiek tiek viršijo 10 USD už MMBtu. Kiti didžiausi tiekėjai – Kataras ir Rusija – šiandien priversti keisti savo kainodaros strategijas, grįstas naftos indeksu, nes po metų dvejų Japonijos rinkoje bus nekonkurencingi.
                                SkGD griūtis Tolimuosiuose Rytuose turėjo 10% vertinamą įtaką ir Europoje. Britų NBP punkte lapkritį ateities sandoriai sausiui viršijo 10 USD už MMBtu kainos ribą. Gruodį siekė tik 9 USD su trupučiu.
                                Dominykas Tučkus, UAB „Litgas“, kuri verčiasi SkGD importu į Lietuvą, generalinis direktorius, pabrėžia, kad ši kainų korekcija yra gera žinia: „Ji reiškia, kad importuojamos į Lietuvą „Statoil“ dujos gali būti keliais procentais pigesnės, nei prognozavome.“ Kiti „Litgas“ atstovai neoficialiai užsimena, kad dar prieš pusmetį ir anksčiau daug trokštančių parduoti Lietuvai SkGD nebuvo, o po kainų turbulencijos Tolimuosiuose Rytuose randasi vis daugiau besisiūlančių tapti „Litgas“ klientais pardavėjais.
                                http://vz.lt/article/2015/1/2/energi...-krypsta-zemyn
                                Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                Comment




                                  taip ir prašyta - Papuasai

                                  Na ką gi, ačiū Jums, draugai papuasai
                                  blaivumas išlaisvina

                                  Comment


                                    Pirmasis metų atvirukas - SGD terminalui

                                    Tik prasidėjus 2015-iesiems Lietuvos paštas į apyvartą išleido pirmuosius šių metų ženklintus atvirukus. Atvirukas skirtas įprasminti vieną svarbiausių nuo Nepriklausomybės laikų įgyvendintą energetikos projektą Lietuvoje – Suskystintųjų gamtinių dujų (SGD) terminalą.

                                    Ženklintame atviruke vaizduojamas SGD terminalo pagrindinis simbolis – laivas-saugykla „Independence“. Specialiai šiam ženklintam atvirukui fotografiją paruošė fotomenininkas Algirdas Kubaitis. SGD skirtame atviruke atspausdintas ir netradicinis Lietuvos pašto spaudas, kuriame vaizduojamas jūrinis simbolis – inkaras.

                                    ...

                                    Comment


                                      Pingant naftai, Vyriausybė eina klystkeliais
                                      Kažkodėl iki šiol mes girdime iš Vyriausybės tą pačią giesmelę, kuri pasakyta jau prieš keletą metų, kad štai, mes kūrensime biokurą ir gaminsime elektrą. Ir Vilniuje, ir Kaune yra tie planai, jie tebegalioja. Tai kam buvo investuoti milijardai į mūsų dujų infrastruktūrą? Kam buvo statomas terminalas? Ir dabar, kai dujos tokios pigios, kodėl apie jas nepagalvoti?
                                      Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/naujiena/verslas...#ixzz3OLeDxRx5
                                      Kažkaip nepavyksta prisiderinti prie realybės - kai dujos brangios, perkam dujas, kai dujos pinga, yra įsibėgėję daug biokuro projektų. Aišku, tai nereiškia, kad tos dujos ilgai ir bus pigios. Nors N. Mačiulis kalba apie pigaus iškastinio kuro dešimtmetį.

                                      Comment


                                        Terminalas taip pajudino uzpelkejusia anksciau Gazpromo pilnai kontroliuota rinka, kad net grazu darosi. Dujotekana(Kremliaus vietininkai) jau pradejo siulyt dujas sunkiai suvokiamom kainom 726 lito uz tukstanti kubu. Tas yra maziau negu 250 doleriu. Kremliui labai svarbu islaikyty Dujotekana Lietuvos rinkoje del visiems gerai suprantamu priezasciu, tikiuosi VSD stebi kiekviena tos kontoros darbuotoja. Gazpromas greitai atiduos Dujotekanai dujas uz savikaina, kad tik jie galutinai nebutu ismesti is Lietuvos rinkos Baltarusija is Gazo dujas perka po 170 - 180 doleriu, bet cia ant Rusijos Baltarusijos sienos tokia kaina, Dujotekana jau galutiniam vartotojui atiduoda po 250 doleriu, kazkas Lietuvoj reke, kad terminalo statyti nereikia Apie Dujotekanos kainas:

                                        http://www.lrytas.lt/verslas/energet...-lietuvoje.htm

                                        Comment


                                          Finansų ministerija garantavo paskolą SGD terminalui

                                          Finansų ministerija antradienį suteikė valstybės garantiją Šiaurės investicijų bankui dėl beveik 35 mln. eurų paskolos bendrovės "Klaipėdos nafta" investicijoms į suskystintų gamtinių dujų terminalą. Anksčiau tokia pat sutartis buvo pasirašyta su Europos investicijų banku.

                                          "Lietuvos energetikos projektai svarbūs ne tik mūsų šaliai ar Baltijos regionui, bet ir visai Europai. Tą liudija ir dviejų Europos finansinių institucijų - Europos investicijų banko ir Šiaurės investicijų banko - itin palankiomis sąlygomis suteiktos paskolos", - pranešime spaudai sakė finansų ministras Rimantas Šadžius.

                                          "Klaipėdos nafta" ir NIB pernai lapkritį pasirašė 20-ties metų trukmės iki 34,754 mln. eurų paskolos sutartį. Gruodžio pabaigoje Finansų ministerija ir "Klaipėdos nafta" pasirašė sutartį, kuria antrine hipoteka valstybės naudai įkeistas SGD terminalo turtas.

                                          EIB 2013 metų liepą įmonei suteikė 20 metų trukmės iki 81,094 mln. eurų paskolą.

                                          "Klaipėdos naftos" investicijos į SGD terminalą siekia apie 100 mln. eurų, dar apie 38 mln. eurų investavo Klaipėdos uostas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X