Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Suskystintų gamtinių dujų terminalas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    tiesiog del ES arbitrazo tai ivyko (Ukraina irgi padavusi ten skunda, bet dabar atsiims). Ir nereikia triubinti, kad tai del laivo su Rusijos spalvos dazymo kodu.
    Pažiūrėk Rosneft atstovo kalbą, youtube yra. Ten Ukraina spyrė Gazpromui į vieną vietą ir jis nebeturėjo kur dingti, kaip eiti į derybas.

    Comment


      suprask, tik lietuviukai tokie gudrus ir nusipirko toki laiva. Ar tik Lietuva tokioje unikalioje padetyje, kad be laivo nei pro kur?

      Comment


        Parašė andyour Rodyti pranešimą
        Pažiūrėk Rosneft atstovo kalbą, youtube yra. Ten Ukraina spyrė Gazpromui į vieną vietą ir jis nebeturėjo kur dingti, kaip eiti į derybas.
        pasantazavo del tranzito uzdarymo? Bet juk tai barbariska ES atzvilgiu.

        Comment


          Parašė liutass Rodyti pranešimą
          o kiek saliu Europoje turi tokius terminalus ir kiek is ju kurios neturi, turi alternatyvius rysius su Norvegija arba kitu saliu terminalais. Beje, kiek tokiu terminalu yra Europoje?
          Visas šalis į rytus nuo mūsų gali pasiekti dujos iš Norvegijos ir JK Šiaurės jūroje, su terminalais, esančiais Olandijoje, Prancūzijoje, JK, Ispanijoje irgi tas pats.





          Galite palyginti, kad Europos šalyse dujų kaina tiesiogiai koreliuoja su Gazprom dujų dalimi rinkoje (paprastai tariant, monopolis diktuoja aukštą kainą):



          Paskutinis taisė Lettered; 2014.11.01, 20:19.
          Flickr

          Comment


            tai tik lietuviai buvo nabagai?

            Comment


              Kaip liūtui, tai kažkaip per silpnas kniaukimas.

              Comment


                Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                Kaip liūtui, tai kažkaip per silpnas kniaukimas.
                argumentuotas chanukas (a.a. R. Gavelis)
                Paskutinis taisė liutass; 2014.11.01, 20:41.

                Comment


                  Parašė liutass Rodyti pranešimą
                  o kiek saliu Europoje turi tokius terminalus ir kiek is ju kurios neturi, turi alternatyvius rysius su Norvegija arba kitu saliu terminalais. Beje, kiek tokiu terminalu yra Europoje?
                  Geriau klausk kiek tų terminalų bus ateityje, nes jų tikrai bus daugiau, mes tik pramušėm ledus. Jeigu mes ir nepanaudosime ūkyje tų dujų iš terminalo, tai jo galės užsipilti laivai varomi SGD. Šitas projektas nėra Win Win situation, jis yra Win Win and Win situation vien dėl to, kad jo taikymas yra begalo platūs ir neesant poreikiui tiekti ūkiui dujų, jas galima bus permesti į kitus laivus, ar nuplukdyti į kitus terminalus
                  Lažinuos- 2017 metais Lietuvos gyventojų skaičius didės.

                  Comment


                    o dar sako, kad rusai pripumpuoti propagandos

                    PS o Bransono erdvelaivis gales pasipildyti?

                    Comment


                      Parašė liutass Rodyti pranešimą
                      o gali duju kaina dideti, jeigu naftos kaina krinta?
                      Tiesą sakant ne tik gali, bet taip ir buvo. JAV skalūnų dujos atpigino dujas, o Rusija veikiausiai tai buvo apskaičiavus pririšdama dujų kainą prie naftos.

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                        Galite palyginti, kad Europos šalyse dujų kaina tiesiogiai koreliuoja su Gazprom dujų dalimi rinkoje (paprastai tariant, monopolis diktuoja aukštą kainą):

                        Atvaizdas


                        Atvaizdas
                        Nebūtinai. Slovėnai gauna ~50/50 iš Rusijos ir Alžyro, o moka vos ne brangiausiai. Italai gauna dujas iš Norvėgijos, Rusijos, Alžyro, LNG, o kaina viena aukščiausių.

                        Comment


                          Išimčių aišku bus, bet šiaip neblogai koreliuoja.

                          Comment


                            V. Jankauskas: SGD terminalas negarantuoja pigesnių dujų

                            Suskystintų gamtinių dujų (SGD) terminalas Klaipėdoje yra politinis projektas ir garantuoja energetinį saugumą, bet ne mažesnes dujų kainas, teigia Lietuvos pramonininkų konfederacijos direktoriaus pavaduotojas Vidmantas Jankauskas.

                            „Visų pirma, tai aišku politinis, garantuojantis saugumą (projektas), ir reikėjo taip pozicionuoti. Gal per daug buvo išpūstos viltys, kad dujos per terminalą bus pigesnės, nes dujos per terminalą gali būti ir pigesnės, ir brangesnės“, - pirmadienį interviu Žinių radijui sakė buvęs Kainų komisijos pirmininkas V.Jankauskas.

                            Anot jo, „Gazprom“ dujų kainą Lietuvai sumažino ne tiek dėl terminalo, kiek dėl planų apskųsti Rusijos dujų koncerną tarptautiniam arbitražui.

                            „Ne visiškai, nes pamirštame galbūt kai kuriuos kitus dalykus. Prisiminti reikėtų, kaip pagaliau Lietuvos Vyriausybė su „E.ON“ buvo sutarusi, kad įmonė „Lietuvos dujos“ duos į teismą „Gazprom“ už neteisingas kainas paskutiniaisiais metais, kur tikrai skyrėsi nuo Latvijos ir Estijos. Ir jie buvo pasiruošę ieškinį ir būtų šią žiemą davę, bet galų gale „Gazprom“ sutiko su nuolaida. Tai manau, kad čia gal netgi svarbiausias buvo (faktorius - BNS)“, - teigė V.Jankauskas.

                            Jo teigimu, SGD terminalai terminalai pastaraisiais metais beveik neimportavo dujų dėl aukštų kainų, tačiau jie vis vien plėtojami, siekiant turėti alternatyvių energijos išteklių šaltinių.

                            „Terminalas, mano supratimu, net nesimato kaip konkurentas. Kaip saugumo garantas - tai be abejo. Europoje mes matome, kur jau per 20 terminalų pastatyta, tie terminalai praėjusius porą metų stovėjo apytuščiai, nes, deja, kainos buvo labai aukštos. (...) Nepaisant to, šalys ir toliau stato, plečia šitą verslą, nes turėti alternatyvą visada yra puiku“, - sakė pramonininkų atstovas.

                            „Gazprom“ didžiausiai dujų importuotojai „Lietuvos dujos“ gegužę sumažino dujų kainą daugiau nei 20 proc. - nuo maždaug 480 iki 370 JAV dolerių. Nuolaidą bendrovė gavo mainais už pažadą, kad neteiks arbitražui naujo ieškinio dėl per didelės dujų kainos.

                            Comment


                              Parašė liutass Rodyti pranešimą
                              o kodel tik lietuviai tokie "gudrus"? Tai visi galetu tokiu prisipirkti.
                              Visi šioje situacijoje spėlioja, ar Kremliaus diktatorius užsuks kranelius atėjus šalčiams ar neužsuks. Mums tuo tarpu visai neberūpi, užsuks ar ne.

                              Comment


                                „Nepriklausomybę“ kaimynai sutiko šaltai

                                Comment


                                  Sutiko normaliai. Latviai su estai džiaugasi, rusai - nervinasi. Visiems kitiems kaip ir dzin.

                                  Comment


                                    Suomiai paėmė pavyzdį iš Lietuvos, nusprendė padaryti Gazpromą mažuma:
                                    Suomijos vyriausybė perka dujų tinklo operatorės akcijas iš E.ON, „Fortum“
                                    Suomijos vyriausybė rengiasi įsigyti Vokietijos E.ON ir „Fortum“ valdomas šalies dujų tinklo operatorės akcijas už 510 mln. eurų (638 mln. JAV dolerių) ir padidinti valdomą „Gasum“ akcijų paketą iki 75 procentų.
                                    Energetikos įmonė „Fortum“ pranešė, kad jos valdomas 31 proc. akcijų paketas parduotas už 310 mln. eurų.
                                    E.ON paskelbė, kad už valdomus 20 proc. akcijų gaus 200 mln. eurų.
                                    Užbaigus sandorius, „Gasum“ turės tik vieną likusį mažumos akcininką – Rusijos „Gazprom“.
                                    http://www.15min.lt/naujiena/verslas...tum-663-464139
                                    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                    Comment


                                      SGD terminalo pajamos sudarys du trečdalius „Klaipėdos naftos“ pajamų

                                      Ruošiamame 2015 metų suskystintų gamtinių dujų (SGD) terminalo operatorės "Klaipėdos naftos" biudžete SGD terminalo pajamos turėtų sudaryti maždaug du trečdalius visų bendrovės pajamų, o pelnas bus beveik toks pat, kaip naftos terminalo, rašo "Verslo žinios".

                                      "Šiuo metu ruošiamas "Klaipėdos naftos" 2015 metų biudžetas, ir SGD terminalo pajamų bei pelno tiksli dalis bus aiški tik jį parengus ir patvirtinus bendrovės valdybai. Preliminariai SGD terminalo pajamos sudarys apie du trečdalius visų bendrovės pajamų, pelnas bus panašus, kaip naftos terminalo", - dienraščiui "Verslo žinios" sakė "Klaipėdos naftos vadovas Mantas Bartuška.

                                      Anot jo, bendrovės vadovai svarstys, ar mokėti dividendus, atsižvelgdami į situaciją, kaip sėkmingai seksis pradėti SGD terminalo eksploataciją, ir bendrovei keliamus strateginius tikslus.

                                      Comment


                                        Gasprom jau tik sužinojęs apie statomą laivą atlėkė tartis. Be to, tas laivas yra kaip saugumo garantas, kuris prisideda prie bendros stabilios ekonominės aplinkos, palankios kapitalui - investicijoms = naujoms darbo vietomis.

                                        Pavyzdys, visuomenėje nebesant policijai, nusikaltimų skaičius išaugtų daug kartų, nes dalis piliečių yra linkę į nusikalstamumą, kaip šiuo atveju Gazpromas. Nebuvimas baimės būti nubaustam, amoralius asmenis leidžia veikti nevaržomiems.
                                        Paskutinis taisė andyour; 2014.11.05, 13:47.

                                        Comment



                                          Padėkota ir Uosto direkcijos komandai


                                          Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija prie Suskystintųjų gamtinių dujų (SGD) teminalo statybos prisidėjo ne tik skirdama nemenką dalį lėšų. Visą tą laiką įtemptai ir atsakingai dirbo ir jos specialistai.

                                          Praėjusį penktadienį prieš prasidedant Klaipėdos valstybinio jūrų uosto tarybos posėdžiui Uosto direkcijos vadovas Arvydas Vaitkus padėkojo Klaipėdos merui Vytautui Grubliauskui už išskirtinį dėmesį projektui, sukūrusiam naują uostinę infrastruktūrą, bei ypatingą operatyvumą derinant šio svarbaus objekto dokumentaciją.

                                          Į SGD terminalo krantinės statybą Uosto direkcija investavo 53,4 mln. Lt, 79 mln. Lt jai kainavo akvatorijos ties terminalu gilinimas, baigtas mėnesiu anksčiau nei planuota.

                                          ...

                                          Padėkų sulaukė ne tik Uosto kapitono tarnybos atstovai, bet ir kiti Uosto direkcijos darbuotojai, ženkliai prisidėję prie SGD terminalo statybos darbų. Uosto direkcijos vadovo padėkos įteiktos net 17 direkcijos specialistų.

                                          "Nuoširdžiai esu dėkingas Uosto direkcijos komandai, suvokusiai, koks svarbus šis projektas yra Klaipėdos uostui ir visai šaliai. Nesuklysiu sakydamas - buvo dirbta ir dieną, ir naktį, kad SGD terminalas būtų pastatytas laiku, kad prie jo būtų užtikrintas reikiamas gylis, išspręsti žemės klausimai, sukurti nauji teisės aktai, pasirašytos didelės apimties ir sudėtingos struktūros sutartys. Organizuoti mokymai ir konsultacijos AB "Klaipėdos nafta", rangovų kompanijų BMGS ir "PPS Pipeline Systems" atstovams. Tik komandos profesionalumo, operatyvumo ir susitelkimo dėka pavyko pasiekti rezultatą, stulbinantį savo tempais - tokio Klaipėdos uosto istorijoje dar nėra buvę", - kalbėjo A. Vaitkus.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X