Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Suskystintų gamtinių dujų terminalas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mjso Rodyti pranešimą
    Realiai kokia šito laivo vertė? KaŽkaip nesueina. Rašo kad laivas kainavo ~300mln, o lrytas rašo, jog per metus laivo nuoma atsieis 188mln.
    Į nuomos kaina kiek žinau išeis ir įgula, laivo priežiūra(bet ji visvien per didelė), ir t.t. Šiuo metu svarstoma, ar įsigyti laivą. Pats laivas kainavo apie 350 mln. litų.
    Lažinuos- 2017 metais Lietuvos gyventojų skaičius didės.

    Comment


      Parašė Aleksas666 Rodyti pranešimą
      Į nuomos kaina kiek žinau išeis ir įgula, laivo priežiūra(bet ji visvien per didelė), ir t.t. Šiuo metu svarstoma, ar įsigyti laivą. Pats laivas kainavo apie 350 mln. litų.
      Tai per 10 metų, sumokės tiek pinigų, kad galėtų pastatyt penkis laivus. Teisingai suprantu?

      Comment


        Parašė Aleksas666 Rodyti pranešimą
        Į nuomos kaina kiek žinau išeis ir įgula, laivo priežiūra(bet ji visvien per didelė), ir t.t. Šiuo metu svarstoma, ar įsigyti laivą. Pats laivas kainavo apie 350 mln. litų.
        Nelabai yra prasmės įsigyti laivą, nebent jo dujas naudotų visos Baltijos šalys + Suomija.
        Flickr

        Comment


          Parašė Mjso Rodyti pranešimą
          Realiai kokia šito laivo vertė? KaŽkaip nesueina. Rašo kad laivas kainavo ~300mln, o lrytas rašo, jog per metus laivo nuoma atsieis 188mln.
          Kiek kainavo laivas, yra statytojų ir pirkėjų (tų, kur nuomoja laivą su viskuo Lietuvai) reikalas. Nežinau, ar skelbia viešai. Nuolatines pirkėjų išlaidas sudaro įgulos algos, veikimo kaštai, visokie remontai, draudimas, profilaktikos, turbūt uosto mokesčiai, gal apsauga irgi ne už dyką, galų gale nusidėvėjimas. Lietuva už tai mokės 188 mln. per metus, ir nebus nei mažiausios galimybės, kad kas nors įdarbins dar 3 direktoriaus pavaduotojus pagal partinę liniją, kad permokės už visokias paslaugas ar vogs kurą. Kol "Mažeikių nafta" buvo valdiška, tai a.a. jos direktorius kažkaip tapo vienu turtingiausiu Lietuvos žmonių, nors gamykla visada dirbo nuostolingai (ir, kaip parodė žmogžudystės tyrimas, iš balso atpažindavo tulpinių gaujos narius, bet čia tikrai tikrai nesusiję, nežinau, kodėl taip parašiau).

          Comment


            Lenkijos radijas / polskie radio.pl

            Tomasz Chmal:
            Polska nie ma powodów, by się specjalnie wstydzić wyprzedzenia przez Litwę, jeśli chodzi o termin uruchomienia terminalu LNG (IAR)

            http://www.polskieradio.pl/42/3167/A...d-gazu-z-Rosji

            gal lenkams ir nera ko raudonuoti, kad mes juos aplenkeme, bet mums yra kuo pasidiziuoti.
            blaivumas išlaisvina

            Comment


              Parašė Mjso Rodyti pranešimą
              Tai per 10 metų, sumokės tiek pinigų, kad galėtų pastatyt penkis laivus. Teisingai suprantu?
              Taip, per dešimt metų sumokėsim 1,88mlrd. litų, bet kaip pabrėžiama mes kasmet sumokam 1,2mlrd. litų ES. Aišku reikėtų dėl didesnio skaidrumo ir aiškumo pateikti ataskaitas apie tai kaip tie pinigai pasiskirstys.
              Lažinuos- 2017 metais Lietuvos gyventojų skaičius didės.

              Comment


                Nelabai yra prasmės įsigyti laivą, nebent jo dujas naudotų visos Baltijos šalys + Suomija.
                Jį dar bus galima naudoti 30 metų po 10 metų nuomos laikotarpio.
                Lietuva už tai mokės 188 mln. per metus, ir nebus nei mažiausios galimybės, kad kas nors įdarbins dar 3 direktoriaus pavaduotojus pagal partinę liniją, kad permokės už visokias paslaugas ar vogs kurą.
                Kodėl manai, kad už nuomą negalima permokėti? Nuomos (su viskuo) ir naujo vien tik laivo kainos stipriai skiriasi. Bet tokiose sutartyse visų aplinkybių sužinoti turbūt neįmanoma. Žiūrint iš šono atrodytų racionalesnis variantas pirkti laivą (ne nuomoti) ir atskirai samdyti įgulą bei pirkti kitokias reikalingas paslaugas.
                Paskutinis taisė senasnamas; 2014.10.27, 16:31.

                Comment


                  Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                  Žiūrint iš šono atrodytų racionalesnis variantas pirkti laivą (ne nuomoti) ir atskirai samdyti įgulą bei pirkti kitokias reikalingas paslaugas.
                  Tas seniai paneigta - http://www.lrytas.lt/verslas/energet...mai-schema.htm nuo 4 puslapio.

                  Comment


                    Premjeras: galiu užtikrinti, kad dujų kainos nepadidės

                    Klaipėdoje pradėjus veikti suskystintų gamtinių dujų terminalui (SGD), dujų kainos nedidės nei Lietuvos vartotojams, nei šalyje veikiančiam verslui, užtikrino ministras pirmininkas Algirdas Butkevičius.

                    "Galiu užtikrinti, kad dujų kainos nepadidės Lietuvos gyventojams ir verslui, esančiam Lietuvoje. Tikrai mes sugebame amortizuoti padidėjusius kaštus dėl atsiradusios naujos infrastruktūros", - paklaustas, kaip keisis dujų kaina po terminalo atidarymo, žurnalistams Klaipėdoje sakė Premjeras. Tikslios kainos A. Butkevičius neįvardino.

                    Premjeras pripažino, jog dėl šio ambicingo projekto itin spartaus įgyvendinimo nuolat tvyrojo įtampa.

                    "Nepaprastai išskirtinis jausmas yra šiandien. Visada į Klaipėdą atvykdavau su tam tikru nusiteikimu pirmiausiai išgirsti, kas yra padaryta, ar visi darbai atliekami pagal planą. Paskui tam tikroje įtampoje vykdavo gamybiniai pasitarimai, į Vilnių išvažiuodavai vėl galvodamas, ar tie planai, kurie yra numatyti į ateitį, bus tikrai užbaigti. Reikia pripažinti, kad tikrai nemaža įtampa buvo, nes buvo labai ambicingi planai, kad per tokį trumpą laiką būtų pastatytas šitas terminalas", - sakė Vyriausybės vadovas.

                    Comment


                      Analitikai: SGD terminalas – politinė, o ne ekonominė pergalė?

                      Suskystintųjų gamtinių dujų (SGD) terminalas yra ekonomiškai neefektyvi politinė pergalė, Lietuva apskritai turėtų atsisakyti dujų. Taip LRT Radijo laidoje „Lietuvos diena“ teigia Lietuvos banko valdybos pirmininko pavaduotojas Raimondas Kuodis. Tačiau ekonomistas Gitanas Nausėda su tokiu požiūriu nesutinka. Jo teigimu, SGD terminalas naudos Lietuvai atnešė dar nė nepastatytas.

                      ...

                      Comment


                        R. Kuodžio šnekos kuo toliau , tuo labiau egzotiškos atrodo. Ilgainiui tai gal ir visam pasauliui reikės iškastinio kuro atsisakyti, bet kaip tai padaryti čia ir dabar ? Kuodis pasisako ir prieš atominę, ir dabar prieš dujų terminalą. Tai kokiu būdu jis žada elektros turėti ? Vėjas ir saulė ? O tai kaip balansuoti ? Ar jam aplamai sąvoka "energetinės sistemos galios balansavimas" nežinoma. Energetinis efektyvinimas yra labai gerai, ir to daug kur siekiama. Bet ar jam žinoma, kad ir taip - labai neefektyviai - bet Lietuvos namų ūkiai suvartoja gerokai mažiau energijos negu Vakarų Europos šalių namų ūkiai. Tai gal jie ten visų pirma "pasiefektyvina"

                        Comment


                          Parašė Mjso Rodyti pranešimą
                          Tai per 10 metų, sumokės tiek pinigų, kad galėtų pastatyt penkis laivus. Teisingai suprantu?
                          Kiek aš girdėjau, tai tokio dydžio paprasto laivo eksploatacija kainuoja mažiausiai keletą milijonų dolerių per mėnesį

                          Comment


                            Atrodo, kad bandomoji suskystintų dujų partija jau prie Klaipėdos
                            http://www.marinetraffic.com/en/ais/...date:lastknown

                            Comment


                              http://www.delfi.lt/verslas/energeti....d?id=66231738

                              Antradienį apie 8 val. ryto į Klaipėdos uostą įplauks dujas atgabensiantis laivas „Golar Seal“, kurio ilgis 280,60m, o plotis 43,40m.

                              Comment


                                Pagalius į ratus kišo svetimi ir netgi savi

                                Dūdų orkestrai ir skambūs šalies vadovų žodžiai pirmadienį Klaipėdoje sutiko Suskystintųjų gamtinių dujų (SGD) terminalo laivą „Independence“ – „Nepriklausomybė“. Bet ar ne per daug buvo duobių einant į energetinę nepriklausomybę?

                                ...

                                Comment


                                  Dar viena Kovo 11-oji

                                  Nuo šiol Lietuva galės minėti dar vieną Nepriklausomybės dieną. Spalio 27-ąją tapome nepriklausomi nuo vieno dujų vamzdžio ir juo besinaudojančio nedraugiško Rytų kaimyno diktato.

                                  Kad nemažai žmonių supranta šios dienos reikšmę rodė ir vakar ant Šiaurinio molo susirinkusioje minioje lyg per Baltijos kelią plevėsavusios trispalvės, pasitikusios apie 8.45 val. sėkmingai Klaipėdos uosto įplaukos vartus praplaukusį Suskystintųjų gamtinių dujų (SGD) terminalo laivą-saugyklą "Independence" ("Nepriklausomybė"). Dar po kiek daugiau nei valandos "Independence" buvo sėkmingai prišvartuotas prie naujosios SGD terminalo krantinės ties Kiaulės nugaros sala.

                                  ...

                                  Comment


                                    Milžiniškas dujovežis į Klaipėdą atgabeno pirmąsias dujas
                                    Iš Norvegijos atplaukusio dujovežio „Golar Seal“ ilgis 280,6 metro, plotis – 43,40 metro. Laivas atplukdė 107 tūkst. kubinių metrų dujų krovinį.

                                    Kai dujovežis šonu prisišlies prie „Independence“, bus galima pradėti SGD terminalo statybos projekte numatytų visų įrenginių bandymų darbus.

                                    Šįmet vasarį Energetikos ministerija patvirtino įmonę „Litgas“ SGD tiekėju. Ji privalės SGD terminalą aprūpinti minimaliu būtinuoju gamtinių dujų kiekiu – 540 mln. kubinių metrų dujų kasmet. Toks kiekis reikalingas, kad būtų užtikrinta nepertraukiama SGD terminalo veikla.

                                    Comment


                                      Bandomasis SGD dujų krovinys - jau Klaipėdoje

                                      Antradienio rytą, 8.40 val., pro Klaipėdos uosto vartus įplaukė tanklaivis "Golar Seal", atgabenęs bandomąjį suskystintų gaminių dujų (SGD) krovinį - apie 107 tūkst. kub. metrų dujų.

                                      Terminalo bandymams skirtas SGD krovinys buvo įsigytas iš Norvegijos bendrovės "Statoil", įvertinus 16 pasiūlymų iš 9 skirtingų tiekėjų, su kuriais yra pasirašytos neįpareigojančios bendrosios prekybos sutartys.

                                      "Statoil" nuo 2015 m. pradžios turės užtikrinti SGD terminalui būtinąjį kiekį - 540 mln. kubinių metrų dujų per metus. SGD terminalo tiekiamų dujų kaina bus skaičiuojama pagal Didžiosios Britanijos dujų indeksą, šiuo metu ji varijuoja tarp 900 ir 1000 litų už tūkstantį kub. metrų.

                                      Comment


                                        Kiek skatau nuo vakar visus straipsnius - liaudis komentaruose atsiliepia labai negatyviai apie šitą projektą. T.y. teigiamų komentarų gal kokie 30%. Įdomi pozicija vienok.

                                        Comment


                                          /\ Tai yra 'liaudis', būtent, gerai pastebėjai. Dar kitaip vadinama liumpenproletariatu.

                                          O šiaip tai baik skaityti neregistruotų vartotojų komentarus ir bus ramiau
                                          There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X