Parašė VNS
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Suskystintų gamtinių dujų terminalas
Collapse
X
-
Parašė John Rodyti pranešimąNa šiek tiek paredagavau pranešimą, kad būtų aiškiau. Vien mokesčiais tokių dalykų nepasieksi. Bet tai tikriausiai yra vienas iš svarbiausių faktorių
Dar vienas svarbus faktorius, kad Singapūre registruoto laivo įgulai netaikomi jokie tautybės reikalavimai. Kaip pvz su ES šalių vėliavomis plaukiančių laivų įgulų nemažą dalį turi sudaryti ES piliečiai, kas yra gana brangu, atsižvelgus į gana pigią darbo jėgą iš rytų.
Comment
-
Rinkos dalyviai: SGD paklausa biržoje priklausys nuo kainų indekso ir nuo oro
Kainų komisija ketvirtadienį turėtų patvirtinti prekybą dujų biržoje reglamentuojančius dokumentus, kurie reikalingi, "Litgas" ketinant dar šiemet rinkoje parduoti 50 mln. kubų suskystintųjų gamtinių dujų.
Rinkos operatoriai tikisi, kad dujos bus paklausios - jų teigimu, dujų paklausa jose priklausys nuo kainos Jungtinėje Karalystėje, kai į Klaipėdą atplauks SGD bandomasis krovinys, ir nuo oro temperatūros Lietuvoje lapkritį-gruodį.
...
Comment
-
http://www.marinetraffic.com/en/ais/...hips/563614000
Išplaukė iš Barselonos ir plaukia į Gibraltaro pusę.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
SGD terminalas: latviams reikės papildomų 10 mln. litų?
Žiniasklaidoje jau šmėkštelėjo informacija, kad Latvijos kompanija BMGS, statanti suskystintųjų gamtinių dujų (SGD) terminalo krantinę, už sudėtingą polių kalimą nori gauti papildomai apie 10 mln. Lt. Tokia žinia papiktino UAB "Hidrostatyba", kuri nelaimėjo šio konkurso todėl, kad siūlė beveik 16 mln. litų didesnę kainą.
...
SGD terminalo krantinės konkursą laimėjusi Latvijos kompanija pasiūlė darbus atlikti už mažiausią - 93,88 mln. Lt be PVM kainą. Konsorciumas, kuriame buvo Ispanijos įmonės "Sener, Ingenieria y Sistemas", "Copisa Constructor Pirenaica" ir Gargždų statybos bendrovė "Hidrostatyba", siūlė darbus atlikti už 109,8 mln. Lt be PVM.
...
"Man nesuprantami tokie dalykai. Vadinasi, galima siūlyti mažą kainą iš lubų, dempinguoti, laimėti, o paskui paprašyti iš užsakovo papildomų pinigų. Jie juk turėtų įrodyti, kad tikrai buvo papildomų darbų. Jeigu jiems mokės, mes turime kreiptis į prokuratūrą. Buvom viską suskaičiavę ir nelaimėjome, o tie, kurie neapskaičiavo, laimėjo. Užsakovas prisiėmė tam tikrą riziką pasirinkdamas tokį rangovą, o pastarasis irgi prisiėmė riziką taip suskaičiavęs. Ar turime taškyti valstybės pinigus?" - piktinosi UAB "Hidrostatyba" valdybos pirmininkas J. Dumašius.
...
Comment
-
Parašė Prodigal Stranger Rodyti pranešimą
Man daugiau kilo klausimų dėl pačio straipsnio citavimo. Kokia prasmė cituoti tik vienos konkuruojančios pusės nuomonę? Juo labiau, kad ta nuomonė labai primityviai savo asmeninius verslo interesus bando pateikti kaip viešojo intereso gynimą. BMGS, net ir pavykus pagrįsti papildomas sąnaudas, pasiūlyta kaina vis tiek sumoje bus mažesnė už Hidrostatybos konkurse pasiūlytą kainą.Paskutinis taisė Perfect; 2014.09.24, 19:49.
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąhttp://www.marinetraffic.com/en/ais/...hips/563614000
Išplaukė iš Barselonos ir plaukia į Gibraltaro pusę.
Comment
-
Energetikos virsmas - Lietuva iš dujų pirkėjos virsta pardavėja
Vamzdynais – į Lenkiją
Lietuva pirmoji Baltijos jūroje turės SGD terminalą. Todėl labai tikėtina, kad dujas iš Lietuvos pirks kaimynės Latvija ir Estija, o vėliau – ir Lenkija, kai į šią šalį bus nutiestas vamzdynas. Per Lenkiją suskystintąsias gamtines dujas bus galima pumpuoti ir į kitas šalis. Vamzdyną į Lenkiją ketinama nutiesti 2018 metais.
Ilgainiui didės ir terminalo pajėgumai
Kita vertus, terminalo pajėgumai taip pat ilgainiui augs. Dabar jie siekia iki 4 milijardų kubinių metrų per metus. Tokiu pajėgumu terminalas galėtų veikti nuo 2015 metų. Tačiau dėl riboto magistralinio vamzdyno laidumo iki 2016 metų į perdavimo sistemą bus galima perduoti apie 1,59 mlrd. kubinių metrų dujų per metus. Tačiau nuo 2016 metų, kai bus atnaujintas vamzdynas Klaipėda–Kuršėnai, SGD terminalas galės tiekti dujas į perdavimo sistemą didžiausiu pajėgumu.
http://www.lrytas.lt/verslas/energet...-pardaveja.htm
Energijos išteklių birža „Baltpool“ ir dujų birža „GET Baltic“ šiemet rinkoje siūlys parduoti 50 mln. kubinių metrų dujų. Rinkos operatoriai tikisi, kad „Litgas“ parduodamos dujos bus paklausios.
http://vz.lt/?PublicationId=85775025...d-18b605e15892
50 mln. kubinių metrų dujų (100 tūkst. kub. m suskystintų gamtinių dujų, SkGD) bandomąjį krovinį norvegų „Statoil“ į AB „Klaipėdos nafta“ terminalą atplukdys dar šiemet, jos bus skirtos SkGD terminalo įrenginiams išbandyti ir pasiruošti nuolatinei jo eksploatacijai. „Terminalo paleidimo derinimo darbams reikalingą SkGD krovinį UAB „Litgas“ nupirko surengusi konkursą bendrųjų sutarčių pagrindu – iš 9 kompanijų pateiktų 16 skirtingų pasiūlymų ekonomiškai naudingiausiu, įvertinus visus techninius ir finansinius kriterijus, buvo pripažintas „Statoil“ pasiūlymas“, – VŽ sako Dominykas Tučkus, „Litgas“ generalinis direktorius. Ponas Tučkus pažymi, kad per SkGD terminalo paleidimo derinimo darbus vadinamosios išdujintos SkGD bus tiekiamos į gamtinių dujų perdavimo sistemą: „Litgas“ planuoja jas iš anksto parduoti per Lietuvoje veikiančias gamtinių dujų biržas UAB „BaltPool“ ir UAB „GET Baltic“, toks būdas būtų pats skaidriausias.“ Rinkos dalyviai galėsią pasinaudoti dviem biržomis, kurios siūlo skirtingus prekybos būdus. „GET Baltic“ stiprybė, p. Tučkaus požiūriu, yra veikianti dienos prekyba – galima kasdien teikti dujų pardavimo ar pirkimo pavedimus. „BaltPool“ siūlo kitą prekybos būdą – iškart prekiauti viso mėnesio dujų kiekiais, t. y. pirkti ar parduoti vienodą kiekį dujų kiekvieną mėnesio dieną. „Iš pradžių mėginsime parduoti dujas ilgesniems laikotarpiams, vėliau imsimės dienos prekybos variantų“, – nurodo p. Tučkus.
Priklausys ir nuo „Gazprom“
Ketvirtadienį Valstybinė kainų ir energetikos kontrolės komisija turėtų galutinai patvirtinti prekybą biržose reglamentuojančius dokumentus. Rinkos operatoriai atsargiai prognozuoja galimą dujų paklausą. Esą ji priklausys nuo krovinio atplukdymo metu vyraujančios dujų kainos Jungtinėje Karalystėje ir nuo oro temperatūros Lietuvoje š. m. lapkritį–gruodį. „Jei gruodžio mėnesį spustelėtų šaltis, galima tikėtis, kad SkGD paklausa bus didesnė“, – VŽ sakė vienas rinkos dalyvis.Paskutinis taisė Arunasx; 2014.09.27, 11:25.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
http://www.marinetraffic.com/en/ais/...hips/563614000
Tokiais tempais per 3 dienas gali ir iki Klaipėdos atplauktiNepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąhttp://www.marinetraffic.com/en/ais/...hips/563614000
Tokiais tempais per 3 dienas gali ir iki Klaipėdos atplaukti
http://en.wikipedia.org/wiki/Melk%C3%B8ya
o ji yra cia:
https://www.google.co.uk/maps/place/...80914f65e0e0ab
Ka laivas Klaipedoj darys? Prisisvartuos ir lauks kol kitas tanklaivis atves duju? Ar po kiek laiko vel isplauks ir pats parsives?
Comment
-
Na, tikriausiai per Atlantą ir iki Barselonos plaukė neveltui. Gali būti, kad pergabeno dujas, bet gali būti ir tai, kad dujų pasikrovė ir jau plaukia į Klaipėdą. Statooil, kiek žinau, nebūtinai parduoda savo dujas - jie yra daug kur investavę, daug sutarčių turi, dėl to nebūtinai jų gauti galima tik viename taške.
Jeigu laivas jau užpildytas dujomis - tai jisai prisišvartuos Klaipėdoje ir bus atliekami bandymai. Ištiesų tai nebe tiek daug ir laiko lieka iki jo paleidimo. O jeigu ir turi laisvo laiko, tai tikriausiai jam patogiau bus plūduriuoti prie Klaipėdos, nei kažkur Viduržemio jūroj. Bet jau rytoj turėtų viskas paaiškėti - žiūrėsim ar pasuks link Norvegijos, ar į Baltijos jūrą.
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąNa, tikriausiai per Atlantą ir iki Barselonos plaukė neveltui. Gali būti, kad pergabeno dujas, bet gali būti ir tai, kad dujų pasikrovė ir jau plaukia į Klaipėdą. Statooil, kiek žinau, nebūtinai parduoda savo dujas - jie yra daug kur investavę, daug sutarčių turi, dėl to nebūtinai jų gauti galima tik viename taške.
Jeigu laivas jau užpildytas dujomis - tai jisai prisišvartuos Klaipėdoje ir bus atliekami bandymai. Ištiesų tai nebe tiek daug ir laiko lieka iki jo paleidimo. O jeigu ir turi laisvo laiko, tai tikriausiai jam patogiau bus plūduriuoti prie Klaipėdos, nei kažkur Viduržemio jūroj. Bet jau rytoj turėtų viskas paaiškėti - žiūrėsim ar pasuks link Norvegijos, ar į Baltijos jūrą.
http://vz.lt/Default.aspx?Publicatio...d-b7d0da8a0282
Geiras Heitmannas, „Statoil“ SkGD prekybos ir tiekimo veiklos viceprezidentas, trečiadienį pasirašė 5 metų 2,5–3 mlrd. Lt vertės sutartį su valstybine dujų tiekimo bendrove „Litgas“. Interviu VŽ jis teigė suprantantis politinę šios sutarties reikšmę Lietuvai, tačiau, pasak jo, „Statoil“ tai visų pirma naudingas ir reikalingas sandoris, padėsiantis bendrovei optimizuoti Melkiojos saloje, vienintelėje pramoninėje Europos SkGD gamykloje, skystinamų dujų pardavimą ir logistiką.
Comment
-
Parašė OptimusPrime Rodyti pranešimąCia raso, kad lygtai dujas pirks is Melkiojos salos gamyklos, nors Statoil tikrai daug kur yra investatve ir dujos gali buti is kitur
Parašė OptimusPrime Rodyti pranešimąIr jau nelabai yra kaip plaukt i ta sala, nes jis jau prie Danijos krantu.
Comment
-
SGD laivas į Klaipėdą atplauks spalio 27 dieną
Skaitykite daugiau: http://kauno.diena.lt/naujienos/vers...#ixzz3Et7nKh3k
Comment
-
Na stai, dar vienos naujienos is terminalu pasaulio. Ne musu, bet tures itakos ir mums. Estijos Suomijos bendras projektas atmestas eilini karta:
http://www.15min.lt/naujiena/verslas...nga-664-456902
Visa laime, kad mes nezaidem ir neprasem finansavimo, nes siandien jokio terminalo dar neturetumem. Estija su Suomija faktiskai niekur nepasistumejo: nezino nei ka statys, nei kur statys, nei kaip statys. Progresas lygus nuliui. Be 2020 metu niekas tenai nesisviecia, nors cia ir taip butu optimistinis scenarijus. Mums ta situacija naudinga!
Comment
Comment