Parašė Rimas_OK
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Suskystintų gamtinių dujų terminalas
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVisuomet buvo klykiama dėl gerokai mažesnės dujų kainos. Tai buvo pagrindinis argumentas.
Kiek pastebėjau tavo komentaruose, kalba pastoviai eina tik apie dujų kainą, bet nebandai suvokti, kad vien terminalo statymas pajudins pinigų judėjimą verslui, plius žiūrėkime į ateitį. Gal šiuo metu ir turėsime tas pačias dujų kainas, bet ateities kartos bent jau turės kažkokia alternatyvą.
Comment
-
Parašė ReDevil Rodyti pranešimąKad ir kiek kainuos dujos, bet terminalas bus sukurta kažkokia pridedamoji vertė Lietuvai.
Kiek pastebėjau tavo komentaruose, kalba pastoviai eina tik apie dujų kainą, bet nebandai suvokti, kad vien terminalo statymas pajudins pinigų judėjimą verslui, plius žiūrėkime į ateitį. Gal šiuo metu ir turėsime tas pačias dujų kainas, bet ateities kartos bent jau turės kažkokia alternatyvą.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNereikia melu grįsti tokių projektų reikalingumo. Štai kame reikalas.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Ar atsakysi už bazarą, kai terminalas pradės veikti ir dujos kainuos tiek pat, kiek iš vamzdžio?
Lettered, tikrai taip, bet achema galutinai nera pasitraukusi. Ji valdo siek tiek virs 10% Klaipedos naftos akciju. Taip pat Achemos projektas buvo planuotas mazesnio pajegumo.
Realiausias piginimo kelias butu buves samdant ne pacia zinomiausia sios srities kompanija, o pvz kuria nors ir Graiku ar dar smulkesniu. Bet siuo atveju pasirinko Mercedes vietoj Hyundai
Comment
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimąBūtų pigus rusiškas benzinas. O jei nebūtų, tai vis tiek jankiai kalti.
O pigų rusišką benziną juk ir dabar pilatės, ar ne, tamsta?
Comment
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąZonoj nebuvau, zeku "bazaras" man nelimpa
Lettered, tikrai taip, bet achema galutinai nera pasitraukusi. Ji valdo siek tiek virs 10% Klaipedos naftos akciju. Taip pat Achemos projektas buvo planuotas mazesnio pajegumo.
Realiausias piginimo kelias butu buves samdant ne pacia zinomiausia sios srities kompanija, o pvz kuria nors ir Graiku ar dar smulkesniu. Bet siuo atveju pasirinko Mercedes vietoj HyundaiPaskutinis taisė Lettered; 2013.10.31, 00:44.
Comment
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąZonoj nebuvau, zeku "bazaras" man nelimpa
Lettered, tikrai taip, bet achema galutinai nera pasitraukusi. Ji valdo siek tiek virs 10% Klaipedos naftos akciju. Taip pat Achemos projektas buvo planuotas mazesnio pajegumo.
Realiausias piginimo kelias butu buves samdant ne pacia zinomiausia sios srities kompanija, o pvz kuria nors ir Graiku ar dar smulkesniu. Bet siuo atveju pasirinko Mercedes vietoj Hyundai
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimąBet įdomiausia šioje situacijoje, kad KN LNG terminalo projektą atskyrė ir perdavė antrinei įmonei UAB "LitGas", o tą pačią dukterinę šiuo metu periminėja Finansų ministerijos valdoma UAB „Visagino atominė elektrinė“, kuri toliau valdys terminalą. Įdomu ar Achema nusimes tuos 10% KN akcijų?Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąČia berods irgi III energetikos paketo pasekmė, nes LitGas ar ne dujų importu per terminalą užsiims, o KN tik terminalo kaip infrastruktūros objekto valdymu?
Comment
-
„Kalbėjome su p. Skardžiumi, mano nuomone, komisija yra viršijusi savo įgaliojimus. Terminalo statyba vyksta, šita Vyriausybė organizavo dar tris viešuosius konkursus ir kaina sumažėjo. Todėl jokiu būdu negalima kalbėti apie užsienio kompaniją, kuri dalyvavo terminalui skirto laivo konkurse, nes, jei pažeidimai ir buvo, tai tik iš mūsų pusės“, - teigė Vyriausybės vadovas.
Jis pareiškė, kad p. Skardžiaus vadovaujama komisija persistengė. „Kai kur buvo persistengta. Bet tikiuosi, kad įtampa artimiausiu metu sumažės“, - sakė p. Butkevičius.
Skardžius rimtai įtartinas. Norvegų įmonės patikimumą rodo bent pora dalykų: kotiruojama akcijų biržoje, ją gina Norvegijos valdžia. O kad registruota lengvatinio apmokestinimo zonoje, tai, matyt, Norvegijos mokesčių sistemos pasekmė.Paskutinis taisė senasnamas; 2013.10.31, 10:39.
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąPlačiau: http://vz.lt/article/2013/10/31/prem...#ixzz2jHpYNozk
Skardžius rimtai įtartinas. Norvegų įmonės patikimumą rodo bent pora dalykų: kotiruojama akcijų biržoje, ją gina Norvegijos valdžia. O kad registruota lengvatinio apmokestinimo zonoje, tai, matyt, Norvegijos mokesčių sistemos pasekmė.
Skardžius šneka kažkokius vėjus. Aišku, gal ir įmanomi pigesni variantai, gal ir kas nors nuchaltūrinta. Net geras ūkininkas turguje kartais permoka, kad negaišti brangaus laiko ar dėl kitų sumetimų. Paminklas "ūkiškumui" pas mus jau yra - stovi ant Šeškinės kalvos.Paskutinis taisė Sula; 2013.10.31, 11:09.
Comment
-
K. Masiulis: Daug apie šį Tautos išrinktąjį nesinori kalbėti, bet visgi prisiminkim, kad ponas Skardžius iki tapdamas Seimo nariu vadovavo Lietuvos atsinaujinančių energetikos išteklių asociacijai. Ši organizacija gynė vėjo, saulės, biomasės ir kt. verslo grupių interesus, pvz. „Icor“ ir „Bionovus“, „Achemos“, „Inter Rao Lietuva“, abi turi didelius vėjo parkus. Šios organizacijos yra suinteresuotos didelėmis energijos kainomis, kad būtų galima maksimizuoti pelnus. Matėme, kaip saulės energetikai siekė pralobti brangiai pardavinėdami savo elektrą po 1,44 Lt. O kaip rašė dienraštis „Lietuvos rytas“ 2008 m., politiko A.Sakrdžiaus artimieji ėmėsi statyti vėjo jėgainių parką.
Comment
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimąBūtų pigus rusiškas benzinas. O jei nebūtų, tai vis tiek jankiai kalti.
kaip ir dabar - pigios rusiskos brangios dujos
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimąButu pigus rusiškas brangus benzinas
kaip ir dabar - pigios rusiskos brangios dujos
Comment
-
Matyt, terminalo laiku nesulauksime. Įdomu tik, ką darysime su laivu, kurio statybai Lietuvos biurokratija įtakos nelabai turėjo, ir jis atplauks jau 2014m. rudenį.
Gamtinių dujų terminalą pastatyti laiku - jokių galimybių?
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąMatyt, terminalo laiku nesulauksime. Įdomu tik, ką darysime su laivu, kurio statybai Lietuvos biurokratija įtakos nelabai turėjo, ir jis atplauks jau 2014m. rudenį.
Gamtinių dujų terminalą pastatyti laiku - jokių galimybių?
Comment
Comment