Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Suskystintų gamtinių dujų terminalas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Iš komentarų:
    Pirmiausia reikia išmokti bendrauti su tauta, atsisakyti tarybinio įpročio įslaptinti kiekvieną popieriuką, susivokti informuoti visuomenę kiek įmanoma plačiau apie projektus, tada nebus jokių skardžių, sąmokslo teorijų, viešų laiškų iš Norvegijos, kuriuose rašoma, kas Lietuvoje slapta. Turėtų būti gera norvegų pamoka konservatoriams, kas liečia viešumą ir skaidrumą, bet abejoju ar jie tai supras.
    Plačiau: http://vz.lt/Default.aspx?Publicatio...#ixzz2jCduD8Nl
    Dar galima pasimokyti, kaip Norvegijos valdžia padeda savo verslo įmonėms.

    Comment


      Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
      Dar galima pasimokyti, kaip Norvegijos valdžia padeda savo verslo įmonėms.
      Lietuvoje už tokius veiksmus išmestų iš posto.
      Flickr

      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
        Teisingai pastebėta. O ta dezinformacija, propaganda ir melas naudingas tiems, kuriems SGD terminalas nepatinka (dėl akivaizdžių priežasčių). Dėl to ir stengiamasi visaip kaip galima jį sukompromituoti
        Propaganda ir melas naudingi tiems, kas iš projekto pasišildys. O pinigai milžiniški. Bet pigesnių dujų vis tiek nebus. Beje, už bazarą reikia atsakyti. Ir Lietuva jau ima atsakinėti. Kiek buvo dergiama Rusija ir Gazpromas dėl aukštų dujų kainų. MELAS visa tai. Pažiūrėkite Eurostat duomenis. Lietuvoje dujų kaina, skaičiuojant už kilovatvalandę, vartotojams yra mažiausiai visoje ES. Dar mažiau moka tik rumunai ir berods slovakai. Verslo įmonėms dujų kaina vidutinė, bet ne didžiausia ES. Taip, Latvijoje ir Estijoje verslo vartotojai moka kiek pigiau, bet buitiniai moka brangiau. Bendrai paėmus, Lietuvoje kaina šiek tiek didesnė nei Latvijoje ir Estijoje, bet šios neloja ant Rusijos taip, kaip Lietuva.
        Gal Gazpromas ir Putinas Eurostatą papirko???

        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
        Lietuvoje už tokius veiksmus išmestų iš posto.
        Nes Lietuva yra kolonija.

        Comment


          Kiek kainuoja Lietuvai ir jos žmonėms ši malonė, galima nesunkiai suskaičiuoti – „Gazprom“ dujų kaina Lietuvai siekia 500 USD už tūkstantį kubinių metrų, o Energetikos ministerijos duomenimis, 2012 metais į Lietuvą buvo importuota 3320,6 mln. kubinių metrų gamtinių dujų. Visas kiekis, aišku, iš „Gazprom“. Taigi, Rusijai už dujas per metus sumokėjome 4 milijardus litų.
          500 USD už 1000 kubinių metrų gamtinių dujų – tai mažiausiai penktadaliu daugiau nei moka kitos, geografiškai nuo Rusijos ženkliai toliau esančios šalys. Graikija, kuri Rusijos požiūriu yra toli bei nesusieta su Vakarų Europos dujotiekiais, ir ta moka 470 dolerių ir dar kaunasi su Rusija dėl kainų sumažinimo – reikalaudama mokėti bent 20 proc. mažiau. Prancūzija, Vokietija, Italija, Olandija – visos jo moka už 1000 kubinių metrų dujų mažiau nei 400 USD.
          Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/naujiena/ziniosg...#ixzz2jCzuSeEU

          Comment


            Parašė Lettered
            Lietuvoje už tokius veiksmus išmestų iš posto.
            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Nes Lietuva yra kolonija.
            Draugai ir miestiečiai,

            būkim biedni, bet teisingi. Investicijos šalies viduje ir užsienyje yra du skirtingi dalykai.

            Comment


              Parašė Perfect Rodyti pranešimą
              Draugai ir miestiečiai,

              būkim biedni, bet teisingi. Investicijos šalies viduje ir užsienyje yra du skirtingi dalykai.
              O Lietuva iš viso ar savo ekonominius interesus gina užsienyje? Ir toje pačioje energetikos srityje kuo užsiima Lietuvos atstovai Rusijoje?

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                O Lietuva iš viso ar savo ekonominius interesus gina užsienyje? Ir toje pačioje energetikos srityje kuo užsiima Lietuvos atstovai Rusijoje?
                O Lietuvos įmonės yra investavusios į energetinius projektus ar įmones Rusijoje, ar eksportuoja į Rusiją energetinius resursus?

                Pienininkus gina, vežėjus gina, Serbiją spaudė dėl LT įmonių investicijų toje šalyje, Ukrainą spaudė dėl Snaigės ir t.t.

                Comment


                  Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                  O Lietuvos įmonės yra investavusios į energetinius projektus ar įmones Rusijoje, ar eksportuoja į Rusiją energetinius resursus?

                  Pienininkus gina, vežėjus gina, Serbiją spaudė dėl LT įmonių investicijų toje šalyje, Ukrainą spaudė dėl Snaigės ir t.t.
                  Jis turi omenyje tai, kad Lietuva ant kelių neropoja ir nemaldauja išmaldos. Ypatingai po to, kai tai pastaruosius kelis kartus nesibaigė gerai (kainos išteklių vistiek kilo). Tai neva vietoje susirasdami darbą (sgd terminalas) mes turim toliau išmaldos prašyt. Čia tipo interesų ginimas.

                  Comment


                    Sunaikino raudonieji VAE, sunaikino Chevron, tai terminala isvyt jiems vieni juokai Pagrindine terminalo problema, yra ta, kad jis buvo perdaug viesas ir skaidrus ir niekas neprileido socdemonu sudeti savo siurbeliu prie kranelio

                    Comment


                      Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                      O Lietuvos įmonės yra investavusios į energetinius projektus ar įmones Rusijoje, ar eksportuoja į Rusiją energetinius resursus?
                      Aš aiškiai parašiau apie ekonominius interesus. O energetiniai Lietuvos interesai Rusijoje yra dujų ir elektros tiekimas iš ten žemiausia kaina. Tačiau iš Lietuvos pusės daroma viskas, kad ta kaina būtų ne žemiausia.

                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                      Jis turi omenyje tai, kad Lietuva ant kelių neropoja ir nemaldauja išmaldos. Ypatingai po to, kai tai pastaruosius kelis kartus nesibaigė gerai (kainos išteklių vistiek kilo). Tai neva vietoje susirasdami darbą (sgd terminalas) mes turim toliau išmaldos prašyt. Čia tipo interesų ginimas.
                      Liautis plėšyti prieš Rusiją marškinius už Vakarų interesus.

                      Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                      Sunaikino raudonieji VAE, sunaikino Chevron, tai terminala isvyt jiems vieni juokai Pagrindine terminalo problema, yra ta, kad jis buvo perdaug viesas ir skaidrus ir niekas neprileido socdemonu sudeti savo siurbeliu prie kranelio
                      Gal dar raudonieji ir IAE uždarė? Pagrindinė terminalo problema būtent kad jis neskaidrus. Dar kartą kartoju, kad buvo žadama gerokai mažesnė kaina. O ką dabar jau viešai pripažino oficialūs asmenys? Kaina nebus mažesnė. Tai viena. Antra, už tokią kainą dujos bus prievarta parduodamos Lietuvoje - t.y. bus įvestos kvotos. Jos jokia ne naujiena. Apie jas buvo skelbta. Kvotos nejuntamos, jei kaina mažesnė. Bet jei mažesnė kaina negarantuojama, kodėl gi nepasinaudojus kvotomis ir nepardavus dujų netgi brangiau nei Ivanas tiekia vamzdžiu? Trečia, laivo nuomos kaina įspūdinga ir didelis įtarimas, kad joje nėra įkalkuliuota otkatinė dedamoji...

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Liautis plėšyti prieš Rusiją marškinius už Vakarų interesus.


                        Gal dar raudonieji ir IAE uždarė? Pagrindinė terminalo problema būtent kad jis neskaidrus. Dar kartą kartoju, kad buvo žadama gerokai mažesnė kaina. O ką dabar jau viešai pripažino oficialūs asmenys? Kaina nebus mažesnė. Tai viena. Antra, už tokią kainą dujos bus prievarta parduodamos Lietuvoje - t.y. bus įvestos kvotos. Jos jokia ne naujiena. Apie jas buvo skelbta. Kvotos nejuntamos, jei kaina mažesnė. Bet jei mažesnė kaina negarantuojama, kodėl gi nepasinaudojus kvotomis ir nepardavus dujų netgi brangiau nei Ivanas tiekia vamzdžiu? Trečia, laivo nuomos kaina įspūdinga ir didelis įtarimas, kad joje nėra įkalkuliuota otkatinė dedamoji...
                        Jau kaip ir laikas suvokti, kad Lietuvos interesų daugelyje sričių negali būti. Tai yra ES interesai, t.y. bendri visų šalių interesai. Ir tie interesai kuo puikiausiai atitinka mūsų pačių interesus.

                        Jau tu žinai kur terminalas neskaidrus. Kas jame neskaidraus? Įvardink konkrečiai. Nepamiršk, kad apie "ne mažesnę" dujų kainą kalba tos pačios grupės žmonių, kurios inicijuoja įvairius auditus ir kitokius tikrinimus, kad tik sukompromituoti terminalą. Jau vienos audito išvados buvo teigiamos, akivaizdžiai socdemams netiko, tai liepė kitai firmai daryt išvadas. Panašiai, kaip su darbo grupe dėl mokestinės aplinkos. Kai paaiškėjo, kad praktiškai nieko nereikia keisti, prietaisas staiga išlemeno, kad neketina vadovautis šios grupės išvadomis. Komedija daroma ir tiek. Tuo tarpu tokie, kaip tu, kuo puikiausiai kimba ir dar bando aiškint, kad gina Lietuvos interesus (Lietuvą toliau palikdami prie Motinos papo, kuris kainuoja 4 mlrd. Lt kasmet).

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                          Jau kaip ir laikas suvokti, kad Lietuvos interesų daugelyje sričių negali būti. Tai yra ES interesai, t.y. bendri visų šalių interesai. Ir tie interesai kuo puikiausiai atitinka mūsų pačių interesus.

                          Jau tu žinai kur terminalas neskaidrus. Kas jame neskaidraus? Įvardink konkrečiai. Nepamiršk, kad apie "ne mažesnę" dujų kainą kalba tos pačios grupės žmonių, kurios inicijuoja įvairius auditus ir kitokius tikrinimus, kad tik sukompromituoti terminalą. Jau vienos audito išvados buvo teigiamos, akivaizdžiai socdemams netiko, tai liepė kitai firmai daryt išvadas. Panašiai, kaip su darbo grupe dėl mokestinės aplinkos. Kai paaiškėjo, kad praktiškai nieko nereikia keisti, prietaisas staiga išlemeno, kad neketina vadovautis šios grupės išvadomis. Komedija daroma ir tiek. Tuo tarpu tokie, kaip tu, kuo puikiausiai kimba ir dar bando aiškint, kad gina Lietuvos interesus (Lietuvą toliau palikdami prie Motinos papo, kuris kainuoja 4 mlrd. Lt kasmet).
                          Kalbi kaip koks valdžiažmogis, vengiantis atsakomybės už savo veiksmus. Be ES nieko negalime, ES interesus giname, savų sąskaita.
                          Apie nemažesnę kainą kalba ne kažkokie auditų iniciatoriai, o, pavyzdžiui, "Lietuvos energijos" atstovas. Kol kas už bazarą iš kėdės neišmestas.
                          Tau dar kartą kartoju, kad Eusostato duomenimis Lietuva nemoka brangiau nei kitos ES šalys - kaina vidutinė. Ir nereikia čia meluoti apie 4 mlrd. Dujas vis tiek reikės pirkti, taip kad sutaupyti nuo to 4 mlrd. galima galbūt kelis šimtus milijonų. Tačiau juos galima sutaupyti tiesiog neaušinant gerklės prieš Rusiją. Darbo vietų savas terminalas sukurs minimumą, taip kad tai ne argumentas.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Dujas vis tiek reikės pirkti, taip kad sutaupyti nuo to 4 mlrd. galima galbūt kelis šimtus milijonų. Tačiau juos galima sutaupyti tiesiog neaušinant gerklės prieš Rusiją.
                            Keli šimtai milijonų yra po porą šimtų litų žmogui, o tai jau yra pinigai (nemažai daliai Lietuvos gyventojų).

                            Comment


                              Zinai, tokio dydzio imones del vieno vargano projekto, tikrai nesigadins reputacijos O laivo kaina - su visa igula, Lietuviskos igulos mokymu, technine laivo prieziura ir pan... Jei teko dirbt PRIVACIAM versle, tai turetum zinot, kiek per metus kainuoja vienas zmogus, o kai ju yra 100? O jei dar dirba ir ne Lietuviai, uz Lietuviskas algas?

                              Anyway, kimba komuniagos tik del to, kad i kaina neiskaiciavo ju "antkainio" ir dar nori, kaip Andriukaitis, ieskot lygioj vietoj intrigu ir kelti savo populistinius reitingus pries prastuomene ir maziau apsisvietusius kaimo japus.

                              Comment


                                Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                                Pagrindine terminalo problema, yra ta, kad jis buvo perdaug viesas ir skaidrus ir niekas neprileido socdemonu sudeti savo siurbeliu prie kranelio
                                Lygiai pats pats galioja "Achemos" terminalui, kuris buvo užlenktas dėl to, jog privatus verslas jį būtų pastatęs žymiai pigiau be jokių atkatų, palyginkit vien projektų kainų skirtumus

                                R. Dargis mano, kad privataus investuotojo dalyvavimas būtų sąlygojęs racionalesnes išlaidas terminalui. Jo teigimu, sprendimas iš projekto išstumti privatų investuotoją „Achemą“ buvo klaidingas. „Kalbėjausi su švedais – jie labai stebėjosi sužinoję, kad toks svarbus vartotojas buvo išstumtas iš projekto“, – interviu sakė R. Dargis.
                                Paskutinis taisė Lettered; 2013.10.30, 23:10.
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                  Keli šimtai milijonų yra po porą šimtų litų žmogui, o tai jau yra pinigai (nemažai daliai Lietuvos gyventojų).
                                  Jie tų pinigų vis tiek nematys. Nereikia turėti iliuzijų. Dujos neatpigs.


                                  Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                                  Zinai, tokio dydzio imones del vieno vargano projekto, tikrai nesigadins reputacijos O laivo kaina - su visa igula, Lietuviskos igulos mokymu, technine laivo prieziura ir pan... Jei teko dirbt PRIVACIAM versle, tai turetum zinot, kiek per metus kainuoja vienas zmogus, o kai ju yra 100? O jei dar dirba ir ne Lietuviai, uz Lietuviskas algas?

                                  Anyway, kimba komuniagos tik del to, kad i kaina neiskaiciavo ju "antkainio" ir dar nori, kaip Andriukaitis, ieskot lygioj vietoj intrigu ir kelti savo populistinius reitingus pries prastuomene ir maziau apsisvietusius kaimo japus.
                                  Ar atsakysi už bazarą, kai terminalas pradės veikti ir dujos kainuos tiek pat, kiek iš vamzdžio?

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Jie tų pinigų vis tiek nematys. Nereikia turėti iliuzijų. Dujos neatpigs.
                                    Tai, kad neatpigs (arba atpigs simboliškai) yra suprantama, bet terminalas statomas ne kainos mažinimui, o alternatyviam transportavimo keliui turėti.

                                    Comment


                                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                      Tai, kad neatpigs (arba atpigs simboliškai) yra suprantama, bet terminalas statomas ne kainos mažinimui, o alternatyviam transportavimo keliui turėti.
                                      Visuomet buvo klykiama dėl gerokai mažesnės dujų kainos. Tai buvo pagrindinis argumentas.

                                      Comment


                                        Na o Būtingės naftos terminalas pigesnio benzino nedavė, tai gal pasakysite, kad jo ir nereikėjo?
                                        Šiaip tai baisu net pagalvoti kas būtų buvę jei jo nebūtų pastatę...

                                        Comment


                                          Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                                          Na o Būtingės naftos terminalas pigesnio benzino nedavė, tai gal pasakysite, kad jo ir nereikėjo?
                                          Šiaip tai baisu net pagalvoti kas būtų buvę jei jo nebūtų pastatę...
                                          Būtų pigus rusiškas benzinas. O jei nebūtų, tai vis tiek jankiai kalti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X