Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Suskystintų gamtinių dujų terminalas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    "Klaipėdos nafta" pirks plaukiojančią dujų saugyklą

    AB "Klaipėdos nafta" penktadienį paskelbs tarptautinį konkursą pirkti suskystintų dujų terminalo (SGD) plaukiojančiąją saugyklą su dujinimo įrenginiu. Sprendimui dėl pirkimo procedūros būdų ir jos pradžios įmonės valdyba pritarė rugsėjo 16 dieną. Tikimasi, kad sutartis su konkursą laimėjusiu tiekėju bus pasirašyta iki šių metų pabaigos.
    http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...ugykla-630619/
    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    Comment


      Laivai dujovežiai problemų uoste nepridarytų
      Klaipėdos universiteto profesoriaus Vytauto Paulausko teigimu, suskystintų gamtinių dujų terminalo vieta pietinėje Klaipėdos uosto dalyje navigaciniu požiūriu galima. Dujų terminalas uosto plėtros neužkirstų, nes ji ir taip jau ten intensyvi.

      AB "Klaipėdos nafta", Vyriausybės įpareigotos pasirūpinti suskystintų gamtinių dujų (SGD)terminalo statyba, užsakymu VšĮ Klaipėdos laivybos tyrimų centras atliko navigacinę studiją, nagrinėjusią laivų dujovežių galimybes įplaukti į Klaipėdos uostą prie SGD terminalo esant įvairioms sąlygoms bei jų laivybos ypatumus. Žinia, numatoma preliminari tokio terminalo vieta - ties Kiaulės Nugaros sala. Prie navigacinių klausimų daugiausia plušėjo profesorius V. Paulauskas, todėl jį ir pakalbinome.
      http://www.ve.lt/naujienos/jura/laiv...631220/,page.1
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        Gaila, bet tai labai neigiamai atsilieps Baltijos paplūdimių ekologijai. Jau dabar mūsų Baltijos jūra ties Juodkrante ir Palanga labai purvina... Ateityje gali tekti pamiršti šiuos kurortus

        Comment


          Parašė liutass Rodyti pranešimą
          Gaila, bet tai labai neigiamai atsilieps Baltijos paplūdimių ekologijai. Jau dabar mūsų Baltijos jūra ties Juodkrante ir Palanga labai purvina... Ateityje gali tekti pamiršti šiuos kurortus
          O kuo tie dujovežiai reikšmingai skiriasi nuo visų kitų krovininių laivų? Ar jie smarkiai didesni, ar jų bus labai daug (tarkim, tokio dydžio laivų šiuo metu aptarnauja 5 sykius mažiau ar pan.)? Paprastai visi labai džiaugiasi kai Klaipėdos uoste auga krova, visaip ten jį gilina ir t.t.

          Comment


            Parašė liutass Rodyti pranešimą
            Gaila, bet tai labai neigiamai atsilieps Baltijos paplūdimių ekologijai. Jau dabar mūsų Baltijos jūra ties Juodkrante ir Palanga labai purvina... Ateityje gali tekti pamiršti šiuos kurortus
            Nelabai suprantu kuo tai dar negatyviau atsilieps Baltijos jūrai, Palangos, o ypač Juodkrantės kurortams, negu yra dabar? Kad gilinimo darbai gali pakenkti Kuršių marių ekosistemai čia kitas reikalas.

            Comment


              Parašė Dainiulis Rodyti pranešimą
              Nelabai suprantu kuo tai dar negatyviau atsilieps Baltijos jūrai, Palangos, o ypač Juodkrantės kurortams, negu yra dabar? Kad gilinimo darbai gali pakenkti Kuršių marių ekosistemai čia kitas reikalas.
              Tuo, kad plauks didziuliai tanklaiviai, kurie tersia viska paskui save, o jei ivyks kokia nors avarija, tai vel ekologine prasme ne pyragai. Ir taip toliau, ir toliau. Bet nieko nepadarysi, reikia tai reikia..

              Comment


                Parašė liutass Rodyti pranešimą
                Tuo, kad plauks didziuliai tanklaiviai, kurie tersia viska paskui save, o jei ivyks kokia nors avarija, tai vel ekologine prasme ne pyragai. Ir taip toliau, ir toliau. Bet nieko nepadarysi, reikia tai reikia..
                kažkokia abejotina fobija.
                visame pasaulyje tanklaivių saugumui ir su tuo susijusiai ekologijai skiriamas didžiulis dėmesys. kiek teko girdėti, baltijos jūroje apskritai uždrausta ekspluatuoti viengubo korpuso tanklaivius.
                be to kalba eina apie suskystintas dujas. avarijos atveju jos tampa nebesuskystintomis, o dujinėmis dujomis. taigi užteršia tik atmosferą, o ne vandenį ir pakrantes.
                pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

                Comment


                  Net juokas ima kai apie ekologiją šneka žmonės neturintys jokio gamtos mokslų išsilavinimo (na nežinau ar čia neturi visi, bet kaikurie atrodo, kad nežino apie ką šneka). Studijuoju biologiją VU ir toli gražu nematau jokių ekologinių grėsmių su SGD. Juolab jei kas ir netyčia įvyktų (kas yra labai netikėtina), teršalų sklidimo teritorija labai ribota ir toks teršalų plitimas būtų greitai sustabdytas. Beto jei pažiurėjus tai laivų avarijos yra labai retos, juolab modernių tanklaivių o apie dujovežių avarijas, kurios sukeltu kažkokia ekologinę katastrofą neteko girdėti (na aišku visko žinoti negaliu, jei rasit kokios info linką numeskit, įdomu būtų paskaityt). Tad mano nuomone SGD aplinkinei gamtai rimtesnės įtakos nepadarys, kiek suprantu ta pati išvada buvo prieta ir vykdant PAV (poveikio aplinkai vertinimą).

                  Comment


                    Parašė liutass Rodyti pranešimą
                    Tuo, kad plauks didziuliai tanklaiviai, kurie tersia viska paskui save, o jei ivyks kokia nors avarija, tai vel ekologine prasme ne pyragai. Ir taip toliau, ir toliau. Bet nieko nepadarysi, reikia tai reikia..
                    Jeigu ką tai, didžiuliai tanklaiviai palei Lietuvos krantus ir uostą plaukioja jau ilgus metus, į Būtinge, į Klaipėdos naftos terminalą, per metus perkrauna po kelis milijonus tonų. O dujovežis vieną kartą per 7-10 d. įplauks į uostą, taigi kažkokio didelio judėjimo nebus.

                    Comment


                      Beveik kiekvieną dieną uoste būna po du tanklaivius gabenančius tamsius ir šviesius naftos produktus, dar dažnai būna gabenantys skystas trąšas ir kitokius chemikalus, tai šie dujovežiai kartą per savaitę bus tik ramunėlių žiedai.
                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                      Comment


                        Premjeras: SGD terminalo projekto įgyvendinimas vyksta pagal planą
                        http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...-plana-633517/
                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                        Comment


                          Klaipėdoje tilps du dujų terminalai?

                          Valstybės valdomai AB "Klaipėdos nafta" jau įgyvendinant suskystintų gamtinių dujų (SGD) terminalo, kuris preliminariai turėtų atsirasti šalia Klaipėdos uoste esančios Kiaulės Nugaros salos, projektą, apie tokio objekto statybas kaimynystėje galvoja ir koncernas "Achemos grupė", valdantis didžiausią uosto krovos bendrovę Klaipėdos jūrų krovinių kompaniją (KLASCO).

                          "Vakarų ekspresas" jau rašė, kad 26 mokslininkų parengta studija rodo, kad Kiaulės Nugara yra tinkamiausia vieta "Klaipėdos naftos" įgyvendinamam plaukiojančio SGD terminalo statybų projektui. Ar analogiškas "Achemos" terminalas galėtų išdygti netoliese esančiame Smeltės pusiasalyje, turėtų atsakyti studija, kuri bus baigta rengti kitąmet.
                          Tikslas - 2016-ieji

                          "Mūsų norui statyti nuosavą suskystintų gamtinių dujų terminalą Smeltės pusiasalyje pritarimą davusi yra ir prezidentė. Tačiau šiandien galime pasakyti tik tai, kad mes užsakėme visas reikiamas studijas - poveikio aplinkai vertinimą, saugios laivybos ir kitas. Jas atliks ir Švedijos, ir Klaipėdos universiteto specialistai. Galutinių atsakymų sulauksime kitų metų liepą", - "Vakarų ekspresui" sakė koncerno "Achemos grupė" prezidentas Bronislovas Lubys.
                          http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...inalai-637899/
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            Visuomenei - apie dujų terminalo ties Kiaulės Nugara įtaką

                            Bendrovės „Klaipėdos nafta“ ir „Sweco Lietuva“ parengė suskystintų gamtinių dujų importo terminalo plėtros planą. Tinkamiausia terminalo vieta pripažinta Klaipėdos uosto akvatorija ties Kiaulės Nugaros sala. Šiuo metu visuomenei pristatomos tokio terminalo plėtros perspektyvos.

                            http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...a-itaka-384643
                            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                            Comment



                              Vertėtų perskaityti visiems tiems, kuriems kilo klausymų dėl uosto laivybos ar jūros vandens patekimo į marias. Na, bet jeigu trumpai:

                              Per metus į SGD dujų terminalą atplauktų 12–30 laivų. Palyginti su bendra Klaipėdos uosto laivyba – apie 7 tūkst. laivų per metus, dujovežių atplaukimas nedarytų pastebimos įtakos bendram laivų eismui uoste.
                              SGD terminalo įrengimas prie Kiaulės Nugaros neturėtų didesnės įtakos Kuršių marių vandens protakai. Jis netgi sumažintų sąsiaurio vandens pralaidumą iki 1,5 proc.

                              Comment


                                Dujų terminalas: visuomenė diskutuoja vangiai

                                Parengtas suskystintų gamtinių dujų terminalo plėtros planas, atliktas strateginis pasekmių aplinkai vertinimas. Visuomenei suteikta galimybė pateikti savo pastabas, tačiau iki praėjusio pirmadienio jų nebuvo gauta.

                                Suskystintų gamtinių dujų (SGD) importo terminalo kaip valstybinės svarbos energetikos objekto plėtros planą, atliekant strateginį pasekmių aplinkai vertinimą (SPAV), rengė konkursą laimėjusi bendra Lietuvos ir Švedijos UAB "Sweco Lietuva". Šiame darbe dalyvavo 26 įvairių sričių specialistai.

                                Atkreiptinas dėmesys, kad detalus poveikio aplinkai vertinimas (PAV) dar bus daromas, įvairios rizikos ir saugos zonos bus išsamiau analizuojamos, nes tai pavojingas pramoninis objektas.

                                Praėjusį pirmadienį "Sweco Lietuvos" projektų vadovas Tomas Varneckas ir viceprezidentas Aidas Vaišnoras visuomenės atstovus supažindino su jų atlikto darbo ataskaita. Jie siūlo toliau rengiant PAV nagrinėti du SGD terminalo vietos variantus - ties Kiaulės Nugaros sala ir Būtingėje, o Melnragės variantą atmesti.

                                Beje, vakar pranešta, kad AB "Klaipėdos nafta" paskelbtam konkursui suskystintųjų gamtinių dujų plaukiojančiajai saugyklai su dujinimo įrenginiu įsigyti paraiškas pateikė 3 tiekėjai. Patikrinus jų kvalifikaciją, minimalius kvalifikacijos reikalavimus atitinkantys tiekėjai bus kviečiami dalyvauti derybose.
                                http://www.ve.lt/naujienos/jura/duju...angiai-643313/
                                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                Comment


                                  Dujų laivo pirkimo konkursas vyksta sklandžiai
                                  http://www.ve.lt/naujienos/jura/duju...ndziai-645175/

                                  Apie dujovežių eismą uoste:
                                  Klaipėdos locmanų dujovežiai negąsdina
                                  http://www.ve.lt/naujienos/jura/klai...645348/,page.1
                                  Paskutinis taisė Eimantas; 2011.11.03, 00:50.
                                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                  Comment


                                    Du dujų terminalai uoste - jau ne miražas
                                    Apie KLASCO ketinimus statyti dujų terminalą jau kalbama visu rimtumu. Netgi pradėti pasirengimo darbai - užsakytos studijos, kurios turės pateikti atsakymus į visus rūpimus klausimus. Deja, kol kas klaipėdiečių nuomonės šia tema dar niekas neklausia, bet žadama tai padaryti.

                                    Pirmadienį Klaipėdos miesto tarybos Teritorijų planavimo komiteto posėdyje buvo svarstyta AB Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos (KLASCO) norimo statyti suskystintų gamtinių dujų (SGD) terminalo Smeltės pusiasalyje poveikio aplinkai vertinimo programa.
                                    http://www.ve.lt/naujienos/jura/du-d...irazas-649434/
                                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                    Comment


                                      Dviejų dujų terminalų neatlaikytų

                                      Ddu dujų terminalai pietinėje Klaidos uosto dalyje yra neįmanomi saugos požiūriu.

                                      Tokią nuomonę vakar Klaipėdos miesto savivaldybėje išsakė bendros Lietuvos ir Švedijos UAB "Sweco Lietuva" viceprezidentas Aidas Vaišnoras, pristatęs bendrovės parengtą suskystintų gamtinių dujų (SGD) importo terminalo plėtros planą bei strateginį pasekmių aplinkai vertinimą (SPAV). Šį terminalą pastatyti Vyriausybė įpareigojo AB "Klaipėdos nafta".
                                      http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...650975/,page.1
                                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                      Comment


                                        Nuo tam tikros stadijos projektai nebesusistabdo. Man rodos, tas pats buvo su Būtingės terminalu. Tik turi būti pasistūmėta labiau nei pliurpalai, planai ir galimybių studijos.

                                        Comment


                                          Dar ir kaip susistabdo. Ypač jei nėra už ką statyti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X