Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Suskystintų gamtinių dujų terminalas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kodėl? Tenka susitaikyti, kad ES viskas vyksta labai ilgai. Mums reikėjo greičiau, tai ir pasistatėme patys. Jau vien dėl to tas terminalas atsipirko. Iš FB:
    Audrius Bačiulis: Romas Radzevičius, į visus Skardžiaus klausimus, net pačius kvailiausiaus, seniai atsakyta - tam "Klaipėdos Nafta" parengė ir įteikė daugiau nei 4000 puslapių iškinamąjį raštą. Tiesa, Skardžius ji neskaitė, bet tai smulkmena, nes ir pats Skardžiaus komisijos raportas jau priėmimo dieną buvo išmestas į politinę šiukšlių dėžę, kartu su Skardžiumi, kuris dabar tūno po pernykščiais lapais, greta Vėsaitės. Kad "Gazprom" nuleido dujų kainą 20 proc. negirdėjo tik kurti ir nesidomintys tema. Anot R. Masiulio, vartotojai jau jaučia mažesnes dujų kainas: „Gazprom“ sumažino dujų kainas Lietuvai apie 20 proc. „Tai jau keturis kartus atlygino terminalo statybos kainą, - sakė R. Masiulis. - SGD terminalas palyginti yra pigus.“ Energetikos ministras paaiškino, kad jei „Gazprom“ nebūtų sumažinusi gamtinių dujų
    kainos Lietuvai, permoka būtų tokia, kad jos pakaktų keturiems SGD terminalams. "Terminalo statybos sąnaudos sudaro 5 proc.
    galutinėje dujų kainoje vartotojams. „Gazprom“ ją sumažino 20 proc.”, - kalbėjo ministras.

    Comment


      Parašė digital Rodyti pranešimą
      Kodėl? Tenka susitaikyti, kad ES viskas vyksta labai ilgai. Mums reikėjo greičiau, tai ir pasistatėme patys. Jau vien dėl to tas terminalas atsipirko. Iš FB:
      Na, runkelija tebesvaigsta, kad tai "amžiaus afera", kad vietoj mielo rusų vamzdžio pajungs prie norvegų vamzdžio, kad terminalas galėjo kainuoti 250 mln. Lt (nežinau iš kur ši suma ir kiti kliedesiai).

      Comment


        Purvo lavina yra tiesiogiai proporcinga įvykio svarbai

        Comment


          Čia gi Lubys žadėjo už 250 mln. Lt pastatyt terminalą

          Comment


            Lauksim foto is klaipedieciu forumieciu

            Comment


              Štai paaiškinimas dėl jo "įžeidžiančių" spalvų:

              Dėl spalvos sprendė vertindami aplinką

              „Įprastai, SGD terminalai yra dažomi ryškiai oranžine spalva, laivybos praktikoje tai – įprasta. Tačiau Klaipėdos atveju, terminalas ilgą laiką bus prišvartuotas, jis bus vizualiniu akcentu, todėl oranžinė nebūtų tinkama. Diskusija dėl spalvos vyko, kai buvo atliekamas poveikio aplinkai vertinimas“, - komentavo „Sweco“ viceprezidentas Aidas Vaišnoras.

              Pasak jo, tuomet buvo diskutuota, kokios spalvos terminalas turi būti: tamsiai pilkas, mėlynas ar žalias.

              „Pilkos atsisakyta, nes ši spalva yra pakankamai niūri, žalios, nes Kuršių nerija nėra vien žalios spalvos ir žalias laivas labai išryškėtų jos fone, - kalbėjo specialistas. - Tikslas buvo, kad laivas nekristų į akis, susilietų su vandens struktūra. Tamsiai mėlyna tam geriausiai tinka.“

              A. Vaišnoras paaiškino, kad laivo viršus baltai nudažytas tam, kad vamzdynai ir kitos struktūros nekaistų, o laivo dugnas tamsiai vyšnine spalva – kad ant jo neaugtų dumbliai.
              http://www.delfi.lt/verslas/energeti....d?id=66229176

              Comment


                Foto galite pažiūrėti čia:
                http://www.marinetraffic.com/photos/...e:INDEPENDENCE

                Comment


                  Kaip gerai Grybauskaite uzstume per sveikinimo kalba, speju nekurie ten sedintys neturejo kur akiu deti

                  Comment


                    Butkėvičius nesusilaikė netėkštelėjęs, jog matai "per rekordinį pusantrų metų laikotarpį" jie pastatė, tačiau priedurmui pridurė sheepishly, jog jis atseit turi omenyje "patį statymą".
                    blaivumas išlaisvina

                    Comment


                      „Independence“ krikšto šventėje - pasididžiavimas ir įspėjimai

                      Comment


                        Šiandien visi nusipelnom pakelt bokalą - realiai pirmas didžiausias energetinis projektas po nepriklausomybės atgavimo!

                        Comment


                          Parašė taspac Rodyti pranešimą
                          Kaip gerai Grybauskaite uzstume per sveikinimo kalba, speju nekurie ten sedintys neturejo kur akiu deti
                          Reikia įdėti šitą citatą, kad nepasimestų:
                          Noriu padėkoti dviem Vyriausybėms, Andriaus Kubiliaus, kuri pradėjo šį projektą, ir jos energetikos ministrui, užsispyrusiam, kartais labai užsispyrusiam, bet būtent todėl šis projektas atsirado. Noriu padėkoti dabartinei Vyriausybei ir premjerui Algirdui Butkevičiui, kuris sugebėjo suprasti šio projekto svarbą ir jį užbaigti, nepriklausomai nuo netgi šioje salėje esančių žmonių prieštaravimų ir mėginimų kaišioti pagalius į ratus, todėl dėkoju už ryžtą, supratimą ir žinojimą.

                          Comment


                            Parašė taspac Rodyti pranešimą
                            Kaip gerai Grybauskaite uzstume per sveikinimo kalba, speju nekurie ten sedintys neturejo kur akiu deti
                            Galima tiksliau, ką ir ant ko stumtelėjo? Tiesiog įdomu.

                            Comment


                              Gal kas turi nuorodą į straipsnį apie Klaipėdos naftos atsakymą Skardžiaus komisijai? Pamenu buvo prieš mėnesį ar kelis kelių puslapių straipsnis, o dabar prireikė ir nerandu.
                              Edit: radau tokį - http://www.lrytas.lt/verslas/energet...mai-schema.htm , bet lyg buvo ir šių metų.

                              Comment


                                Tiesiog super .

                                Parašė balietis Rodyti pranešimą
                                Reikia įdėti šitą citatą, kad nepasimestų:

                                Noriu padėkoti dviem Vyriausybėms, Andriaus Kubiliaus, kuri pradėjo šį projektą, ir jos energetikos ministrui, užsispyrusiam, kartais labai užsispyrusiam, bet būtent todėl šis projektas atsirado. Noriu padėkoti dabartinei Vyriausybei ir premjerui Algirdui Butkevičiui, kuris sugebėjo suprasti šio projekto svarbą ir jį užbaigti, nepriklausomai nuo netgi šioje salėje esančių žmonių prieštaravimų ir mėginimų kaišioti pagalius į ratus, todėl dėkoju už ryžtą, supratimą ir žinojimą.
                                Šiandien tikrai istorinė diena .

                                Comment


                                  /\ Ko gero, pirmas tęstinis darbas, o ne "atėjau, dabar mano valdžia, viską darau kaip noriu aš".

                                  Comment


                                    Lietuva dar kažkada "tęstinai" įstojo į ES ir į NATO.
                                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                    Comment


                                      Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                                      /\ Ko gero, pirmas tęstinis darbas, o ne "atėjau, dabar mano valdžia, viską darau kaip noriu aš".
                                      Tai, kad buvo nemažai norinčių sutrikdyti projekto vykdymą bei viską būtent ir daryti pagal principą "dabar mano valdžia, viską darau kaip noriu". Bet jiems nepavyko, o desertui Grybauskaitė šiandien jiems pasakė ir keletą "pagiriamųjų žodžių" .

                                      Comment


                                        Realiai kokia šito laivo vertė? KaŽkaip nesueina. Rašo kad laivas kainavo ~300mln, o lrytas rašo, jog per metus laivo nuoma atsieis 188mln.

                                        Comment


                                          Parašė Mjso Rodyti pranešimą
                                          Realiai kokia šito laivo vertė? KaŽkaip nesueina. Rašo kad laivas kainavo ~300mln, o lrytas rašo, jog per metus laivo nuoma atsieis 188mln.
                                          Va taip:

                                          Už SGD laivo nuomą per dieną „Klaipėdos nafta“ mokės 189 tūkst. JAV dolerių (apie 517 tūkst. litų), per metus - 68,9 mln. dolerių (186 mln. litų), o per 10 metų - 689 mln. dolerių (apie 1,86 mlrd. litų). Norvegijos bendrovė „Hoegh LNG“ ne tik nuomos laivą su įgula, bet ir teiks jo priežiūros ir operavimo paslaugas. Po dešimtmečio „Klaipėdos nafta“ laivą galės išpirkti, tačiau neatskleidžiama, už kokią sumą.
                                          350 mln. litų į terminalą investavo „Klaipėdos nafta“, o dar apie 130 mln. litų - Klaipėdos uosto direkcija. Terminalo krantinę už 120 mln. litų statė Latvijos BMGS, o 20 kilometrų ilgio jungiamąjį dujotiekį už 115 mln. litų baigia statyti „PPS Pipeline Systems“.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X