Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Suskystintų gamtinių dujų terminalas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    http://www.marinetraffic.com/en/ais/...mmsi:563614000 - live view

    Comment


      Gal galit pazymet kuris tiksliai laivas?
      Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

      Comment


        Parašė Recoiler Rodyti pranešimą
        Gal galit pazymet kuris tiksliai laivas?
        Galima rasti per čia:
        http://www.marinetraffic.com/en/ais/...hips/563614000

        Comment


          Parašė Recoiler Rodyti pranešimą
          Gal galit pazymet kuris tiksliai laivas?
          Prašom

          Comment


            O kuo pagrįstas Independence registravimas Singapūre?

            Comment


              Kažkaip keistai ten ta jų sistema, kai aš įmečiau čia nuorodą, tai atsidarius buvo pažymėtas laivas ir jo trasa rodoma :/

              Parašė LC. Rodyti pranešimą
              O kuo pagrįstas Independence registravimas Singapūre?
              Mažesniais administravimo mokesčiais.

              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                Mažesniais administravimo mokesčiais.
                Gerai. O kodėl neregistruojama Lietuvoje, jeigu pinigai vis tiek grįžta į biudžetą?

                Comment


                  Parašė LC. Rodyti pranešimą
                  Gerai. O kodėl neregistruojama Lietuvoje, jeigu pinigai vis tiek grįžta į biudžetą?
                  Gal dėl to, kad administruoja Norvegai? Čia spėjimas
                  Aviate, navigate, communicate

                  Comment


                    Taip. Kadangi administruoja Norvegai, tai yra jų sprendimas registruoti Singapūre. O pinigai 100% vistiek nesugrįžtų į biudžetą: dalis ko gero nusėstų norvegų kišenėje

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                      Taip. Kadangi administruoja Norvegai, tai yra jų sprendimas registruoti Singapūre. O pinigai 100% vistiek nesugrįžtų į biudžetą: dalis ko gero nusėstų norvegų kišenėje
                      Nebūtinai. Administravimo mokestį vienaip ar kitaip vis tiek sumoka Lietuva. Tai susitariam su norvegais ir minusuojam mokestį Singapūrui bei pliusuojam didesnį mokestį Lietuvai. Norvegams tai jokios skirtumo, o va Lietuva tą mokestį gautų iš savo į savo biudžetą.

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                        Taip. Kadangi administruoja Norvegai, tai yra jų sprendimas registruoti Singapūre. O pinigai 100% vistiek nesugrįžtų į biudžetą: dalis ko gero nusėstų norvegų kišenėje
                        Norvegai kaip suprantu ne tik administruoja, bet ir yra savininkai to laivo, o Lietuva bus tik viena iš daugelio(?) to laivo klienčių? Ar per nuomos laikotarpį laivas aptarnaus tik Lietuvą?
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                          Norvegai kaip suprantu ne tik administruoja, bet ir yra savininkai to laivo, o Lietuva bus tik viena iš daugelio(?) to laivo klienčių? Ar per nuomos laikotarpį laivas aptarnaus tik Lietuvą?
                          Taip, Norvegija yra savininkė šio laivo. Lietuva jį tik nuomojasi.

                          Jeigu pats gerai suprantu, tai naudosis tik Lietuva. Tačiau pagal galimybes gali būti transportuojamos dujos ir į kitas vietas (tokiu atveju Lietuva, berods, dar ir uždirbtų arba bent jau turėtų mokėti mažesnį nuomos mokestį).

                          Norvegai tiesiog turi didesnę tokių laivų administravimo ir valdymo patirtį. Taip pat, žinoma, jie sumokėjo ir už jo statybą.

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                            Taip, Norvegija yra savininkė šio laivo. Lietuva jį tik nuomojasi.

                            Jeigu pats gerai suprantu, tai naudosis tik Lietuva. Tačiau pagal galimybes gali būti transportuojamos dujos ir į kitas vietas (tokiu atveju Lietuva, berods, dar ir uždirbtų arba bent jau turėtų mokėti mažesnį nuomos mokestį).

                            Norvegai tiesiog turi didesnę tokių laivų administravimo ir valdymo patirtį. Taip pat, žinoma, jie sumokėjo ir už jo statybą.
                            Tada viskas ok, nes vien Lietuvai to laivo tikrai per daug, kai dujų suvartojimas mažėja. LNG poreikis pasaulyje auga, tai laivas turės darbo ir nerudys.
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                              Tada viskas ok, nes vien Lietuvai to laivo tikrai per daug, kai dujų suvartojimas mažėja. LNG poreikis pasaulyje auga, tai laivas turės darbo ir nerudys.
                              Kek dujų Lietuva suvartojo pernai ir kokie bus laivo pajėgumai?

                              Šiaip laivas atliks ir kitą, sunkiau pinigais įvertinamą, darbą: trumpins gyvenimą Kremliaus penktakoloniams bei "alternatyvių nuomonių" turėtojams, kas prisidės prie ilgalaikės Lietuvos sėkmės.
                              Paskutinis taisė John; 2014.05.13, 23:29.

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą
                                Kek dujų Lietuva suvartojo pernai ir kokie bus laivo pajėgumai?
                                Lietuvos kartais ne apie 2,6 mlrd. kub. m., o laivo-terminalo apie 540 mln. kub. m...... ?

                                Edit: Meluoju

                                Per metus terminalo pajėgumas siektų 2-3 mlrd. m3. Toks dujų kiekis galėtų patenkinti šalies dujų poreikį.
                                http://www.enmin.lt/lt/activity/veik...terminalas.php

                                Bet pajėgumas toks nebus, nes ne viską importuos per terminalą.....

                                2013 m. į Lietuvą importuota 2650 mln. kub. m gamtinių dujų
                                http://www.enmin.lt/lt/activity/veik...?clear_cache=Y
                                Paskutinis taisė Xedos; 2014.05.14, 00:33.

                                Comment


                                  Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                                  Lietuvos kartais ne apie 2,6 mlrd. kub. m., o laivo-terminalo apie 540 mln. kub m...... ?
                                  Iš kur ištraukei tokius skaičius?

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą
                                    Šiaip laivas atliks ir kitą, sunkiau pinigais įvertinamą, darbą: trumpins gyvenimą Kremliaus penktakoloniams bei "alternatyvių nuomonių" turėtojams, kas prisidės prie ilgalaikės Lietuvos sėkmės.
                                    Kremlius jau dabar derasi ir siūlo visokias nuolaidas, šiaip viskas jų rankose, kad neprarasti Lietuvos rinkos, nes iš vamzdynų dujos pigesnės. Tik dabar atsiradus konkurencijai turės kainą sumažinti iki rinkos. Todėl turi būti užtikrinta, kad laivas bet kada galėtų atplukdyti dujų į Klaipėdą, bet tuo pačiu nestovėtų be darbo.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                      Norvegai kaip suprantu ne tik administruoja, bet ir yra savininkai to laivo, o Lietuva bus tik viena iš daugelio(?) to laivo klienčių? Ar per nuomos laikotarpį laivas aptarnaus tik Lietuvą?
                                      „Klaipėdos nafta“ laivo išperkamosios nuomos 10 metų trukmės sutartį su „Hoegh LNG“ pasirašė 2012 metų kovą.
                                      Kaip supratau, laivas ilgainiui priklausys "Klaipėdos naftai".
                                      Aviate, navigate, communicate

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                        Kremlius jau dabar derasi ir siūlo visokias nuolaidas, šiaip viskas jų rankose, kad neprarasti Lietuvos rinkos, nes iš vamzdynų dujos pigesnės. Tik dabar atsiradus konkurencijai turės kainą sumažinti iki rinkos. Todėl turi būti užtikrinta, kad laivas bet kada galėtų atplukdyti dujų į Klaipėdą, bet tuo pačiu nestovėtų be darbo.
                                        Tai akivaizdžiai matosi dabar kai paskelbė apie dujų "nuolaidas" - Lietuvos dujos importavo pernai ~1000 mln kub m, ir kalbama nuolaida yra ~100 USD/1000 kub m, tai nauda iš nuolaidos yra ~250 mln litų, kas JAU yra daugiau nei to terminalo metinė nuomos kaina. Ir čia tuo atveju, kai sumažinama kaina tik vienam iš trijų tiekėjų, tiekiančia apie 40 % dujų. Paprasta suskaičiuoti, kad jei kaina analogiškai sumažėja visam dujų kiekiui - terminalo nauda beveik triguba jo nuomos kainai. Ir jam šiuo atveju pakanka tik stovėti ir rūdyti nieko nedarant - jis savo darbą atlieka

                                        Comment


                                          Parašė mskapss Rodyti pranešimą
                                          Tai akivaizdžiai matosi dabar kai paskelbė apie dujų "nuolaidas" - Lietuvos dujos importavo pernai ~1000 mln kub m, ir kalbama nuolaida yra ~100 USD/1000 kub m, tai nauda iš nuolaidos yra ~250 mln litų, kas JAU yra daugiau nei to terminalo metinė nuomos kaina. Ir čia tuo atveju, kai sumažinama kaina tik vienam iš trijų tiekėjų, tiekiančia apie 40 % dujų. Paprasta suskaičiuoti, kad jei kaina analogiškai sumažėja visam dujų kiekiui - terminalo nauda beveik triguba jo nuomos kainai. Ir jam šiuo atveju pakanka tik stovėti ir rūdyti nieko nedarant - jis savo darbą atlieka
                                          Su sąlyga, kad visos nuolaidos vienintelė priežastis - laivas. Dar buvo svarstyta, kad to priežastis gali būti, jog Gazprom nenori antro ieškinio arbitražui, kuris ketinamas ar buvo ketinamas kelti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X