Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Suskystintų gamtinių dujų terminalas
Collapse
X
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąVidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Comment
-
Parašė Recoiler Rodyti pranešimąGal galit pazymet kuris tiksliai laivas?
http://www.marinetraffic.com/en/ais/...hips/563614000
Comment
-
Kažkaip keistai ten ta jų sistema, kai aš įmečiau čia nuorodą, tai atsidarius buvo pažymėtas laivas ir jo trasa rodoma :/
Parašė LC. Rodyti pranešimąO kuo pagrįstas Independence registravimas Singapūre?
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąMažesniais administravimo mokesčiais.
Comment
-
Parašė LC. Rodyti pranešimąGerai. O kodėl neregistruojama Lietuvoje, jeigu pinigai vis tiek grįžta į biudžetą?Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąTaip. Kadangi administruoja Norvegai, tai yra jų sprendimas registruoti Singapūre. O pinigai 100% vistiek nesugrįžtų į biudžetą: dalis ko gero nusėstų norvegų kišenėje
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąTaip. Kadangi administruoja Norvegai, tai yra jų sprendimas registruoti Singapūre. O pinigai 100% vistiek nesugrįžtų į biudžetą: dalis ko gero nusėstų norvegų kišenėje
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąNorvegai kaip suprantu ne tik administruoja, bet ir yra savininkai to laivo, o Lietuva bus tik viena iš daugelio(?) to laivo klienčių? Ar per nuomos laikotarpį laivas aptarnaus tik Lietuvą?
Jeigu pats gerai suprantu, tai naudosis tik Lietuva. Tačiau pagal galimybes gali būti transportuojamos dujos ir į kitas vietas (tokiu atveju Lietuva, berods, dar ir uždirbtų arba bent jau turėtų mokėti mažesnį nuomos mokestį).
Norvegai tiesiog turi didesnę tokių laivų administravimo ir valdymo patirtį. Taip pat, žinoma, jie sumokėjo ir už jo statybą.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąTaip, Norvegija yra savininkė šio laivo. Lietuva jį tik nuomojasi.
Jeigu pats gerai suprantu, tai naudosis tik Lietuva. Tačiau pagal galimybes gali būti transportuojamos dujos ir į kitas vietas (tokiu atveju Lietuva, berods, dar ir uždirbtų arba bent jau turėtų mokėti mažesnį nuomos mokestį).
Norvegai tiesiog turi didesnę tokių laivų administravimo ir valdymo patirtį. Taip pat, žinoma, jie sumokėjo ir už jo statybą.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tada viskas ok, nes vien Lietuvai to laivo tikrai per daug, kai dujų suvartojimas mažėja. LNG poreikis pasaulyje auga, tai laivas turės darbo ir nerudys.
Šiaip laivas atliks ir kitą, sunkiau pinigais įvertinamą, darbą: trumpins gyvenimą Kremliaus penktakoloniams bei "alternatyvių nuomonių" turėtojams, kas prisidės prie ilgalaikės Lietuvos sėkmės.Paskutinis taisė John; 2014.05.13, 23:29.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąKek dujų Lietuva suvartojo pernai ir kokie bus laivo pajėgumai?
Edit: Meluoju
Per metus terminalo pajėgumas siektų 2-3 mlrd. m3. Toks dujų kiekis galėtų patenkinti šalies dujų poreikį.
Bet pajėgumas toks nebus, nes ne viską importuos per terminalą.....
2013 m. į Lietuvą importuota 2650 mln. kub. m gamtinių dujųPaskutinis taisė Xedos; 2014.05.14, 00:33.
Comment
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąLietuvos kartais ne apie 2,6 mlrd. kub. m., o laivo-terminalo apie 540 mln. kub m...... ?
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąŠiaip laivas atliks ir kitą, sunkiau pinigais įvertinamą, darbą: trumpins gyvenimą Kremliaus penktakoloniams bei "alternatyvių nuomonių" turėtojams, kas prisidės prie ilgalaikės Lietuvos sėkmės.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąNorvegai kaip suprantu ne tik administruoja, bet ir yra savininkai to laivo, o Lietuva bus tik viena iš daugelio(?) to laivo klienčių? Ar per nuomos laikotarpį laivas aptarnaus tik Lietuvą?„Klaipėdos nafta“ laivo išperkamosios nuomos 10 metų trukmės sutartį su „Hoegh LNG“ pasirašė 2012 metų kovą.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKremlius jau dabar derasi ir siūlo visokias nuolaidas, šiaip viskas jų rankose, kad neprarasti Lietuvos rinkos, nes iš vamzdynų dujos pigesnės. Tik dabar atsiradus konkurencijai turės kainą sumažinti iki rinkos. Todėl turi būti užtikrinta, kad laivas bet kada galėtų atplukdyti dujų į Klaipėdą, bet tuo pačiu nestovėtų be darbo.
Comment
-
Parašė mskapss Rodyti pranešimąTai akivaizdžiai matosi dabar kai paskelbė apie dujų "nuolaidas" - Lietuvos dujos importavo pernai ~1000 mln kub m, ir kalbama nuolaida yra ~100 USD/1000 kub m, tai nauda iš nuolaidos yra ~250 mln litų, kas JAU yra daugiau nei to terminalo metinė nuomos kaina. Ir čia tuo atveju, kai sumažinama kaina tik vienam iš trijų tiekėjų, tiekiančia apie 40 % dujų. Paprasta suskaičiuoti, kad jei kaina analogiškai sumažėja visam dujų kiekiui - terminalo nauda beveik triguba jo nuomos kainai. Ir jam šiuo atveju pakanka tik stovėti ir rūdyti nieko nedarant - jis savo darbą atlieka
Comment
Comment