Parašė Smauglys
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Suskystintų gamtinių dujų terminalas
Collapse
X
-
Pradėta kasti duobė laivui-dujų saugyklai
Be to, ministras lankėsi Nyderlandų kompanijos "Van Oord Dredging and Marine Contractors BV" žemkasėje "Utrecht". Tiek laivo kapitonas, kiek kompanijos atstovai patikino R. Sinkevičių, kad bendrovė gilinimo darbus atliks numatytu laiku. Sutartį su olandais dėl Smeltės laivų apsisukimo rato tobulinimo projekto, kuris kainuos apie 170 mln. Lt, olandai pasirašė pernai birželį.
Įgyvendinant šį projektą bus kasama ir 300 m ilgio, apie 60 m pločio duobė, kurioje gylis turėtų siekti iki 16 m, reikalinga suskystintųjų gamtinių dujų (SGD) terminalo laivui-dujų saugyklai. Ji turėjo būti pradėta kasti dar pernai lapkričio 15 d., tačiau šie darbai startavo tik praėjusį penktadienį.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąPradėta kasti duobė laivui-dujų saugyklai
Kaži, ar nebūtų labiau apsimokėję dujų terminalą statyti giliavandeniame uoste? Nereikėtų kasinėti duobių. Įdomu būtų paskaičiavimai kiek būtų sutaupytą dabar, jei giliavandenį uostą būtume pasistatę, kai kažkada seniai japonai rekomendavo to imtis.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąGal kaip tik mariose vieta geresnė, jis vis vien bus beveik stacionarus, mažiau trukdys uostui ir pats bus stabilesnis (nežinau kaip jis bus tvirtinamas).
Bet čia ne klausimas statyti ar nestatyti - aišku kad dabar jau statyti kuo greičiau kur stato. Bet esmė, kad turėtumėm vienąsyk pasimokyti iš "žaliųjų", "saugomų" bendruomenėlių, valios stokos ir k.t. klaidų, kai nesugebama vystyti stambių projektų ir po 10 metų nukenčia visa valstybė.
Comment
-
SGD laivo – saugyklos statybos darbai pačiame įkarštyje
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...#ixzz2M6A5V0abPaskutinis taisė Eimantas; 2013.02.27, 13:34.
Comment
-
Neužilgo turėtų prasidėti šiurpinimai, kokio dydžio bomba yra tas laivas, ir kiek megatonų galios jame sukaupta, ir kaip jis nušluotų visą Klaipėdą ir pusę Kuršių Nerijos
Pagal visą seką tikrai ateis eilė ir šiam projektui. Matyt naujasis baubas dar neleidžiamas, kol "frackinimas" galutinai nenusibaigė.
O šiaip tai lenkiu galvą prieš buvusiąją kadencija, kad šiandien su laivo statyba jau tiek padaryta. Net keista, kad per 4 metus kažkaip pavyko pradėt projektą, užsakyti laivo statybas ir spėt tiek pasistūmėt.Paskutinis taisė Rimas_OK; 2013.03.01, 01:36.
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąNeužilgo turėtų prasidėti šiurpinimai, kokio dydžio bomba yra tas laivas, ir kiek megatonų galios jame sukaupta, ir kaip jis nušluotų visą Klaipėdą ir pusę Kuršių Nerijos
Pagal visą seką tikrai ateis eilė ir šiam projektui. Matyt naujasis baubas dar neleidžiamas, kol "frackinimas" galutinai nenusibaigė.
Bent jau dujotekio statyba yra ilgam sustabdyta, neišku ar jis bus įregtas atplaukus laivui 2014 m. rudenį.
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąNeužilgo turėtų prasidėti šiurpinimai, kokio dydžio bomba yra tas laivas, ir kiek megatonų galios jame sukaupta, ir kaip jis nušluotų visą Klaipėdą ir pusę Kuršių Nerijos
Pagal visą seką tikrai ateis eilė ir šiam projektui. Matyt naujasis baubas dar neleidžiamas, kol "frackinimas" galutinai nenusibaigė.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIr tą baubą leis aišku kas - Chevron. Nes terminalas jų galimam skalūnų bizniui bus rakštis.
A.Butkevičius aiškiai pasakė:
"Dar kartą pabrėžiu, kad nebus atliekami tyrimai, kurie galėtų neigiamai paveikti gamtą, aplinką ir žmonių sveikatą."
Kaip žinia, bet kokie fiziniai tyrimai paveikia gamtą. Net sutraiškytas tarakonas gali turėti katastrofinių padarinių ateičiai.
Comment
-
Politikai lieka politikais. Šiandien jie sako viena, rytoj ką kitą.,
Kaip jie eksportuos, tai jų reikalas. Terminalas nepritaikytas eksportui, nes jame nėra numayta dujų suskystinimo įrangos. Jiems svarbiau, kad niekas kitas neimportuotų ir nenumušinėtų kainų vietos rinkoje, kurioje tikimasi parduoti didžiąją dujų dalį.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPolitikai lieka politikais. Šiandien jie sako viena, rytoj ką kitą.,
Kaip jie eksportuos, tai jų reikalas. Terminalas nepritaikytas eksportui, nes jame nėra numayta dujų suskystinimo įrangos. Jiems svarbiau, kad niekas kitas neimportuotų ir nenumušinėtų kainų vietos rinkoje, kurioje tikimasi parduoti didžiąją dujų dalį.
Comment
-
O kam tada šuniui penkta koją? T.y. terminalas. Esmė tame, kad vienas iš dviejų yra lyšnas: arba terminalas, arba skalūninės dujos.
Kitas klausimas, tai ar skalūninės dujos to vertos, kad būtų numušta dujų kaina, bet padaryta nepataisoma žala gamtai ir žmonėms, o visas pelnas iškeliautų į JAV? Todėl geriausia alternatyva yra terminalas, priklausantis valstybei, o ne užsienio hidros (nevarbu, iš Rytų ar Vakarų).
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO kam tada šuniui penkta koją? T.y. terminalas. Esmė tame, kad vienas iš dviejų yra lyšnas: arba terminalas, arba skalūninės dujos.
Kitas klausimas, tai ar skalūninės dujos to vertos, kad būtų numušta dujų kaina, bet padaryta nepataisoma žala gamtai ir žmonėms, o visas pelnas iškeliautų į JAV? Todėl geriausia alternatyva yra terminalas, priklausantis valstybei, o ne užsienio hidros (nevarbu, iš Rytų ar Vakarų).Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąKuo daugiau alternatyvių šaltinių, tuo didesnis tiekimo užtikrintumas (jei kuriam nors šaltiniui kas nutiktų) ir mažesnės kainos. 3 geriau nei 2.
Comment
-
Parašė Axis Rodyti pranešimąRačas savo bloge paskelbė, kad "Suskystintų dujų terminalo projektas šiandien įšaldytas". Gal kas žinote plačiau?
Nors „Klaipėdos nafta“ sustabdė konkursą dėl suskystintų gamtinių dujų (SGD) terminalo dujotiekio tiesimo, Premjeras Algirdas Butkevičius tikisi, kad trumpalaikės problemos, kurias sukėlė sustabdytas konkursas, neturės esminės įtakos suskystintų dujų terminalo statybos darbų terminams.
„Aš manau, kad dujų terminalo statyba bus atlikta laiku. Tas konkursas, kuris buvos sustabdytas, turiu pasakyti, šiek tiek sukėlė tam tikras problemas - trumpalaikes, manau. Ir jokiu būdu konkurso eigos metu negali keisti konkurso sąlygų“, - penktadienį žurnalistams sakė Premjeras.
Pasak jo, pagal Viešųjų pirkimų tarnybos (VPT) vadovo Žydrūno Plytniko pateiktą informaciją sąlygos buvo pakeistos suderinus su kompanijomis, kurios jau buvo pateikusios paraiškas dalyvauti konkurse.
„Ir dabar praktiškai grįžtame prie to pirmo varianto, kuris buvo paskelbtas viešai, ir manau, kad tos procedūros neturėtų ilgai užsitęsti, artimiausiu laiku turėtų būti pasiektas rezultatas“, - kalbėjo A. Butkevičius
Skaitykite daugiau: Butkevičius: suskystintų gamtinių dujų terminalo statyba bus atlikta laiku - Naujienų portalas | Alfa.lt http://www.alfa.lt/straipsnis/150830...#ixzz2MI92vzFd
Comment
Comment