Californijoje gan dazni zemes drebejimai(url), idomu ar kokia zala padarytu traukiniui lekianciam 350km/h.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[USA] Greitieji geležinkeliai JAV
Collapse
X
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąAr 6h vairuoti ar patogiai sedeti traukinyje kavineje atsidarius laptopa Is stoties i stoti su taksi. Viskas labai grazu. Bet kiek tu verslo keleiviu buna tokiuose marsrutuose? Pigiau kad bus tikrai nesinori tiketi ir kadangi anksciau tenka i stoti atvykti gaunasi panasi keliones trukme. Su taksi manau nepigu vazinetis JAV, delto kitame mieste tektu naudotis visai nepazistama ir neisvystyta VT sistema.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąCalifornijoje gan dazni zemes drebejimai(url), idomu ar kokia zala padarytu traukiniui lekianciam 350km/h.
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąJeigu jau važiuoji traukiniu ir po pažastimi vežiesi 'laptopą', ypač jeigu su bevieliu internetu, tai ne problema susirasti patogiausią VT maršrutą iš stoties į kelionės tikslą
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąSuburbų specifikacija ten tokia, kad tai ištisiniai gyvenamųjų namų kvartalai, net iki greitkelio reikia toli kai kuriems važiuoti. O traukinių linijų apskritai nepridarysi šimtų kaip ir stotelių kas keli šimtai metrų, todėl traukiniais bet kokiu atveju galės naudotis tik nedidelė dalis gyventojų.Paskutinis taisė andyour; 2010.09.18, 15:00.
Comment
-
Yra ir video pristatymas - http://www.youtube.com/watch?v=_Nx8rNysZSI
Nors apskritai tokie projektai man kelia daug abejonių...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBus tų keleivių. Nepergyvenkit. Ir ne tik verslo. Milijoniniai miestai. Jei bent 1 proc. naudosis traukiniais, tai jie, kursuodami kas 20 min., tikrai netušti važiuos.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIr tu mano žodžiais patikėjai?
Los Angeles to San Francisco Travel Options
You may be surprised to find that air travel between LA and San Francisco isn't much more expensive than taking the train and it's much faster(about 1.5 hours)
Su automobiliu 40$ (trukme 6h)
Su lektuvu 60$(trukme 1h 15min, oro uostai randasi mieste)Paskutinis taisė andyour; 2010.09.19, 13:53.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąLos Angeles to San Francisco Travel Options
Su traukiniu 52$ (trukme 11h)
Su automobiliu 40$ (trukme 6h)
Su lektuvu 60$(trukme 1.5h + kazkiek iki oro uosto)
Klausimas: traukiniu 11h kelionė trunka prie dabartinės sistemos? Per daug sunku patikėti, kad nutiesus greitųjų traukinių liniją kelionė truks taip ilgai... O net ir prie dabartinės sistemos, kodėl automobiliu kelionė trunka kone perpus trumpiau?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Nes manau traukinys daug kur sustoja. Siaip pataisiau as su lektuvu, Airbus trukme 1h 15min o orouostai randasi miestuose.
Primenu:
California’s planned network would haul passengers between Los Angeles and San Francisco in 2 hours and 38 minutes.Paskutinis taisė andyour; 2010.09.19, 14:00.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąNes manau traukinys daug kur sustoja. Siaip pataisiau as su lektuvu, Airbus trukme 1h 15min o orouostai randasi miestuose.
Du kartus ilgiau nei su lektuvu. Kaina negales buti didesne nei su senais traukiniais. Idomu tada kaip atsipirktu?
Grįžtant prie greičio. Tarkime lėktuvu kelionė užtruks 1:15h, o greituoju traukiniu — 2:38h. Skirtumas — 1:23h. Čia atsiranda keli niuansai. Oro uostai yra atokiau nuo centro, lėktuvo bilietas paprastai perkamas gerokai iš anksto, oro uoste gaištamas laikas vykdant registraciją, o ir pats transportas į/iš OU kainuoja gerokai brangiau, jei lyginsime su GS. Taigi laikas susilygina, o kelionės kaina nusvyra traukinio pusėn (darant prielaidą, kad pats traukinio bilietas bus ne brangesnis negu lėktuvo). Kita slidi problema — ar visų keleivių galutinis kelionės tikslas bus LA ar SF? Įtariu, kad tokių maximum bus 2/3. Kitiems šie miestai bus tik tarpinės stotelės, savotiški hub'ai. Iš tikrųjų jie keliaus kažkur toliau, greičiausiai į aplinkinius miestus ir miestelius, kurie nuo šių miestų nutolę iki 100, na gal 200km. Tokio atstumo paprastai lėktuvai neskrenda. Vadinasi, atvykę į didmiestį keleiviai turi keliauti toliau, tačiau jau nebe lėktuvu. Tai kuo? Patogiausia — traukiniu arba autobusu. O kai vis tiek išlipi traukinių stotyje, kuo tęsti kelionę klausimų, matyt, nebelieka
Ir pabaigai LA žemėlapis:
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąNes manau traukinys daug kur sustoja. Siaip pataisiau as su lektuvu, Airbus trukme 1h 15min o orouostai randasi miestuose.
Primenu:
Du kartus ilgiau nei su lektuvu. Kaina negales buti didesne nei su senais traukiniais. Idomu tada kaip atsipirktu?Paskutinis taisė Al1; 2010.09.19, 21:38.
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąGrįžtant prie greičio. Tarkime lėktuvu kelionė užtruks 1:15h, o greituoju traukiniu — 2:38h. Skirtumas — 1:23h. Čia atsiranda keli niuansai. Oro uostai yra atokiau nuo centro, lėktuvo bilietas paprastai perkamas gerokai iš anksto, oro uoste gaištamas laikas vykdant registraciją, o ir pats transportas į/iš OU kainuoja gerokai brangiau, jei lyginsime su GS. Taigi laikas susilygina, o kelionės kaina nusvyra traukinio pusėn (darant prielaidą, kad pats traukinio bilietas bus ne brangesnis negu lėktuvo). Kita slidi problema — ar visų keleivių galutinis kelionės tikslas bus LA ar SF? Įtariu, kad tokių maximum bus 2/3. Kitiems šie miestai bus tik tarpinės stotelės, savotiški hub'ai. Iš tikrųjų jie keliaus kažkur toliau, greičiausiai į aplinkinius miestus ir miestelius, kurie nuo šių miestų nutolę iki 100, na gal 200km. Tokio atstumo paprastai lėktuvai neskrenda. Vadinasi, atvykę į didmiestį keleiviai turi keliauti toliau, tačiau jau nebe lėktuvu. Tai kuo? Patogiausia — traukiniu arba autobusu. O kai vis tiek išlipi traukinių stotyje, kuo tęsti kelionę klausimų, matyt, nebelieka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAtsipiktų. Nereikia skaičiuoti vien tik pinigų už parduotus bilietus, reklamą. Daliai keleivių persėdus į traukinius, sumažėtų besaikės investicijos į automobilių kelius. Čia ir būtų didžiausias sutaupymas. O kur dar ekologija, sveikesnis gyvenimo būdas. Juk žmonės bus priversti šiek tiek daugiau pajudėti.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąDel laiko sutinku, su registracija laikas panasus, vadinasi su traukiniu laiko nesutaupysi. Greitajam traukiniui reikes nutiesti brangia infrastruktura, tuo tarpu oro uostai yra kiekviename mieste. Jeigu zmogaus keliones tikslas uz miesto, vadinasi gales pavaziuoti autobusu jau esama infrastruktura. Minejai 2/3 zmoniu tikslas yra ne miestas, bet ir gali buti kad net trecdalio ju tikslas nebus tarp siu miestu.
Praleidai kitą mano minėtą argumentą — patogumas. Maža to, kad aviakompanijos ima papildomą mokestį už didesnį bagažo svorį, atvykęs į GS gali iš karto tęsti kelionę į priemiesčius ar aplinkinius miestelius tuo pačiu traukiniu, arba jo nesant autobusu.
Tiesa, dar vienas patogumas. Lėktuvui kylant ar leidžiantis privalai išjungti visus elektroninius prietaisus. Tuo tarpu traukinyje gali kiek nori visos kelionės metu naudotis tiek nešiojamuoju kompiuteriu, tiek mobiliuoju telefonu, tiek kitais elektroniniais prietaisais.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Ekspresas
Acela Express trains are the only true high-speed trainsets in North America; the highest speed they attain is 150 mph (240 km/h), though they average less than half of that. Acela has become popular with business travelers and by some reckoning has captured over half of the market share of air or train travelers between Washington and New York.[4] Between New York and Boston the Acela Express has up to a 37% share of the train and air market.
Jeigu neivestavo, vadinasi nebuvo ekonominio pagrindo?
Comment
Comment