Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[USA] Greitieji geležinkeliai JAV

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Parašė John
    SF-LA linija kainuos per 30mlrd. USD. Tokia investicija pinigine prasme atsipirktų nebent po kokių 200 metų. Ar Kinijoje atsipirks tie 300mlrd. USD, kurie ten dabar dedami į naujas linijas? Labai abejoju.
    300mlrd. USD visų mokesčių mokėtojų sąskaita, kad verslo klientai patogiai keliautų? Kiek dažnai eilinis amerikietis keliauja pvz. iš LA ir SF? Jis tikrai negalės vieną kartą per metus "pakentėti" lėktuvo triukšmo ir nesaugumo jausmo? Arba mašinoje ilgiau pasėdėti, bet už tai kitame mieste turėti gerą patogų susisiekimą.

    Comment


      #82
      Parašė andyour Rodyti pranešimą
      300mlrd. USD visų mokesčių mokėtojų sąskaita, kad verslo klientai patogiai keliautų? Kiek dažnai eilinis amerikietis keliauja pvz. iš LA ir SF? Jis tikrai negalės vieną kartą per metus "pakentėti" lėktuvo triukšmo ir nesaugumo jausmo? Arba mašinoje ilgiau pasėdėti, bet už tai kitame mieste turėti gerą patogų susisiekimą.
      Čia jau prasideda demagogija. Tam pačiam eiliniam amerikiečiui su jo mašina bus geriau keliauti, nes keliuose sumažės automobilių. Visi autokeliai tiesiami iš eilinių piliečių mokamų mokesčių. Bet kodėl koks nors LA gyventojas savo mokesčiais turi apmokėti už Kalifornijos periferijos kelių tiesimą? Demagogija ir tiek.

      Comment


        #83
        Parašė John
        Esmė ta, kad tarp didelių centrų visada bus didelis žmonių srautas ir HSR yra bene geriausia transporto rūšis tokiems atstumams. Tai įrodo Europos ir Azijos pavyzdžiai.
        Aš tuo neabejoju. Jeigu tarp LA ir SF kursuotų Maglev, jis susirinktų absoliučiai visus lėktuvų klientus.

        Comment


          #84
          O tai daug kam nepatiktų. Nereikia nei Maglevo. Jei važinėtų grietieji traukiniai 300 km/h greičiu ir per 3 val pervežtų keleivius tarp didmiesčių, tai avialinijoms irgi būtų rimta konkurencija. Nepasant to, kad skrydis trunka apie valandą, registracija, vykimas į oro uostą pakraštyje miesto suryja dar nemažai laiko. O kur dar mažesnė kaina.

          Comment


            #85
            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            O tai daug kam nepatiktų. Nereikia nei Maglevo. Jei važinėtų grietieji traukiniai 300 km/h greičiu ir per 3 val pervežtų keleivius tarp didmiesčių, tai avialinijoms irgi būtų rimta konkurencija. Nepasant to, kad skrydis trunka apie valandą, registracija, vykimas į oro uostą pakraštyje miesto suryja dar nemažai laiko. O kur dar mažesnė kaina.
            +- 1h manau nesudaro didelės reikšmės, traukinio kavinėje galėtum tą valandą praleisti Viską nulemtų mažesnė kaina ir saugumas.

            Comment


              #86
              ooo kokia čia diskusija įsisuko. Nesu šių dalykų specialistas, bet tenka čia gyventi ir naudotis ne traukiniu... o automobiliu. Aišku nesu aklas tam kas vyksta aplinkui.
              Priemiestiniai ir dažniausiai dviejų aukštų traukiniai egzistuoja visuose didmiesčiuose. Atvažiuoji iš savo priemiesčio palieki auto aikštelėje ir į miesto centrą važiuoji traukiniu.
              Tačiau - atokesniuose miesteliuose atsiranda kita problema, kuri ir lemia traukinių nebuvimą - neegzistuojantis viešasis transportas - tiesiog visi miestelio gyventojai turi automobilius ir jiems traukinys nebūtinas. Taip pat dar pridėčiau, kad kiekvienas mažesnis ar didesnis miestelis turi savo oro uostą ir nesvarbu kiek skrydžių per dieną t.y. vienas ar du, tačiau vietiniai į hub'ą skris būtent iš ten.
              Man atrodo mums sunku suvokti JAV periferijos gyvenimo stilių - nesupratau ir aš to kol skersai išilgai nepervažiavau automobiliu nuo vieno kranto į kitą ir atgal. Tai ką matote Holivudo vesternuose ar šiaip filmuose su dykumų ar apleistų miestelių epizodais nėra jokia dekoracija - tai kasdieninis pigus ir užkoncervuotas gyvenimas... tai pilka ir dulkina realybė.
              Architektūros fotografija: http://www.garbacauskas.com

              Comment


                #87
                Parašė John
                Ar Kinijoje atsipirks tie 300mlrd. USD, kurie ten dabar dedami į naujas linijas? Labai abejoju.
                Visai šaliai įdiegti analogišką tinklą kainuotų tikrai daug daugiau nei kinams, net jei kinai vykdytų užsakymą. Ir nemanau, kad tai naftos lobistų įtaka, nes JAV gan daug investuoja į atsinaujinančią energiją, o traukiniams reikės elektros, kurios dalis gaminama iš tos pačios naftos.

                Comment


                  #88
                  O automobiliai ne naftos produktais varomi? Net jei ir paplistų elektromobiliai, iš ko bus gaminama elektros energija? Bet kokiu atveju traukinys sunaudoja mažiau energijos nei reikėtų tam pačiam žmonių kiekiui važiuoti su lengvaisiais automobiliais su vidutinišku 1,5 žmogaus automobilyje.

                  Comment


                    #89
                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    O automobiliai ne naftos produktais varomi? Net jei ir paplistų elektromobiliai, iš ko bus gaminama elektros energija? Bet kokiu atveju traukinys sunaudoja mažiau energijos nei reikėtų tam pačiam žmonių kiekiui važiuoti su lengvaisiais automobiliais su vidutinišku 1,5 žmogaus automobilyje.
                    Akumuliatorius galėtų krauti vėjo ir saulės jėgainės. Ko gero, tai būtų efektyviausias jų pritaikymas. Kalifornijoje ir Floridoje pakankamai vėjo ir saulės.

                    Comment


                      #90
                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Net jei ir paplistų elektromobiliai, iš ko bus gaminama elektros energija?
                      Parašė andyour Rodyti pranešimą
                      Akumuliatorius galėtų krauti vėjo ir saulės jėgainės. Ko gero, tai būtų efektyviausias jų pritaikymas. Kalifornijoje ir Floridoje pakankamai vėjo ir saulės.
                      Elektrą pigiausia gaminti atominėse elektrinėse, kurių JAV visiškai netrūksta. Beje, tik laiko klausimas, kada bus įsisavinta termobranduolinė energijos gamyba. Tada palaipsniui elektra dar pigs.
                      Taip pat dar nepaminėjote hidroelektrinių. JAV jų turi net labai įspūdingų.
                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                      Comment


                        #91
                        Parašė andyour Rodyti pranešimą
                        Akumuliatorius galėtų krauti vėjo ir saulės jėgainės. Ko gero, tai būtų efektyviausias jų pritaikymas. Kalifornijoje ir Floridoje pakankamai vėjo ir saulės.
                        Pirma, energijos kaupimas akumuliatoriuose yra mažiau efektyvus energijos panaudojimo būdas nei tiesioginis jos suvartojimas. Antra, mes dar net nenutuokiame kokią ekologinę bombą sukurs traukos akumuliatorių naudojimas.
                        Be to reikia vertinti viską ne vien saulėtosios Kalifornijos rėmuose.

                        Comment


                          #92
                          Australija labai rimtai svarsto dėl greitųjų traukinių. Informaciją dedu čia, kol dar nėra reikalo kurti atskiros temos:



                          http://online.wsj.com/article/SB1000...LEFTSecondNews

                          Comment


                            #93
                            Čia galite sekti traukinius JAV realiu laiku

                            http://www.amtrak.com/home
                            Neskubėk ir nespėsi.

                            Comment


                              #94
                              Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                              Čia galite sekti traukinius JAV realiu laiku

                              http://www.amtrak.com/home
                              O cia jei kam nors is jusu bus nezapadlo (nes rusu kalba), galima pasikuisti kokia savaite, tiesiog klondaikas, per daug geras dalykas, kad jo nezinoti, kas nemokat rusiskai galima ziureti paveiksliukus kuriu debesys, ten yra izanga o apacioje desimt daliu kurias paspaudus vualia:
                              http://periskop.livejournal.com/1240484.html

                              Comment

                              Working...
                              X