Parašė John
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[USA] Greitieji geležinkeliai JAV
Collapse
X
-
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą300mlrd. USD visų mokesčių mokėtojų sąskaita, kad verslo klientai patogiai keliautų? Kiek dažnai eilinis amerikietis keliauja pvz. iš LA ir SF? Jis tikrai negalės vieną kartą per metus "pakentėti" lėktuvo triukšmo ir nesaugumo jausmo? Arba mašinoje ilgiau pasėdėti, bet už tai kitame mieste turėti gerą patogų susisiekimą.
Comment
-
O tai daug kam nepatiktų. Nereikia nei Maglevo. Jei važinėtų grietieji traukiniai 300 km/h greičiu ir per 3 val pervežtų keleivius tarp didmiesčių, tai avialinijoms irgi būtų rimta konkurencija. Nepasant to, kad skrydis trunka apie valandą, registracija, vykimas į oro uostą pakraštyje miesto suryja dar nemažai laiko. O kur dar mažesnė kaina.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO tai daug kam nepatiktų. Nereikia nei Maglevo. Jei važinėtų grietieji traukiniai 300 km/h greičiu ir per 3 val pervežtų keleivius tarp didmiesčių, tai avialinijoms irgi būtų rimta konkurencija. Nepasant to, kad skrydis trunka apie valandą, registracija, vykimas į oro uostą pakraštyje miesto suryja dar nemažai laiko. O kur dar mažesnė kaina.
Comment
-
ooo kokia čia diskusija įsisuko. Nesu šių dalykų specialistas, bet tenka čia gyventi ir naudotis ne traukiniu... o automobiliu. Aišku nesu aklas tam kas vyksta aplinkui.
Priemiestiniai ir dažniausiai dviejų aukštų traukiniai egzistuoja visuose didmiesčiuose. Atvažiuoji iš savo priemiesčio palieki auto aikštelėje ir į miesto centrą važiuoji traukiniu.
Tačiau - atokesniuose miesteliuose atsiranda kita problema, kuri ir lemia traukinių nebuvimą - neegzistuojantis viešasis transportas - tiesiog visi miestelio gyventojai turi automobilius ir jiems traukinys nebūtinas. Taip pat dar pridėčiau, kad kiekvienas mažesnis ar didesnis miestelis turi savo oro uostą ir nesvarbu kiek skrydžių per dieną t.y. vienas ar du, tačiau vietiniai į hub'ą skris būtent iš ten.
Man atrodo mums sunku suvokti JAV periferijos gyvenimo stilių - nesupratau ir aš to kol skersai išilgai nepervažiavau automobiliu nuo vieno kranto į kitą ir atgal. Tai ką matote Holivudo vesternuose ar šiaip filmuose su dykumų ar apleistų miestelių epizodais nėra jokia dekoracija - tai kasdieninis pigus ir užkoncervuotas gyvenimas... tai pilka ir dulkina realybė.Architektūros fotografija: http://www.garbacauskas.com
Comment
-
Parašė JohnAr Kinijoje atsipirks tie 300mlrd. USD, kurie ten dabar dedami į naujas linijas? Labai abejoju.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO automobiliai ne naftos produktais varomi? Net jei ir paplistų elektromobiliai, iš ko bus gaminama elektros energija? Bet kokiu atveju traukinys sunaudoja mažiau energijos nei reikėtų tam pačiam žmonių kiekiui važiuoti su lengvaisiais automobiliais su vidutinišku 1,5 žmogaus automobilyje.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNet jei ir paplistų elektromobiliai, iš ko bus gaminama elektros energija?Parašė andyour Rodyti pranešimąAkumuliatorius galėtų krauti vėjo ir saulės jėgainės. Ko gero, tai būtų efektyviausias jų pritaikymas. Kalifornijoje ir Floridoje pakankamai vėjo ir saulės.
Taip pat dar nepaminėjote hidroelektrinių. JAV jų turi net labai įspūdingų.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąAkumuliatorius galėtų krauti vėjo ir saulės jėgainės. Ko gero, tai būtų efektyviausias jų pritaikymas. Kalifornijoje ir Floridoje pakankamai vėjo ir saulės.
Be to reikia vertinti viską ne vien saulėtosios Kalifornijos rėmuose.
Comment
-
Australija labai rimtai svarsto dėl greitųjų traukinių. Informaciją dedu čia, kol dar nėra reikalo kurti atskiros temos:
http://online.wsj.com/article/SB1000...LEFTSecondNews
Comment
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
http://periskop.livejournal.com/1240484.html
Comment
Comment