Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių istorija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [QUOTE=AutoLiet;596947]DP Vilniaus geležinkelio stotyje. Žurnalas "Švyturys" 1951m.

    ech laikai būdavo kažkada

    Comment


      Žurnalas "Geležinkelininkas" 1936m.







      Paskutinis taisė AutoLiet; 2011.11.12, 18:00.

      Comment


        DP-4, Minskas-Vilnius-Riga. Filmukas - http://www.ctv.by/tvprogram/~news=59112





        Comment


          Žurnalas "Geležinkelininkas" 1938m. Rugsėjo 1 d. Nr. 16





          Paskutinis taisė AutoLiet; 2015.01.02, 11:51. Priežastis: Išleidimo datos patikslinimas

          Comment


            Jei Aukštaitijos siaurukas buvo kuriamas ir naudojamas daugmaž šalies ūkiui kelti, tai vidurio ir pietų Lietuvos siaurojo geležinkelio trasos kurtos priešų. Siaurukas turėjo padėti sėkmingiau vykdyti grobikiškus Pirmojo pasaulinio karo planus arba palengvinti plėšti mūsų šalį t.y. išvežti gamtinius turtus.
            Anot A.Miškinio nuotraukoje „Rusų karo belaisviai tiesia geležinkelį Kazlų Rūdos miške“. Žinoma vokiečiai ne infrastruktūrą plėtė, o skubėjo kuo daugiau medienos išvilkti.

            Rytas. Šlapia. Miglos. Tiltas. Upė.
            www.airfoto.lt

            Comment


              Žurnalas "Mokslas ir technika" 1980m.



              Comment


                II-ojo pasaulinio karo Jonavos tiltų nuotraukos

                Geležinkelio tiltas





                Ir karo metu sugriautas automobilių tiltas



                Daugiau nuotraukų čia

                Comment


                  Gal kas gali pasakyt kiek siauruku tarpukariu kainavo kelionė iš Linkuvos į Šiaulius?

                  Comment


                    Galiu pasakyti tik tiek, kad kainos visą nepriklausomybės laikotarpį nebuvo vienodos. Jos ir didėjo ir mažėjo. Kainos buvo mažinamos ir gan ženkliai tam tikroms keleivių grupėms ar pradėjus didėti konkurencijai su autobusais, aišku, tais maršrutais, kuriuos dubliavo autobusai.
                    Paskutinis taisė Al1; 2011.12.10, 21:42.

                    Comment


                      Jo didenybės Prūsijos Imperatoriaus vagonas

                      Su tokiu vagonu-salonu Vokietijos Imperatoriaus Fridricho Wilhelmo II sūnus princas Joachimas buvo atvykęs į Klaipėdos kraštą, lankėsi 1915 m. kovo 29 d. Heydekruge.

                      Comment


                        Žurnalas "Geležinkelininkas" 1938m. Nr.18.



                        Comment


                          Parašė Ramūnas kns Rodyti pranešimą
                          Anot A.Miškinio nuotraukoje „Rusų karo belaisviai tiesia geležinkelį Kazlų Rūdos miške“. Žinoma vokiečiai ne infrastruktūrą plėtė, o skubėjo kuo daugiau medienos išvilkti.

                          Atvaizdas
                          Dar prieš kelerius metus turėjau šią nuotrauką - po to iškeičiau į man reikalingesnę. Pamenu, kad kitoje pusėje buvo nurodyta konkretesnė vietovė, esanti netoli Kazlų Rūdos. Ta vietovė - Jūrė. Va, tik sunku pasakyti - kuri dabartinė Jūrė ten užfiksuota? Dabar miestelio apylinkėse yra dvi Jūrės: Jūrė II (arba dar Jūrės miestelis) ir tiesiog Jūrė. Per Jūrę II (į rytus nuo Kazlų Rūdos) ir dabar eina geležinkelis, o pro Jūrę (esančią į šiaurę nuo Kazlų Rūdos) irgi ėjo siauruko atkarpos (dar ir "brandžiu" sovietmečiu). Kadangi ten miškas ir jo augmenija beveik tokia pati, tai iš nuotraukos neįmanoma nuspręsti, kurioje Jūrėje vyksta veiksmas.
                          www.dvylikakedziu.lt

                          Comment


                            Pagal mane klausimai nekyla - linijos ėjo nuo Jūrės geležinkelio stoties (nežinau koks ten nr) į Kazlų Rūdos mišką - Ežerėlį, Pavilkijį.

                            Comment


                              Žurnalas "Geležinkelininkas" 1992.10.

                              Comment


                                Iš sovietmečio pakankamai atsilikę geležinkeliai paveldėti.
                                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                Comment


                                  TSRS geležinkeliai buvo labiau pažengę techniškai nei kai kuriose Vakarų Europos šalyse. Tuo metu - 1991 m. O pagal pervežimų mastus jie toli aplenkė Vakarus. Kas liečia Lietuvos geležinkelius, tai jie buvo ir yra kai kuriais parametrais labiau išvystyti nei kokios Lenkijos ar netgi Vokietijos...
                                  Paskutinis taisė Al1; 2012.01.06, 20:46.

                                  Comment


                                    Pasakysiu kitaip, pagal pervežimų mastus infrastruktūra buvo nešiuolaikinė ir dažnai blogos techninės būklės. O riedmenys irgi kaip ir kita sovietinė technika.
                                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                    Comment


                                      Pakankamai šiuolaikinė, jei imsime 1991 m lygį. Blogiausiai tik tai, kad geležinkelių tinklas Lietuvoje iš esmės nesiplėtė. Bet iš kitos pusės, TSRS jis plėtėsi, kai Vakaruose tik traukėsi. Semaforai dar ir dabar Vakarų Europoje naudojami. O TSRS jie buvo likę viename kitame užkampyje. Vagonai kaip vagonai. Na, lokomotyvai galėjo būti ir ekonomiškesni. Bet esant pigiems energetiniams ištekliams tas nebuvo aktualu.

                                      Comment


                                        Bėgiai lengvo tipo, dvikelių ruožų mažai, autoblokuotės labai mažai, elektrinio centralizavimo nebuvimas net tokiose kroviniais užverstose stotyse kaip Panevėžys ar Tauragė bei pagrindinėse linijose esančiose mažesnėse stotyse ir t.t.
                                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Semaforai dar ir dabar Vakarų Europoje naudojami.
                                          Semaforas nėra toks blogas daiktas, jeigu jis užtikrina saugų eismą (nuošaliuose ruožuose su nedideliu eismu).
                                          Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                          Bėgiai lengvo tipo, dvikelių ruožų mažai, autoblokuotės labai mažai, elektrinio centralizavimo nebuvimas net tokiose kroviniais užverstose stotyse kaip Panevėžys ar Tauragė bei pagrindinėse linijose esančiose mažesnėse stotyse ir t.t.
                                          Pabaltijo geležinkelyje Lietuva buvo dar visai nieko - Estijos apygarda buvo išvis tragiškas reikalas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X