Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių istorija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Pirmieji geležinkeliai carinėje Rusijoje buvo su eismu kairiąja puse.
    Ko gero visi Rusijos Imperijos geležinkeliai buvo su eismu kairiąja puse. Tik I-mo pasaulinio metu pradedama pereiti prie dešiniojo, net neaišku kodėl, tai užtruko net 30-metų. Gal geležinkelininkai galėtų pakomentuoti?

    Comment


      Peterburgo - Maskvos geležinkelis buvo su eismu dešiniąja puse. Tiesiog geležinkelių eros Rusijoje pradžioje eismo pusė priklausė nuo to, kokios šalies inžinieriai projektavo ir tiesė geležinkelius. Peterburgo - Maskvos geležinkelį projektavo amerikiečiai. Netgi vagonai buvo amerikietiško tipo, buvo naudojama amerikietiška centrinė buferinė sankaba. Peterburgo - Varšuvos geležinkelį projektavo ir tiesė prancūzai. Jie ir įpiršo savo "standartus". Rygos Dinaburgo geležinkelį tiesė anglai. Varšuvos - Vienos geležinkelis buvo 1435 mm vėžės ir jį tiesiant matyt buvo naudojami austrų ar vokiečių "standartai", nors pagrindinis inžinierius buvo vietinis. Standartai kabutėse, nes tikrų standartų be vėžės pločio geležinkeliuose tais laikais nebuvo.
      Paskutinis taisė Al1; 2011.06.20, 23:01.

      Comment


        1934m.


















        Kauno apskrities viešoji biblioteka.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Peterburgo - Maskvos geležinkelis buvo su eismu dešiniąja puse.
          Tai, kad nelabai. Dar iki šiol Maskva-Riaznė kairiapusis judėjimas.

          Šiaip tai seniai žinoma man tema, nes su profesionalais aiškinausi šiuo klausimu. Aš pats nesu specas

          Comment


            Tai kad tai ne Peterburgo - Maskvos geležinkelis.

            Comment


              Buvau neseniai Radviliškio depe ir netikėtai užtikau 1929 metų cisterną, kuri buvo paruošta pjaustymui:



              Cisternos lentelė



              Šitas vagonas dar neparuoštas pjaustymui, bet ką gali žinoti:



              Comment


                Ten dar yra kita sena cisterna, šalia kitų, naudojamų kaip stacionarios talpyklos kurui ar alyvai (???), matyti pravažiuojant. O kokie reikalai su garvežiais? Vieną balandį mačiau įvarytą į depą, berods TE52-313. Lauke stovėjo tik vienas, kiek matėsi pro traukinio langą.

                Comment


                  "Baltic Railways Magazine" žurnalo redakcija ruošia knyga "Lietuvos geležinkelių automotrises ir lokomotorai 1930-1950 m." Kviečiame visus , kurie turi , kokios nors informacijos ar nuotraukų su automotrisių ir lokomotorų kurie važinėjo LG keliais , pasidalinti su knygos autoriais. Galbūt, turite kas nors užrašęs atsiminimų senų mašinistų , kurie važinėjo su automotrisėmis ir t.t. Bet kokia papildoma informacija labai praverstų. Kviečiame visus neabejingus Lietuvos geležinkelių riedmenų istorijai bendradarbiauti. Knyga planuojama išleisti lietuvių - anglų kalbomis. Orientacinis leidybos laikas 2012 metų I pusmetis.
                  info@railbaltic.eu
                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                  Comment


                    Na turiu krūva medžiagos, bet...

                    Comment


                      1953 metų žemėlapio fragmentas įdomus tuo, kad jis bene vienintelis kuriame galite įžvelgti siaurojo geležinkelio trasą nuo Ežerėlio gyv. iki Kauno. Šis geležinkelis padarytas apie 1942-3 metus, išardytas sovietmečiu. Trasa naudota netik krovinių gabenimui, bet ir keleivių pervežimui.





                      Nuotrauka iš „Naro paravozo“puslapio.
                      Rytas. Šlapia. Miglos. Tiltas. Upė.
                      www.airfoto.lt

                      Comment


                        Tarybiniuose pokariniuose topografiniuose 1:25000 šis geležinkelis yra detaliau pavaizduotas... Žemėlapio, deja, neturiu.
                        Paskutinis taisė Al1; 2011.07.07, 00:41.

                        Comment


                          Ar girdėjote apie Liepojos - Jurbarko geležinkelį? Buvo tokios linijos tiesimo pasiūlymas. 1848 m. buvo leista spausdinti ir kitais metais išspausdinta brošiūra, kurioje aiškinama apie šios linijos naudą. Tuomet Rusijoje buvo tik dvi veikiančios geležinkelio linijos (Peterburgas - Carskoje Selo ir Varšuva - Viena) ir tiesiama Peterburgo - Maskvos magistralė.

                          "Geležinkelininkas", 1939 m. Nr.12-13.

                          http://www.epaveldas.lt/vbspi//conte...=PG_S_23251_42

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Ar girdėjote apie Liepojos - Jurbarko geležinkelį? Buvo tokios linijos tiesimo pasiūlymas. 1848 m. buvo leista spausdinti ir kitais metais išspausdinta brošiūra, kurioje aiškinama apie šios linijos naudą. Tuomet Rusijoje buvo tik dvi veikiančios geležinkelio linijos (Peterburgas - Carskoje Selo ir Varšuva - Viena) ir tiesiama Peterburgo - Maskvos magistralė.

                            "Geležinkelininkas", 1939 m. Nr.12-13.

                            http://www.epaveldas.lt/vbspi//conte...=PG_S_23251_42
                            Matyt norėjo, kad Vokiečių Sąjunga krovinius į Švediją per Liepoją vežtų
                            "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                            Comment


                              LT - ginkluotė. Šarvuoti traukiniai

                              Straipsnis su nuotraukomis čia:
                              http://arecibo-camo.blogspot.com/201...raukiniai.html

                              Ir dar. Ne visai apie geležinkelius, bet yra ir apie juos. Galiausiai yra nuotraukų su garvežiais.

                              Karo inžinerijos padalinai 1918-1940 metais


                              http://kariuomene.kam.lt/lt/kariuome...40_metais.html
                              Paskutinis taisė Al1; 2011.07.13, 16:48.

                              Comment


                                1923m.




















                                http://www.epaveldas.lt/

                                Comment


                                  Nesupykint jei ne į šią temą rašau bet manau kad mano klausimas tinkamiausias šioje temoje. Gal kas žino ar sovietmečiu buvo mėginama/planuojama/galvojama nutiesti geležinkelius, kurie buvo suplanuoti tiesti 1918 - 1940 metais: t.y. nauja linija iš Kazlų Rūdos į Tauragę, bei pro Kėdainius į Klaipėdą? Kadangi iš trijų planuotų šių nutiesta buvo tik Kužiai - Telšiai - Kretinga.

                                  Comment


                                    Galvojama gal ir buvo, bet tikrai nemėginama. Nes tie geležinkeliai nebūtų turėję jokios reikšmės TSRS mastu, tik lokalią.

                                    Comment


                                      Nuo Kazlų Rūdos iki Tauragės nebebuvo prasmės tiesti, nes buvo alternatyva per Černiachovską ir Sovetską. Vistiek galutinis taškas Klaipėda.
                                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                      Comment


                                        Parašė MAR1US Rodyti pranešimą
                                        Nesupykint jei ne į šią temą rašau bet manau kad mano klausimas tinkamiausias šioje temoje. Gal kas žino ar sovietmečiu buvo mėginama/planuojama/galvojama nutiesti geležinkelius, kurie buvo suplanuoti tiesti 1918 - 1940 metais: t.y. nauja linija iš Kazlų Rūdos į Tauragę, bei pro Kėdainius į Klaipėdą? Kadangi iš trijų planuotų šių nutiesta buvo tik Kužiai - Telšiai - Kretinga.
                                        Daugiau forumą pasiskaityk, bent jau apie Kazlų Rūdos - Tauragės geležinkelį rasi nemažai info
                                        "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                                        Comment


                                          Iš archyvų





                                          Comment

                                          Working...
                                          X