Parašė Saulys
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelių istorija
Collapse
X
-
Gal ir buvo jau kas nors į kurią nors temą įkėlęs šitą.
1992 m. balandžio mėnesio vokiečių kelionė iš Berlyno į Rygą per Baltarusiją, Lietuvą traukiniais. Vokiečių kalba, bet yra gerų didelio formato nuotraukų.
https://www.trains-worldexpresses.com/500/530-02.htm
- 2 patinka
Comment
-
Dworzec kolejowy Wilno / Vilniaus geležinkelio stotis
Apie 1930-1939 m.
1. Peronas ir stotis

2. Peronas ir pėsčiųjų viadukas
Nežinau, kaip iki karo atrodė viadukas. Nesu 100% tikras, kad tai Vilniaus stotis.

3. Bendras vaizdas
Šita nuotrauka su bendru Vilniaus geležinkelio stoties vaizdu labiausiai patiko
Nustebino tai, kiek daug išliko iš tų laikų:
- 2 kelias skirtas manevravimuir tranzitui
- Labai panašūs pastatai su laiptais į požeminį tunelį - negi jie išliko nuo tarpukario

https://fotopolska.eu/kolej/woj.wilenskie.html
- 3 patinka
Comment
-
Tiltas kaip ir panašus į Vilniaus. Tik tolumoje matosi kažkokia stoginė.
Antrame perone esantis pastatai, įtariu, kad ne požeminės perėjos. Tiesiog laukimo patalpa perone. Nes požeminė perėja ta, kuri dabar veikia, atsirado pokaryje. O ta, senoji, kuri dabar uždaryta, ji yra toliau.
- 1 patinka
Comment
-
Nemaža dalis pačios stoties geležinkelio pusėje ir stoginė keleiviams irgi autentiška.Parašė Romas Rodyti pranešimąDworzec kolejowy Wilno / Vilniaus geležinkelio stotis
Apie 1930-1939 m.
3. Bendras vaizdas
Šita nuotrauka su bendru Vilniaus geležinkelio stoties vaizdu labiausiai patiko
Nustebino tai, kiek daug išliko iš tų laikų:
- 2 kelias skirtas manevravimuir tranzitui
- Labai panašūs pastatai su laiptais į požeminį tunelį - negi jie išliko nuo tarpukario

https://fotopolska.eu/kolej/woj.wilenskie.htmlPost in English - fight censorship!
- 1 patinka
Comment
-
Vaizdas mažai kuo skiriasi nuo to kai ten teko būti prieš kelerius metus.Parašė Al1 Rodyti pranešimąStoginė neautentiška. Perdaryta, net atraminiai stulpeliai jau tarybiniai..
Įdomu būtų palyginti, kaip dabar nuo viaduko atrodo tas pats vaizdas su pirmais dviem peronais.
Comment
-
2 kelias skirtas tik manevravimui. Jame yra tik manevriniai šviesoforai. Pagrinde naudojamas keleivinių pervarymui į kitus kelius iš depo ir VLRD reikmėms.Parašė Romas Rodyti pranešimąDworzec kolejowy Wilno / Vilniaus geležinkelio stotis
Nustebino tai, kiek daug išliko iš tų laikų:
- 2 kelias skirtas manevravimuir tranzitui
Comment
-
Kazys Daugėla (1912-1999)
Pirmoji Kauno žemės ūkio ministerijos tarnautojų ekskursija į Vilnių. 1939 m. kovas
Labai įdomi nuotrauka.
Aiškiai matosi tuometinių Lietuvos geležinkelių logotipas.
Traukinio maršruto lentelėje vietovardžiai užrašyti lietuviškai ir lenkiškai pagal tuometinę valstybinę priklausomybę:
"Kaunas - Vievis - Landwarów - Wilno"

https://www.15min.lt/media-pasakojim...i-nezinia-1380
- 4 patinka
Comment
-
Apie Lazdėnų (Zawiasy) - Baltamiškio (Vievio) ruožą yra keli pranešimai temoje apie Lietuvos-Lenkijos demarkacinę liniją.Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimąO kažkur lyg ir skaičiau, kad ties tuometine siena 1920-1940 laikotarpiu jis buvo nenaudojamas ar net išardytas?
Parašė Romas Rodyti pranešimąZawiasy / Lazdėnai, 1938
Straipsnis paskelbtas praėjus apie 1½ savaitės po Lenkijos ultimatumo ir diplomatinių santykių atkūrimo
Światowid Nr. 3 (711) - 1938.03.26, 3 psl.
Granica, która ożyje // Siena, kuri atgis
1. Lietuvos - Lenkijos pasienio stotelė Zawiasy (Lazdėnai), prie geležinkelio linijos į Kauną.
Šioje atkarpoje beveik 20 metų neveikė geležinkelio susisiekimas, kuris netrukus bus atstatytas.
2. Išardytas keliolikos kilometrų geležinkelio ruožas už Lazdėnų.
Lenkijos vyriausybė siekdama susisiekimo atstatymo tarp Lenkijos ir Lietuvos, įtvirtina savo norą sukurti normalius kaimyninius santykius.

20lecie. Ciekawostki z polskiej prasy przedwojennej // 20metis. Įdomybės iš Lenkijos prieškario spaudos
http://20lecie.blogspot.com/2009/03/...ora-ozyje.html
- 3 patinka
Comment
-
Traukinių eismas tarp Lietuvos ir Lenkijos buvo atkurtas 1938 m. liepos 1 d., praėjus 3 mėnesiams po diplomatinių santykių atkūrimoParašė kotofeich1 Rodyti pranešimąO kažkur lyg ir skaičiau, kad ties tuometine siena 1920-1940 laikotarpiu jis buvo nenaudojamas ar net išardytas?
Parašė AutoLiet Rodyti pranešimąLaikraštis "Lietuvos Žinios"
1938 m. liepos 1 d.

- 2 patinka
Comment
-
Radau porą istorinių nuotraukų iš Lazdėnų (Zawiasy), Lenkijos - Lietuvos pasienio stoties
Zawiasy stotis.
Tikėtina, kad tai laikotarpis tarp 1938 m. liepos ir 1939 m. rugpjūčio

Zawiasy stotis.
Nukabintas lenkiškas stoties užrašas.
Fotografuota turbūt 1939.10.28 d.
Autorius nenurodytas, bet tikėtina, kad tai Steponas Kolupaila

Abi nuotraukos iš https://railwayz.info/photolines/photo/53754
Dar viena istorinė nuotrauka forume buvo paskelbta jau anksčiau
Parašė Romas Rodyti pranešimąNuotr. Steponas Kolupaila
Lietuviškas traukinys Kaunas - Vilnius buv. pasienyje, Lazdėnų (Zawiasy) stotelėje 1939.10.28

Daugiau nuotraukų: http://mylimasvilnius.lt/2012/12/27/...ografija-2009/
- 3 patinka
Comment
-
Vilniaus geležinkelio stoties pėsčiųjų tunelio statyba 1964 m.

Vartotojas @brachka
http://vilnius.borda.ru/?1-11-0-0000...1-0-1490714004
- 5 patinka
Comment
Dėkui
Comment