Žurnalas „Geležinkelininkas“ 1992.10.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelių istorija
Collapse
X
-
Geležinkelių istorijos mylėtojams – nauja knyga
Pirmojo Lietuvoje geležinkelio (ruožo Turmantas–Marcinkonys) istorija atgyja ką tik pasirodžiusioje knygoje „Pirmasis geležinkelis Lietuvoje, I knyga". Pasakojama apie šio ruožo geležinkelio stotis, keleivių namus, vandens bokštus, siurblines, kitus statinius, tiltus ir tunelį.
http://www.litrail.lt/-/gelezinkeliu...93-nauja-knyga
Comment
-
"Lietuvos geležinkelių" turima technika 1938 m. (serijos, numeriai, ruožai).
http://www.epaveldas.lt
Comment
-
Paskutinis taisė Romas; 2017.03.31, 23:06. Priežastis: Nuotraukos dydis. Liko originalaus dydžio nuorodahttp://www.maps4u.lt/ Puslapis apie istorinius žemėlapius.
Comment
-
Ar tikrai 35 metai? Nors aišku pagal apsirengimą, kad ne 20-25 metai. Linija vienkelė. Tiltas susprogdintas, perdanga pakelta ir dadaryta medinė. Tokiu tiltu traukiniai važinėti negali.
Tarpukaryje buvo neveikiančios šios geležinkelių dalys:
Vievis - Lazdėnai, - linija buvo dvikelė, taigi ne ši linija
Kaišiadorys - Gaižiūnai - didžiausias tiltas ruože per Livintą ir tai tik gal 2,5-3 metrų pločio. Taigi, ne ši linija.
Alytus - Varėna,
Šeštokai - Trakiškės - šita geležinkelio linijos dalis atpuola irgi, nes tokio didelio tilto nėra.
Lieka Alytus - Varėna. Kas ten ant tilto stovi? Geležinkelietis arba pasienietis. Ir dar kažkokia tai platforma-vežimėlus ant bėgių stovi. Labai panašu, kad tiltas per Merkį. Tada ant tilto stovi pasienietis. Ten ir atramos tokios pat. Susprogdinta metalinė konstrukcija galėjo buvo pakelta. Pėsčiųjų ir vežimų eismui toks tiltas tiko, viršuje bėgiai panaudoti konstrukcijos sutvirtinimui.
Tik yra vienas niuansas - internete ir šiame forume yra neva tai tilto per Merkį (linija Alytus - Varėna) tarpukario nuotrauka ir vokiška nuspalvinta atvirutė Pirmojo pasaulinio metų. Deja, ten tiltas ne per Merkį, nes yra dar dvi akmeninės atramos upėje. O jų tikrai nėra pas tiltą per Merkį linijoje Alytus - Varėna.
Comment
-
Ar tikrai per tokį tiltą negali važiuoti traukiniai? Sutvirtinta dalis nėra ilga, ir sutvirtinimas mano manymu pakankamai tvirtas, pabandyk suspausti tokius įstrižus tašus, o be jų dar kiti yra. Dar reikia turėti omenyje, kad ašinė apkrova buvo mažesnė nei dabar.
Kelintais metais prasidėjo eismas link Šeštokų? Jei gerai pamenu, tai tiltui per Šešupę (arčiau Marijampolės?) buvo panaudota antrajam keliui skirta santvara tilto per Jūrą, prie Tauragės. Bet čia turbūt ne tas atvejis, nes visas tiltas panašus į carinį.
Comment
-
-
Panašu, jog šis. Ačiū. Pagarba žinovams.http://www.maps4u.lt/ Puslapis apie istorinius žemėlapius.
Comment
-
Comment
Comment