Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių istorija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Žurnalas „Geležinkelininkas“ 1992.10.

    Comment


      Parodos katalogas "Kaišiadorių portretas: sovietmetis ir šiandiena", Kaišiadorių muziejus, 2014. Nuotr. Benjamino Uždvario
      Foto 1960-1970
      Kaišiadorių geležinkelio stotis

      Comment


        Sovietai pradėjo Lietuvos geležinkelių pertvarką. Laikraštis "Darbo Lietuva" 1940 m. rugsėjo 5 d.

        Comment


          DP4 vyksta iš Minsko per Vilnių į Rygą

          Comment


            Nerodo, padarykit viešą albumą.

            Comment


              Nuotraukos autorius teigia, kad tokie interaktyvūs žemėlapiai buvo visose didesnėse stotyse...

              http://mib55.livejournal.com/27414.html?thread=200470

              Comment


                Geležinkelių istorijos mylėtojams – nauja knyga

                Pirmojo Lietuvoje geležinkelio (ruožo Turmantas–Marcinkonys) istorija atgyja ką tik pasirodžiusioje knygoje „Pirmasis geležinkelis Lietuvoje, I knyga". Pasakojama apie šio ruožo geležinkelio stotis, keleivių namus, vandens bokštus, siurblines, kitus statinius, tiltus ir tunelį.
                Toliau:

                http://www.litrail.lt/-/gelezinkeliu...93-nauja-knyga

                Comment


                  Lauksime knygos.

                  Jei bus koks "kolektyvinis pirkimas", gal gautume nuolaidą.

                  Comment


                    "Lietuvos geležinkelių" turima technika 1938 m. (serijos, numeriai, ruožai).







                    http://www.epaveldas.lt

                    Comment


                      1935 m. Tiltas per upę (gal Šešupė). Gal padėsite identifikuoti, kuris geležinkelio tiltas galėtų būti?
                      Paskutinis taisė Romas; 2017.03.31, 23:06. Priežastis: Nuotraukos dydis. Liko originalaus dydžio nuoroda
                      http://www.maps4u.lt/ Puslapis apie istorinius žemėlapius.

                      Comment


                        Perdanga panaši į tokią, kokios buvo iki I-ojo PK.
                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                        Comment


                          Ar tikrai 35 metai? Nors aišku pagal apsirengimą, kad ne 20-25 metai. Linija vienkelė. Tiltas susprogdintas, perdanga pakelta ir dadaryta medinė. Tokiu tiltu traukiniai važinėti negali.
                          Tarpukaryje buvo neveikiančios šios geležinkelių dalys:
                          Vievis - Lazdėnai, - linija buvo dvikelė, taigi ne ši linija
                          Kaišiadorys - Gaižiūnai - didžiausias tiltas ruože per Livintą ir tai tik gal 2,5-3 metrų pločio. Taigi, ne ši linija.
                          Alytus - Varėna,
                          Šeštokai - Trakiškės - šita geležinkelio linijos dalis atpuola irgi, nes tokio didelio tilto nėra.

                          Lieka Alytus - Varėna. Kas ten ant tilto stovi? Geležinkelietis arba pasienietis. Ir dar kažkokia tai platforma-vežimėlus ant bėgių stovi. Labai panašu, kad tiltas per Merkį. Tada ant tilto stovi pasienietis. Ten ir atramos tokios pat. Susprogdinta metalinė konstrukcija galėjo buvo pakelta. Pėsčiųjų ir vežimų eismui toks tiltas tiko, viršuje bėgiai panaudoti konstrukcijos sutvirtinimui.
                          Tik yra vienas niuansas - internete ir šiame forume yra neva tai tilto per Merkį (linija Alytus - Varėna) tarpukario nuotrauka ir vokiška nuspalvinta atvirutė Pirmojo pasaulinio metų. Deja, ten tiltas ne per Merkį, nes yra dar dvi akmeninės atramos upėje. O jų tikrai nėra pas tiltą per Merkį linijoje Alytus - Varėna.

                          Comment


                            o kokios linijos statyba negalejo buti ?

                            Comment


                              Tuo metu nieko nestatė. Tiltas neveikiantis, o metalinė konstrukcija carinė.

                              Comment


                                Gar gali būti tiltas per Varėnę linijoje Alytus - Varėna?

                                Comment


                                  Ar tikrai per tokį tiltą negali važiuoti traukiniai? Sutvirtinta dalis nėra ilga, ir sutvirtinimas mano manymu pakankamai tvirtas, pabandyk suspausti tokius įstrižus tašus, o be jų dar kiti yra. Dar reikia turėti omenyje, kad ašinė apkrova buvo mažesnė nei dabar.

                                  Kelintais metais prasidėjo eismas link Šeštokų? Jei gerai pamenu, tai tiltui per Šešupę (arčiau Marijampolės?) buvo panaudota antrajam keliui skirta santvara tilto per Jūrą, prie Tauragės. Bet čia turbūt ne tas atvejis, nes visas tiltas panašus į carinį.
                                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                  Comment


                                    Kur 1935 m. galėjo būti toks tiltas su eismu? Niekur.

                                    Tiltas Per Merkį netoli Artilerijos stoties. Rakusas ne visai tas pats, bet panašumas akivaizdus.



                                    Čia net galima sulyginti pagal akmenis - kai kurie jau buvo ištrupėję dar 1935 m. ir atrodo taip kaip dabar. Kairioji atrama.

                                    Paskutinis taisė Al1; 2017.02.02, 21:17.

                                    Comment


                                      Panašu, jog šis. Ačiū. Pagarba žinovams.
                                      http://www.maps4u.lt/ Puslapis apie istorinius žemėlapius.

                                      Comment


                                        Tiltas per Varėnę

                                        Ne per Merkį, o per Varėnę, ištaka iš Varėnio ežero
                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Kur 1935 m. galėjo būti toks tiltas su eismu? Niekur.

                                        Tiltas Per Merkį netoli Artilerijos stoties. Rakusas ne visai tas pats, bet panašumas akivaizdus.

                                        Atvaizdas


                                        Čia net galima sulyginti pagal akmenis - kai kurie jau buvo ištrupėję dar 1935 m. ir atrodo taip kaip dabar. Kairioji atrama.

                                        Atvaizdas

                                        Comment


                                          Laikraštis „Vakarinės naujienos“ 1961 m. vasario 10 d.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X