O kas ten dabar tai sužinos? Gal ir buvo nedidelė partija pradžioje. O vėliau jų atsisakė.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelių istorija
Collapse
X
-
-
Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
SVARBU. Nėra įdėta tikroji nuoroda. Aš ją radau, ir įkeliu, kad kiti galėtų pamatyt gyvesnį judantį vaizdą.
http://www.e-kinas.lt/objektas/kinas...u-lietuva-nr-5
Prasukite ir žiūrėkite nuo 7-os minutės 10-os sekundės. Tai buvo 62-aisiais. Dar pamenu jie važinėjo mano regione prieš mažiau nei 10 metų. Kai kurie dizaino elementai nepakitę atrodo, pvz matinės lempos.kk3
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąFilme D traukiniai. D1 - 4 vagonų ir paskutiniai iš jų baigė darbą Lietuvoje 2011 birželį. Dabar jais galima pasivažinėti Moldavijoje ir Ukrainoje.kk3
Comment
-
Parašė Haski Rodyti pranešimąO kokie traukiniai važinėdavo pokaryje iki D(1) traukinių? Garvežiai būdavo? Kituose dar 196x m. įrašuose nemažai garvežių mačiau. Ką jie tempdavo? Krovininius traukinius?
Paskutiniai garvežai 1979 metais važiavo, tempdavo ir keleivinius ir krovininius.
Parašė Haski Rodyti pranešimąDidelė nuostaba buvo, nes jau buvo įsigalėję latviški DR1A...Paskutinis taisė Zorro; 2016.05.22, 22:31.
Comment
-
Aišku, garvežiai ir vagonai. Buvo trofėjiniai dyzeliniai traukiniai - tiek vengriški (DP serijos ir DP-0x, kur x numeris), tiek vokiški, irgi pavadinti DP. Bet vokiški visi skirtingų modelių buvo. DP-0x vengriški irgi buvo dviejų tipų - 01-03 siauresni (europinis gabaritas), likę - platesni. Visi šie traukiniai aptarnavo ne priemiestį, o tokius maršrutus kaip Vilnius - Minskas, Vilnius - Ryga, Vilnius - Kaunas kaip ekspresai, dėl važinėjimo į Klaipėdą negarantuoju. Galbūt. Irgi negarantuoju, ekploatacijos pabaigoje galbūt jie buvo permesti ir į priemiestį.
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąDR1A Lietuvoje nuo 1988 metų.
P.S kadangi senai nevažiavau, po ilgos pertraukos man pasirodė, kad PESA 620 M irgi kaip reikiant pasidėvėjo, bent jau armatizatoriai ar kas nors, lyg per duobes važiuotų, visaip krato. Lygiai tas pats ir su dviaukščiais elektriniais - visą kelią daugiau mažiau pakrato. Pirmą įspūdį tikrai atsimenu kai važiavau prieš 6 metusPaskutinis taisė Haski; 2016.05.22, 23:02.kk3
Comment
-
Parašė Haski Rodyti pranešimąTuriu omeny įsigalėję praeitame dešimtmetyje
8 pirmieji buvo pagaminti 1988-91 metais. Vienas naujesnio modelio - 1993 metais, kitas - 1995 metais, taip pat 1995 metais gautos ir dvi atskiros galvos.
Comment
-
Kaune D1 buvo visada ir tik prieš pat jų pabaigą apie metus buvo trumpų periodų, kai D1 iš viso Kaune nebūdavo, paskui vėl atsirasdavo, vėl nebūdavo. Beje, berods užsibaigė D1 era irgi Kaune, o ne Radviliškyje. Aš pats tai iš Šiaulių paskutinį kartą važiavau likus kelioms savaitėms iki jų eksploatacijos pabaigos.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimądėl važinėjimo į Klaipėdą negarantuoju. Galbūt. Irgi negarantuoju, ekploatacijos pabaigoje galbūt jie buvo permesti ir į priemiestį.
Comment
-
Parašė Haski Rodyti pranešimąTuriu omeny įsigalėję praeitame dešimtmetyje, nuo 200x m. kai pradėjo nykti D1. Bent mano regione, Kybartai-Kaunas ir Marijampolė-Kaunas važinėdavo DR1A kai išnyko D1. Ir tik po kurio laiko teko važiuoti su juo mano savaiminė lyginamoji analizė teigė, kad DR1A geresni. Bet ir tie DR1A seni būdavo, ir tik vienu maršrutu Vilnius-Šeštokai važinėdavo atrenovuotas DR1A (su kietais suolais apvilktais minkštesne mėlyna medžiaga, geltonomis pasilaikymui skirtomis rankenomis. Vakar Iš Kauno į Kybartus kaip tik toks DR1A-289 važiavo. Tik deja, laikas padarė savo. Nusidėvėjęs; slankiojančios durys nesilaiko, ant posūkių atsidarinėja...
P.S kadangi senai nevažiavau, po ilgos pertraukos man pasirodė, kad PESA 620 M irgi kaip reikiant pasidėvėjo, bent jau armatizatoriai ar kas nors, lyg per duobes važiuotų, visaip krato. Lygiai tas pats ir su dviaukščiais elektriniais - visą kelią daugiau mažiau pakrato. Pirmą įspūdį tikrai atsimenu kai važiavau prieš 6 metus
DR serija į Kybartus pradėjo važinėt turbūt po 2000metų. Iki 2000m turėjau kaimą Pilviškiuose, nuo geležinkelio namas buvo gal 100m atstumu. Dienas leisdavom stebėdami traukinius, tad drakonus buvau matęs nebent Kaune ir Vilniuje. Grynai važinėdavo tik D1, dar kartą esu matęs labai keistą sąstatą ER9M traukiamą M62. Žodžiu sunkūs laikai buvo
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimądar kartą esu matęs labai keistą sąstatą ER9M traukiamą M62.
M62 su ER9M Vilniuje 2010 metais.
Comment
Comment