Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių istorija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    O kas ten dabar tai sužinos? Gal ir buvo nedidelė partija pradžioje. O vėliau jų atsisakė.

    Comment


      Geležinkelis Vilnius-Kaunas 1917 m.


      ebay.de

      Comment


        Parašė laimutis Rodyti pranešimą
        Geležinkelis Vilnius-Kaunas 1917 m.

        Atvaizdas

        ebay.de
        Kad man čia į siauruką panašiau, ne platųjį.

        Comment


          Žurnalas „Geležinkelininkas“ 1938 m.







          Comment


            Laikraštis „Kauno tiesa“ 1960 m. rugpjūčio 7 d.



            Comment


              1930 m.



              http://www.epaveldas.lt

              Comment


                Laikraštis „Vakarinės naujienos“ 1962 m. sausio 15 d.



                Laikraštis „Vakarinės naujienos“ 1962 m. kovo 1 d.



                Laikraštis „Vakarinės naujienos“ 1970 m. rugpjūčio 1 d.





                Paskutinis taisė AutoLiet; 2016.05.22, 15:42.

                Comment


                  Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
                  Pirmasis D-1 Lietuvoje. Tarybų Lietuva nr. 5, 1962 m.

                  Atvaizdas


                  http://www.e-kinas.lt

                  SVARBU. Nėra įdėta tikroji nuoroda. Aš ją radau, ir įkeliu, kad kiti galėtų pamatyt gyvesnį judantį vaizdą.

                  http://www.e-kinas.lt/objektas/kinas...u-lietuva-nr-5

                  Prasukite ir žiūrėkite nuo 7-os minutės 10-os sekundės. Tai buvo 62-aisiais. Dar pamenu jie važinėjo mano regione prieš mažiau nei 10 metų. Kai kurie dizaino elementai nepakitę atrodo, pvz matinės lempos.
                  kk3

                  Comment


                    Filme D traukiniai. D1 - 4 vagonų ir paskutiniai iš jų baigė darbą Lietuvoje 2011 birželį. Dabar jais galima pasivažinėti Moldavijoje ir Ukrainoje.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Filme D traukiniai. D1 - 4 vagonų ir paskutiniai iš jų baigė darbą Lietuvoje 2011 birželį. Dabar jais galima pasivažinėti Moldavijoje ir Ukrainoje.
                      O kokie traukiniai važinėdavo pokaryje iki D(1) traukinių? Garvežiai būdavo? Kituose dar 196x m. įrašuose nemažai garvežių mačiau. Ką jie tempdavo? Krovininius traukinius? Kokie būdavo keleiviniai traukiniai iki įsigalėjo vengriškieji? Ir taip, prieš kokius 6 metus dar teko važiuot D1 į Kauną. Didelė nuostaba buvo, nes jau buvo įsigalėję latviški DR1A...
                      kk3

                      Comment


                        Parašė Haski Rodyti pranešimą
                        O kokie traukiniai važinėdavo pokaryje iki D(1) traukinių? Garvežiai būdavo? Kituose dar 196x m. įrašuose nemažai garvežių mačiau. Ką jie tempdavo? Krovininius traukinius?
                        Dyzeliniai irgi vengriški DP. https://ru.wikipedia.org/wiki/Дизель...агонный)
                        Paskutiniai garvežai 1979 metais važiavo, tempdavo ir keleivinius ir krovininius.

                        Parašė Haski Rodyti pranešimą
                        Didelė nuostaba buvo, nes jau buvo įsigalėję latviški DR1A...
                        DR1A Lietuvoje nuo 1988 metų.
                        Paskutinis taisė Zorro; 2016.05.22, 22:31.

                        Comment


                          Aišku, garvežiai ir vagonai. Buvo trofėjiniai dyzeliniai traukiniai - tiek vengriški (DP serijos ir DP-0x, kur x numeris), tiek vokiški, irgi pavadinti DP. Bet vokiški visi skirtingų modelių buvo. DP-0x vengriški irgi buvo dviejų tipų - 01-03 siauresni (europinis gabaritas), likę - platesni. Visi šie traukiniai aptarnavo ne priemiestį, o tokius maršrutus kaip Vilnius - Minskas, Vilnius - Ryga, Vilnius - Kaunas kaip ekspresai, dėl važinėjimo į Klaipėdą negarantuoju. Galbūt. Irgi negarantuoju, ekploatacijos pabaigoje galbūt jie buvo permesti ir į priemiestį.

                          Comment


                            Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                            DR1A Lietuvoje nuo 1988 metų.
                            Turiu omeny įsigalėję praeitame dešimtmetyje, nuo 200x m. kai pradėjo nykti D1. Bent mano regione, Kybartai-Kaunas ir Marijampolė-Kaunas važinėdavo DR1A kai išnyko D1. Ir tik po kurio laiko teko važiuoti su juo mano savaiminė lyginamoji analizė teigė, kad DR1A geresni. Bet ir tie DR1A seni būdavo, ir tik vienu maršrutu Vilnius-Šeštokai važinėdavo atrenovuotas DR1A (su kietais suolais apvilktais minkštesne mėlyna medžiaga, geltonomis pasilaikymui skirtomis rankenomis. Vakar Iš Kauno į Kybartus kaip tik toks DR1A-289 važiavo. Tik deja, laikas padarė savo. Nusidėvėjęs; slankiojančios durys nesilaiko, ant posūkių atsidarinėja...

                            P.S kadangi senai nevažiavau, po ilgos pertraukos man pasirodė, kad PESA 620 M irgi kaip reikiant pasidėvėjo, bent jau armatizatoriai ar kas nors, lyg per duobes važiuotų, visaip krato. Lygiai tas pats ir su dviaukščiais elektriniais - visą kelią daugiau mažiau pakrato. Pirmą įspūdį tikrai atsimenu kai važiavau prieš 6 metus
                            Paskutinis taisė Haski; 2016.05.22, 23:02.
                            kk3

                            Comment


                              Parašė Haski Rodyti pranešimą
                              Turiu omeny įsigalėję praeitame dešimtmetyje
                              Įsigalėjo, kai atvyko.
                              8 pirmieji buvo pagaminti 1988-91 metais. Vienas naujesnio modelio - 1993 metais, kitas - 1995 metais, taip pat 1995 metais gautos ir dvi atskiros galvos.

                              Comment


                                Kaune D1 buvo visada ir tik prieš pat jų pabaigą apie metus buvo trumpų periodų, kai D1 iš viso Kaune nebūdavo, paskui vėl atsirasdavo, vėl nebūdavo. Beje, berods užsibaigė D1 era irgi Kaune, o ne Radviliškyje. Aš pats tai iš Šiaulių paskutinį kartą važiavau likus kelioms savaitėms iki jų eksploatacijos pabaigos.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  dėl važinėjimo į Klaipėdą negarantuoju. Galbūt. Irgi negarantuoju, ekploatacijos pabaigoje galbūt jie buvo permesti ir į priemiestį.
                                  Teko važiuoti. Ko gero bjauresnės kelionės nesugalvosi. Labai anksti ryte įsėdome į prikimštą dyzelį, o Klaipėdoje buvome vėlyvą popietę. Nežinau, ar tai pagal tvarkaraštį buvo, ar vėlavo.

                                  Comment


                                    Tais laikais 6-7 valandos iki Klaipėdos buvo normalu. O ir poreikis buvo - tuomet tai autobusai tokiais atstumais nevažinėjo. Žodžiu, gan greitai tie dyzeliniai tokiais maršrutais nepasiteisino, nes buvo tiesiog per mažos talpos.

                                    Comment


                                      Parašė Haski Rodyti pranešimą
                                      Turiu omeny įsigalėję praeitame dešimtmetyje, nuo 200x m. kai pradėjo nykti D1. Bent mano regione, Kybartai-Kaunas ir Marijampolė-Kaunas važinėdavo DR1A kai išnyko D1. Ir tik po kurio laiko teko važiuoti su juo mano savaiminė lyginamoji analizė teigė, kad DR1A geresni. Bet ir tie DR1A seni būdavo, ir tik vienu maršrutu Vilnius-Šeštokai važinėdavo atrenovuotas DR1A (su kietais suolais apvilktais minkštesne mėlyna medžiaga, geltonomis pasilaikymui skirtomis rankenomis. Vakar Iš Kauno į Kybartus kaip tik toks DR1A-289 važiavo. Tik deja, laikas padarė savo. Nusidėvėjęs; slankiojančios durys nesilaiko, ant posūkių atsidarinėja...

                                      P.S kadangi senai nevažiavau, po ilgos pertraukos man pasirodė, kad PESA 620 M irgi kaip reikiant pasidėvėjo, bent jau armatizatoriai ar kas nors, lyg per duobes važiuotų, visaip krato. Lygiai tas pats ir su dviaukščiais elektriniais - visą kelią daugiau mažiau pakrato. Pirmą įspūdį tikrai atsimenu kai važiavau prieš 6 metus

                                      DR serija į Kybartus pradėjo važinėt turbūt po 2000metų. Iki 2000m turėjau kaimą Pilviškiuose, nuo geležinkelio namas buvo gal 100m atstumu. Dienas leisdavom stebėdami traukinius, tad drakonus buvau matęs nebent Kaune ir Vilniuje. Grynai važinėdavo tik D1, dar kartą esu matęs labai keistą sąstatą ER9M traukiamą M62. Žodžiu sunkūs laikai buvo

                                      Comment


                                        Elektrinis ER2 turėjo būti ir M62 jį tempė į Kaliningradą ar iš jo.

                                        Comment


                                          Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                          dar kartą esu matęs labai keistą sąstatą ER9M traukiamą M62.
                                          Tai galėjo būti dėl traukinio gedimo ar tinklų remonto.

                                          M62 su ER9M Vilniuje 2010 metais.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X