Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių istorija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai kad jie nenauji buvo, jie jau buvo naudoti ~10 metų Leningrado - Maskvos linijoje.

    Comment


      Kartais naujas gali reikšti toks, kokio iki tol nebuvo.

      Comment


        Įdomu būtų pamatyti salono interjero foto.

        Comment


          Čia yra kelios nuotraukos.

          http://www.etoretro.ru/pic60468.htm
          Paskutinis taisė Al1; 2015.10.03, 20:47.

          Comment


            Dizainas gana futuristinis, bet kam reikėjo grotų ant priekinių langų?

            Comment


              Parašė udrius Rodyti pranešimą
              Wow netikėtai, kas internete buvo... 1966 tarybinių geležinkelių reklama

              http://vita-life777.livejournal.com/36032.html
              Viename reklaminio bukleto puslapių minima, kad į Maskvos Baltarusijos (Belaruskij) stotį atvyksta (-avo) traukiniai iš Londono. Įdomu, kaip tokia kelionė buvo įmanoma?
              Paskutinis taisė Silber418; 2015.10.04, 23:55.

              Comment


                Iki Oostende ir Hoek van Holland buvo prikabinamieji vagonai, toliau keltu.

                Comment


                  Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                  Iki Oostende ir Hoek van Holland buvo prikabinamieji vagonai, toliau keltu.
                  Galvojau, kad kiek labiau komplikuotos kelionės šiuo maršrutu būdavo. Ačiū už atsakymą.

                  Comment


                    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                    Dizainas gana futuristinis, bet kam reikėjo grotų ant priekinių langų?
                    Aš taip pat norėjau paklausti , kam tos grotos ant langų , bet kolega jau suspėjo
                    Manau , kad gal nuo akmenų kokių , chuliganų , o gal jis bvo naudojamas (pats motorinis) pinigams pervežt? Aišku čia tik mano pasamprotavimai
                    Neskubėk ir nespėsi.

                    Comment


                      Nuo chuliganų jos neapsaugojo. Grotos buvo skirtos traukiniams į Argentiną. Ten, kalnuose, galėjo įvykti griūtis. Maži akmenukai, aišku, stiklą sudaužytų, bet nuo didelių grotos apsaugotų mašinistą ir valdymo pultą. Kam Tarybų Sąjungoje jas uždėjo, neaišku. Jei dar ant DP suprantama - jie gaminti Argentinai ir kaip reparacijos atiteko TSRS, tai ant DP-0x - nėra paaiškinimo.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Kam Tarybų Sąjungoje jas uždėjo, neaišku. Jei dar ant DP suprantama - jie gaminti Argentinai ir kaip reparacijos atiteko TSRS, tai ant DP-0x - nėra paaiškinimo.
                        O kokie ten buvo montuojami stiklai? - tripleksai ar paprsti grūdinti? Jeigu grūdinti - tada viskas suprantama.

                        Comment


                          Tripleksų tada dar nebuvo.

                          Comment


                            Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                            Įdomu būtų pamatyti salono interjero foto.
                            Paskutinį kartą tokį traukinį mačiau berods 1965 metais Kaune. Važiavo jis maršrutu Vilnius-Kaliningradas. Viską priesiminti sunku, bet gerai prisimenu, kad vagonai buvo 6, visų jų salonai - kaip D1 su medinukais krėslais (todėl dabar keista, kad 1960m. iš Vilniaus į Kauną reikėjo miegamų vagonų kupe).
                            Dar iš vaikystės prisimenu, kaip Kaliningrado srities Gusevo mieste vieną vakarą ėjome pažiūrėti pirmą kartą pasirodančio dyzelinio traukinio Vilnius-Kaliningradas. Koks dyzeliukas tada važiavo - DP ar D (D1), neprisimenu. Po kažkiek metų klausinėjau tuo traukiniu iš Gusevo į Kauną važiavusą mamą, tai ji sakė, kad krėslai buvo ne mediniai. Pačiam iš Gusevo į Kybartus tuo traukiniu važiuoti neteko - nuvažiuodavome autobusu, o grįždavome kažkur valanda (o gal daugiau) anksčiau už tą dyzeliuką važiuodvusiu vadinamu "rabočiumi" Virbalis-Černiachovskas (Kybartuose esanti stotis tada dar vadinosi Virbaliu), kurį tada sudarė garvežys (tikrai dar ne šilumvežis) ir 4 siauralangiai mediniai vagonai, kurių salonas ir krėslai buvo medinukai kaip dyzeliuko D1 (vieną tokį vafgoną kaip buitines patalpas prieš kelis metus dar mačiau Palemone, apie jį kažkurioje temoje parašyta yra, yra ir nuotrauka).

                            Comment


                              Reikalas tame, kad DP-0x nebuvo vienodi. Pirmieji trys buvo europinio gabarito, o likę 04-08 buvo tarybinio gabarito, nors vizualiai nedaug skyrėsi. Taip pat ir salonais skyrėsi.

                              Comment


                                Laikraštis „Vakarinės naujienos“ 1965 m. vasario 3 d.



                                Laikraštis „Vakarinės naujienos“ 1965 m. vasario 10 d.



                                Comment


                                  Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
                                  Laikraštis „Vakarinės naujienos“ 1965 m. vasario 3 d.

                                  Atvaizdas


                                  Laikraštis „Vakarinės naujienos“ 1965 m. vasario 10 d.

                                  Atvaizdas


                                  Atvaizdas
                                  Įdomu, kaip atrodė "minkštasis" D traukinio salonas?

                                  Comment


                                    Esminio skirtumo nuo D1 nebuvo. Iš tiesų tai ne minkštasuoliai, o suolai, aptraukti dirbtine oda su paminkštinimu.

                                    Comment


                                      O buvo tokie D ir D1 gamykliškai?
                                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                      Comment


                                        Ta prasme gamyklinė serija kokia? Tokia, kokia ir geležinkelio. Bent jau taip rašoma šiame Ganz-MAVAG kataloge: http://www.ganzdata.hu/download/zebra.pdf

                                        Comment


                                          Aš turėjau galvoje ar iš gamyklos buvo D ir D1 su minkštasuoliais?
                                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                          Comment

                                          Working...
                                          X