Tai kad jie nenauji buvo, jie jau buvo naudoti ~10 metų Leningrado - Maskvos linijoje.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelių istorija
Collapse
X
-
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąWow netikėtai, kas internete buvo... 1966 tarybinių geležinkelių reklama
http://vita-life777.livejournal.com/36032.htmlPaskutinis taisė Silber418; 2015.10.04, 23:55.
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąIki Oostende ir Hoek van Holland buvo prikabinamieji vagonai, toliau keltu.
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąDizainas gana futuristinis, bet kam reikėjo grotų ant priekinių langų?
Manau , kad gal nuo akmenų kokių , chuliganų , o gal jis bvo naudojamas (pats motorinis) pinigams pervežt? Aišku čia tik mano pasamprotavimaiNeskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Nuo chuliganų jos neapsaugojo. Grotos buvo skirtos traukiniams į Argentiną. Ten, kalnuose, galėjo įvykti griūtis. Maži akmenukai, aišku, stiklą sudaužytų, bet nuo didelių grotos apsaugotų mašinistą ir valdymo pultą. Kam Tarybų Sąjungoje jas uždėjo, neaišku. Jei dar ant DP suprantama - jie gaminti Argentinai ir kaip reparacijos atiteko TSRS, tai ant DP-0x - nėra paaiškinimo.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKam Tarybų Sąjungoje jas uždėjo, neaišku. Jei dar ant DP suprantama - jie gaminti Argentinai ir kaip reparacijos atiteko TSRS, tai ant DP-0x - nėra paaiškinimo.
Comment
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąĮdomu būtų pamatyti salono interjero foto.
Dar iš vaikystės prisimenu, kaip Kaliningrado srities Gusevo mieste vieną vakarą ėjome pažiūrėti pirmą kartą pasirodančio dyzelinio traukinio Vilnius-Kaliningradas. Koks dyzeliukas tada važiavo - DP ar D (D1), neprisimenu. Po kažkiek metų klausinėjau tuo traukiniu iš Gusevo į Kauną važiavusą mamą, tai ji sakė, kad krėslai buvo ne mediniai. Pačiam iš Gusevo į Kybartus tuo traukiniu važiuoti neteko - nuvažiuodavome autobusu, o grįždavome kažkur valanda (o gal daugiau) anksčiau už tą dyzeliuką važiuodvusiu vadinamu "rabočiumi" Virbalis-Černiachovskas (Kybartuose esanti stotis tada dar vadinosi Virbaliu), kurį tada sudarė garvežys (tikrai dar ne šilumvežis) ir 4 siauralangiai mediniai vagonai, kurių salonas ir krėslai buvo medinukai kaip dyzeliuko D1 (vieną tokį vafgoną kaip buitines patalpas prieš kelis metus dar mačiau Palemone, apie jį kažkurioje temoje parašyta yra, yra ir nuotrauka).
Comment
-
Ta prasme gamyklinė serija kokia? Tokia, kokia ir geležinkelio. Bent jau taip rašoma šiame Ganz-MAVAG kataloge: http://www.ganzdata.hu/download/zebra.pdf
Comment
Comment