Dokumentinis trumpametražis filmas apie Šiaulių geležinkelio stotį, 1971 m. Keleiviai, stotis, šilumvežis TGM, garvežys, TEP60, D-021 su pirmuoju reisu į Rėkyvą...
Kaip sakė filme, per dieną važiuodavo 60 keleivinių traukinių. Kur visa tai dabar?
Sveiki, po 1939 m. Klaipėdos krašto aneksijos dalis geležinkelininkų iš Klaipėdos buvo perkelta į Radviliškį. Ar žinote, o gal užtikote informaciją, kur jie buvo apgyvendinti Radviliškyje tarpukariu? Ar buvo Radviliškyje "geležinkelininkų namai" ar kvartalas, kuriame gyveno geležinkelininkų šeimos? Ieškau Jovaišų Dėkui
Jei kam įdomus tarpukaris, pilną informaciją apie geležinkelių valdybos struktūrą ir darbuotojus rasite knygoje "Valstybės įstaigos ir tarnautojai" (1925, Kaunas), skaitmeninė kopija: https://www.epaveldas.lt/object/reco.../C130001859048
Sveiki, po 1939 m. Klaipėdos krašto aneksijos dalis geležinkelininkų iš Klaipėdos buvo perkelta į Radviliškį. Ar žinote, o gal užtikote informaciją, kur jie buvo apgyvendinti Radviliškyje tarpukariu? Ar buvo Radviliškyje "geležinkelininkų namai" ar kvartalas, kuriame gyveno geležinkelininkų šeimos? Ieškau Jovaišų Dėkui
parašykite FACEBOOK - senasis Radviliškis ir rajonas. galbūt padės
Gal ir buvo jau kas nors į kurią nors temą įkėlęs šitą.
1992 m. balandžio mėnesio vokiečių kelionė iš Berlyno į Rygą per Baltarusiją, Lietuvą traukiniais. Vokiečių kalba, bet yra gerų didelio formato nuotraukų.
Dworzec kolejowy Wilno / Vilniaus geležinkelio stotis
Apie 1930-1939 m.
1. Peronas ir stotis
2. Peronas ir pėsčiųjų viadukas
Nežinau, kaip iki karo atrodė viadukas. Nesu 100% tikras, kad tai Vilniaus stotis.
3. Bendras vaizdas
Šita nuotrauka su bendru Vilniaus geležinkelio stoties vaizdu labiausiai patiko
Nustebino tai, kiek daug išliko iš tų laikų:
- 2 kelias skirtas manevravimuir tranzitui
- Labai panašūs pastatai su laiptais į požeminį tunelį - negi jie išliko nuo tarpukario
Tiltas kaip ir panašus į Vilniaus. Tik tolumoje matosi kažkokia stoginė.
Antrame perone esantis pastatai, įtariu, kad ne požeminės perėjos. Tiesiog laukimo patalpa perone. Nes požeminė perėja ta, kuri dabar veikia, atsirado pokaryje. O ta, senoji, kuri dabar uždaryta, ji yra toliau.
Dworzec kolejowy Wilno / Vilniaus geležinkelio stotis
Apie 1930-1939 m.
3. Bendras vaizdas
Šita nuotrauka su bendru Vilniaus geležinkelio stoties vaizdu labiausiai patiko
Nustebino tai, kiek daug išliko iš tų laikų:
- 2 kelias skirtas manevravimuir tranzitui
- Labai panašūs pastatai su laiptais į požeminį tunelį - negi jie išliko nuo tarpukario
Stoginė neautentiška. Perdaryta, net atraminiai stulpeliai jau tarybiniai. Nes yra gamyklos pavadinimas su dabartine rusiška ortografija, o ne ikireformine. Pastatas rekonstruotas, praplėstas, paaukštintas, fasado dekoras pašalintas.
Stoginė neautentiška. Perdaryta, net atraminiai stulpeliai jau tarybiniai..
Vaizdas mažai kuo skiriasi nuo to kai ten teko būti prieš kelerius metus.
Įdomu būtų palyginti, kaip dabar nuo viaduko atrodo tas pats vaizdas su pirmais dviem peronais.
Dworzec kolejowy Wilno / Vilniaus geležinkelio stotis
Nustebino tai, kiek daug išliko iš tų laikų:
- 2 kelias skirtas manevravimuir tranzitui
2 kelias skirtas tik manevravimui. Jame yra tik manevriniai šviesoforai. Pagrinde naudojamas keleivinių pervarymui į kitus kelius iš depo ir VLRD reikmėms.
Kokie visi keleiviai kostiumuoti, su kaklaraiščiais, kai pagalvoji žiauriai smagu per naktį taip apsirėdžius traukinyje į ministeriją važiuoti. Na bet va kažkas filmavimo proga bent jau deficitinių žirnelių paskanavo.
Kaip smagu kad visa šita sovietinė parodija baigėsi!!!
Comment