Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių istorija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Už disponavimą Vakarų valiuta niekas nebaudė. Baudė už spekuliaciją valiuta ir didelį jos kiekį. Juk niekas negalėjo įrodyti, iš kur gavo tokį jos kiekį. Dabar irgi, jei ras ir neįrodysi, iš kur pas tave bet kokios valiutos suma, viršijantį numatytą leidžiamą sumą, tai atims ir nubaus.

    Comment


      Pirmasis D-1 Lietuvoje. Tarybų Lietuva nr. 5, 1962 m.



      http://www.e-kinas.lt

      Comment


        Kur darytas kadras?
        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

        Comment


          Filmuota kažkur prie Vilniaus. Reikia visą siužetą žiūrėti. Verta. Vagono interjeras, mašinisto kabina nufilmuoti.

          Comment


            Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
            O gal zinot kaip buvo su pinigu keitimais. I soc bloka irgi kiek pamenu keisdavo ribota suma, tevai kaip i YUG vaziavo 1989 metais, tai Kauno centre, kur dabar Valstybinis bankas keitesi pinigus. Kiti gudresni kurie i YUG vaziavo pas mus cia vietoj prisipikdavo juodoj rinkoj doleriu ir VFR markiu.

            Bet kiek zinau sienu perejimo punktuose jokiu keityklu iki 1991 metu nebuvo.
            Na aš sėkmingai parduodavau rublius Lenkijoje. Jie ten buvo gana paklausūs, kaip ne keista, ypač 10 rublių kupiūromis.

            Comment


              Nes iki berods 1988 pabaigos ar 1989 pradžios rublis buvo atsiskaitymo valiuta tarp soc. šalių. Tiesa, konvertuojams rublis, ne grynasis. Bet ir grynieji ėjo privačiai. O kai tik Gorbačiovas panaikino soc. šalių tarpusavio atsiskaitymus rubliais, visi (tiek įmonės, tiek ir privatūs asmenys) iš karto perėjo prie dolerio ir tik dolerio. Ir tada prasidėjo visai kita istorija...

              Comment


                Savotiška Kaišiadorių stoties istorija.











                Neskubėk ir nespėsi.

                Comment


                  Lietuvos centrinis valstybės archyvas
                  Traukinio "Lietuva" 1000-asis reisas, Vilnius, 1986

                  Comment


                    Čia ne Vilnius.

                    Comment


                      Wow netikėtai, kas internete buvo... 1966 tarybinių geležinkelių reklama

                      http://vita-life777.livejournal.com/36032.html

                      Comment


                        Buvo ta reklama TSRS, buvo. Net Šuriko nuotykiuose reklamuojamas Aeroflotas. Užslėpta reklama

                        Comment


                          tai jo jo, bet kokias paslaugas siūlo - superinis maistas , pusryčiai kupe, nešikų paslaugos, daiktų pervežimas iki viešbučio jo ma jo negi taip ir buvo ?

                          Comment


                            Tarptautiniuose traukiniuose į Vakarų Europą tikriausiai taip iš tikrųjų buvo.

                            Comment


                              Parašė udrius Rodyti pranešimą
                              tai jo jo, bet kokias paslaugas siūlo - superinis maistas , pusryčiai kupe, nešikų paslaugos, daiktų pervežimas iki viešbučio jo ma jo negi taip ir buvo ?
                              Buvo turbut taip tik tiems kas pirkdavo bilietus uz vakaru valiuta - t.y uzsenieciams ne is rytu bloko saliu, turbut kabindavo spec vagonus, spec restorana ir t.t ir garantuoju jei juos kabindavo prie bendro sastato tai rakindavo duris, kad darbo zmones nematytu burzuju

                              Cia tik mano speliojimai.

                              Comment


                                Niekas ten jokių spec. restoranų nekabindavo. Restoranai aplamai keičiami maršruto bėgyje. Tarybiniai važiuodavo iki artimiausių rytų Europos šalių sostinių, toliau buvo kabinami tų šalių geležinkelių restoranai. Pavyzdžiui, Maskva - Berlynas iki Varšuvos - SZD restoranas, o toliau PKP. Galbūt toliau netgi DRB restoranas nuo Berlyno. Į kapitalistines šalis paprastai važiuodavo prikabinami vagonai, o ne cielas traukinys. Nes srautų tokių didelių nebuvo.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Niekas ten jokių spec. restoranų nekabindavo. Restoranai aplamai keičiami maršruto bėgyje. Tarybiniai važiuodavo iki artimiausių rytų Europos šalių sostinių, toliau buvo kabinami tų šalių geležinkelių restoranai.
                                  Iki pasienio stočių - Gardino, Bresto, Čopo.

                                  Comment


                                    Panašu, kad bėgiai Alytaus-Varėnos geležinkelio ruože demontuoti buvo 1935 m. Taip skelbiama 1935 m. kovo 7 d. "Ryto" laikraštyje.

                                    Comment


                                      Tikriausiai taip ir buvo. Tiltą išardė berods 1927 m., bet gal tikėjosi pastatyti naują, todėl likusios linijos nejudino. Bet kai praėjo tiek metų, pabėgiai papuvo, gal ir bėgius kai kur ėmė vogti, o tiltą pastatyti tuo metu galimybių nebuvo, nutarė išardyti.

                                      Comment


                                        Kauno lokomotyvų depo archyvas.

                                        Paskutinis taisė AutoLiet; 2015.09.12, 09:07.

                                        Comment


                                          Laikraštis „Vakarinės naujienos“ 1960 m. gruodžio 30 d.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X