Už disponavimą Vakarų valiuta niekas nebaudė. Baudė už spekuliaciją valiuta ir didelį jos kiekį. Juk niekas negalėjo įrodyti, iš kur gavo tokį jos kiekį. Dabar irgi, jei ras ir neįrodysi, iš kur pas tave bet kokios valiutos suma, viršijantį numatytą leidžiamą sumą, tai atims ir nubaus.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelių istorija
Collapse
X
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąO gal zinot kaip buvo su pinigu keitimais. I soc bloka irgi kiek pamenu keisdavo ribota suma, tevai kaip i YUG vaziavo 1989 metais, tai Kauno centre, kur dabar Valstybinis bankas keitesi pinigus. Kiti gudresni kurie i YUG vaziavo pas mus cia vietoj prisipikdavo juodoj rinkoj doleriu ir VFR markiu.
Bet kiek zinau sienu perejimo punktuose jokiu keityklu iki 1991 metu nebuvo.
Comment
-
Nes iki berods 1988 pabaigos ar 1989 pradžios rublis buvo atsiskaitymo valiuta tarp soc. šalių. Tiesa, konvertuojams rublis, ne grynasis. Bet ir grynieji ėjo privačiai. O kai tik Gorbačiovas panaikino soc. šalių tarpusavio atsiskaitymus rubliais, visi (tiek įmonės, tiek ir privatūs asmenys) iš karto perėjo prie dolerio ir tik dolerio. Ir tada prasidėjo visai kita istorija...
Comment
-
Wow netikėtai, kas internete buvo... 1966 tarybinių geležinkelių reklama
http://vita-life777.livejournal.com/36032.html
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimątai jo jo, bet kokias paslaugas siūlo - superinis maistas , pusryčiai kupe, nešikų paslaugos, daiktų pervežimas iki viešbučio jo ma jo negi taip ir buvo ?
Cia tik mano speliojimai.
Comment
-
Niekas ten jokių spec. restoranų nekabindavo. Restoranai aplamai keičiami maršruto bėgyje. Tarybiniai važiuodavo iki artimiausių rytų Europos šalių sostinių, toliau buvo kabinami tų šalių geležinkelių restoranai. Pavyzdžiui, Maskva - Berlynas iki Varšuvos - SZD restoranas, o toliau PKP. Galbūt toliau netgi DRB restoranas nuo Berlyno. Į kapitalistines šalis paprastai važiuodavo prikabinami vagonai, o ne cielas traukinys. Nes srautų tokių didelių nebuvo.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNiekas ten jokių spec. restoranų nekabindavo. Restoranai aplamai keičiami maršruto bėgyje. Tarybiniai važiuodavo iki artimiausių rytų Europos šalių sostinių, toliau buvo kabinami tų šalių geležinkelių restoranai.
Comment
Comment