Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių istorija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Savotiška Kaišiadorių stoties istorija.











    Neskubėk ir nespėsi.

    Comment


      Lietuvos centrinis valstybės archyvas
      Traukinio "Lietuva" 1000-asis reisas, Vilnius, 1986

      Comment


        Čia ne Vilnius.

        Comment


          Wow netikėtai, kas internete buvo... 1966 tarybinių geležinkelių reklama

          http://vita-life777.livejournal.com/36032.html

          Comment


            Buvo ta reklama TSRS, buvo. Net Šuriko nuotykiuose reklamuojamas Aeroflotas. Užslėpta reklama

            Comment


              tai jo jo, bet kokias paslaugas siūlo - superinis maistas , pusryčiai kupe, nešikų paslaugos, daiktų pervežimas iki viešbučio jo ma jo negi taip ir buvo ?

              Comment


                Tarptautiniuose traukiniuose į Vakarų Europą tikriausiai taip iš tikrųjų buvo.

                Comment


                  Parašė udrius Rodyti pranešimą
                  tai jo jo, bet kokias paslaugas siūlo - superinis maistas , pusryčiai kupe, nešikų paslaugos, daiktų pervežimas iki viešbučio jo ma jo negi taip ir buvo ?
                  Buvo turbut taip tik tiems kas pirkdavo bilietus uz vakaru valiuta - t.y uzsenieciams ne is rytu bloko saliu, turbut kabindavo spec vagonus, spec restorana ir t.t ir garantuoju jei juos kabindavo prie bendro sastato tai rakindavo duris, kad darbo zmones nematytu burzuju

                  Cia tik mano speliojimai.

                  Comment


                    Niekas ten jokių spec. restoranų nekabindavo. Restoranai aplamai keičiami maršruto bėgyje. Tarybiniai važiuodavo iki artimiausių rytų Europos šalių sostinių, toliau buvo kabinami tų šalių geležinkelių restoranai. Pavyzdžiui, Maskva - Berlynas iki Varšuvos - SZD restoranas, o toliau PKP. Galbūt toliau netgi DRB restoranas nuo Berlyno. Į kapitalistines šalis paprastai važiuodavo prikabinami vagonai, o ne cielas traukinys. Nes srautų tokių didelių nebuvo.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Niekas ten jokių spec. restoranų nekabindavo. Restoranai aplamai keičiami maršruto bėgyje. Tarybiniai važiuodavo iki artimiausių rytų Europos šalių sostinių, toliau buvo kabinami tų šalių geležinkelių restoranai.
                      Iki pasienio stočių - Gardino, Bresto, Čopo.

                      Comment


                        Panašu, kad bėgiai Alytaus-Varėnos geležinkelio ruože demontuoti buvo 1935 m. Taip skelbiama 1935 m. kovo 7 d. "Ryto" laikraštyje.

                        Comment


                          Tikriausiai taip ir buvo. Tiltą išardė berods 1927 m., bet gal tikėjosi pastatyti naują, todėl likusios linijos nejudino. Bet kai praėjo tiek metų, pabėgiai papuvo, gal ir bėgius kai kur ėmė vogti, o tiltą pastatyti tuo metu galimybių nebuvo, nutarė išardyti.

                          Comment


                            Kauno lokomotyvų depo archyvas.

                            Paskutinis taisė AutoLiet; 2015.09.12, 09:07.

                            Comment


                              Laikraštis „Vakarinės naujienos“ 1960 m. gruodžio 30 d.

                              Comment


                                Tai kad jie nenauji buvo, jie jau buvo naudoti ~10 metų Leningrado - Maskvos linijoje.

                                Comment


                                  Kartais naujas gali reikšti toks, kokio iki tol nebuvo.

                                  Comment


                                    Įdomu būtų pamatyti salono interjero foto.

                                    Comment


                                      Čia yra kelios nuotraukos.

                                      http://www.etoretro.ru/pic60468.htm
                                      Paskutinis taisė Al1; 2015.10.03, 20:47.

                                      Comment


                                        Dizainas gana futuristinis, bet kam reikėjo grotų ant priekinių langų?

                                        Comment


                                          Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                          Wow netikėtai, kas internete buvo... 1966 tarybinių geležinkelių reklama

                                          http://vita-life777.livejournal.com/36032.html
                                          Viename reklaminio bukleto puslapių minima, kad į Maskvos Baltarusijos (Belaruskij) stotį atvyksta (-avo) traukiniai iš Londono. Įdomu, kaip tokia kelionė buvo įmanoma?
                                          Paskutinis taisė Silber418; 2015.10.04, 23:55.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X