tai jo jo, bet kokias paslaugas siūlo - superinis maistas , pusryčiai kupe, nešikų paslaugos, daiktų pervežimas iki viešbučio jo ma jo negi taip ir buvo ?
tai jo jo, bet kokias paslaugas siūlo - superinis maistas , pusryčiai kupe, nešikų paslaugos, daiktų pervežimas iki viešbučio jo ma jo negi taip ir buvo ?
Buvo turbut taip tik tiems kas pirkdavo bilietus uz vakaru valiuta - t.y uzsenieciams ne is rytu bloko saliu, turbut kabindavo spec vagonus, spec restorana ir t.t ir garantuoju jei juos kabindavo prie bendro sastato tai rakindavo duris, kad darbo zmones nematytu burzuju
Niekas ten jokių spec. restoranų nekabindavo. Restoranai aplamai keičiami maršruto bėgyje. Tarybiniai važiuodavo iki artimiausių rytų Europos šalių sostinių, toliau buvo kabinami tų šalių geležinkelių restoranai. Pavyzdžiui, Maskva - Berlynas iki Varšuvos - SZD restoranas, o toliau PKP. Galbūt toliau netgi DRB restoranas nuo Berlyno. Į kapitalistines šalis paprastai važiuodavo prikabinami vagonai, o ne cielas traukinys. Nes srautų tokių didelių nebuvo.
Niekas ten jokių spec. restoranų nekabindavo. Restoranai aplamai keičiami maršruto bėgyje. Tarybiniai važiuodavo iki artimiausių rytų Europos šalių sostinių, toliau buvo kabinami tų šalių geležinkelių restoranai.
Tikriausiai taip ir buvo. Tiltą išardė berods 1927 m., bet gal tikėjosi pastatyti naują, todėl likusios linijos nejudino. Bet kai praėjo tiek metų, pabėgiai papuvo, gal ir bėgius kai kur ėmė vogti, o tiltą pastatyti tuo metu galimybių nebuvo, nutarė išardyti.
Viename reklaminio bukleto puslapių minima, kad į Maskvos Baltarusijos (Belaruskij) stotį atvyksta (-avo) traukiniai iš Londono. Įdomu, kaip tokia kelionė buvo įmanoma?
Comment