Darydamas pavasarinę tvarkymosi akciją radau, kelias keistas metalines lenteles. Įtariu kad tai gali būti traukinių gamybos lentelės, gal galima jas kažkaip iššifruoti ir sužinoti kokiems traukiniams jos priklausė?
Sveiki, ieškau informacijos apie istorinius geležinkelio tiltus (per Smeltalės, Šyšos, Veiviržo, Perkasos (Piktvardės) upes), kurie buvo rekonstruoti ES lėšomis. Ieškau šių tiltų istorijų, aprašymų ir bet kokios kitos informacijos. Galbūt kas nors ką nors turite? Galite rašyti ir asmenine žinute.
Nekreipk dėmesio - pas mus daug teoretikų ir mažai praktikų. IVeta viena iš jų - Aš PROOOFEEEEE, tačiau neturi nei žalio supratimo nei apie technokos nei apie geležinkelio paveldą. Na perspektyvoje šį ponia bus dar viena kultūros paveldo valdininkė.
Aišku galima žiūrėti iš tos pozicijos, kad geriau negu nieko. Bet kad čia akivaizdus pilstymas iš tuščio į kiaurią, absoliučiai jokio naujumo, jokios naudos.
O kas čia gali būti naujo ? Nieko. Viskas statyta pagal tiponius projektus ir gan greitai. Vat jei būtų linija Radviliškis- Pagėgiai, pagaliau uždarytos siauruko linijos... Va čia tai būtų vau kažkas... Tiesa, ji yra VDu Humanitarinių mokslų fakultetas ir dar prof ir dar dekanė...
Žurnalas "Geležinkelininkas" 1937 m. "Lietuvos geležinkeliai" nupirko keturias MAN automatrisas iš Vokietijos. Jos buvo su prikabinamu vagonu.
Pagal vokiečius šį automatrisė priklausė "Lietuvos geležinkeliams". Karo metu viena iš jų atsidurė Vokietijoj. Po karo ja naudojosi Britų okupacinė kariuomenė. Daugiau diskusijų: http://www.drehscheibe-foren.de/fore...388494,3388576
Belgija 1979 m.
Prieš porą savaičių toje pačioje Belgijoje pavyko rasti ir nusipirkti šį modelį "Deutschen Reichsbahn" 1:87 HO.
Comment