Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių istorija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kauno lokomotyvų depo archyvas.



    Comment


      Darydamas pavasarinę tvarkymosi akciją radau, kelias keistas metalines lenteles. Įtariu kad tai gali būti traukinių gamybos lentelės, gal galima jas kažkaip iššifruoti ir sužinoti kokiems traukiniams jos priklausė?





      RADVILIŠKIO AMBASADORIUS :D

      Comment


        Paskutinės dvi greičiausiai nuo vagonų.
        Neskaitykit, čia nieko nėra parašyta. (TUŠČIA)

        Comment


          Pirmoji "Uralvagonzavod" gamyklos iš N. Tagilo (ten ir tankus gamina), paskutinė Kriukovo (Ukraina), o vidurinę sunku perskaityti.
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            Sveiki, ieškau informacijos apie istorinius geležinkelio tiltus (per Smeltalės, Šyšos, Veiviržo, Perkasos (Piktvardės) upes), kurie buvo rekonstruoti ES lėšomis. Ieškau šių tiltų istorijų, aprašymų ir bet kokios kitos informacijos. Galbūt kas nors ką nors turite? Galite rašyti ir asmenine žinute.

            Comment


              Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
              Prie nuotraukos autoriaus pavardės parašyta nebuvo.
              taip, čia jo daryta foto..

              Comment


                LG lokomotoras Breuer III tipo, B-41. Iš "Geležinkelininko". Metų nepamenu, 1935-1939.

                Comment


                  Telšiai - Kretinga geležinkelio statyba 1931 m.


                  ebay.de

                  Comment


                    Įdomu kokie čia darbai.
                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                    Comment


                      http://www.mla.vgtu.lt/index.php/mla....2014.046/1179
                      ar toks straipsnelis gali būti priskirtas prie mokslinių išvis. Kitur net šaltinių tikrų nėra paminėta. Kur žiūri VGTU
                      Paskutinis taisė Mazgelis; 2014.07.21, 16:31.

                      Comment


                        Nekreipk dėmesio - pas mus daug teoretikų ir mažai praktikų. IVeta viena iš jų - Aš PROOOFEEEEE, tačiau neturi nei žalio supratimo nei apie technokos nei apie geležinkelio paveldą. Na perspektyvoje šį ponia bus dar viena kultūros paveldo valdininkė.

                        Comment


                          Aišku galima žiūrėti iš tos pozicijos, kad geriau negu nieko. Bet kad čia akivaizdus pilstymas iš tuščio į kiaurią, absoliučiai jokio naujumo, jokios naudos.
                          Paskutinis taisė Mazgelis; 2014.07.29, 14:14.

                          Comment


                            O kas čia gali būti naujo ? Nieko. Viskas statyta pagal tiponius projektus ir gan greitai. Vat jei būtų linija Radviliškis- Pagėgiai, pagaliau uždarytos siauruko linijos... Va čia tai būtų vau kažkas... Tiesa, ji yra VDu Humanitarinių mokslų fakultetas ir dar prof ir dar dekanė...

                            http://www.hmf.vdu.lt/apie-fakulteta/kontaktai/

                            Tik vat nežinau ar čia ta pati ar nea - Iveta Taparauskaitė, žinote moterys keičia pavardes....
                            Paskutinis taisė udrius; 2014.07.22, 15:30.

                            Comment


                              Ne, čia ne ta pati. Dėl naujumo turėjau omeny naujus šaltinius, neatrastus fondus. O ne tuos pačius iš interneto... Ai nėr teisybės ant svieto

                              Comment


                                Žurnalas "Geležinkelininkas" 1937 m. "Lietuvos geležinkeliai" nupirko keturias MAN automatrisas iš Vokietijos. Jos buvo su prikabinamu vagonu.





                                Pagal vokiečius šį automatrisė priklausė "Lietuvos geležinkeliams". Karo metu viena iš jų atsidurė Vokietijoj. Po karo ja naudojosi Britų okupacinė kariuomenė. Daugiau diskusijų: http://www.drehscheibe-foren.de/fore...388494,3388576
                                Belgija 1979 m.



                                Prieš porą savaičių toje pačioje Belgijoje pavyko rasti ir nusipirkti šį modelį "Deutschen Reichsbahn" 1:87 HO.

                                Comment


                                  Žurnalas „Geležinkelininkas“ 1938 m.



                                  Comment


                                    Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
                                    Žurnalas „Geležinkelininkas“ 1938 m.

                                    Atvaizdas


                                    Atvaizdas
                                    Čia kalbama apie platųjį geležinkelį, kaip suprantu? Siaurasis ėjo tik nuo Ežerėlio iki Kazlų Rūdos?

                                    Comment


                                      Platusis čia.

                                      Comment


                                        "Geležinkelininkas", 1938 m. Nr. 9 (58).



                                        1937 m. Nr. 8 (33).

                                        Comment


                                          1971 m.Ikarus-556 atkeliauja į Lietuvą


                                          Tarybų Lietuva

                                          Comment

                                          Working...
                                          X