Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių istorija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Taip, iš tiesų, keleivinis susisiekimas su Alytumi galbūt būtų taip greitai nenunykęs (nors kažin ar būtų ištempęs iki dabar), jei keleivinė stotis būtų pastatyta kažkur ties poliklinika ar Putinuose.
    Ir jeigu iš Kauno būtų galima važiuoti tiesiai, o ne per Marijampolę.

    Comment


      Tai jau tada iš Vilniaus atkūrus senąją liniją...
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        Kažkokie proto bokštai šiais laikais sugalvojo Bebruliškę - pastotę tarp Kazlų Rūdos ir Vinčų - pavadinti Beručiais. Tokio vietovardžio ten nebuvo nei carmečiu, nei tarpukariu.
        www.dvylikakedziu.lt

        Comment


          Alytuje kiek žinau geležinkelį išardė dėl perdidelio kelemo triukšmo miegamuosiuose rajonuose.

          Comment


            Triukšmas tai išsigalvojimas arba formali priežastis (viena iš jų). Bent jau po 90-ųjų krovinių tiek sumažėjo, kad traukiniai per miestą važiuodavo vos kelis kartus per dieną. Esant poreikiui, buvo galima išsireikalauti, kad naktį traukinai nevažinėtų.
            Geležinkelis dalino miestą į dvi dalis ir tai buvo reali išardymo priežastis. Tuo labiau, kad krovinių po 90-ųjų sumažėjo, pramonės įmonės ir kiti vartotojai koncentruojasi šiaurinėje miesto dalyje, o senoji stotis aptarnavo tik AB "Astra", karinį dalinį (kol buvo Rusijos kariuomenė), kalėjimą, agrotiekimo bazę, metalo konstrukcijų gamykla, statybinių medžiagų parduotuves, naftos bazę, "Alitą", kuro kontorą...

            Naftos bazę uždarė dėl požeminio vandens taršos, sugriovus kolūkius, agrotiekimo bazės nebeliko, kariuomenę išvedė, "Astrai" 90-ieji buvo sunkūs, kalėjimo gamykla taip pat merdėjo. Žodžiu, dėl metalo konstrukcijų gamyklos, "Alitos" (kuri vyno pusfabrikatį vis tiek veždavosi iš stoties autocisterna), statybinių medžiagų parduotuvių, "Astros" pavienių krovinių bei akmens anglimi prekiavusios įmonės laikyti stotį ir geležinkelį iki 1995 m jau nebebuvo prasmės. Išardžius geležinkelį, iškart (per kelis mėnesius) buvo sujungta Statybininkų gatvė su Naująją ir Sudvajų su Rūtų.

            Comment


              Klaipėdos stoties semaforai (mechaniniai). Žurnalas „Geležinkelininkas“ 1938m.



              Comment


                Tolumoje depo pastatas matosi. Kairėje esančio pastato nebėra..
                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                Comment


                  D1-653 Šiaulių stotyje 1992 liepos 24 dieną 16.02 išvyksta į Daugpilį.



                  TEP60-0450 su traukiniu Kaliningradas - Charkovas 1992 liepos 25 d.



                  Iš knygos Herman Gijsbert Hesselink "Eisenbahnen im Baltikum", LOK Report, 1994.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Atvaizdas

                    Iš knygos Herman Gijsbert Hesselink "Eisenbahnen im Baltikum", LOK Report, 1994.
                    Nuotraukoj rašo "Kybartai (ehemals Wirballen)", bet iš tikrųjų Wirballen yra Virbalis? Ar Kybartų stotis vadinosi Virbalis, nes pagal žemėlapį tai geležinkelis pro Virbalį neina.

                    Comment


                      Nuo pat pradžių stotis vadinosi taip, rus Вержболо́во.
                      Nežinau kada pradėjo vadintis Kybartų.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        TEP60-0450 su traukiniu Kaliningradas - Charkovas 1992 liepos 25 d.
                        Minsko TEP'as, 2009-aisiais nurašytas.

                        Comment


                          Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                          Nuo pat pradžių stotis vadinosi taip, rus Вержболо́во.
                          Nežinau kada pradėjo vadintis Kybartų.
                          1962 m. geležinkelių schemoje vis dar Virbalis. 1967 m. tvarkaraštyje jau Kybartai.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            1962 m. geležinkelių schemoje vis dar Virbalis. 1967 m. tvarkaraštyje jau Kybartai.
                            Virbalio geležinkelio stočiai, pastatytai 1947 m. senosios stoties griuvėsių vietoje, 1965 m. buvo suteiktas Kybartų geležinkelio stoties pavadinimas.

                            Šaltinis: Albinas Vaitkevičius, Kybartai, 2012, psl. 211.
                            www.dvylikakedziu.lt

                            Comment


                              Naujienos geležinkelyje: Radviliškio geležinkelio stotyje formuojant krovininius sąstatus, stoties darbas organizuojamas, naudojant radijo ryšį: Tarybų Lietuva Nr.9 nuo 03:09 http://www.e-kinas.lt/objektas/kinas...u-lietuva-nr-9

                              Comment


                                „Pakeliui iš Kauno į Vilnių“

                                Iš knygos: T. Butkus Trumpai apie Tarybų Lietuvą. Vilnius, 1960.

                                Comment


                                  MAN. Žurnalas "Geležinkelininkas" 1938 m.



                                  Comment


                                    2M62-0046 Kėdainiuose, 1992 liepos 22 d.



                                    ER9M Kaune, 1992 liepos 21 d.



                                    Iš knygos Herman Gijsbert Hesselink "Eisenbahnen im Baltikum", LOK Report, 1994.

                                    Comment


                                      Ir vandens kolonėlė savo vietoje. Kažkam panižo nagai vėliau...

                                      O kelių būklė tai nekokia, kaip ir technika morališkai pasenusi.
                                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                      Comment


                                        Technika ir dabar dirba. ER9M-4014 tikrai.

                                        Comment


                                          Peronai apgriuve, zoles lenda pro visus tarpus, traukys apsilupes.. Ir dar sakoma, kad LG regresas..

                                          Comment

                                          Working...
                                          X