Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[FI] Suomijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Parašė bosco Rodyti pranešimą
    Hmm, taip išeina, kad traukiniams tarp Rusijos ir Suomijos reikia keisti ratus?
    Kažkas anksčiau jau buvo apie tai rašęs. Teoriškai reikia keisti vežimėlius arba perlipti į kitos vėžės vagonus, bet praktiškai „rusiškos“ vėžės traukiniai gali važiuoti „suomiškos“ vėžės bėgiais, bet tada turi važiuoti gana lėtai. Tie 4mm nėra daug, bet greitai lėkti irgi būtų neatsakinga. Manau, pats supranti kodėl.
    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

    Comment


      #42
      Realiai niekas dėl tų 4 mm greičio neriboja.

      Comment


        #43
        keisti ratų nereikia, nes aširačiu pločai ir Suomijoje ir Rusijoje vienodi.
        Paskutinis taisė x21; 2010.12.15, 21:52.

        Comment


          #44
          Na jau, Wycka, keturi milimetrai skirtumo yra mažiau nei leistina tolerancija 1520mm vėžei. Niekas ten dėl nominalaus skirtumo nei vežimėlių keičia, nei greičių riboja.

          Comment


            #45
            Parašė Wycka Rodyti pranešimą
            Kažkas anksčiau jau buvo apie tai rašęs. Teoriškai reikia keisti vežimėlius arba perlipti į kitos vėžės vagonus, bet praktiškai „rusiškos“ vėžės traukiniai gali važiuoti „suomiškos“ vėžės bėgiais, bet tada turi važiuoti gana lėtai. Tie 4mm nėra daug, bet greitai lėkti irgi būtų neatsakinga. Manau, pats supranti kodėl.
            nieko net teoriškai daryti nereikia, nes:
            - ir 1520 ir 1524 mm aširačių formavimo taisyklės yra identiškos;
            - 1520 mm yra nominalus matmuo, o tolerancijos laukas tiesėje yra -4/+6mm, t.y. 1524 patenka į tolerancijos lauką;
            vienintelė galima pasekmė - greitesnis antbriaunių dilimas, kuris minimizuojamas tepimo būdu.
            ir dar..kiek žinau greitaeigių traukinių aširačiai daromi minkštesniais lyginant su mūsų turimais, tam kad padidinti važiavimo komfortą per bėgių sandūras, iešmus, kreivės ir t.t.

            Comment


              #46
              Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
              nieko net teoriškai daryti nereikia, nes:
              - ir 1520 ir 1524 mm aširačių formavimo taisyklės yra identiškos;
              - 1520 mm yra nominalus matmuo, o tolerancijos laukas tiesėje yra -4/+6mm, t.y. 1524 patenka į tolerancijos lauką
              Kiek teko sužinoti, Rusijoje XIXa. geležinkeliai buvo tiesiami lygiai 5 pėdų pločio, t.y. 1524mm. Tokie ir liko Suomijoje, kuri 1809m.-1917m. buvo Rusijos imperijos sudėtyje. Tad klausimas — kodėl reikėjo vėžę susiaurinti tais 4mm iki 1520mm, jeigu tolerancijos laukas tas pats, ir aširačių formavimo taisyklės identiškos?
              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

              Comment


                #47
                Jeigu suprantat rusiškai
                http://ru.wikipedia.org/wiki/Ширина_колеи

                Comment


                  #48
                  Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                  Kiek teko sužinoti, Rusijoje XIXa. geležinkeliai buvo tiesiami lygiai 5 pėdų pločio, t.y. 1524mm. Tokie ir liko Suomijoje, kuri 1809m.-1917m. buvo Rusijos imperijos sudėtyje. Tad klausimas — kodėl reikėjo vėžę susiaurinti tais 4mm iki 1520mm, jeigu tolerancijos laukas tas pats, ir aširačių formavimo taisyklės identiškos?
                  na šeip wikpedijoje ir parašyta, sumažinamas aširačių dilimas, bet klausimas kas buvo pigiau ar pakeisti visos TSRS geležinkelių tinklą ar laipsniškai pakeisti visus aširačius...
                  suomiai nuėjo paprastesnių kelių - susitaikė, kad aširačiai greičiau ar lėčiau bet vistiek sudils o tarybinė logika kitokia - daiktas turi tarnauti amžinai, tą logiką vadovaujasi ir LG iki šiol

                  Comment


                    #49
                    Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
                    na šeip wikpedijoje ir parašyta, sumažinamas aširačių dilimas, bet klausimas kas buvo pigiau ar pakeisti visos TSRS geležinkelių tinklą ar laipsniškai pakeisti visus aširačius...
                    suomiai nuėjo paprastesnių kelių - susitaikė, kad aširačiai greičiau ar lėčiau bet vistiek sudils o tarybinė logika kitokia - daiktas turi tarnauti amžinai, tą logiką vadovaujasi ir LG iki šiol
                    Atsiprašau už humanitarišką klausimą, bet iki kiek reikia siaurinti vėžę, kad aširačių dilimas būtų minimalus? Ar ruože LT/PL siena - Šeštokai aširačiai dyla lėčiau?
                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                    Comment


                      #50
                      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                      Atsiprašau už humanitarišką klausimą, bet iki kiek reikia siaurinti vėžę, kad aširačių dilimas būtų minimalus? Ar ruože LT/PL siena - Šeštokai aširačiai dyla lėčiau?
                      esmė ne pačios vėžės mažinime kartu su aširačiais, o tarpelio mažinime tarp bėgio galvutės vidinės briaunos ir aširačio antbriaunio.. tai yra mažinti riedmens "siūbavimą".

                      Comment


                        #51
                        Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
                        na Lietuvai pradžiai reikėtų supaprastinti vizų išdavimo tvarką, kažkodėl kiekvienas Rusijos pilietis lengvai gali gauti metinę vizą į Suomiją, tačiau gauti tokią vizą į Lietuvą (turistinę) neįmanoma. lyg tai ir mes ir suomiai esam Šengene...tai manau reikėtų nuo to pradėt..
                        Tavo pasisakyme šaknų reikia ieškoti Sovietų Sąjungoje, jeigu kas nesupranta, paaiškinsiu
                        "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                        Comment


                          #52
                          Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
                          Tavo pasisakyme šaknų reikia ieškoti Sovietų Sąjungoje, jeigu kas nesupranta, paaiškinsiu
                          paaiškink ir man

                          Comment


                            #53
                            Šiek tiek nuotraukų iš Helsinkio stoties

                            2013 02
                            Jei neklystu, elektriniai traukiniai Sm4







                            Vis plintantis regione Flirt (Sm5 Suomijoje)
                            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                            Comment


                              #54
                              Elektrovežis Sr2



                              Sr1




                              Elektrovežiai su autosankabom SA-3
                              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                              Comment


                                #55
                                Elektriniai traukiniai Sm2













                                Tai tiek.
                                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                Comment


                                  #56
                                  Suomijos geležinkeliai (Suomen rautatieliikenne) iš Siemens'o užsakė 80 vnt. elektrovežių Vectron, kurie bus pateikti 10 metų bėgyje. Kontrakto kaina €314,5 m. Tai pirmas užsakymas tokių lokomotyvų plačiajai vėžei (Suomijos 1524 mm.).
                                  pirmasis lokomotyvas Helsinkyje buvo pristatytas balandžio 7 d.

                                  http://www.railwaygazette.com/news/t...n-finland.html


                                  Beje, lietuviški Siemens'ai Eurorunner buvo paskutiniai to tipo lokomotyvai.
                                  Paskutinis taisė Zorro; 2015.04.10, 22:01.

                                  Comment


                                    #57
                                    Ne šilumvežius, o elektrovežius. Jie pakeis tarybinius Sr1.

                                    Comment


                                      #58
                                      Ačiū, pataisiau.

                                      Comment


                                        #59
                                        Helsinkis: Ring Rail Line

                                        Šiandien [Liepos 1 d., 2015 m.] Suomijos sostinėje vyks oficialus naujos, žiedinės, priemiesčio geležinkelio linijos atšakos atidarymas. Nauja geležinkelio linija skirta aptarnauti tarptautinį Helsinki-Vantaa oro uostą, šalia esantį verslo kompleksą Aviapolis bei kelis priemiesčius, kuriuos galima bus pasiekti su bendra priemiesčio traukinių linijų sistema susieta geležinkelio atkarpa. Naujos geležinkelio atkarpos dalis ties oro uostu ir Aviapolis verslo parku įrengiama tunelyje. O ateityje planuojama pratęsti metro liniją iki oro uostu bei praplėsti geležinkelio stotį po oro uostu, kad galima būtų aptarnauti ir tarpmiestinių traukinių keleivius.
                                        Stotelės: Vehkala, Kivistö, Aviapolis, Helsinki-Vantaa Airport and Leinelä.
                                        Projekto kaina: €773.8 mln.


                                        Šaltinis



                                        Oro uosto stotelė


                                        Lentoasema 29.6.2015 by Liikennevirasto, on Flickr

                                        Plačiau: https://en.wikipedia.org/wiki/Ring_Rail_Line, Ring Rail Line airport trains to service all stations.
                                        Paskutinis taisė Silber418; 2015.07.01, 04:05.

                                        Comment


                                          #60
                                          Helsinkis: Kehärata/Ring Rail Line/Ringbana

                                          Štai ir kažkieno filmuota pirma kelionė nauja Helsinkio priemiesčio linija Kehärata/Ring Rail Line/Ringbana:

                                          Paskutinis taisė Silber418; 2015.07.02, 02:10.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X