Parašė Aleksio
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[EE] Estijos geležinkeliai
Collapse
X
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąO per blogąsias Baltarusiją ir Latviją tai turi???
Comment
-
Jau atvyko ir dyzelinis Flirtas.
http://gallery.balticrailpics.net/di...up&cat=0&pos=5Paskutinis taisė Zorro; 2012.12.11, 00:12.
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąJau atvyko ir dyzelinis Flirtas.
http://gallery.balticrailpics.net/di...up&cat=0&pos=5
Comment
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąTikriausiai Valgos stotis.
Comment
-
Parašė r08n Rodyti pranešimąAr LG negalėjo/neplanuoja tokių apturėti, sakysim, vietoj PESA 630?
Comment
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąlyg ir nebuvo kalbų, estai tokiam pirkiniui senokai ruošėsi - žr. pranešimus anksčiau
Na LG matyt pasirinko pigesnius riedmenis. Stadleris visgi yra brangesnis traukinys. Estus remia valdžia, o LG viską iš savo lėšų perka, todėl neturi galimybės iškart mestelėti kokį 0,5-0,8 mljrd. Lt. Taip pat LG net ES paramos negauna keleiviniams traukiniams. Kita vertus LG pirmieji ir nusipirko "vakarietiškus traukinius". Anksčiau gal dar ir pasiūlos nebuvo, nes matyt mažai gamintojų norėjo investuoti ir projektuoti kelis traukinius plačiai vėžei. Dabar tokia situacija, kad reikia vienodą parką turėt, o ne 3 vnt. vienokius, 5 vnt. kitokius...
Comment
-
LG irgi su elektriniais neprasimovė. Kaip ir su automotrisėmis. Gal kiek per daug jų užpirko. Dvejomis mažiau galėjo. Nors jei papildomai atidarytų naujų maršrutų... Dabar perka vėlgi "Pesos" dvivagonius. Prasimauta buvo su RA2. Nuolat 2 arba 3 nevažiuojantys. Dirba tik vienas arba du sąstatai, dargi ir iš skirtingų traukinių vagonų sudaryti... Jei jų būtų nenupirkę, o toliau eksploatavę tris D1 traukinius, nieko LG nebūtų praradusi... Tuo labiau, kad D1 tiek buvo sukišta į naujus langus ir salono atnaujinimą...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąLG irgi su elektriniais neprasimovė. Kaip ir su automotrisėmis. Gal kiek per daug jų užpirko. Dvejomis mažiau galėjo. Nors jei papildomai atidarytų naujų maršrutų... Dabar perka vėlgi "Pesos" dvivagonius. Prasimauta buvo su RA2. Nuolat 2 arba 3 nevažiuojantys. Dirba tik vienas arba du sąstatai, dargi ir iš skirtingų traukinių vagonų sudaryti... Jei jų būtų nenupirkę, o toliau eksploatavę tris D1 traukinius, nieko LG nebūtų praradusi... Tuo labiau, kad D1 tiek buvo sukišta į naujus langus ir salono atnaujinimą...
Comment
-
Parašė Kasnis Rodyti pranešimąTai, kad CCCP šedevrų D1 ir DR1A eksploatacinės sąnaudos tiesiogine ta žodžio prasme kosminės. Tiek kuras, tiek planiniai remontai. O su RA-2, tai kažkokia mistika. Vistik viduriai tai laiko patikrinti vakarietiški MTU+VOITH, kurie kituose traukiniuose puikiausiai veikia.
Rusai matyt juos pakeliui dar patobulina...
Comment
-
Parašė Kasnis Rodyti pranešimąTai, kad CCCP šedevrų D1 ir DR1A eksploatacinės sąnaudos tiesiogine ta žodžio prasme kosminės. Tiek kuras, tiek planiniai remontai. O su RA-2, tai kažkokia mistika. Vistik viduriai tai laiko patikrinti vakarietiški MTU+VOITH, kurie kituose traukiniuose puikiausiai veikia.
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąTai jei tos sąnaudos kosminės, tai kam reikėjo kišt pinigus į modernizaciją? Ar nebūtų, tarkim, už trijų DR1A modernizavimo kaštus išėjęs naujas traukinys?
O jei kalbate apie DR1AM ar DR1AMV tai šitie galbūt ekonomiškesni nei nauji traukiniai (varikliai šiuolaikiniai). Nežinau kiek kainavo įdėti 12 MTU motorų, bet įtariu, kad už tuos pinigus nenupirktum nei vieno naujo 280 vietų traukinio. Beto šitų modernizacija, gal tiksliau remotorizacija vyko prieš ~8-12 metų. Tada LG dar tik kapanojosi iš minuso ir apie naujų keleivinių riedmenų pirkimą tik svajoti buvo galima. Trečias dalykas, pakeitus tris senus į vieną naują, reiktų atsisakyti dalies maršrutų.
Comment
-
Estai jau parduoda savo DR1A.
DR1A-230-3 (DR1BJ-3710), DR1A-252-6 (EVR 4758), DR1A-251-2 (EVR 4705), DR1A-252-2 (EVR 4707), DR1A-241-1 (DR1BJ-3719), DR1A-244-3 (DR1BJ-3702) išvyksta gruodžio 29 iš Liiva stoties.
http://gallery.balticrailpics.net/di...om&cat=0&pos=0
Čia užvakar Jekaterinburge, pakeliui į Kazachstano Ust Kamenogorską (Oskemenas).
http://www.parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=401716
Comment
Comment