Taigi, pagaliau žadėtos nuotraukos:
Garvežys su dviems vagonais į Baltijos geležinkelio stotį 10,40 buvo paduodamas su Čme-3
Apie kelionę garvežiu pranešė visos Estijos masinės informavimo priemonės - laikraščiai, televizija, radijas... Todėl išlydinčųjų buvo labai daug, nors patį garvežį buvo gan sunku apžiūrėti...
Viso šio garvežio restauravimo kaltininkas ir idėjos autorius - Nedy Kramer
Orkestrėlis, kuris lydėjo traukinį visos kelionės metu:
Ir be abejo, žiniasklaidos dėmesys. (o man kabiau patiko gėlės ):
Kelionės metu važiavome sėdimame vagone, kuris naudojamas maršrute Talinas - Maskva, o pats vagonas buvo rekonstruotas pačių estų 1998 metais....
Šiuo varpu buvo paskelbta kelionės pradžia:
Aišku, kai važiuoji traukiniu, tai pro langą matai tik tokį vaizdą....
Visą kelią garvežys buvo sutinkamas žmonių, jį fotografavo, ėjo apžiūrėti darželinukų grupės, o pravažiuojant Saku mokyklą , atrodė, kad visa mokykla nutraukė pamokas... Beje, Traukinys buvo trumpam sustojęs Raploje, tai jį išlydėti sulėkė ir gaisrinė, ir policija...
Lelle stotyje yra veikiantis vandenms bokštas, todėl ta proga garvežys užsipildė vandenio,
O keleiviams buvo surengtas piknikas. Beje, tos mašinos priekaboje yra įkrauta turbo kepsininė, o šonkauliukus kepė kiečiausias Estijos kepėjas...
Nuo Lelle į garvežio kapiną įsėdo antinukas - sako, tai sako, juo buvo persirengęs vienas iš Go Rail bosų...
Ir dar viena garvežio foto Lelle stotyje:
Na ir paskutinis kelionės tikslas - Tiūris (Türi). Garvežį sutiko dūdų orkestrėlis,
O peronas buvo pilnas žiūrovų:
Net ir tokių - visai mažulyčių, bet su Estijos vėliava:
Dar porą pozavimų:
Ir pora keleivių pavežimų pirmyn ir atgal:
Kadangi Estijos geležinkeliai gavo EU paramą kapitaliniam geležinkelio kelio remontui , tai nuo šių metų uždaromas ruožas Türi- Viljandi, bėgiai bus nurenkami ir viskas perklojama iš naujo... Ta proga ministrai įkala auksinį bėgvinį:
O garvežys, palikęs savo vagonus, tykiai tyliai išvyksta į depą... Tikiuosi, kad dar su juo dar kartą susitiksim...
Minimali statistika - garvežio remontas buvo pradėtas šių metų pavasarį, pastoviai dirbo apie 3 žmones, tačiau buvo krūva savanorių, kurie garvežį šveitė ir dažė... Garvežys kūrenamas skalūnų alyva.
Garvežys su dviems vagonais į Baltijos geležinkelio stotį 10,40 buvo paduodamas su Čme-3
Apie kelionę garvežiu pranešė visos Estijos masinės informavimo priemonės - laikraščiai, televizija, radijas... Todėl išlydinčųjų buvo labai daug, nors patį garvežį buvo gan sunku apžiūrėti...
Viso šio garvežio restauravimo kaltininkas ir idėjos autorius - Nedy Kramer
Orkestrėlis, kuris lydėjo traukinį visos kelionės metu:
Ir be abejo, žiniasklaidos dėmesys. (o man kabiau patiko gėlės ):
Kelionės metu važiavome sėdimame vagone, kuris naudojamas maršrute Talinas - Maskva, o pats vagonas buvo rekonstruotas pačių estų 1998 metais....
Šiuo varpu buvo paskelbta kelionės pradžia:
Aišku, kai važiuoji traukiniu, tai pro langą matai tik tokį vaizdą....
Visą kelią garvežys buvo sutinkamas žmonių, jį fotografavo, ėjo apžiūrėti darželinukų grupės, o pravažiuojant Saku mokyklą , atrodė, kad visa mokykla nutraukė pamokas... Beje, Traukinys buvo trumpam sustojęs Raploje, tai jį išlydėti sulėkė ir gaisrinė, ir policija...
Lelle stotyje yra veikiantis vandenms bokštas, todėl ta proga garvežys užsipildė vandenio,
O keleiviams buvo surengtas piknikas. Beje, tos mašinos priekaboje yra įkrauta turbo kepsininė, o šonkauliukus kepė kiečiausias Estijos kepėjas...
Nuo Lelle į garvežio kapiną įsėdo antinukas - sako, tai sako, juo buvo persirengęs vienas iš Go Rail bosų...
Ir dar viena garvežio foto Lelle stotyje:
Na ir paskutinis kelionės tikslas - Tiūris (Türi). Garvežį sutiko dūdų orkestrėlis,
O peronas buvo pilnas žiūrovų:
Net ir tokių - visai mažulyčių, bet su Estijos vėliava:
Dar porą pozavimų:
Ir pora keleivių pavežimų pirmyn ir atgal:
Kadangi Estijos geležinkeliai gavo EU paramą kapitaliniam geležinkelio kelio remontui , tai nuo šių metų uždaromas ruožas Türi- Viljandi, bėgiai bus nurenkami ir viskas perklojama iš naujo... Ta proga ministrai įkala auksinį bėgvinį:
O garvežys, palikęs savo vagonus, tykiai tyliai išvyksta į depą... Tikiuosi, kad dar su juo dar kartą susitiksim...
Minimali statistika - garvežio remontas buvo pradėtas šių metų pavasarį, pastoviai dirbo apie 3 žmones, tačiau buvo krūva savanorių, kurie garvežį šveitė ir dažė... Garvežys kūrenamas skalūnų alyva.
Comment