Taigi, pagaliau žadėtos nuotraukos:
Garvežys su dviems vagonais į Baltijos geležinkelio stotį 10,40 buvo paduodamas su Čme-3
![](http://i200.photobucket.com/albums/aa33/udrius/Kaspar/DSC_0637.jpg)
Apie kelionę garvežiu pranešė visos Estijos masinės informavimo priemonės - laikraščiai, televizija, radijas... Todėl išlydinčųjų buvo labai daug, nors patį garvežį buvo gan sunku apžiūrėti...
![](http://i200.photobucket.com/albums/aa33/udrius/Kaspar/DSC_0645.jpg)
Viso šio garvežio restauravimo kaltininkas ir idėjos autorius - Nedy Kramer![Šypsena](https://www.miestai.net/forumas/core/images/smilies/smile.gif)
![](http://i200.photobucket.com/albums/aa33/udrius/Kaspar/DSC_0666.jpg)
Orkestrėlis, kuris lydėjo traukinį visos kelionės metu:
![](http://i200.photobucket.com/albums/aa33/udrius/Kaspar/DSC_0660.jpg)
Ir be abejo, žiniasklaidos dėmesys. (o man kabiau patiko gėlės
):
![](http://i200.photobucket.com/albums/aa33/udrius/Kaspar/DSC_0667.jpg)
Kelionės metu važiavome sėdimame vagone, kuris naudojamas maršrute Talinas - Maskva, o pats vagonas buvo rekonstruotas pačių estų 1998 metais....
![](http://i200.photobucket.com/albums/aa33/udrius/Kaspar/DSC_0671.jpg)
Šiuo varpu buvo paskelbta kelionės pradžia:
![](http://i200.photobucket.com/albums/aa33/udrius/Kaspar/DSC_0670.jpg)
Aišku, kai važiuoji traukiniu, tai pro langą matai tik tokį vaizdą....
![](http://i200.photobucket.com/albums/aa33/udrius/Kaspar/DSC_0678.jpg)
Visą kelią garvežys buvo sutinkamas žmonių, jį fotografavo, ėjo apžiūrėti darželinukų grupės, o pravažiuojant Saku mokyklą , atrodė, kad visa mokykla nutraukė pamokas... Beje, Traukinys buvo trumpam sustojęs Raploje, tai jį išlydėti sulėkė ir gaisrinė, ir policija...
![](http://i200.photobucket.com/albums/aa33/udrius/Kaspar/DSC_0674.jpg)
Lelle stotyje yra veikiantis vandenms bokštas, todėl ta proga garvežys užsipildė vandenio,
![](http://i200.photobucket.com/albums/aa33/udrius/Kaspar/DSC_0684.jpg)
O keleiviams buvo surengtas piknikas. Beje, tos mašinos priekaboje yra įkrauta turbo kepsininė, o šonkauliukus kepė kiečiausias Estijos kepėjas...
![](http://i200.photobucket.com/albums/aa33/udrius/Kaspar/DSC_0688.jpg)
Nuo Lelle į garvežio kapiną įsėdo antinukas - sako, tai sako, juo buvo persirengęs vienas iš Go Rail bosų...
![](http://i200.photobucket.com/albums/aa33/udrius/Kaspar/DSC_0700.jpg)
Ir dar viena garvežio foto Lelle stotyje:
![](http://i200.photobucket.com/albums/aa33/udrius/Kaspar/DSC_0701.jpg)
Na ir paskutinis kelionės tikslas - Tiūris (Türi). Garvežį sutiko dūdų orkestrėlis,
![](http://i200.photobucket.com/albums/aa33/udrius/Kaspar/DSC_0702.jpg)
O peronas buvo pilnas žiūrovų:
![](http://i200.photobucket.com/albums/aa33/udrius/Kaspar/DSC_0711.jpg)
Net ir tokių - visai mažulyčių, bet su Estijos vėliava:
![](http://i200.photobucket.com/albums/aa33/udrius/Kaspar/DSC_0706.jpg)
Dar porą pozavimų:
![](http://i200.photobucket.com/albums/aa33/udrius/Kaspar/DSC_0714.jpg)
Ir pora keleivių pavežimų pirmyn ir atgal:
![](http://i200.photobucket.com/albums/aa33/udrius/Kaspar/DSC_0720.jpg)
Kadangi Estijos geležinkeliai gavo EU paramą kapitaliniam geležinkelio kelio remontui , tai nuo šių metų uždaromas ruožas Türi- Viljandi, bėgiai bus nurenkami ir viskas perklojama iš naujo... Ta proga ministrai įkala auksinį bėgvinį:
![](http://i200.photobucket.com/albums/aa33/udrius/Kaspar/DSC_0717.jpg)
O garvežys, palikęs savo vagonus, tykiai tyliai išvyksta į depą... Tikiuosi, kad dar su juo dar kartą susitiksim...
![](http://i200.photobucket.com/albums/aa33/udrius/Kaspar/DSC_0727.jpg)
Minimali statistika - garvežio remontas buvo pradėtas šių metų pavasarį, pastoviai dirbo apie 3 žmones, tačiau buvo krūva savanorių, kurie garvežį šveitė ir dažė... Garvežys kūrenamas skalūnų alyva.
Garvežys su dviems vagonais į Baltijos geležinkelio stotį 10,40 buvo paduodamas su Čme-3
![](http://i200.photobucket.com/albums/aa33/udrius/Kaspar/DSC_0637.jpg)
Apie kelionę garvežiu pranešė visos Estijos masinės informavimo priemonės - laikraščiai, televizija, radijas... Todėl išlydinčųjų buvo labai daug, nors patį garvežį buvo gan sunku apžiūrėti...
![](http://i200.photobucket.com/albums/aa33/udrius/Kaspar/DSC_0645.jpg)
Viso šio garvežio restauravimo kaltininkas ir idėjos autorius - Nedy Kramer
![Šypsena](https://www.miestai.net/forumas/core/images/smilies/smile.gif)
![](http://i200.photobucket.com/albums/aa33/udrius/Kaspar/DSC_0666.jpg)
Orkestrėlis, kuris lydėjo traukinį visos kelionės metu:
![](http://i200.photobucket.com/albums/aa33/udrius/Kaspar/DSC_0660.jpg)
Ir be abejo, žiniasklaidos dėmesys. (o man kabiau patiko gėlės
![Šypsena](https://www.miestai.net/forumas/core/images/smilies/smile.gif)
![](http://i200.photobucket.com/albums/aa33/udrius/Kaspar/DSC_0667.jpg)
Kelionės metu važiavome sėdimame vagone, kuris naudojamas maršrute Talinas - Maskva, o pats vagonas buvo rekonstruotas pačių estų 1998 metais....
![](http://i200.photobucket.com/albums/aa33/udrius/Kaspar/DSC_0671.jpg)
Šiuo varpu buvo paskelbta kelionės pradžia:
![](http://i200.photobucket.com/albums/aa33/udrius/Kaspar/DSC_0670.jpg)
Aišku, kai važiuoji traukiniu, tai pro langą matai tik tokį vaizdą....
![](http://i200.photobucket.com/albums/aa33/udrius/Kaspar/DSC_0678.jpg)
Visą kelią garvežys buvo sutinkamas žmonių, jį fotografavo, ėjo apžiūrėti darželinukų grupės, o pravažiuojant Saku mokyklą , atrodė, kad visa mokykla nutraukė pamokas... Beje, Traukinys buvo trumpam sustojęs Raploje, tai jį išlydėti sulėkė ir gaisrinė, ir policija...
![](http://i200.photobucket.com/albums/aa33/udrius/Kaspar/DSC_0674.jpg)
Lelle stotyje yra veikiantis vandenms bokštas, todėl ta proga garvežys užsipildė vandenio,
![](http://i200.photobucket.com/albums/aa33/udrius/Kaspar/DSC_0684.jpg)
O keleiviams buvo surengtas piknikas. Beje, tos mašinos priekaboje yra įkrauta turbo kepsininė, o šonkauliukus kepė kiečiausias Estijos kepėjas...
![](http://i200.photobucket.com/albums/aa33/udrius/Kaspar/DSC_0688.jpg)
Nuo Lelle į garvežio kapiną įsėdo antinukas - sako, tai sako, juo buvo persirengęs vienas iš Go Rail bosų...
![](http://i200.photobucket.com/albums/aa33/udrius/Kaspar/DSC_0700.jpg)
Ir dar viena garvežio foto Lelle stotyje:
![](http://i200.photobucket.com/albums/aa33/udrius/Kaspar/DSC_0701.jpg)
Na ir paskutinis kelionės tikslas - Tiūris (Türi). Garvežį sutiko dūdų orkestrėlis,
![](http://i200.photobucket.com/albums/aa33/udrius/Kaspar/DSC_0702.jpg)
O peronas buvo pilnas žiūrovų:
![](http://i200.photobucket.com/albums/aa33/udrius/Kaspar/DSC_0711.jpg)
Net ir tokių - visai mažulyčių, bet su Estijos vėliava:
![](http://i200.photobucket.com/albums/aa33/udrius/Kaspar/DSC_0706.jpg)
Dar porą pozavimų:
![](http://i200.photobucket.com/albums/aa33/udrius/Kaspar/DSC_0714.jpg)
Ir pora keleivių pavežimų pirmyn ir atgal:
![](http://i200.photobucket.com/albums/aa33/udrius/Kaspar/DSC_0720.jpg)
Kadangi Estijos geležinkeliai gavo EU paramą kapitaliniam geležinkelio kelio remontui , tai nuo šių metų uždaromas ruožas Türi- Viljandi, bėgiai bus nurenkami ir viskas perklojama iš naujo... Ta proga ministrai įkala auksinį bėgvinį:
![](http://i200.photobucket.com/albums/aa33/udrius/Kaspar/DSC_0717.jpg)
O garvežys, palikęs savo vagonus, tykiai tyliai išvyksta į depą... Tikiuosi, kad dar su juo dar kartą susitiksim...
![](http://i200.photobucket.com/albums/aa33/udrius/Kaspar/DSC_0727.jpg)
Minimali statistika - garvežio remontas buvo pradėtas šių metų pavasarį, pastoviai dirbo apie 3 žmones, tačiau buvo krūva savanorių, kurie garvežį šveitė ir dažė... Garvežys kūrenamas skalūnų alyva.
Comment