Daug kur sėdi jauni ir tarybinius laikus matę tik vaikystėje. Bet kas iš to? Komuniagos gi ir Kinijoje sėdi.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[EE] Estijos geležinkeliai
Collapse
X
-
Parašė JohnKaip suprantu, Berliner ir kalba apie keleivių vežimą, kas mums ir rūpi. Būtent keleivių vežimas aktualus daugumai žmonių ir yra labai svarbi šalies ekonomikos variklio dalis. O tokio dalyko kaip "skirtingi prioritetai" nelabai suprantu. Ar Lietuvai nereikalingi keleiviniai traukiniai? O kokios alternatyvos? Upių transportas? Skrydžiai? Panašu, kad tik automobiliai ir autobusai. Taigi, akivaizdu, kad keleiviniai traukiniai yra prioritetas. Ir tai ne LG ar dar kieno nors, bet valstybės prioritetas, kurio vykdymą turi formuoti susisiekimo ministerija, o LG jį vykdyti. Nepamirškim, kad LG tai ne kažkieno asmeninė kontorėlė (kaip buvo su VNO ir jo direktoriumi Ivanausku), bet labai svarbi šalies transporto dalis, kuri turi veikti taip, kad neštų didžiausią įmanomą naudą valstybei visomis prasmėmis t.y. ne tik pajamos-išlaidos-sąnaudos duotuoju laikotarpiu iš krovinių ar keleivių vežimo. Jei viskas būtų matuojama tik taip, šiandien nematytume puikių traukinių Vokietijoje ar Prancūzijoje, o Kinijoje nebūtų investuojama pusė trilijono USD vien į keleivinius traukinius. Tiesiog ten mastoma plačiau, nei tai sugeba seni LG ir kai kuriuose kituose valstybiniuose postuose užsilikę tarybukai. Kuo greičiau tai supras už tai atsakingi žmonės, tuo geriau.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDaug kur sėdi jauni ir tarybinius laikus matę tik vaikystėje. Bet kas iš to? Komuniagos gi ir Kinijoje sėdi.
Lietuvoje gi komunizmą matę tik vaikystėje užima tik žemas ar vidutines pareigas. Su retokomis išimtimis aukščiausius postus laiko įsikibę exkomuniagos. LG taip pat. Tik neseniai Keleivių vežimo direkcijai ėmė vadovauti gana jaunas vyrukas.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Tiek Latvijoje, tiek Estijoje iš esmės yra po vieną didelį miestą, ir jie abu turi puikiai sukurtą geležinkelio infrastruktūrą, kuri leidžia į visas puses leisti priemiestinius tikrąja to žodžio prasme traukinius. Štai tau ir pakankami keleivių srautai mažame atstume - kiekvieno vežėjo svajonė. Lietuvoje nei Vilniuje, nei Kaune tokio priemiestinio geležinkelio tinklo nėra ir būti negali, vienintelis kažkuo panašus srautais maršrutas - tarp šių miestų (100 km). Pridėkime prie šito bendrinę visą Lietuvą apėmusią apatiją viešojo transporto atžvilgiu, ir gauname tai, ką turime - nuostolingą keleivių vežimą.
Comment
-
Parašė JohnKaip suprantu, Berliner ir kalba apie keleivių vežimą, kas mums ir rūpi. Būtent keleivių vežimas aktualus daugumai žmonių ir yra labai svarbi šalies ekonomikos variklio dalis. O tokio dalyko kaip "skirtingi prioritetai" nelabai suprantu. Ar Lietuvai nereikalingi keleiviniai traukiniai? O kokios alternatyvos? Upių transportas? Skrydžiai? Panašu, kad tik automobiliai ir autobusai. Taigi, akivaizdu, kad keleiviniai traukiniai yra prioritetas. Ir tai ne LG ar dar kieno nors, bet valstybės prioritetas, kurio vykdymą turi formuoti susisiekimo ministerija, o LG jį vykdyti. Nepamirškim, kad LG tai ne kažkieno asmeninė kontorėlė (kaip buvo su VNO ir jo direktoriumi Ivanausku), bet labai svarbi šalies transporto dalis, kuri turi veikti taip, kad neštų didžiausią įmanomą naudą valstybei visomis prasmėmis t.y. ne tik pajamos-išlaidos-sąnaudos duotuoju laikotarpiu iš krovinių ar keleivių vežimo. Jei viskas būtų matuojama tik taip, šiandien nematytume puikių traukinių Vokietijoje ar Prancūzijoje, o Kinijoje nebūtų investuojama pusė trilijono USD vien į keleivinius traukinius. Tiesiog ten mastoma plačiau, nei tai sugeba seni LG ir kai kuriuose kituose valstybiniuose postuose užsilikę tarybukai. Kuo greičiau tai supras už tai atsakingi žmonės, tuo geriau.
Comment
-
Edelaraudtee patalpinta informacija, kad nuo rugsėjo 1 d. atidaromas naujas papildomas maršrutas Tartu-Orava, kuris važiuos šeštad., sekmad.
Nuo rugsėjo 1 d. atkuriamas maršrutas Tartu-Jogeva (nežiūrint to, kad šia kryptimi traukiniai kursuoja).
http://www.edel.ee/253/0/readmore/309/
Naujų maršrutų atidarymas byloja apie krizės pabaigą?
Nuo lapkričio mėn. paleidžiami traukiniai į Viljandį su renovuotais 1 klasės vagonais.
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąKiek gyventojų Kaune, Šiauliuose, Jonavoje, Kėdainiuose, Radviliškyje kartu sudėjus? Ir palyginkit minimų estiškų? Skirtumas - vos ne 5 kartus. Orava - kaimas, Jõgevoje - apie 6300.
Comment
-
So, Latvia can build railway to Ukri, roads are veerry bad in Ukri...Paskutinis taisė Kitas Džiugas; 2010.09.01, 10:31.
Comment
-
First steam loco run L-3297 after years Will haul tourist trains near future....
Fotos author-Aare Adamson
Video
http://uudised.ekspressauto.ee/news/...83643&l=fplead
Comment
-
Parašė Estijos Rail Rodyti pranešimąFirst steam loco run L-3297 after years Will haul tourist trains near future....
Fotos author-Aare Adamson
Atvaizdas
Atvaizdas
Video
http://uudised.ekspressauto.ee/news/...83643&l=fplead
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąIr aš ten buvau, alų midų gėriau, per barzdą varvėjo, nieko burnoje neturėjau Foto bus vėliau , nes dar neperkėliau. Tiesa, geresnes pozicijas turėjo tie, kas ne viduje vagono sėdėjo...
Vagonuose važiavo VIP-important people from ministries,railway companies etc.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąGėda mums, nei vieno garvežio neturime.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
Comment