Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[EE] Estijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Naujasis traukinys Tallinn-Valga.

    Keleivių antplūdis išlipnat iš traukinio Tartu-Valga. Nuostolingai neatrodo.
    http://gallery.balticrailpics.net/di...php?pos=-15901

    http://gallery.balticrailpics.net/di...php?pos=-15908

    http://gallery.balticrailpics.net/di...php?pos=-15910
    Paskutinis taisė Salvijus; 2010.01.11, 20:21.

    Comment


      #42
      Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
      Naujasis traukinys Tallinn-Valga.

      Keleivių antplūdis išlipnat iš traukinio Tartu-Valga. Nuostolingai neatrodo.
      http://gallery.balticrailpics.net/di...php?pos=-15901

      http://gallery.balticrailpics.net/di...php?pos=-15908

      http://gallery.balticrailpics.net/di...php?pos=-15910
      Kažkur Estijos geležinkelių keleivinių traukinių tvarkaraščių nuoroda, bet niekaip nerandu. Galimybė važiuoti traukiniu iš Rygos į Taliną domintų daugelį, svarbiausia (tur būt) Latvijos ir Estijos traukinių grafikų derinys Valgos stotyje.

      Comment


        #43
        Parašė Vitas Rodyti pranešimą
        Kažkur Estijos geležinkelių keleivinių traukinių tvarkaraščių nuoroda, bet niekaip nerandu. Galimybė važiuoti traukiniu iš Rygos į Taliną domintų daugelį, svarbiausia (tur būt) Latvijos ir Estijos traukinių grafikų derinys Valgos stotyje.
        Tiesioginio derinio nenurodo. Reikia ieškoti atskirai www.pv.lv ir www.edel.ee.
        Tvarkaraščių deriniai buvo aprašyti šios temos arba kitos "Geležinkeliai Latvijoje" viršuje.
        Labiau suderintas yra persėdimas iš Talino į Rygą, atgal reiktų nemažai palaukti. Gal žymesnius pakitimus padarys po gegužės 25 d.

        Tallinn-Valga - 06:40/ atvykimas 11:31 val.
        Valga-Ryga - 11:42 val./ atvykimas - 15:03 val.
        Paskutinis taisė Salvijus; 2010.01.13, 09:35.

        Comment


          #44
          Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
          Tallinn-Valga - 06:40/ atvykimas 11:31 val.
          Valga-Ryga - 11:42 val./ atvykimas - 15:03 val.
          Tallinn-Valga 273km, 4:51, 56.3km/h
          Valga-Rīga 168km, 3:21, 50.1km/h
          Tallinn-Rīga 441km, 8.23, 52.6km/h
          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

          Comment


            #45
            Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
            Tallinn-Valga 273km, 4:51, 56.3km/h
            Valga-Rīga 168km, 3:21, 50.1km/h
            Tallinn-Rīga 441km, 8.23, 52.6km/h
            Tai priemiestiniai traukiniai ir tom stotelėm yra poreikis. Greitasis planuojama turėtų nuvažiuoti per 4,5-5 val. (bent taip rašė spuadoje), nes Estijoje visame ruože leistinas greitis 120 km/h.
            Pažiūrėjus visus grafikus matyti, kad jie labiau pritaikyti vidaus poreikiams, nei tarptautiniam susisiekimui. Yra tik viena jungtis per pietus. Kita vertus, geriau negu nieko.
            Tik greitasis vargu ar bus?
            Paskutinis taisė Salvijus; 2010.01.13, 10:28.

            Comment


              #46
              Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
              Yra tik viena jungtis per pietus.
              O kaip su Pärnu-Mõisaküla? Jau išardyta?
              Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
              Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

              Comment


                #47
                Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                O kaip su Pärnu-Mõisaküla? Jau išardyta?
                Latvijoje tai tikrai išardytas tas ruožas.

                Comment


                  #48
                  Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                  O kaip su Pärnu-Mõisaküla? Jau išardyta?
                  Pernai nuardė, nes estai nesulaukė ką latviai darys su savo ruožu Skulte-Rūjiena, kurį etapais nurinko iki berods 2005 m.
                  Paskutinis taisė Salvijus; 2010.01.13, 12:09.

                  Comment


                    #49
                    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                    Latvijoje tai tikrai išardytas tas ruožas.
                    Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                    Pernai nuardė, nes estai nesulaukė ką latviai darys su savo ruožu Skulte-Rūjiena, kurį etapais nurinko iki berods 2005 m.
                    Kuri stotis Estijoje ir kuri Latvijoje paskutine toj linijoj?
                    Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                    Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                    Comment


                      #50
                      Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                      Kuri stotis Estijoje ir kuri Latvijoje paskutine toj linijoj?
                      Latvijoj - Skulte, Estijoj - Piarnu. Kažkur rašiau kokias etapais ir kur tą liniją Latvijoje nuardė.
                      Paskutinis taisė Salvijus; 2010.01.13, 16:35.

                      Comment


                        #51
                        2009 m. Estijos Edelaraudtee pervežė 1,73 miljn. keleivių - 6% mažiau nei pernai (duomenys be GoRail ir elektrinių traukinių, tik dyzelinių - kai palyginimui mūsų LG visi traukiniai praveža tik 4 mln. ir gyventojų turim daugiau nei dvigubai).
                        Populiariausias maršrutas - Tallinn-Viljandi 638 756 keleivių (Viljandi - nedidelis miestas - gyvena apie 20 000 gyventojų), kiek mažiau Tallinn-Tartu - 501 776, Tallinn - Rapla - 191 582, Tallinn-Pärnu - 184 781, Tallinn-Narva - 182 608, Tartu-Orava - 28 502. 2009 m. dar nebuvo atidarytas ruožas Tartu-Valga. Gerokai sumažėjo keleivių Tartu-Orava.
                        Edelaraudtee aptarnauja maršrutus Viljandi-Tallinn, Tallinn, Pärnu, Tallinn-Narva, Tallinn-Tartu, Tartu-Orava, ir nuo šių metų sausio 1 d. Tartu-Valga.

                        Įdomu būtu sužinot mūsų LG 2009 m. statistiką. Ir tikriausiai LG turėtų ko pasimokyti iš estų kaip pasiekti tokių gerų rodiklių.

                        Šaltinis: http://www.edel.ee/253/0/readmore/255/
                        Paskutinis taisė Salvijus; 2010.01.19, 16:46.

                        Comment


                          #52
                          Per pirmąsias 2010 m. sausio 10 dienas maršrute Tartu-Valga važiavo 2 867 keleiviai - t. y. 10% daugiau nei iki uždarant liniją remontui 2008 m. sausio mėn. - 2 612 keleiviai. Per šias 10 dienų sostinę važiavo apie 200 keleivių.

                          Tartu-Valga liini alguspäevad olid edukad.
                          Paskutinis taisė Salvijus; 2010.01.23, 11:07.

                          Comment


                            #53
                            AB "Estijos gelezinkeliai" (Eest Raudtee) s. m. sausio 14 d. buvo padalinta i dvi kompanijas -
                            "EVR Infra" ir "EVR Cargo".

                            http://www.evr.ee/?lang=en

                            Comment


                              #54
                              Ne šiemet, o pernai

                              Comment


                                #55
                                Ot aklas...

                                Comment


                                  #56
                                  Jeigu įdomu - Estijos geležinkeliai apie 1930 (padidinti)
                                  Paskutinis taisė rimsenas; 2010.01.30, 18:00.
                                  http://www.maps4u.lt/ Puslapis apie istorinius žemėlapius.

                                  Comment


                                    #57
                                    Perkant bilietus internetu Viljandi kryptimi į 1 klasės vagonus nuo 2010-02-01 taikoma 20 proc. nuolaida.

                                    http://www.edel.ee/253/0/readmore/258/

                                    Comment


                                      #58
                                      teko vazineti Stadleriais Vokietijoje, tikrai pasirode kokybiskai pagamintas ir labai tylus aparatas

                                      Comment


                                        #59
                                        Parašė John
                                        Estai traukinių pirkime gavo du pasiūlymus

                                        http://translate.google.fi/translate...%3Fid%3D225100

                                        Taigi, estai važinės Stadler arba CAF EMU'ais

                                        Stadler FLIRT
                                        Atvaizdas


                                        CAF Civia
                                        Atvaizdas


                                        Kažkodėl įtariu, kad bus pasirinktas Stadler, nes CAF Civia maks. greitis gamintojo puslapyje nurodomas tik 120km/h

                                        bus perkama 18
                                        Stadler man tikrai patiko, kiek atsimenu buvo vieni maloniausių važiuoti EMU (teko Šveicarijoje)

                                        CAF visai negirdėta firma, gal kad ispaniška. Tačiau pačioje Ispanijoje kiek teko priemiestiniais traukiniais važinėtis Barselonos apylinkėse nieko įspūdingo neatsimenu (bent jau tokių traukinių, kokių kad ir latviai nepagamintų).

                                        Irgi manau, ka Stadler būtų geriau (bent jau kaip keleiviui).
                                        kaip?

                                        Comment


                                          #60
                                          Kita vertus, žiūriu, CAF skelbiasi suomiams visai padorius traukinius pagaminęs (SM4 CAF puslapyje, vikipedijoje). Keista tik, kad estams siūlomas traukinys ne toks ir prastesnių techninių parametrų (ir net vietos dviračiams vežti neturi pagal standartinio aprašymą).

                                          kaip?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X