Siūlau paskaityti naują BRM žurnalą. Yra gerų straipsnių.
Mane sudomino apie Estijos geležinkelius. iki 2013 m. perka 18 elektrinių traukinių, kurių 85 proc. ES lėšos (įdomu būtų sužinoti kiek planuojama pirkti naujų traukinių panaudojus ES lėšas?). Išsimokėtinai per 20 m. apie 2015 m. planuojama pirkti 10 dyzelinių.
2011 m. planuojama pabaigti statyti Koidulos stotį, kuri leis sujungti 2 Estijos geležinkelio linijas einančias iš Tartu ir Valgos, kurios dabar susikerta Rusijos Pečioro (Petseri) mieste. 30 porc. dengia valstybė, o 70 proc. privatus kapitalas ir bankai. Baigus darbus tikimasi atnaujinti keleivinių traukinių eismą tarp Tartu ir Voru miestų (dabar labai nedidelė geležinkelio dalis eina per Rusiją). Įdomu kiek yra Lietuvoje pasistumėta sujungiant Marcinkonys su Druskininkais ir Mažeikius su Skuodu.
Mane sudomino apie Estijos geležinkelius. iki 2013 m. perka 18 elektrinių traukinių, kurių 85 proc. ES lėšos (įdomu būtų sužinoti kiek planuojama pirkti naujų traukinių panaudojus ES lėšas?). Išsimokėtinai per 20 m. apie 2015 m. planuojama pirkti 10 dyzelinių.
2011 m. planuojama pabaigti statyti Koidulos stotį, kuri leis sujungti 2 Estijos geležinkelio linijas einančias iš Tartu ir Valgos, kurios dabar susikerta Rusijos Pečioro (Petseri) mieste. 30 porc. dengia valstybė, o 70 proc. privatus kapitalas ir bankai. Baigus darbus tikimasi atnaujinti keleivinių traukinių eismą tarp Tartu ir Voru miestų (dabar labai nedidelė geležinkelio dalis eina per Rusiją). Įdomu kiek yra Lietuvoje pasistumėta sujungiant Marcinkonys su Druskininkais ir Mažeikius su Skuodu.
Comment