Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[EE] Estijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Verčiau būtų priėmė sprendimą plėsti Talino tramvajaus ir troleibusų tinklus. Pigiau ir grąža bei efektas didesnis.

    Comment


      Parašė Tomas Rodyti pranešimą
      Apsmurgusioje Estijoje tarp kaimų ne taip senai naują geležinkelį nutiesė, o mes čia pencijas skaičiuojam.
      Kokį geležinkelį neseniai nusitiesė estai?

      Comment


        Parašė Romas Rodyti pranešimą
        Kokį geležinkelį neseniai nusitiesė estai?
        Nebepamenu tiksliai, ar ne į Hapsalu.
        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

        Comment


          Parašė Tomas Rodyti pranešimą
          Nebepamenu tiksliai, ar ne į Hapsalu.
          https://en.wikipedia.org/wiki/Rail_transport_in_Estonia
          Keila–Turba, Estonia, 24.4 km (15.2 mi). This line is part of the former Keila–Haapsalu line, that was completed in 1905. The Riisipere–Haapsalu section was abandoned in 2004,[5] but rebuilt as far as Turba during 2019, as a first step towards eventually re-opening the line to Haapsalu (and possibly the port at Rohuküla ).

          Comment


            Susiradau.
            Iš apie 55 km atkarpos nuo Riisepere iki Haapsalu 2019 metais atstatytas geležinkelis tik iki Turba stoties (apie 8 km).

            BMS 2018.12.19
            Construction of the Turba-Haapsalu-Rohuküla railway is to cost approximately €65 million, the Ministry of Economic Affairs and Communications estimates.
            In May 2017, the Estonian government decided to finance with €7.6 million the first stage of the Haapsalu railway, connecting Riisipere to Turba; this stage is to be completed next year.
            It appears from the ministry-compiled action plan for railway development for 2019-2024 that within this period, a decision should be made regarding whether the next stages of the Haapsalu railway are to be pursued.

            https://news.err.ee/886105/ministry-...ted-65-million
            Tolesnis šio geležinkelio tiesimas skendi miglose
            ERR 2022.07.27
            On June 30, the Reform Party's minority government decided to withdraw support with funding from the EU's Recovery and Resilience Facility from several major projects, including the planned Tallinn Hospital, the Turba-Risti section of railway toward Haapsalu and the establishment of a medical evacuation, or medevac, helicopter capability.
            The government's decision freed up a total of €360.3 million in EU funds, including (...) €34 million from the railway project .

            https://news.err.ee/1608668671/haaps...g-cut-in-court
            Paskutinis taisė Romas; 2023.01.02, 14:18.

            Comment



              Tai va ir sakau, kad iki kažkokio kaimo, neturinčio nė 1000 gyventojų, nutiesė. Rokiškis palyginus megapolis.
              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

              Comment


                Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                Tai va ir sakau, kad iki kažkokio kaimo, neturinčio nė 1000 gyventojų, nutiesė. Rokiškis palyginus megapolis.
                The city of Cheese.

                Comment


                  Lyg ir nebuvo dalintasi, bet iš estų pusės yra iniciatyva paleisti traukinį Tartu - Ryga.
                  The government is hoping to improve Estonia's transport links to other countries by directly subsidizing the planned Tartu-Riga train connection. But the new line could end up an expensive undertaking and pull away coach operators' already less than numerous customers.

                  Comment


                    O kokių iniciatyvų yra iš latvių pusės?

                    Comment


                      Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                      O kokių iniciatyvų yra iš latvių pusės?
                      Matyt viena - vėl pakelt infrastruktūros mokesčius, kad niekas čia nevažinėtų.

                      Comment


                        Kelios istorijos minutės apie Talino uosto siauruką:

                        Comment


                          Pas Estus atkeliavo pirmasis (iš šešių(?)) Škoda traukinys. Šiaip įdomus Baltijos šalių pasirinkimas, LV ir EE - pasirinko Škodas, LT - Stadler'į

                          Comment


                            Latviai tai pirko Regional traukinius, estiškoji komplektacija turbūt irgi tokia pati. EE jau turi daugybę Stadler'ių. Matomai kadangi LV darė užsakymą, estams gavosi už gerą kainą pagriebti.
                            Pas mus kaip suprantu pirko intercity pritaikytus riedmenis.

                            Comment


                              Parašė sleader Rodyti pranešimą
                              ...
                              Pas mus kaip suprantu pirko intercity pritaikytus riedmenis.
                              Tas reiškia kad urban/suburban rail infrastruktūros LT nėra ir neplanuoja atsirasti.

                              Comment


                                Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                Teoriškai galima, bet kaip praktiškai? Į kelių-geležinkelių inžinerijos specialybę jau eilę metų neprirenkama studentų. Nors studijos yra, programa egzistuoja, net ir pakankamai geros darbo/uždarbio galimybės baigus studijas yra. Kitas dalykas, kad problema yra dėl specializacijos būtent į geležinkelius ir būtent į projektavimą. Kokios perspektyvos žmogui rinktis, kad ir prieš tuos 5 metus šią kryptį? 5-10 metų perspektyva yra ir būtent dėl šio projekto, o toliau? Kokius mes čia geležinkelius labai jau projektuojame, kad toks žmogus turėtų darbo ir juo labiau platesnes karjeros galimybės.
                                Būtent, kad apart RB nieko nevyksta geležinkeliuose apart rekonstrukcijų pas mus. Esam autsaideriai net palyginys su taip pačiais estais, kurie jau prieš n metų atstatė Riisipere-Turba ruožą ir likęs geležinkelis iki Haapsalu yra suprojektuotas ir paruoštas statybom (trūksta tik finansavimo, kuris bus po RB tikėtina), šiuo metu vykdo plačius elektrifikavimo darbus į Tartu ir Narva, su tolimesniais etapais elektrifikuojant iki Valga ir Koidula.
                                Bei kas labiausiai mane nustebino, kad jie tiesina geležinkelius trasoje Tapa-Tartu ir Tapa-Narva dėl didesnio greičio.
                                O pas mus kaip tėvelis caras nutiesė vinguriuojantį geležinkelį, taip ir važinėjam po 165 metų.... Bent jau ties Kaišiadorimis ir Baidiogala ištiesintų bėgius, jau būt stebūklas pas mus kaime...

                                Click image for larger versionName:	EE rail.pngViews:	1Size:	833,5 kBID:	2183047
                                Paskutinis taisė Palpatine; 2025.02.13, 11:16.

                                Comment


                                  Šiaip tai bėgių tiesumas pas mus ir taip be problemų praktiškai visur leustų 160km/h. Pati bėgių būklė didesnė problema.

                                  Comment


                                    Bet niekas net nesvajoja apie tokį "nežmonišką" greitpas mus, viską RB išspręs, nors kelionių į Šiaulius/Klaipėdą RB net nepalies.

                                    P.S. pamiršau paminėt, kad estų max greitis bus 160 km/h linijose Tapa-Narva ir Tapa-Valga. Pas mus jei neklystu tik 140 leidžiama tarp Kaišiadorių ir Palemono, vat ir lėtieji estai

                                    Comment

                                    Working...
                                    X