Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[EE] Estijos geležinkeliai
Collapse
X
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Galvoju, jei tai būtų Norvegija vietoj Suomijos, kuri mėgsta visur ir bet kur vystyti brangius infrastruktūros projektus, tai atrodytų šiek tiek realistiškiau.
- 2 patinka
Comment
-
Kazkokia nesamone del tuo tunelio is Helsinkio i Tallina. Cia nekaip negali pradet statybu Fehmarn tunelio https://en.wikipedia.org/wiki/Fehmarn_Belt_Fixed_Link kuris sudaro tik 18km ir duotu didziule itaka rysiui tarp DE,DK, SE bei NO. O estai cia paskaluoja del 80km tunelio tarp 2 saliu kur gyventoju skaicius nevirsyja 6 mln. Zodziu nieko ten nebus ir net neverta i tai kreipti demesi, paprasciausiai kazkas norejo padaryti sau reklamos.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimąO estai cia paskaluoja del 80km tunelio tarp 2 saliu kur gyventoju skaicius nevirsyja 6 mln. Zodziu nieko ten nebus ir net neverta i tai kreipti demesi, paprasciausiai kazkas norejo padaryti sau reklamos.
Technologijos tobulėja, automatizaciją pridėkim - tikrai nieko neįmanomo nėra.
Norvegija įspūdingus tunelius stato savo salynuose aplink Bergeną ir Stavangerį.
PS
Jei kas 2002 būtų pasakęs, kad Lenkijoje po 20 m. bus nuo LT/PL sienos iki PL/SK ar PL/DE sienos 4/6 juostos, irgi nelabai kas tikėtų. O susiėmė - ir bus..
Comment
-
Kai kažkas (šiuo atveju ES) davė pinigų, tai ir nutiesė. Bet ką lyginame. Tas kelias aptarnauja ne 6 milijonus, o dešimtis milijonų, tai pati Lenkija,a Lietuva, Latvija, Estija, Baltarusija, didelė Rusijos Europinė dalis. O ką aptarnautų tunelis? Štai tarp Italijos ir Prancūzijos kiek metų jau tiesiamas geležinkelio tunelis per kalnus? ES finansuoja? Tai kad nelabai. Todėl ir stringa, ypač kai italai tai nori tai nenorti to tunelio finansuoti...Paskutinis taisė Al1; 2019.08.25, 22:08.
Comment
-
Rogfast or the Rogaland Fixed Link is a sub-sea road tunnel under construction <...> will be a world record with respect to its 27-kilometre (17 mi) length <...> highway along the west coast of Norway and it will link the cities of Kristiansand – Stavanger – Haugesund – Bergen.
<...>... As of August 2018, the cost of the project is calculated to be <...> (about €1.73 billion).Construction on the tunnel began on 4 January 2018, after being approved by the Norwegian Parliament in May 2017, and it is planned to be finished in 2025–26.
Comment
-
Estijoje po truputį atstatinėjama linija į Hapsalu. Praėjusį sekmadienį (nuo naujojo grafiko įvedimo) atidarytas pirmas tarpstotis nuo Rysiperės iki Turbos.
Kainavo 7,72 mln. eurų. Kol kas tai tik 7 km, greitis 140 km/h, elektrifikuota (iki išardymo buvo neelektrifikuota).
Keleivinis susisiekimas nutrauktas 1995 m., linija privatizuota ir išardyta (2004 m.). Iki Turbos važiuos 11 porų elektrinių traukinių.
Paskutinis taisė Al1; 2019.12.09, 18:43.
- 3 patinka
Comment
-
Hapsalu - kurortinis miestelis, mažesnis už Druskininkus, Turba išvis bažnytkaimis su 900 gyventojų. Ir jie sugeba atsistatyti elektrifikuotas linijas. O mes net nesvajojam? Paleidus elektrifikuotą traukinį 140km/h į Druskininkus, jis būtų ne tik konkurencingas autobusams, bet ir automobiliams.
- 6 patinka
Comment
-
Aš irgi vakar netyčia pamačiau šį video, apšalęs. Estija, kur gyventojų skaičius ir tankumas pagal biurokratų daineles visiškai netinkama jokiems geležinkeliams ir štai, "naujus" kelius stato, elektrifikuoja. Labai įdomus ekonominis pagrindimas ar politinis? Gal kas ką žino, kodėl keleivinis geležinkelis Estijoje ne tik, kad gyvuoja, bet ir dar plečiasi?
Comment
-
Pardavė geležinkelio liniją, pinigus kažkas įsisavino. Tada išardė ir pardavė bėgius, o pinigus kažkas įsisavino. Paskui liniją atpirko, pinigus kažkas įsisavino. Dabar tiesia bėgius , o pinigus kažkas įsisavina. Svarbiausia vsio zakonno.Paskutinis taisė Tomas; 2019.12.12, 18:07.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Vilnius Rodyti pranešimąAš irgi vakar netyčia pamačiau šį video, apšalęs. Estija, kur gyventojų skaičius ir tankumas pagal biurokratų daineles visiškai netinkama jokiems geležinkeliams ir štai, "naujus" kelius stato, elektrifikuoja. Labai įdomus ekonominis pagrindimas ar politinis? Gal kas ką žino, kodėl keleivinis geležinkelis Estijoje ne tik, kad gyvuoja, bet ir dar plečiasi?
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąPardavė geležinkelio liniją, pinigus kažkas įsisavino. Tada išardė ir pardavė bėgius, o pinigus kažkas įsisavino. Paskui liniją atpirko, pinigus kažkas įsisavino. Dabar tiesia bėgius , o pinigus kažkas įsisavina. Svarbiausia viso zakonno.
Comment
-
Parašė Vilnius Rodyti pranešimąAš irgi vakar netyčia pamačiau šį video, apšalęs. Estija, kur gyventojų skaičius ir tankumas pagal biurokratų daineles visiškai netinkama jokiems geležinkeliams ir štai, "naujus" kelius stato, elektrifikuoja. Labai įdomus ekonominis pagrindimas ar politinis? Gal kas ką žino, kodėl keleivinis geležinkelis Estijoje ne tik, kad gyvuoja, bet ir dar plečiasi?
Comment
-
Parašė PoDVAš tai į užsienio infrastruktūros projektus bent jau sėdėdamas internete paprastai pavydžiai nežiūriu. Tas pats ir šiuo atveju. Smagu dėl Hapsalu, kad turės elektrifikuotą geležinkelį, bus paskata Druskininkams
Jei pavydžiu, tai dėl bendros situacijos. Gaila, Lietuvos situaciją su bendra ūkine būkle vis dar laikau neigiama. Tai viena nedaugelio ES šalių, kurią taip vertinu. Estija, nors ir sovietizuota, bet rodo kokybinius infrastruktūros vesternizacijos (vadinkim) rezultatus, panašu dar ir dėl to, kad nauji logiški sprendimai ateidinėjo kažkur bent 10 m. anksčiau nei pas mus (subjektyviai vertinant). Kas iš esmės pas mus ateina tik dabar, bet kol kas žengiami tik pirmi nevisai tvirti žingsniai, ypač tai priklauso nuo susidomėjimo urbanistika visuomenėje Tai nenustebčiau, kad kokiais 2030-2035 m. ta elektrifikuota linija į Druskininkus atsiras pagal Estijos šiandieninį pavyzdį
...bet psichologiškai žiūrint, jei kažko gailim, tai visų pirma gailime savęs Kaip žmonės, esame savanaudžiai šlykštukaiPaskutinis taisė Al1; 2019.12.12, 18:23.
Comment
-
Kol Lietuvoje LG su chebra gimdo gamtinėmis dujomis varomą lokomotyvą jau turbūt trečius metus, Estijoje seną GE lokomotyvą perdarė į varomą gamtinėmis dujomis.
https://trainpix.org/photo/305514/
- 1 patinka
Comment
-
Vikipedijoje rašoma, kad Estijos Elron užsakė 6 vnt. Škoda RegioPanter traukinių (ta pati serija, kaip ir Latvijos perkami), kurie bus pagaminti 2024 m. Dar 10 traukinių gali būti užsakyta papildomai. Kas įdomiausia, bent kaip rašo Vikipedija, kad užsakomi traukiniai yra dvisisteminiai, t.y. nuolatinės 3 kV ir kintamos 25 kV. Beje, Latvijos tokie yra, nes ten buvo planuotas elektrifikacijos tipo keitimas, kuris atidėtas neribotam laikui. O kam estas reikalingi traukiniai su dvigubu maitinimu? Negi planuojamas elektrifikacijos keitimas?
https://en.wikipedia.org/wiki/%C5%A0...Ev#RegioPanter
Comment
-
Estai nusimatė elektrifikacijos programą, pagal kurią 25kV AC iki 2028m. bus elektrifikuoti praktiškai visi neelektrifikuoti geležinkeliai, išskyrus Valga-Koidula ir GoRail linijas. Tallinn-Aegvidu ruože 3V DC taip pat bus pakeista į 25V AC.
https://www.evr.ee/files/Electrifica...-2020-2028.pdf
Comment
-
Situacija iš esmės pasikeitė. Krovinių didelių srautų neliko. Keleiviniai ne visomis linijos važiuoja. Kokia prasmė? Suprantamas elektrifikuotos linijos iki Tartu pratęsimas. Bet dėl jos keisti visos elektrifikacijos nėra prasmės. Kitur, jei tik dėl keleivių, paprasčiau pirkti (kaip planuoja LTG) elektrinius-akumuliatorinius traukinius.
Comment
-
Prasmė tik tame, kad dėl skalūnų pramonės nors minimalaus išsaugojimo, Estai turi investuoti į CO2 mažinimą visur kitur kur tik gali. Buvo priimtas politinis sprendimas atsisakyti EVR DMU, tam paskirtas kapšas pinigų, o EVR nuėjo lengviausiu keliu - elektrifikuoti visas linijas kur dabar važiuoja jų DMU. Tiesa, kai buvo priimtas sprendimas, BEMU dar vis buvo egzotika.Paskutinis taisė DKL; 2022.08.31, 09:51.
Comment
Comment