Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[EE] Estijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Taip.
    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    Comment


      Tallinn-Riisipere-Tallinn

      Šviežus reportažas iš trumpos kelionės į Riziperę. Šį kart elektriniu, bet iš esmės dyzeliniai ir elektriniai dizianu ir salono išplanavimu niekuom nesiskiria.
      Linija renovuota prieš keletą metų už ES lėšas, elektrifikuota, praktiškai naudojama keleivių pervežimui. Galutiniame kelionės taške Riziperėje gyvena apie 1000 gyventojų.
      Negana to darbo dienomis važiuoja 10 traukinių porų, su savaitgaliais - net 12.
      https://pilet.elron.ee/en/Schedule?f...ate=18.07.2014
      Iš estų Lietuva galėtų pasimokinti, kad ne vien kroviniai prioritetas, bet ne mažiau svarbus yra ir žmogus.
      Traukinių nemažai, mūsų rytiniu traukiniu 10:25 buvo apie 30-55 keleivių, į galinę stotį atvažiavo apie 20 + 8 dviračiai (už kuriuos mokėti nereikia), atgal išvažiavo apie 10, toliau keleivių skaičius augo.
      Stotelių daug, tačiau traukinys, kaip matote tablo, labai greitai išvysto 105-120 km/h kai atstumas tarp stotelių siekia vos 4 min.
      Keilos stotyje linija atsišakoja į Paldiski ir į Riziperę (iš kur kadaise ėjo linija į Hapsalu - apie tai bus reportažas). Beje, estai planuoja šią liniją irgi atkurti traukinių eismui.

      Talino geležinkelio stotyje


      Salonas
















      Atvykęs į Riziperę (dešinėje)




      Informacinis tablo






      Paskutinis taisė Salvijus; 2014.07.17, 18:12.

      Comment


        Estijos keleivių pervežimo geležinkeliais bendrovė „Go Rail“ traukinio Talinas-Sankt Peterburgas maršrutų skaičių nuo vasario 15 dienos mažina nuo septynių iki dviejų per savaitę.
        http://www.15min.lt/naujiena/verslas...7-477067?cf=df

        Comment


          Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
          Taip.
          Su pačiais gabaritais tai neturi nieko bendro. Tiesiog siauresnės kėdės. Nors man, bent sprendžiant vizualiai, tai panašiau į 3-ą klasę, nei į antrą: nėra net atramų rankoms, nėra atlenkiamų staliukų. Kėdės, kaip suprantu, irgi neatlenkiamos. Situacija su komfortu turėtų būti katastrofiška. Pro kur ten 2-a klasė?
          Paskutinis taisė John; 2015.01.07, 23:29.

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą
            Su pačiais gabaritais tai neturi nieko bendro.
            Turi: LG dviaukščių plotis - 2820mm, estiškų Stadlerių - 3500mm.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą
              Su pačiais gabaritais tai neturi nieko bendro. Tiesiog siauresnės kėdės. Nors man, bent sprendžiant vizualiai, tai panašiau į 3-ą klasę, nei į antrą: nėra net atramų rankoms, nėra atlenkiamų staliukų. Kėdės, kaip suprantu, irgi neatlenkiamos. Situacija su komfortu turėtų būti katastrofiška. Pro kur ten 2-a klasė?
              Sėdynės patogios ir plačios, bagažą patogu pasidėt, vagonai išties platūs, rankų atramos 1 klasėje, staliukai (visur 1 klasėje, kai kur 2 klasėje), internetas veikia be priekaištų, ir vietos tikrai 1 ir 2 klasės (mūsų M630 nėra tokie patogūs).
              Paskutinis taisė Salvijus; 2015.01.08, 01:52.

              Comment


                Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                Sėdynės patogios ir plačios, bagažą patogu pasidėt, vagonai išties platūs, internetas veikia be priekaištų, ir vietos tikrai 1 ir 2 klasės (mūsų M630 nėra tokie patogūs).
                Oficialiai galima tai pavadinti kad ir kosmine klase. Tiesiog sakau, kad nuotraukose matomas salonas nė pro kur nepanašus į 2-os klasės saloną dėl minėtų priežasčių.

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą
                  Oficialiai galima tai pavadinti kad ir kosmine klase. Tiesiog sakau, kad nuotraukose matomas salonas nė pro kur nepanašus į 2-os klasės saloną dėl minėtų priežasčių.
                  Tikriausiai nevažiavot traukiniu Vilnius-Klaipėda. Ten yra ir prastesnių vagonų

                  Comment


                    Estijoje pernai pervežtų keleivių skaičius išaugo 43 proc., lyginant su 2013 m. Aišku, kad ne vien dėl naujų traukinių, o dėl geležinkelio integravimo į Talino VT (miesto ribose miestiečiams ir aplinkinių savivaldybių gyventojams traukiniai nemokami).
                    http://rus.postimees.ee/3054289/chis...itelno-vyroslo
                    Metus Elron baigė su pelnu.
                    Paskutinis taisė Al1; 2015.03.11, 20:33.

                    Comment


                      Nu va, kai nori ir dirbi, ir rezultatai akivaizdūs.
                      Tiesa pasakius estų traukiniai tiek greičiu, tiek salonu labai vykęs pirkinys.
                      Paskutinis taisė Salvijus; 2015.03.11, 23:05.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Estijoje pernai pervežtų keleivių skaičius išaugo 43 proc., lyginant su 2013 m. Aišku, kad ne vien dėl naujų traukinių, o dėl geležinkelio integravimo į Talino VT (miesto ribose miestiečiams ir aplinkinių savivaldybių gyventojams traukiniai nemokami).
                        http://rus.postimees.ee/3054289/chis...itelno-vyroslo
                        Metus Elron baigė su pelnu.
                        o keleivinių maršrutų Estijoje tikrai ne daugiau, ne Lietuvoje. Vadinasi, kai nori - tikrai gali

                        Comment


                          Skirtumas tas, kad Estijoje keleivių pervežimui nenaudojama tik viena atkarpa - Koidula (Piusi)-Valga.
                          Lietuvoje jų skaičius (pradedant Klaipėda-Pagėgiai, Pagėgiai-Joniškis ir kt.) gerokai didesnis (kaip ir gyventojų tankis didesnis).

                          Comment


                            Ne maršrutų skaičiuje esmė. Kaip rašo, tai 1/3 pajamų už bilietus suneša keleiviai ruože Talinas - Tartu. Be to staigus augimas buvo sąlygotas nemokamo važiavimo Talino artimajame priemiestyje įvedimu. Iš kitos pusės, Taline ir anksčiau miesto ribose bei artimajame priemiestyje važiavo daugiau keleivių nei Vilniuje. Vilniuje iš viso toks ruožas tėra Lentvaris - Vilnius. Dar Kenos kryptis. Didžiulis potencialas slypi Trakuose, bet jis neišnaudojamas, Valčiūnuose, bet ten dabar iš viso keleivinio susisiekimo nebeliko.

                            Comment


                              Ir ne tik, Estijoje labai gerai sustyguotas VT.
                              Paskutinis taisė Salvijus; 2015.03.13, 00:23.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Ne maršrutų skaičiuje esmė. Kaip rašo, tai 1/3 pajamų už bilietus suneša keleiviai ruože Talinas - Tartu. Be to staigus augimas buvo sąlygotas nemokamo važiavimo Talino artimajame priemiestyje įvedimu. Iš kitos pusės, Taline ir anksčiau miesto ribose bei artimajame priemiestyje važiavo daugiau keleivių nei Vilniuje. Vilniuje iš viso toks ruožas tėra Lentvaris - Vilnius. Dar Kenos kryptis. Didžiulis potencialas slypi Trakuose, bet jis neišnaudojamas, Valčiūnuose, bet ten dabar iš viso keleivinio susisiekimo nebeliko.
                                o kas trukdo motrise Oro uosto paleidinet iki Valciunu ? Tiesa, gi minusas didelis... neapsimoka nieko daryt, nei bandyt i pliusa isvest...

                                Comment


                                  Šiandien paskutinis traikinys iš Talino į Maskvą.
                                  http://www.gorail.ee/ru/gorail-prekr...kva/#more-4122
                                  Последний поезд компании Go Rail отправится в Москву 17 мая в 19.10 и из Москвы в Таллинн — 18 мая в 18.05.

                                  Comment


                                    Po reisų į Maskvą ir Piterį nutraukimo GO rail išparduoda vagonus ....

                                    Comment


                                      Estai jau cypia. Šiais metais krovinių pervežimas sumažėjo 20 proc. Ar neaišku, dėl ko?

                                      http://cfts.org.ua/news/estonskaya_z...ala_goda_27221

                                      Comment


                                        Kiek teko girdėti iš LDZ atstovų Etsijoje krovinių srautai krito po 2007 m. ir nebeatgavo iki tol buvusio lygio.

                                        Comment


                                          Bet gi rašoma apie šiuos metus, lyginama su tuo, kas buvo pernai per tą patį laikotarpį.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X