Taip.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[EE] Estijos geležinkeliai
Collapse
X
-
Tallinn-Riisipere-Tallinn
Šviežus reportažas iš trumpos kelionės į Riziperę. Šį kart elektriniu, bet iš esmės dyzeliniai ir elektriniai dizianu ir salono išplanavimu niekuom nesiskiria.
Linija renovuota prieš keletą metų už ES lėšas, elektrifikuota, praktiškai naudojama keleivių pervežimui. Galutiniame kelionės taške Riziperėje gyvena apie 1000 gyventojų.
Negana to darbo dienomis važiuoja 10 traukinių porų, su savaitgaliais - net 12.
https://pilet.elron.ee/en/Schedule?f...ate=18.07.2014
Iš estų Lietuva galėtų pasimokinti, kad ne vien kroviniai prioritetas, bet ne mažiau svarbus yra ir žmogus.
Traukinių nemažai, mūsų rytiniu traukiniu 10:25 buvo apie 30-55 keleivių, į galinę stotį atvažiavo apie 20 + 8 dviračiai (už kuriuos mokėti nereikia), atgal išvažiavo apie 10, toliau keleivių skaičius augo.
Stotelių daug, tačiau traukinys, kaip matote tablo, labai greitai išvysto 105-120 km/h kai atstumas tarp stotelių siekia vos 4 min.
Keilos stotyje linija atsišakoja į Paldiski ir į Riziperę (iš kur kadaise ėjo linija į Hapsalu - apie tai bus reportažas). Beje, estai planuoja šią liniją irgi atkurti traukinių eismui.
Talino geležinkelio stotyje
Salonas
Atvykęs į Riziperę (dešinėje)
Informacinis tablo
Paskutinis taisė Salvijus; 2014.07.17, 18:12.
Comment
-
Estijos keleivių pervežimo geležinkeliais bendrovė „Go Rail“ traukinio Talinas-Sankt Peterburgas maršrutų skaičių nuo vasario 15 dienos mažina nuo septynių iki dviejų per savaitę.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąTaip.Paskutinis taisė John; 2015.01.07, 23:29.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąSu pačiais gabaritais tai neturi nieko bendro.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąSu pačiais gabaritais tai neturi nieko bendro. Tiesiog siauresnės kėdės. Nors man, bent sprendžiant vizualiai, tai panašiau į 3-ą klasę, nei į antrą: nėra net atramų rankoms, nėra atlenkiamų staliukų. Kėdės, kaip suprantu, irgi neatlenkiamos. Situacija su komfortu turėtų būti katastrofiška. Pro kur ten 2-a klasė?Paskutinis taisė Salvijus; 2015.01.08, 01:52.
Comment
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąSėdynės patogios ir plačios, bagažą patogu pasidėt, vagonai išties platūs, internetas veikia be priekaištų, ir vietos tikrai 1 ir 2 klasės (mūsų M630 nėra tokie patogūs).
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąOficialiai galima tai pavadinti kad ir kosmine klase. Tiesiog sakau, kad nuotraukose matomas salonas nė pro kur nepanašus į 2-os klasės saloną dėl minėtų priežasčių.
Comment
-
Estijoje pernai pervežtų keleivių skaičius išaugo 43 proc., lyginant su 2013 m. Aišku, kad ne vien dėl naujų traukinių, o dėl geležinkelio integravimo į Talino VT (miesto ribose miestiečiams ir aplinkinių savivaldybių gyventojams traukiniai nemokami).
http://rus.postimees.ee/3054289/chis...itelno-vyroslo
Metus Elron baigė su pelnu.Paskutinis taisė Al1; 2015.03.11, 20:33.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąEstijoje pernai pervežtų keleivių skaičius išaugo 43 proc., lyginant su 2013 m. Aišku, kad ne vien dėl naujų traukinių, o dėl geležinkelio integravimo į Talino VT (miesto ribose miestiečiams ir aplinkinių savivaldybių gyventojams traukiniai nemokami).
http://rus.postimees.ee/3054289/chis...itelno-vyroslo
Metus Elron baigė su pelnu.
Comment
-
Ne maršrutų skaičiuje esmė. Kaip rašo, tai 1/3 pajamų už bilietus suneša keleiviai ruože Talinas - Tartu. Be to staigus augimas buvo sąlygotas nemokamo važiavimo Talino artimajame priemiestyje įvedimu. Iš kitos pusės, Taline ir anksčiau miesto ribose bei artimajame priemiestyje važiavo daugiau keleivių nei Vilniuje. Vilniuje iš viso toks ruožas tėra Lentvaris - Vilnius. Dar Kenos kryptis. Didžiulis potencialas slypi Trakuose, bet jis neišnaudojamas, Valčiūnuose, bet ten dabar iš viso keleivinio susisiekimo nebeliko.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNe maršrutų skaičiuje esmė. Kaip rašo, tai 1/3 pajamų už bilietus suneša keleiviai ruože Talinas - Tartu. Be to staigus augimas buvo sąlygotas nemokamo važiavimo Talino artimajame priemiestyje įvedimu. Iš kitos pusės, Taline ir anksčiau miesto ribose bei artimajame priemiestyje važiavo daugiau keleivių nei Vilniuje. Vilniuje iš viso toks ruožas tėra Lentvaris - Vilnius. Dar Kenos kryptis. Didžiulis potencialas slypi Trakuose, bet jis neišnaudojamas, Valčiūnuose, bet ten dabar iš viso keleivinio susisiekimo nebeliko.
Comment
-
Šiandien paskutinis traikinys iš Talino į Maskvą.
http://www.gorail.ee/ru/gorail-prekr...kva/#more-4122
Последний поезд компании Go Rail отправится в Москву 17 мая в 19.10 и из Москвы в Таллинн — 18 мая в 18.05.
Comment
-
Estai jau cypia. Šiais metais krovinių pervežimas sumažėjo 20 proc. Ar neaišku, dėl ko?
http://cfts.org.ua/news/estonskaya_z...ala_goda_27221
Comment
Comment