Parašė Salvijus
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[EE] Estijos geležinkeliai
Collapse
X
-
Parašė robertas Rodyti pranešimąDMU - diesel multiple unit. Estai, apart DR1A, daugiau neturi.
Comment
-
Parašė Kasnis Rodyti pranešimąDR1A su I ir II klase... nelabai norėtusi tikėt
Comment
-
Parašė Kasnis Rodyti pranešimąDR1A su I ir II klase... nelabai norėtusi tikėt
Štai tas modernizuotas DR1A.
Comment
-
Įsigaliojus naujam tvarkaraščiui, pradėjo kursuoti traukinys Talinas - Sankt Peterburgas.
S. Peterburgo Vitebsko stotyje, pirmasis reisas.
http://parovoz.com/newgallery/pg_vie...LNG=RU#picture
Comment
-
TEM TMH-023 (antrasis) Estijoje:
http://gallery.balticrailpics.net/di...php?pos=-24036
http://gallery.balticrailpics.net/di...php?pos=-24035
Comment
-
Oi tiesa, užmiršau pranešti, šį savaitgalį vyksta Estijoje tarptautinis didysis drezinų ralis, kuriame dalyvauja ir LT geležinkelių komanda. Ta proga užkurtas ir L klasės garvežys Kaaspar. Daugiau info, deja tik estų kalba...:
http://www.edel.ee/uudised/2/readmore/545/
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimą...amžinai nemoku įterpti youtube įrašo...
[youtube]zZz8gXI_Nys[/youtube]Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąLietuvių komanda Relsiralli 2012 užėmė 2 vietą! Su tuom ir sveikiname, beje lietuviai šiose varžybose dalyvavo pirmą kartą
Comment
-
Jau pagaminti pirmieji manevriniai šilumvežiai estams.
http://parovoz.com/phpBB2/viewtopic....art=40#p151073
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąPermečiau savo archyvus - yra krūva Estijos geležinkelių foto. Klausimas - ar reikia jas skelbti forume ? tas pats su Latvija....
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąJau pagaminti pirmieji manevriniai šilumvežiai estams.
http://parovoz.com/phpBB2/viewtopic....art=40#p151073
First Chinese-built locomotive shipped to an EU customer
13 August 2012
CNR Type DF7G-E locomotive for EVR Cargo, Estonia.
ESTONIA: The first locomotive built by China Northern for a customer in the European Union was loaded onto a ship at the port of Tianjin on August 11.
Estonian freight operator EVR Cargo announced the €30·2m contract for 16 single-cab shunting locomotives in August 2011.
The 1 520 mm gauge Type DF7G-E diesel locomotives are being built at CNR's Beijing February 7 factory. They are expected to offer significantly lower fuel consumption and maintenance costs than the CKD ChME3 locomotives to a 1960s design which they will replace.
Manufacturing meets EU standards, according to CNR, with 173 quality requirements for the design, manufacturing and testing process.
Comment
-
Na va, neoficialiomis žiniomis Edelraudtee (keleivių pervežimo įmonė) bus nacionalizuota ir visas keleivių pervežimas grįž į valstybės rankas. Tai turėtų įvykti po 1 -2 metų. Žodžių privačių geležinkelių politika Estijoje nepasiteisino, tai tik dar vienas vinukas į "liberalizmo geležinkelyje" karstą.
Plačiau apie šią įmonę
http://en.wikipedia.org/wiki/EdelaraudteePaskutinis taisė udrius; 2012.09.19, 09:00.
Comment
-
Jei tai iš tikro taip, tai tą faktą vertinčiau kaip dovanėlę dabartiniams Edelraudtee sąvininkams.
Reikalas tas kad Edelraudtee koncesija vežti keleivius dyzeliniais traukiniais baigsis po poros metų. Jie neturi jokių šansų jos pratęsti, nes valstybinė kompanija vežanti keleivius elektriniais traukiniais Elektriraudtee, jau užpirko partiją naujų Stadler dyzelinių ir elekrinių traukinių ir mėnesio senumo vyriausybės nutarimu tapo visų jų operatorium.
Tiesa dar įdomus faktas tas, kad pirmieji nauji dyzeliniai traukiniai jau pasirodys kitais metais, kai dar iki Edelraudtee koncesijos pabaigos bus likę metai. Gal būt tokiu būdu bus siekiama nutraukti šią koncesija anksčiau laiko.
Comment
Comment