Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[CN] Greitieji geležinkeliai Kinijoje / CRH
Collapse
X
-
Parašė John
Manau šį straipsnį reiktų tituluoti "blogiausio lietuviško straipsnio" nominacijai, nes net kokiose Vakaro Žiniose/Respublikoje nesu matęs tiek nusišnekėjimo tokiame trumpame straipsnelyje. Praktiškai visi tame straipsnyje padaryti teiginiai yra klaidingi . Kažkodėl nenurodytas ir straipsnio autorius.
BUSTED: Chinese Officials Exaggerated The Speed Of Their Vaunted High Speed Trains
Įdomu, ar dažnai kitų sričių pareigūnai taip meluoja.Paskutinis taisė bebop; 2011.06.26, 22:36.Nepatinka dirbti už mažai? Dirbk už daug.
Comment
-
Na gi aišku, juk John geriau viską žino negu pats ministro pavaduotojas. Naujiena iš pačios Kinijos:
Train speed claims were false
The high-speed train was developed by China based on foreign technology. The foreign manufacturers clearly stated in their contract that the maximum operational speed was 300kph, Zhou told the newspaper.Subsidence causing gaps of up to 40 centimeters between the ground and the track was found along the high-speed rail line linking Taiyuan, capital of Shanxi Province, and Shijiazhuang, the provincial capital of Hebei, only two years after construction was completed.
And the bullet train running between Beijing and Shenyang, capital of the northeastern Liaoning Province, had suffered several malfunctions, he said.
Zhou said he wrote a letter to the current railway minister, Sheng Guangzu, in April proposing that the planned speed on the Shanghai-Beijing bullet train be lowered.
A few days later, Sheng announced that China was slowing the operational speed of all its bullet trains from 350kph to 300kph following safety concerns and complaints that tickets were too expensive.Nepatinka dirbti už mažai? Dirbk už daug.
Comment
-
Iš kur tu žinai, kad liks 350km/h? Tavo naujiena yra senesnė nei maniškė. Iškilus tokiam dalykui į viešumą, kažin ar leis važinėti daugiau 300km/h. Juk pats ministro pavaduotojas sakė:
If the train ran at 350kph, it was operating beyond the safety margin.
"If any problem happens while the train is running at such a high speed, the consequences would be unimaginable, as China doesn't have the experience and technology to solve the issue," Zhou was quoted as saying.Paskutinis taisė bebop; 2011.06.26, 23:23.Nepatinka dirbti už mažai? Dirbk už daug.
Comment
-
Palankesnės visuomenės nuomonės? Nežinojau, kad Kinijos valdžiai tai rūpi. Žodžiu tegul daro, ką nori su tuo savo traukinuku. Yra, kaip yra. Lauksim pasekmių. Per daug nesidomiu tais traukiniais, kad galėčiau toliau diskutuoti.Paskutinis taisė bebop; 2011.06.26, 23:35.Nepatinka dirbti už mažai? Dirbk už daug.
Comment
-
Kinijoje paleistas greitasis traukinys iš Pekino į Šanchajų
ELTA
2011 birželio mėn. 28 d. 10:38
Pirmasis greitaeigis traukinys, kuris pasiekia iki 300 km per valandą greitį, pirmadienį pradėjo kursuoti maršrutu "Pekinas-Šanchajus". Kaip pažymi „The Daily Telegraph", 1 tūkst. 318 km atstumas buvo įveiktas per mažiau nei penkias valandas.
Į pirmąjį reisą keleiviai, kaip paprastai, bilietų negalėjo nusipirkti: traukiniu iš Pekino į Šanchajų vyko tik valdininkai ir žurnalistai. Keleiviai traukinio paslaugomis jau galės naudotis po trijų dienų.
Linija "Pekinas-Šanchajus" yra ilgiausia greitaeigė magistralė iš visų iki šiol egzistuojančių. Kaip skelbia BBC, bendros išlaidos linijai siekė 215 mlrd. juanių (80,6 mlrd. Lt). Taigi kiekvienas kelio kilometras Kinijai kainavo maždaug 25 mln. dolerių (61 mln. Lt).
Bilietų kaina svyruos nuo 555 juanių (207 Lt) iki 1 tūkst. 750 juanių (660 Lt), priklausomai nuo klasės. Projekto kritikai ne kartą tvirtino, jog daugeliui kinų tokia kaina bus pernelyg didelė.
Kinija paskelbė apie greitaeigės magistralės kūrimą šalyje kaip apie vieną svarbiausių infrastruktūros projektų. Manoma, kad greitaeigių traukinių linijos tarsi "suspaudžia" šalį, dėl ko didėja prekybos galimybės. Iki 2020 m. Kinijoje turi būti nutiesta 16 tūkst. kilometrų greitaeigių magistralių.
Comment
-
Ko gero, John galima tituluoti kaip stipriausios kryptingos propagandos skleidėją. Netgi nesitiki, kad šiais laikais būna tokių PR akcijų. Be to, labai logiškas klausimas: kiek tokių John iš viso egzistuoja ir kokių būdu su jais yra atsiskaitoma?
"Visi į Kiniją, товарищи!" =D
PS. Pranešimas yra nukreiptas ne prieš konkretų asmenį, o prieš konkrečios valstybės PR sistemą, kurį faktiškai gali būti prilyginta "spam", nes tikėtina, kad informacija nėra objektyvi ir iškreipta siekiant sudaryti atitinkamą požiūrį.
Comment
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimąKo gero, John galima tituluoti kaip stipriausios kryptingos propagandos skleidėją. Netgi nesitiki, kad šiais laikais būna tokių PR akcijų. Be to, labai logiškas klausimas: kiek tokių John iš viso egzistuoja ir kokių būdu su jais yra atsiskaitoma?
"Visi į Kiniją, товарищи!" =D
PS. Pranešimas yra nukreiptas ne prieš konkretų asmenį, o prieš konkrečios valstybės PR sistemą, kurį faktiškai gali būti prilyginta "spam", nes tikėtina, kad informacija nėra objektyvi ir iškreipta siekiant sudaryti atitinkamą požiūrį.
Comment
-
Parašė Smauglys Rodyti pranešimąAnksčiau galvodavau išsigalvojat , bet kai pradėjau stebėti ką rašo, tai panašu kad nusamdytas . Aišku bent info įdomios sužinau, bet kad visa tik teigiama, o blogo nieko.
Comment
-
Aš girdėjau, kad du trečdaliai traukinių šioje linijoje dingsta be žinios. Žmonės sako, kad tie traukiniai yra taip prastai pagaminti, kad jie nuo greičio dezintegruojasi. Visą tai slepia komunistų partija ir apie tai yra griežtai draudžiama kalbėti. Beje, tame video, iš tikrųjų, traukinys važiuoja labai lėtai (dešimt kartų lėčiau), bet video yra dešimt kartų pagreitintas. Visi žmonės tame vagone turėjo vaikščioti ir kalbėti lygiai dešimt kartų lėčiau, kad pagreitinus atrodytų, kad jie elgiasi natūraliai.
Sunku pasakyti kaip ten yra iš tikrųjų, bet aš manau, kad jei žmonės kalba reiškia, kad žmonės žino.Paskutinis taisė blitz; 2011.07.02, 14:53.You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.
Comment
Comment